NOD-lijst 16 t/m 31 juli 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chickie, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Gesien :( Hopelijk komt er wat meer duidelijkheid na de onderzoeken!

@Rian je staat erop mag ik je leeftijd er ook nog even bij zetten?

@bibi fijne vakantie!

@weekend, niks bijzonders hier, vl is er zaterdag niet dus ga maar met mijn moeder iets doen, er is een evenement in de stad.

2. Fathers Princes

Fathers Princes Niet meer actief

bibinijmegen fijne vakantie!
    Wij gaan over 2 weken, kijk er zooooo naar uit.
    Na de vakantie een nieuwe parttime baan, andere contract verloopt...zo raar gelopen, blij als ik er weg ben.

3. Fathers Princes

Fathers Princes Niet meer actief

@ weekend: wij gaan naar zaltbommel zaterdag en zondag krijgen we bezoek bbqen..duim voor mooi weer! Maandag lekker samen vrij :D:D

4. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.439
    372
    83
    in een huis
    Hi dames!

Heerlijk he vakantie!!! Ik kan ook echt niet wachten. pffff ben er ook echt wel aan toe geloof ik! Weekend gaan we naar mijn schoonmoeder die is jarig. Moeten naar het andere kant van het land en blijven er een nachtje slapen, wel in een hotel ff lekker luxe doen ;) haha

Alvast een fijn weekend dames en veel succes met klussen. Ik hoop dat alle zaadjes de eieren mogen vinden!

5. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ ior ja had het wel verwacht hoor natuurlijke wijze gaat het niet worden daar ben ik nu echt wel 100% van overtuigd !!

@ anderen dank je wel :)

Ze kunnen ons zoieso wat betekenen het wordt of iui of ivf we zien het wel geduld is een schone zaak zeggen ze wel :)

6. Ior

Ior Niet meer actief

@gesien, dan hoop Ik dat ze 8 aug al willen beginnen ;) jullie hebben nu wel lang genoeg gewacht.

7. hopeandfaith

@ Ior ja er staan geen wachtlijsten dus wat moet gebeuren kan gebeuren :D dank je wel meis vind het lief dat je zo mee leeft met me ♥

8. Ava Mathilde

31 mei 2012
    40
    0
    0
    Lelystad
    Ava Mathilde, NOD 20 juli, 3e ronde, 1e kindje, 24 jaar.

9. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Minnie: ah, dat wist ik helemaal niet, heb het inderdaad gegoogled. Maar ik vraag me nu wel af, als je het alleen voor ovulatie gebruikt, werkt het dan nog wel voor de PMS :(?? (want die is echt heftig :()

@ Gesien: wat jammer dat jullie al zo lang moeten wachten op een wondertje, hopelijk snel duidelijkheid. Klinkt op zich wel positief dat er geen wachtlijst is, kennisje van mij moest 4-5 maanden wachten!

@ weekend/vvdd: druk met voorbereiden van vakantie, die 7 juli (heul vroeg :p) van start gaat (stacaravan in zuidfrankrijk), en afscheid van zoontje op dagbehandeling, traktaties maken, kaartjes schrijven voor behandelaars, etc.

@ dames aan de klus: veel plezier
    @ dames op vakantie: ook veel plezier :D

10. hopeandfaith

@ Kache oh dat meen je ? jeetje dat is niet niks!! nee gelukkig kunnen we gelijk geholpen worden moesten alleen w8 tot augustus vanwege vakantie tijd!!.. jaa we zijn al een poosje bezig tis erg jammer maar ja je kan er helaas niks aan doen dat is het vervelendst! Thnx

11. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Tja dat weet ik ook niet. Hoe erg zijn jouw klachten? Ik ben vorige cyclus begonnen met de teunisbloemolie (paar dagen na 1e dag cyclus) en nu weer begonnen op 1e dag cyclus. Ben benieuwd of mn cyclus deze keer misschien iets korter wordt. En pms heb ik denk ik ook, na mn ei krijg ik allerlei kwaaltjes en dan lijk het net of ik zwanger ben, krijg ook al ongipijn na mn ei, niet leuk:x.

12. Username

Username Niet meer actief

Ik schrijf graag met jullie mee: Username, 30 jr., 1e kindje, 1e ronde, NOD 18 juli.

13. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    ♥ NOD - lijst 16 t/m 31 juli 2012 ♥

13. (1)
    geranium32 (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje

15. (1)
    Lavina (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje

16. (4)
    Mh90 (21 jaar), 5e ronde, 1e kindje)
    MamaJens (26 jaar , 3e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn)
    Meis1987 (24 jaar), 8e ronde, 1e kindje
    Toekan (23 jaar), 10e ronde, 1e kindje

17. (3)
    Chickie (33 jaar), 3e ronde (na mk), 1e kindje
    Fiona1983 (29 jaar), 9e ronde, 1e kindje
    Hoop42 (? jaar), 10e ronde, van 5de kindje (en 3 ***)

18. (7)
    Kiwi1405 (? jaar), 2e ronde, 1e kindje
    Smeagol (35 jaar), 5e ronde, 1e kindje)
    eeneneenisdrie (31 jaar), 6e ronde (na mk), 2e kindje)
    Ukkie27 (28 jaar), 16e ronde, 1e kindje)
    caro82 (30 jaar), 10e ronde, 3e kindje)
    Rian (? jaar), 2e ronde, 2e kindje)
    Username (30 jaar), 1e ronde, 1e kindje)

19. (2)
    Nik (32 jaar), 8e ronde, 1e kindje
    Linnie1985 (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje

20. (3)
    Jose1710 (32 jaar), 4e ronde, 4e kindje
    Jossie81 (30 jaar), 2e ronde (na partiële mola en mk), 1e kindje
    Ava Mathilde (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje

21. (1)
    souries (29 jaar), 2e ronde (na mk), 1e kindje

22. (1)
    Toetje77 (34 jaar), 6e ronde, 2e kindje

23. (7)
    Marietta (31 jaar), 3e ronde, 1e kindje
    Gigi85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    Yuna28 (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    Andrea83 (29 jaar), 5e ronde, 2e kindje
    mpo (28 jaar), 12e ronde (na bbz), 1e kindje
    Daniellle (28 jaar), 8e ronde, 3e kindje
    bibinijmegen (32 jaar), 4e ronde, 2e kindje

24. (1)
    Fathers Princes (23 jaar), 14e ronde, 1e kindje

25. (3)
    annys (32 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    xKiim (21 jaar), 2e ronde, 2e kindje (1e kindje overleden met 23 weken)
    Gesien (25 jaar) 17e ronde, 1e kindje

26. (1)
    Lastgoodbye (21 jaar), 3e ronde, 1e kindje

27.

28. (3)
    Willie32 (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje
    Minnie1979 (32 jaar), 6e ronde na mk, 2e kindje
    Ayse1980 (32 jaar), 5e ronde, 3e kindje

29.

30. (2)
    Kache (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje
    01patricia (27 jaar), 6e ronde, 1e kindje

31.

Datumloos (3)
    Enjoyce (25 jaar), 4e ronde (na 2 mk), 1e kindje
    Jeskejes (30jaar), ronde 20, 1e kindje, MMM
    Ior (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje

T o t a a l: 43

WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote niet, meestal gaat dat namelijk niet goed!

♥ zwanger ♥, ongesteld, 1 MMM, negatieve test , twijfeltest, cyclus van slag (1), vlindertje, niets doorgegeven

14. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Ava balen dat je ongi bent geworden en welkom terug van vakantie, hoop dat het allemaal leuk is geweest

@Username welkom en veel succes

Hm nog geen ei gespot, misschien is het deze ronde later, ben benieuwd!

15. Username

Username Niet meer actief

Dankje Lavina :)

Het heeft even geduurd maar we hebben sinds een paar dagen groen licht. Ik mankeer helaas t een en ander waardoor ik niet zomaar zwanger mag worden. Dus na veel onderzoeken en overleg in t ziekenhuis mag t nu eindelijk! Ik temperatuur, was in eerste instantie omdat de gynaecoloog wilde weten of ik n eisprong heb. Maar t geeft m'n cyclus goed weer dus ik ga er mee door. Gebruik nu Fertility Friend. Hoop dat t wat oplevert.
    Ben heel benieuwd en hoop dat we allemaal gauw een positieve test in onze handen mogen hebben. Jullie ook allemaal veel succes!

16. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Oh wat fijn dat je nu dan groen licht hebt! Ik hoop dat het niets ernstigs is. Ik gebruik ook FF deze maand voor het eerst, ben benieuwd of het me meer inzicht geeft, ook ovu testen om even zeker te weten of ik een eisprong heb .

Hoop dat je snel zwanger mag zijn!

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Welkom Username, fijn dat jullie er nu voor mogen gaan. Heel veel succes en hopelijk heb je snel een posi test !!!!!!!!!!!

@Lavina, volgens je banner heb je je ei over 3 dagen klopt dat? Heb je ook nog geen vage streepjes op je ovu testen? Bij mij waren ze eerst vaag en daarna gelijk knal dus niet opbouwend zeg maar, maar goed misschien is het nu wel weer anders.

18. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @minnie laatste keer had ik mijn ei op dag 9-10, dus ik dacht nu ook, FF geeft aan wrs op dag 10 en banner geeft aan op dag 11, heb nog geen enkel streepje gezien zelfs niet heel licht. Had ook gehoopt in ieder geval iets lichts te zien vandaag

19. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Heel erg ;), vind ik zelf :). Ik had wel wat PMS sinds mijn 2e bevalling, maar sinds de miskraam is het echt geen lolletje meer. Heb me al 2 keer ziek gemeld dag voor menstruatie omdat ik me zo beroerd/ziek voelde. Ontzettend moe, slecht slapen, misselijk, veel kokhalzen, spugen, opgeblazen, huilerig. Hoewel ik veel dagen last heb van allerlei kwaaltjes (idd net zwanger ;)), functioneer ik 1-2 dagen per maand gewoon helemaal niet en kan ik alleen maar in bed liggen.

Ik heb nu 2 maanden al teunisbloemolie gebruikt en dat maakte duidelijk verschil in de klachten, voelde ik me veel beter bij. Nog steeds wel aanwezig, maar stukken minder erg, vooral de misselijkheid (wat echt een rotkwaaltje is). Afgelopen maand weer niet gebruikt omdat ik wilde vaststellen of het nu echt werkte, of dat het sowieso al beter ging omdat de miskraam langer geleden is. Maar helaas, het was weer heel heftig zonder de teunisbloemolie! :(

Dus ik denk eerlijk gezegd dat ik de mogelijke nadelige gevolgen voor innesteling voorlopig even voor lief neem en toch na ovulatie er mee doorga...

20. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Hopenlijk heb je morgen een lichte streep! Volgens je banner kan het nog! Hier zijn de testen weer omo wit.... had een paar dagen terug 2 keer een lichte streep. Volgens de banner kan mijn ei nog komen, maar dan weet ik niet hoe ik die lichte strepen dan moet verklaren. We zullen het zien. ;) Iedereen die aan de klus is: sterkte met dit warme weer! :D

Deel Deze Pagina