NOD-lijst 16 t/m 31 juli 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chickie, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @minnie ik heb op de capsules die ik had, weet ff merk niet meer gelezen dat ik ze niet mag gebruiken als ik zwanger ben, staat het niet in de bijsluiter?

@Toetje vind het zo vervelend voor je :( maar zoals je zelf zegt, het is een vooruitgang, hoop dat het snel weer raak mag zijn en een plakbeeb wordt hoor! Knuf

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Toetje nogmaals veel sterkte ermee, en het is een schrale troost maar je kan idd zwanger worden.

@Ongeduldje, zie nu pas je super mooie test!!! Nogmaals gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Lavina, zal wel eens kijken op de bijsluiter.

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Nee staat niks van in de bijsluiter, doe het dan maar even niet voor de zekerheid

Truste meiden ik kruip in mn bedje x

4. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Anders even je HA bellen morgen voor de zekerheid ja.

Over HA gesproken mijne heeft me nog niet gebeld vandaag, morgen maar weer eens aan de telefoon hangen.

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Sterkte toetje ! :(

6. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    @minni volgens mij kun je ze gewoon blijven slikken, het is namelijk puur natuur en kunnen geen kwaad.

7. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Had ik een heel bericht getypt om op iedereen te reageren, begint mijn laptop gewoon vanzelf af te sluiten, weg hele verhaal, grrrr! IK reageer dus maar even globaal, sorry daarvoor!

Bedankt allemaal voor de lieve reacties, dat doet wel goed op zo'n moment en ik ga vol goede moed de volgende ronde in.

Alle andere meiden die door moeten naar de volgende ronde, een dikke knuffel.

Ik zag ook nog wat positieve testen voorbijkomen, gefeliciteerd!

Alle wachtenden, succes en hopelijk een mooie test!

Ik ga me bij het volgende topic aanmelden, maar ik wil de wachtenden daar niet tegenkomen, afgesproken? :p

8. Ior

Ior Niet meer actief

@toetje, sterkte meid.
    @zwangeren, Gefeliciteerd.
    @ongidames, :( dikke knuffel, en laten we hopen dat de volgende ronde raak is.

@minnie, dat is inderdaad een idee. Ik heb ook ff gevoeld aan bmm. Ik kon er Heel makkelijk bij, dus Heel laag. En hard. Oh ja, die klodder was ook niet doorzichtig. Gewoon wit zeg maar. Ik wacht wel af, meer kan Ik toch niet doen.

@Iedereen, slaap lekker :)

9. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Jemig ik ben door 2 dagen geklets heen geploeterd!!! Hahaha!

@Minnie: Gefeliciteerd! We hangen de vlag voor jullie uit!!! Ik hoop dat alles goed blijft gaan en je een gezond kindje krijgt!

Zou je dat uit willen leggen, desnoods even via een PB als het voor de rest hier gesneden koek is? ;) Ik heb namelijk vorige maand mijn ei ook niet gevonden terwijl hij er volgens de echo wel zat!
    En ik ben nieuwsgierig naar het tempen, kan dat ook bijv ook op een later tijdstip dan 7 uur, als dat de vaste tijd is waarop je wakker word? Als je het vervelend vind kan ik ook wel een topic openen hoor! ;)

@Redrose: gefeliciteerd!
    @Rian: gefeliciteerd!
    @Petra: gefeliciteerd!
    @Flippo: gefeliciteerd! Geniet er van!!!
    @Ongeduldje: gefeliciteerd!
    @Enjoyce: gefeliciteerd!
    @Andrea: gefeliciteerd!

@Toetje.... wat jammer dat je toch nog ongesteld geworden bent!

@Sofie: alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!! Heb je een leuke dag gehad?

@Lavina: ik kom snel meelezen op de club, maar liep hier al achter dus dacht doe eerst even dit, maar kom ook snel even daar kijken!

10. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Hi Dames,

Wat praten jullie veel zeg! Voor die ook zwanger zijn GEFELICITEERD! Voor die op rood zijn gegaan, echt balen! Hopen op een betere volgende ronde!

EGO: Kunnen jullie even naar de volgende test kijken? Volgens mij zie ik een heel licht streepje. Op De foto zie je het minder goed dan in het echt, maar hij is ook wel erg vroeg. 5 dagen voor NOD! Is een extra vroege test van Z&K. Doe morgen wel een KV test. Wat denken jullie ervan?

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    amandie ik zie een streep. was het met ochtendurine??

12. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Het is zo spannend! :Dc Zit nu op mijn werk te flippen hahaha... :) helemaal hyper!;) Ik weet niet wat ik er van moet denken....:( Is het echt al raak :( Pphhhfff HELP :$ Wat denken jullie? :(

13. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    #2373 Amandie, 24 jul 2012
    Laatst bewerkt: 24 jul 2012
    Ja was vanmorgen, had al wel een keer geplast vannacht om 3 uur en deze was van half 7. Dus hij is nog echt heel licht... Denk ik :)

14. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
  15. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Amandie ik zie ook een streep!

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

Amandie; dat is positief hoor! Zeker als dat al n paar dagen voor nod er staat :)

17. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    79mama79: Balen... misschien maak je langzaam hCG aan... nog niet helemaal denken dat het niet raak is.. gewoon hoop houden...

Ow ik hoop zo dat je gelijk hebt Smnee... :D Zit denk ik 5 dagen voor NOD... ik had denk ik zat of zon mijn ei...

Aan de ene kant voel ik het ook echt.. Heb echt last van rare kwaaltjes... Zo moe al bijna direct na mijn ei, had na ei ook krampen in onderrug en buik... soort kleine samentrekkingen aan de twee zeikanten, opgezetten borsten en buik sinds zaterdag/ zondag, gister avond beetje misselijk en gister de hele dag afwezig, maak lompe fouten en een beetje dromerig (ben normaal super scherp), hoofdpijn vanaf vorige week maandag wat ik normaal nooit heb. Gister smaakte de koffie ineens niet meer en ik drink niet normaal veel water (doe ik normaal ook niet). Hihi... hoop het zo! En hoop dan zo dat alles goed gaat...;)

18. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    @Amandie: Ik zie een streepje hoor :-D doe maar lekker hyper ;)

19. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Hey ladies,

Iedereen een leuk weekendje gehad?
    Hier vrijdag stoofvlees gemaakt => Laten aanbranden
    zaterdag gezondigd met frietjes
    zondag wezen bbq'n bij men ouders, maar ik stond aan de bbq ==> resultaat: 2 stukken vlees laten aanbakken...
    Wat is me dit nu weer? heb k anders nooit en dan toch geen 2 keer op 1 weekend.... ggrrrrr

Voor de rest voel ik me eigenlijk echt goed met de utrogestan. normaal hadden men boobs nu al ontzettend veel pijn gedaan en nu heb k er praktisch geen last van. heeeeeeerlijk :-D ze zijn alleen weer aanwezig haha... maar die zijn altijd aanwezig ;)

20. linbu

linbu Lid

7 feb 2012
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    @amandie ik zie hem ook! Jeeh nog een zwangere erbij!! Voor alle andere zwangeren natuurlijk ook gefeliciteerd, super!!

Hier nog steeds niet ongesteld *zucht* Ik ga haast weer nadenken over opnieuw testen.... Is zo irritant om af te wachten hoe lang je cyclus is vind ik! Weet niet zo goed wat te doen!

Deel Deze Pagina