NOD-lijst 16 t/m 31 juli 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chickie, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Bedankt voor felicitaties :D. Nog even zien dat testje ook echt duidelijker wordt over paar daagjes en dan kan ik echt gaan genieten.

@ Corina: gefeliciteerd!!! Dat is een duidelijke test ja :D.
    Ik bel VK als ik 5 weken of zo ben (volgende week), vorige keer was pas intake (+ echo) met 10 wkn (maar misschien kan ik nu eerder komen gezien de mk van januari? :().
    Ik vertel mijn familie (ouders/broers/zussen) en goede vrienden zo rond 5-6 wkn, mijn werk zodra het nodig is qua kwaaltjes en buikje (gezien ervaringen vorige zwangerschappen, gok ik met 7-8 wkn ;))

@ ing: gefeliciteerd met je contract, maar balen van de rode duivels, hopelijk meer geluk komende ronde!

@ dames op rood: balen! Veel succes komende ronde!

2. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Super duidelijk!!! Wahahah.. Ja die buik ken ik! Pphhhfff voel me echt een opgeblazen pad! Al meerdere dagen.. Hihi.. Ik ben ook niet heel goed in geheimen en hou normaal wel van een wijntje en een sigaretje en dat ga ik nu allemaal laten staan. Dus ik ben bang dat mensen die hint vrij snel door hebben.

Ing: Geluksvogel met dat geld! En pechvogel in 1… Rood is balen! Heel veel geluk de volgende ronde!!!

Dia: Een Atrium Septum Defect. Aangeboren hartafwijking waaraan ik geopereerd ben ;)

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    vraagje wie teste positief en had diarree voor NOD??

4. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Helaas mag ik ook op rood. 2 dagen eerder dan verwacht. Wel balen maar dat vind ik niet eens het ergste. Het wachten is echt killing.

Na 11 jaar pilgebruik ben ik al lang blij dat ik zulke korte cyclussen heb van 28 en 26 dagen.

Alle zwangeren gefeliciteerd en alle rode dames tot in het volgende topic.

Nog 1 vraagje. Voor mijn volgende NOD moet ik 26 of 28 dagen aanhouden?

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Gefeliciteerd voor alle positieve testers.

Lowlands: gewoon gaan joh, als je je goed voelt. Alleen niet drinken :p

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik heb voor NOD positief getest, en had diarree 7/8 dagen van te voren ( zelf dacht ik aan eenbuik virusje)

7. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    ik heb deze maand eindelijk eens geen diarree :-D haha

8. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Lolsmurf balen! Suc6 de volgende ronde. Korte cyclussen willen niet altijd alles zeggen ;) Maar ik zou van je langste uitgaan, dus 28 dagen. Omdat die nogal onregelmatig is.

Ricmar: Bij mij rommelde mijn buik ook heel erg. Bij een innesteling en daarna heb je een tijdje een veel lagere weerstand, je immuunsysteem wordt tijdelijk door de hormonen plat gelegd zodat je lichaam het beebje niet gaat afstoten. Ik heb nog steeds rare poepies en moet heel regelmatig windjes laten.. Whahaha… Stinkie winkie ben ik nu een beetje :-S Maar je kan hier geen touw aan vast knopen. Je kan een kv test proberen morgen ochtend. Ik zat op 9 dpo en had al positief. Vandaag met kv in de ochtend op 10 dpo ook positief.

Gebakje: Dat doe ik denk ik ook gewoon. :)

Dia: Ik ben echt stinkie winkie nu hahaha… Gelukkig jij niet…

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hier ook winderig en afgelopen weekend loopneus(zondag) maar dat is nu al weer weg, wel wat dikke keel...maar verder niet ziekjes..

maar even zien wat ik morgen doe, heb wel steeds een weeig honger gevoel.., maar ja ook aankomende ongi gevoel

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Gefeliciteerd kache!
    Ik las ook iets over lowlands, gewoon gaan hoor! Alleen geen alcohol hè ;)
    Balen voor alle rode dames, Succes volgende ronde!

11. linbu

linbu Lid

7 feb 2012
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig aan het eind van de maand wat meer roze ja! Helemaal mee eens dat het rood in het begin niks was! Gefeliciteerd weer meiden :) Het dagje strand gisteren was heerlijk! Vandaag weer aan t werk, maar straks bbq'en!! Verder hier nog geen veranderingen... Geniet van het lekkere weer allemaal!

12. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    haha stinkie winkie... dat heb ik lang niet gehoord seg dat woord... heerlijk :-D

Khad moeten zwijgen over men darmen hahaha... ben net ontzettend winderig... wraak of zo?

en kheb een nat gevoel vanonder heb ik een hekel aan ggrrr... witverlies

13. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Ow balen! Zijn de stinkie winkies nu jou op komen zoeken?

Ik ben ff in bed gaan liggen! Zo moe! Pphhhff... En eeuwig honger, zelfs als ik heb gegeten!

14. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
  15. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    hoi dames ik wil toch nog even jullie mening ik neem pregnyl en had gisteren ochtend een test gedaan om te kijken of het al uit mijn lichaam was en idd de test was omo wit dus ikke blij nu heb ik net nog een test gedaan niet met ochtend urine en nu staat er een licht streepje ik ga de foto's erbij zetten. willen jullie jou mening geven aub? de bovenste foto zijn van gisteren en de andere van daarnet.

16. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Ik denk ook een heeel licht streepje te zien. Maar durf het heel eerlijk niet met 100% zekerheid te zeggen. Foto is altijd onduidelijker dan de echte test. Ik zou morgen of overmorgen nog een test doen! Ik duim voor je dat het raak is! Gooi wat hCG naar je toe.

17. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    mag nog niet slapen... :( moet zo nog naar een vriendin, dus doe ff liggen... :)

18. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    dank je voor de HCG is heel welkom en hopen dat hij donkerder wordt

19. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    deze zijn misschien iets duidelijker :D

20. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Ik zie helaas geen streepje maar zon licht streepje op foto krijge is ni makkelijk... Khoop dat t toch raak is :)

Deel Deze Pagina