@Lavina & @Minnie: Even in het kort, met de 20wk echo kwamen ze erachter dat Kyano* een groeiachterstand van 3wk had door een zeer slecht doorbloedde placenta, en hij zou alleen maar slechter en slechter gaan groeien en de kans was groot dat hij in mijn buik zou overlijden. Doordat Kyano* meer van mij ging vragen heb ik het hellp-syndroom gekregenm wat levensbedreigend was voor mij. Om mijn eigen leven te redden moest ik gaan bevallen, en tijdens de bevalling met 23,2 wk is Kyano* overleden, hij was te klein. Voor de placenta is geen oorzaak gevonden. De kans dat ik weer zwngerschapsvergiftiging krijg is 25%, maar dat is dan een minder erge vorm. De kans daarvan dat het pas laat in de zwangerschap komt is 90%. en de kans dat het weer Hellp word is maar 3%. dus ik heb goede hoop voor een tweede kindje!. Thnx voor jullie interesse. mijn uitgebreide verhaal en fotos kan je zien op: Kyano.vlindersite.nl Ben nu maar aant wachten tot mn ongi voorbij is, om vol goede moed aan de nieuwe ronde te gaan beginnen.. Ik probeer het een beetje los te laten.. met nadruk op "probeeer". Het is zelfs zo erg met me, dat ik bij alles wat ik doe er al rekening mee hou, bijv kleding shoppen, allemaal op de groei.. of feestjes, vakanties etc.. heel erg is dat.. Maar goed, de wens is door mijn verleden natuurlijk alleen maar groter geworden, heb moedergevoelens maar kan ze niet kwijt. En het is fijn om met kiets positiefs bezig te zijn.. Fijne dag allemaal!
@gesien: Ik hoop zo dat het allemaal snel geregeld word, dat jullie er vol goede moed aan kunnen beginnen, en het niet al te lang duurt voot het lukt! Ik word al verdrietig als ik jou lange rij cyclussen zie.. Elke maand weer die teleurstelling, en telkens word de wens natuurlijk maar groter. Het is wel heftig allemaal hor! veel succes!!
Ha meiden, Zo even paar dagen niet geweest en we zijn weer 10 pagina's verder! sorry, heb niet alles teruggelezen, maar nieuwe meiden welkom. We hadden een deal gemaakt dat deze lijst heel roze zou worden, dus doe je best @kache Oh, dat had ik ook! nadat ik met de pil stopte had ik ook altijd de dag voor mijn menstruatie dat ik lag te creperen op de bank van de kramp, duizelig, misselijk. Ik draaide altijd mijn dagen om, want het was niet te doen om te werken. De laatste keer viel het heel erg mee (gelukkig, wilde me niet gelijk ziek melden op mijn nieuwe baan). Ik merk dat mijn voeding ook wel een grote rol speelt bij mijn klachten. Krijg je genoeg magnesium binnen? Anders zou je dat nog eens kunnen proberen. Hier lekker weekend. Weekje hard gewerkt, begonnen met afvallen en gezond eten. Voel me zo opgeblazen, daar wil ik wel vanaf. Vandaag maar eens ovulatietesten bestellen. Kijken of dat wat meer duidelijkheid geeft.
PMS is Pre Mentrueel Syndroom ( zeg ik dat goed?) Oftewel je krijgt al ongiklachten voordat ongi er is. @Kiim, jeetje meid wat een heftig verhaal en het is allemaal nog zo kort geleden. Hopelijk kun je er goed over praten en krijgen jullie steun van je omgeving. Ik hoop dat je snel iets met je moedergevoelens kunt gaan doen. En ik hou ook al rekening met een eventuele zw.schap hoor, iedere dag maalt het door mijn hoofd en als ik idd ga winkelen dan denk ik "Kan ik beter kopen als ik weer bevallen ben want ik word straks toch dikker" Overal probeer ik rekening mee te houden, geen wijn meer na mn ei, sport ik niet teveel?, is een warm bad wel goed? Zou ik dit wel eten? etc etc. Het beste is om het een beetje los te laten maar jeetje dat valt niet mee. @Kache, ik had eigenlijk nooit een link gelegd met mijn mk en de pms klachten die ik nu heb. Telkens dacht ik dat ik zwanger was, ben idd gelijk na ei misselijk, voel van alles en nog wat en nadert ongi dan word ik zeer emotioneel en chaggie, niks is dan goed en het lijkt dan haast of ik in een depressie zit ( terwijl ik absoluut geen depri persoon ben). Als ik dan eenmaal ongi ben zijn de depri gevoelens ook weer over, wat wel blijft is de teleurstelling dat het weer niet is gelukt. Dit had ik nooit voor mn bbz en mk. @MamavanD, jij hebt het ook niet bepaald makkelijk zeg. Wanneer krijg je de uitslag van het hsg onderzoek? Het is iedere keer zo frustrerend om weer ongi te worden en vooral na een mk wil je zo snel mogelijk weer zwanger zijn. Hopelijk komt er iets positiefs uit de onderzoeken.
Ja Souries deze lijst moet mooi roze worden, het kan haast niet slechter als met de vorige want dat is echt heel erg. Er blijven steeds meer rode bijkomen en veel meiden zitten in onzekerheid, nee was niet echt een lijst waar geluk op zit. Dus wij gaan dat deze maand met zn allen veranderen of niet meiden?????? OP NAAR ROZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
tanx minnie, nu snap ik het Hier erg veel zin in vakantie! Moet trouwens ook veel plassen (heb ik zo nu en dan laatste tijd...schijnt niet erg te zijn zolang het geen pijn doet...geen zin in blaasontsteking oid). Maar weer een vvdd? waar kun je voor wakker gemaakt worden?
Mijn roze of rood zal op mijn vakantie zijn. Hoop zo dat ongi niet komt uiteraard en anders wat laat is ofzo (natuurlijk hoop ik het meest om gewoon regelmatig te blijven..)...vind het niks als je op vakantie bent, het mooi weer is (hoop dat het zo isnatuurlijk) en je dan niet ff lekker het zwembad in kunt.. Haha, lekker warrig stukje weer
♥ NOD - lijst 16 t/m 31 juli 2012 ♥ 13. (1) geranium32 (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje 15. (1) Lavina (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje 16. (4) Mh90 (21 jaar), 5e ronde, 1e kindje) MamaJens (26 jaar , 3e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn) Meis1987 (24 jaar), 8e ronde, 1e kindje Toekan (23 jaar), 10e ronde, 1e kindje 17. (3) Chickie (33 jaar), 3e ronde (na mk), 1e kindje Fiona1983 (29 jaar), 9e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar), 10e ronde, van 5de kindje (en 3 ***) 18. (7) Kiwi1405 (? jaar), 2e ronde, 1e kindje Smeagol (35 jaar), 5e ronde, 1e kindje) eeneneenisdrie (31 jaar), 6e ronde (na mk), 2e kindje) Ukkie27 (28 jaar), 16e ronde, 1e kindje) caro82 (30 jaar), 10e ronde, 3e kindje) Rian (? jaar), 2e ronde, 2e kindje) Username (30 jaar), 1e ronde, 1e kindje) 19. (2) Nik (32 jaar), 8e ronde, 1e kindje Linnie1985 (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje 20. (3) Jose1710 (32 jaar), 4e ronde, 4e kindje Jossie81 (30 jaar), 2e ronde (na partiële mola en mk), 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje 21. (1) souries (29 jaar), 2e ronde (na mk), 1e kindje 22. (1) Toetje77 (34 jaar), 6e ronde, 2e kindje 23. (7) Marietta (31 jaar), 3e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Yuna28 (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar), 5e ronde, 2e kindje mpo (28 jaar), 12e ronde (na bbz), 1e kindje Daniellle (28 jaar), 8e ronde, 3e kindje bibinijmegen (32 jaar), 4e ronde, 2e kindje 24. (1) Fathers Princes (23 jaar), 14e ronde, 1e kindje 25. (3) annys (32 jaar), 2e ronde, 1e kindje xKiim (21 jaar), 2e ronde, 2e kindje (1e kindje overleden met 23 weken) Gesien (25 jaar) 17e ronde, 1e kindje 26. (1) Lastgoodbye (21 jaar), 3e ronde, 1e kindje 27. (1) Mamavand (25 jaar), 13e ronde (na 2 mk, laatste mk partiele mola zwangerschap), 2e kindje 28. (3) Willie32 (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje Minnie1979 (32 jaar), 6e ronde na mk, 2e kindje Ayse1980 (32 jaar), 5e ronde, 3e kindje 29. 30. (2) Kache (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje 01patricia (27 jaar), 6e ronde, 1e kindje 31. Datumloos (3) Enjoyce (25 jaar), 4e ronde (na 2 mk), 1e kindje Jeskejes (30jaar), ronde 20, 1e kindje, MMM Ior (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje T o t a a l: 44 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger ♥, ongesteld, 1 MMM, negatieve test , twijfeltest, cyclus van slag (1), vlindertje, niets doorgegeven
Willen jullie ajb doorgeven in kleur als je op de lijst wil en niet zelf doen, dan blijft de outlay hetzelfde en wordt het geen rommeltje in de lijst. Tx! Voor de rest reageer ik later even, drukke dag vandaag, tot later en fijne dag!
VVDD: Mij kun je s'nachts wakker maken om naar Schiphol te vertrekken en dan lekker naar een warm land vliegen!!!!!
haha dat is een goeie...ik had de vraag gesteld en dacht toen...nou mij kun je snachts beter niet wakker maken, haha, heel sjacho dan! Zal mijn best doen wat te bedenken....
Lavina, wil je mij toevoegen? Ik weet niet precies wanneern m'n NOD is, omdat ik nu pas met de 2e ronde bezig ben. De eerste duurde 41 dagen, maar ik ga er vanuit dat de komende cyclus wat korter is! Dus zet me maar bij datumloos. 2e ronde dus, 1e kindje, ik ben 23 jaar.
UItslagen waren goed eileiders doorgankelijk! Niets aan de hand moet 13 juli weer komen dan waarschijnlijk verder met zaad onderzoek!
Mij kun je wakker maken, voor een reis naar curacoa om me neefjes te bezoeken die me schoonzusje van me broer heeft weg gehaald zonder gegronde reden(rechtzaak is lopende i.v.m dat de advocaat aangeeft dat dit ontvoering is) Maar ik zou ze dolgraag willen zien! maar we kunnen het financieel niet opbrengen.
MamavanD, het al fijn om te horen dat de eileiders toegankelijk zijn. Ik snap dat je wel graag de oorzaak wilt weten waarom het iedere keer niet wil lukken. Hopelijk is het een kleinigheid en ben je daarna snel zwanger.
Hoi allemaal, Zou iemand mij op de lijst kunnen zitten Petra 28 jaar, ronde 2, 2e kindje, 22 juli Weet niet zeker mijn nod vanwege het gebruik met de pil Dankjewel groetjes petra
♥ NOD - lijst 16 t/m 31 juli 2012 ♥ 13. (1) geranium32 (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje 15. (1) Lavina (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje 16. (4) Mh90 (21 jaar), 5e ronde, 1e kindje) MamaJens (26 jaar , 3e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn) Meis1987 (24 jaar), 8e ronde, 1e kindje Toekan (23 jaar), 10e ronde, 1e kindje 17. (3) Chickie (33 jaar), 3e ronde (na mk), 1e kindje Fiona1983 (29 jaar), 9e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar), 10e ronde, van 5de kindje (en 3 ***) 18. (7) Kiwi1405 (? jaar), 2e ronde, 1e kindje Smeagol (35 jaar), 5e ronde, 1e kindje) eeneneenisdrie (31 jaar), 6e ronde (na mk), 2e kindje) Ukkie27 (28 jaar), 16e ronde, 1e kindje) caro82 (30 jaar), 10e ronde, 3e kindje) Rian (? jaar), 2e ronde, 2e kindje) Username (30 jaar), 1e ronde, 1e kindje) 19. (2) Nik (32 jaar), 8e ronde, 1e kindje Linnie1985 (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje 20. (3) Jose1710 (32 jaar), 4e ronde, 4e kindje Jossie81 (30 jaar), 2e ronde (na partiële mola en mk), 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje 21. (1) souries (29 jaar), 2e ronde (na mk), 1e kindje 22. (1) Toetje77 (34 jaar), 6e ronde, 2e kindje Petra84 (28 jaar), 2e ronde, 2e kindje 23. (7) Marietta (31 jaar), 3e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Yuna28 (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar), 5e ronde, 2e kindje mpo (28 jaar), 12e ronde (na bbz), 1e kindje Daniellle (28 jaar), 8e ronde, 3e kindje bibinijmegen (32 jaar), 4e ronde, 2e kindje 24. (1) Fathers Princes (23 jaar), 14e ronde, 1e kindje 25. (3) annys (32 jaar), 2e ronde, 1e kindje xKiim (21 jaar), 2e ronde, 2e kindje (1e kindje overleden met 23 weken) Gesien (25 jaar) 17e ronde, 1e kindje 26. (1) Lastgoodbye (21 jaar), 3e ronde, 1e kindje 27. (1) Mamavand (25 jaar), 13e ronde (na 2 mk, laatste mk partiele mola zwangerschap), 2e kindje 28. (3) Willie32 (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje Minnie1979 (32 jaar), 6e ronde na mk, 2e kindje Ayse1980 (32 jaar), 5e ronde, 3e kindje 29. 30. (2) Kache (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje 01patricia (27 jaar), 6e ronde, 1e kindje 31. Datumloos (3) Enjoyce (25 jaar), 4e ronde (na 2 mk), 1e kindje Jeskejes (30jaar), ronde 20, 1e kindje, MMM Ior (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje T o t a a l: 45 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger ♥, ongesteld, 1 MMM, negatieve test , twijfeltest, cyclus van slag (1), vlindertje, niets doorgegeven