@ing balen van die testen, hoop op snel duidelijkheid voor je! Fijn dat jullie weer goed gesprek hebben gehad @sofie nog gefeliciteerd met je verjaardag! balen van je nega test, je hebt nog vroeg getest hoop op alsnog roze voor je @Tielo hoop dat je snel duidelijkheid hebt! @Ayse hoop dat het een innestelingsbloeding is geweest, afwachten maar @Minnie heerlijk bad Slaap lekker!
@Ayse; Hoop een innesteling voor je! @Mpo; balen, jullie zijn al een tijdje bezig zie ik @Tielo; succes morgen bij de huisarts, benieuwd wat er uitkomt!
ik mag op rood Beetje jammer maar nu wel duidelijkheid na al die dagen over tijd en negatieve testen.
Ik mag EINDELIJK hier ook posten dat ik op roze mag Ronde 37 en terugplaatsig nummer 3 is eindelijk raak na ruim 3 jaar van hopen dromen en veel pijn Ow ow wat is dit fijn om te kunnen schrijven na zon lange tijd! Voor alle meiden die op rood zijn gegaan... Dikke knuf voor jullie! Ik weet hoe je je moet voelen Maar voor zo goed als iedereen komt de dag dat je posi test... de een moet er alleen wat langer op wachten dan de ander en er een poepie meer voor doen. Voor alle meiden die nog moeten testen: duim duim duim duim Voor alle meiden op roze: Gefeliciteerd
@Flippo Wat fijn!!! wat een goed nieuws! dat maakt de dag nu al goed En dat anderen er wat meer voor moeten doen, als dat op het gebied van meer klussen ligt is dat natuurlijk niet zo erg Blijf je in het juni/juli clubje kletsen hoe het met je gaat?
Flippo, wat goed nieuws!!! Gefeliciteerd meid . Hier vanmorgen bijna getest . Maar werd m niet meer. Werden om 06.15 gebeld door zwager. Ons nichtje is geboren . Moest toen heel nodig plassen en was hyper dus niet getest. En toen om 8.00 kwam de buurman hier al om te klussen in huis. Dus geen test. Maar goed ook. Ik wil eigenlijk echt pas woensdag testen . En nu we weer een nieuw nichtje erbij hebbe, verlang ik nog meer naar een positieve zwangerschapstest . Afwachten maar....
Goeiemorgen dames! Zwangere dames > Gefeliciteerd!! Rode dames > Balen! Nega testers > hopelijk nog positief! Ik zit nog te wachten, nog 3 dagen te gaan dan is mijn NOD..wel veel last van m'n buik, gerommel en drukkend gevoel. Mijn leeftijd is trouwens 22jr
@ Flippo: van harte gefeliciteerd. Het is jullie gegund. @ Corina: gefeliciteerd met jullie nichtje @hier: alles goed, lekker geslapen maar duik er nog wel even in zo. vl is naar kameraad toe de hele dag en ik ga vanmiddag nog ff de stad in, ketting halen van vl die we hebben laten maken. Ik ga op de fiets, moet nodig wat gewicht af namelijk, begin flink aan te komen nadat ik gestopt ben met de pil. Ik heb nog steeds geen tekenen van ongesteldheid, hoewel, ik voel wel lichtelijk kramp nu halverwege mn buik, maar dat kan ook komen omdat ik naar de wc moet haha. Nou ja, we wachten gewoon af wanneer het komt, even geen testjes meer! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen, Allereerst wil ik Flippo van harte feliciteren. Wat moet er een blijdschap door je heen gaan meid, ik werd zelf ook een beetje emotioneel van je berichtje zo leuk vind ik het voor je!!!! Ik zou zeggen geniet er met volle teugen van. @Jossie, balen, veel geluk in de volgende ronde !! @Corina, gefeliciteerd met je nichtje!! Ik werd vanmorgen ook wakker met het idee om een testje te wagen maar ik durfde het niet.... Woensdag wordt de dag haha Temp is weer mooi gestegen vandaag maar ja dat had ik vorige ronde ook op 12 dpo dus het wil niks zeggen helaas. Zo ga maar eens wat strijken en poetsen ( maandag is mijn poetsdag) en dan vanmiddag van het zonnetje genieten.
Woensdag word idd dé dag . Hopen op goed nieuws!! Ik trouwens al een aantal dagen ontzettend last van een opgeblazen gevoel. Gisteren de hele dag. Begint al na het ontbijt. Na het ontbijt ook geen trek meer, zo vol gevoel. Zal het een goed teken zijn? * duim duim * *vangt nog wat hcg op van de zwangere dames*
Hier ook een mega opgeblazen gevoel, hopelijk betekent het iets Corina !!! Nu ga ik echt iets doen haha
Hee meiden!! Vanochtend heb ik 4 dagen voor NOD even een testje gedaan. Deze was helaas negatief. Ik weet dat ik veel te vroeg heb getest maar ik lees veel verhalen waarbij er al dagen voor de NOD positief getest wordt dus ik dacht probeer het ook even..... Verder heb ik ook geen klachten dus denk dat dit weer een verloren ronde is .
goedemorgen! hier is temp weer gedaald,dus weet niet of dat goed of slecht is verder al boodschappen gedaan en dadelijk verf gaan halen en dan niks meer in de planning. vl moet met de late werken. flippo:gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!
Flippo van harte gefeliciteerd het is je zo gegund. Al de andere dames die ook zwanger zijn van harte gefeliciteerd Rode dames balen seg Wachtende dames waaronder ik hopen op een positieve test veel succes Hier is temp serieus gezakt kijken wat hij morgen doet.
Zo ff een druk weekend gehad, niet bijgehouden, staan er alweer meer dan 20 paginas bij. Hihi Ga nu even alles reageren, dus het zal wel een mega post worden. Haha @ Dia: Gelukkig is het nog gelukt! @ Bolleke: Gefeliciteerd!!!! @ Tielo: Die van mij is precies hetzelfde. Ik hoor het wel als het zover is! Hihi Vind ik ook niet zo erg, vind het wel fijn eigenlijk! Balen van die nega test! @ Linbu: Spannend!!! Wel apart dat die steeds op jou buik plast haha.. Ik heb precies dezelfde klachtjes Heb alleen geen konijn dus weet niet of die op mijn buik zou plassen haha Misschien heb je een laat ei gehad en kan het nog alle kanten op! Geen rood is in ieder geval een goed teken! @Minnie: Volgens mij maakt het niet uit hoeveel die zakt. Hij kan zakken bij een innesteling. Wel spannend hoor!!! @ Linnie: Gefeliciteerd! Jeee weer roze!!! @Xiomara: Balen! Suc6 de volgende ronde! Sofie: Ik heb sinds zaterdagochtend het gevoel dat mijn borsten groter zijn, kwam vocht uit mijn tepels (klein beetje) op dinsdag (denk hormonale verandering) Last van mijn onder rug. Hoofdpijn terwijl ik dat normaal echt bijna nooit hebt en trekkend gevoel in mijn buik. Echt dood moe dat ik s middags al kan slapen op mijn bureau. Vandaag smaakt koffie ook ineens heel vies!! Blehhgg Wanneer ga weer jij testen? Woensdag? Er is nog hoop. Kan je geen laat ei hebben gehad? Of misschien maak je niet zo heel snel HCG aan? @ ing: Hoe is het nu? Lekker weekend gehad? Smurf, username en LF 84: Balen! Heel veel geluk de volgende ronde toegewenst! 79mama79: Ik ga er ook mee stoppen die Red Bull.. Misschien val ik dan ook wel wat af Ga het zoiezo niet meer drinken als ik zwanger ben. Drink het nu alleen als ik moet werken In de ochtend nog wel! PPhhhfff eigenlijk zo slecht inderdaad. Suuz: Heb je misschien niet te vroeg getest? Je kan ook ineens een langere cyclus hebben, je bent nog niet zo lang geleden gestopt met de pil. @ Woensdag testen: Ik doe mee! Alleen ben ik misschien dan wel een beetje vroeg! 4 dagen voor NOD, maar je weet het nooit toch? Kan bijna niet meer wachten haha @Redrose: Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Jossie, Mpo, Ricmar, Juffie, Smnee en Souries: Balen en heel veel geluk toegewenst voor de volgende ronde! Ongeduldje: Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Volgens mij die gewoon positief! Toetje: Gefeliciteerd!!! Petra: Gefeliciteerd! Amoura: Ook voorzichtig gefeliciteerd! Rian: Ook gefeliciteerd!!! Flippo: GEFELICITEERD wat een geweldig nieuws om vandaag de dag mee te beginnen! Na zo´n lange tijd gewoon raak! Ik wens je een hele fijne gelukkige zwangerschap toe! Het is je echt gegund! Voor diegene die zwanger zijn en ik heb het over het hoofd gezien natuurlijk ook gefeliciteerd! En die in het rood zijn gedaan heel veel suc6 de volgende ronde! Hier rommelt het nog steeds in mijn buik, voel alsof er een band omheen zit terwijl die er echt niet zit. Een soort trekkend gevoel.. Naja Ik wacht in spanning af ppphhhff wat duurt het wachten lang! Haha Fijne dag allemaal!