NOD-lijst 16 t/m 31 juli 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chickie, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @amandie: gefeliciteerd!
    @yuna je maakt het wel heel spannend zo!

Ik heb een FF account geopend met het plan om vanaf morgen ook maar te gaan tempen. Snap er nog niet veel van, maar ga er morgen eens mee stoeien. ;)

2. moontje77

moontje77 Bekend lid

14 dec 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    ik mag op rood

alle andere op het WB suc6 met wachten

3. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!

vandaag is mijn nod-dagje volgens ff,maar heb weer een mooie stijging in temp!leuk maar weet nu echt niet meer wat ik moet denken:(
    testen doe ik niet,want ben bang voor de teleurstelling en ik heb absoluut geen symptomen,dus...

minnie:hhmm dat hongergevoel heb ik ook wel!heb vl gisteren na zijn late dienst nog een frietje laten meebrengen ,had er echt zin in,maar eerlijk gezegt smaakte het niet :)

yuna:duidelijk he dat testje!vandaag een zw-testeje doen?
    oh lees het al...eeeeeennnnnn??????????

dreamer:balen,maar succes in de volgende ronde!

brenzz:heb jioj al getest dan?zou ik toch wel doen als je overtijd bent!

ing:hopelijk brengen die ooievaars geluk voor jou!!
    zo te horen heb je een ontspannend dagje gehad!
    spannend meid!nog niet ongi,ben benieuwd!

suuz:balen,maar ook succes in de volgende ronde!

chickie:eens je bezig bent met ff,zal het wel lukken en anders vraag je het even he...

moontje:succes in de volgende ronde!

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    sofie mooi kaartje..

ik test ws vrijdag met ochtend urine heb kv testen inhuis

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    meiden op rood , dikke knuffel....
    hopelijk volgende ronde meer geluk...

6. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Goedemorgen,

lekker geslapen allemaal?
    Zo even naar de HA, inschrijven, aangezien ik hier nog geen HA heb (beetje dom maar goed).
    Daarna naar het uitzendbureau om mn nieuwe contract te tekenen en vanmiddag lekker zonnen

Net naar de wc geweest (grote boodschap, vrij hard) en nu had ik met afvegen 1 druppel helder rood bloed. Nu had ik ook geplast en daarbij met afvegen (sorry voor mn ietswat vieze verhaal misschien) was het niet echt rood ook niet bruin in ieder geval niet noemenswaardig. Nu weet ik niet wat het is, of een klein gesprongen of toch een beginnende ongi.... wordt weer afwachten dus. Heb nergens last van verder, geen krampen enzo alleen af en toe een klein trekkend gevoel in mn zij (maar niet echt noemenswaardig, beetje spierpijnachtig is het).

Wens jullie allemaal een fijne dag toe met veel zon!

7. brenzz

brenzz Lid

18 jul 2012
    37
    0
    0
    @ sofie: ja heb sl meerdere malen getest maar allemaal negatief. Nu ha gebeld( heb er nog geen een , ben net verhuisd) moet vanmiddag even terug bellen.

Ben niet top fit, keelpijn en beetje weeig gevoel.

@ moonje, balen zeg! Hoop voor jou volgende ronde beter...

Have fun today ! Enjoy the sun

8. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
  9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Yeahhh Corina, ik zie een streepje hoor!!! Proficiat !!! Klopt je banner, is vandaag je NOD?? Super hoor !!!!

@Suuz en Moontje, heel veel geluk in de volgende ronde !!!

@Sofie, je hebt een spannend kaartje zeg, durf je geen testje te doen vandaag???

Vanmorgen weer met moeite mn ontbijt naar binnen gewerkt, pfff heb nergens zin in maar heb wel een honger gevoel. Maar ik vind het niet erg, dit lijkt erg op de zw.schap van mn dochter en die is goed gegaan dus. Bij haar kreeg ik alleen pas last na 6 weken dus ben er nu vroeg bij hihi

@Yuna, en en en ??????????????????????????????? Ben niet nieuwsgierig hoor!!!

Ga zo even een uurtje naar de sportschool, lesje Body Balance.

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Corina gefeliciteerd

11. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    corina:ja dat is duidelijk!gefeliciteerd!!!

minnie:ik durf niet!!!!de 22ste was die nog negatief en ben bang!!!
    ja ik weet het,het is flauw,maar ga (misschien)nog wat wachten tot mijn gevoel bevestigd.

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

meiden ik vind het hier toch wel spannend worden.
    ik ben al een paar ochtende raar op me maag en misselijk!
    Begin toch te twijfelen of het niet eens raak zou kunnen zijn.
    bij beide zwangerschappen naar me zoontje had ik ook zo raar weeeig gevoel.
    en ergens zit er een stemmentje dat zegt dat het eindelijk raak is.
    maar aan de andere kant ik ben nu al zo vaak teleurgesteld!
    Dat ik ook niet meer durf te hopen.
    mijn nod is zondag!
    Ik wacht met testen tot maandag!
    Als ik dan nog niet ongie ben ga ik testen! en dan horen jullie het volgende week zondag aangezien ik op vakantie ga!

13. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Dankjulliewel!!
    Ja, vandaag is mijn NOD. Wat ben ik blij dat ik nog gewacht heb op vandaag!! :D
    Had het eigenlijk helemaal niet verwacht omdat ik gister ongikrampen in mijn rug heb gehad. Maar streepje stond er snel!

Heb net nog even een test opgehaald bij kv. Nu de clearblue met indicator. Wat is handig? Vanmiddag testen of morgenochtend? :p

14. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    ik zou aanraden om te wachten tot je ochtendurine dan krijg je een mooi beeld, maar ja ik zou zelf ook niet kunnen wachten dan hahaha

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik zou ook met ochtend urine testen

16. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    @Corina: GEFELICITEERD :)

17. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Dankje :D.

Morgenochtend moet ik werken en vroeg op (half 6). Denk dat ik vandaag de test nog ga doen ;). Heb nu alleen nog maar een kop thee gehad. Als ik dan rond 12u ga testen en nu niks meer drink?
    Heb vanmorgen om half 9 geplast en getest.

18. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Corina: gefeliciteerd!

Sofie: spannend hoor! Kan me voorstellen dat je bang bent voor de teleurstelli.g, maar misschien is een testje toch wel een goed idee! Duim voor je!

Lavina: hoe voel je je vandaag? Al een beetje opgeknapt?

Hier: voel me lamlendig. Gisteren lekker terrasje gedaan met vrienden en keurig aan de spa blauw gezeten. Wel wat vreemde blikken dat ik geen wijntje nam, maar geen vragen gelukkig. Wel gezondigd in de vorm van 2 sigaretjes, kon de verleiding even niet weerstaan! Het is trouwens niet echt geweldig weer om te klussen, bah wat warm!
    M'n temp klopt helemaal niks van volgens mij. Had afgelopen weekend 36,4 en vandaag en gisteren 36,1. Vreemd, want volgens de ovutest zou mijn ei vandaag of morgen springen!
    Vandaag lekker dagje alleen. Vl is dagje op stap. Vrijdag gaan we heerlijk een weekje weg, lekker genieten!

19. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Corina: Dank je wel! Jij ook zo te zien?! :-D geweldig! We lopen bijna gelijk! Ook eerste cyclus 46 dagen en daarna zwanger haha… Mooie test hoor!! Die van mij post ik zo ook van de KV. Heb je nu zo’n weken indicator gehaald? Die ga ik zondag met vriend lief doen. Hij gelooft het nog steeds niet haha…

Suuz: HUmzzz balen… klonk zo veel belovend :(

Kache: Bij jou klinkt het ook veel belovend! Ben heel benieuwd!

Linnepinne & Ayse: Balen, hoop dat het ook bij jou snel raak mag zijn!

Dia: Ik heb heerlijk genoten! Nu weer aan het werk :-D maar wel heel blij aan het werk! Heb speciaal voor jou nog een test gedaan… tjah moet ze toch opmaken. Zal zo een foto plaatsen.

Sofie: Ik duim voor je.. bij jou klinkt het ook wel belovend hoor! Ik lust ook altijd chocola, nu nog steeds… krijg er ineens verschrikkelijke trek in! Hihi.. En met die temp gaat het goed! Jij moet gewoon testen! Misschien was je de 22ste echt nog veel te vroeg, we zijn nu 3 dagen verder!!!

Geranium: Veel klusplezier de komende dagen! Hihi… die sigaretjes had ik ook geminimaliseerd. En daarna de prullenbak in. Heb er ook totaal geen trek meer in ;) heerlijk! Veel plezier met je weekendje weg!

Lavina: Hoe is het vandaag met je?

Nik: Dank je wel!

Minnie: Ik dacht dat ik gek was met dat honger gevoel! Heb ik ook de hele dag door! Hihi.. maar met eten zit ik heel snel vol en dan wordt ik misselijk achterig een soort van.. Dus dan ben ik er ook snel klaar mee. We hebben wel een beetje dezelfde kwaaltjes he? Hihi…

Yuna: Heb je al getest? Spannend! Ziet er goed uit!

Dreamer: Balen! Suc6 de volgende ronde.

Ing: jij moet ook gewoon op roze!!!! Ik had ook dat spierpijnachtige gevoel! Ben benieuwd!

Chickie: Dank je wel!!!

Moontje: Balen! Suc6 de volgende ronde!

Brenzz: Balen van die nega testen. Ben je niet te vroeg? Misschien is je cyclus wat langer geweest en heb je nu pas een innestelingdipje.

Mamavand: Als je stemmetje het zegt moet je het er gewoon op wagen net voordat je op vakantie gaat! Misschien is het toch wel gewoon raak!

Hier gaat het SUPER!!!! Hihi...

20. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Nope vandaag is Rood...
    volgende ronde.. kan dus ook positief en niet zwanger ;)

Voor de rooie mensen Balen..
    Damens nog zwanger?

Deel Deze Pagina