@Flippo: wauw, kippevel! Wat geweldig, joh, ik kan me voorstellen dat je in de 7e hemel bent! Veel geluk. @ Corina: gefeliciteerd met je nichtje! Kan me voorstellen dat het nu nog veel harder kriebelt, ha ha! Hopelijk snel succes! @ positieve testers: gefeliciteerd! @ negatieve testers: ik duim heel hard! @ dames op rood: balen! @ hier: de wekelijkse boodschappen gedaan, hard nodig, want koelkast was gezien terugkomst vakantie vrijwel leeg. Fijn dat het heerlijk weer is! Ben gisteren vroeg naar bed gegaan, was echt kapot, voel me nu gelukkig iets beter, maar kwaaltjes blijven. Temp is ook nog lekker hoog, dus het wordt spannend de komende dagen . Ik probeer echt tot 14 dpo te wachten met testen. Gelukkig heb ik de nodige afleiding aan de enorme berg was en strijk .
Meiden ik heb net iets stoms gedaan maar ik kon het niet laten, ik heb een ovulatietest gedaan en deze is niet positief maar het 2e lijntje is wel heel duidelijk terwijl mn ovulatietest na mn ei bijna omowit was. Wat denken jullie hiervan??? Of bouwt het LH hormoon weer op naarmate ongi nadert??? Zal wel eens een fotootje plaatsen
Denk dat ik morgen op rood mag gezien de temp.. Ik weet niet Minnie hoe dat zit Flippo Gefeliciteerd!
Nou wat zeggen jullie ervan??? De omowitte test is een dag na ei genomen en de andere dus net Is het waard om er een zw.schapstest tegenaan te gooien???
Minnie ik weet niet helemaal hoe t zit maar een ovutest is toch alleen positief als tweede lijntje dikker is als de eerste? Ik zou ff een zwangerschapstestje doen..
Ik mag op rood, morgen gaat het doorbreken temp laag en nu net bruinverlies.. zo begint het altijd Minnie wel spannend, ga je wachten tot woensdag of toch testen?
He bah Yuna , maar op naar nieuwe ronde nieuwe kansen!!! @Smnee, ja ik weet dat beide lijnen net zo donker moeten zijn, maar een dag na mn ei was de test bijna omo-wit en nu bijna positief, tis niet echt een vaag lijntje., kan dat zomaar?? Ja ik heb er ook geen verstand van maar het lijkt mij logisch dat ie nu ook wit moet zijn. Nu heb ik een test liggen van z&k die je 6 dagen voor nod kunt doen maar ik heb om 10:15 geplast, weet iemand hoelang ik nu mn plas op moet houden voor eventueel een testje?? ( heb vanaf 9:15u niks meer gedronken).
Minnie ik zou nu even niks meer drinken en toen ik een zwtest ging halen in de apotheek toen zeiden ze mij dat ik 4 uur moest wachten vanaf dat je de laatste keer geplast had ik duim voor je dat hij positief is
pff 4 uur niet plassen, weet niet of ik dat vol kan houden, heb nu alweer aandrang om te plassen, zou betekenen dat ik nog dik 2 uur mn plas op moet houden. Is wel een goede oefening voor mn blaas haha.
Ja als je eerder moet plassen houd ik jou niet tegen hoor kan dan ook zijn dat hij licht positief is. Je moet dat zelf weten ik zeg alleen maar wat de apotheek mij gezegd heeft.
Yuna: Wat jammer! Heel veel suc6 de volgende ronde! Minnie: Ik zou misschien morgen ochtend vroeg die test van z&w doen. Zwangerschapstesten doen het altijd het beste in de ochtend. Maar die jij hebt is heel gevoelig dus misschien dat als je nu weinig drinkt en zo lang mogelijk niet plast dat het niet zo heel veel uitmaakt. Ovulatie testen kunnen positief worden van het zwangerschapshormoontje. Denk dat je daarom dus heel goed kan testen! Spannend!
@ hafida, welkom @ minnie, wat spannend @ yuna, balen zeg, veel succes in de volgende ronde @ Flippo, van harte gefeliciteerd, wat een geweldig nieuws Ik mag ook op roze, mijn idyl test was gisteren donkerder dan die van vrijdag. Nog een apotheek test die ik had liggen gedaan, gisteravond. Hier kwam ook een goed zichtbare streep op. Nu duimen dat het goed blijft gaan.
Meiden ik heb net getest (kon plas niet meer ophouden en die testen kosten een drol dus..) en er verscheen een 2e streepje!!!!!! Weliswaar nog een beetje licht maar hij staat er duidelijk. Ben helemaal hyper nu. Zo blij en tegelijkertijd zo bang dat het weer mis gaat, maar we gaan voor het beste. Zal even een fotootje plaatsen en dan mogen jullie oordelen of het roze is of nog even op licht roze.