@Lavina: ik hoop dat ik je mooie lijst niet in de war geschopt hebt! @Petra welkom! Ik heb moet mijn NOD ook gokken. Vorige cyclus was 32 dagen, dus ik ga nu ook uit van 32 dagen Dames, ik moet het even kwijt! Ik ben vandaag weer bij de gynea geweest en ze had heel erg goed nieuws! Ze heeft een echo gemaakt en alles ziet er goed uit, en er zit een ei van 1,5 cm die gaat springen over 2,5 dag! Ik vind het zo fijn om te weten dat ik in elk geval nog een ei heb, begon er op dag 15 al een beetje aan te twijfelen..
@Petra welkom en succes!!! @Chickie, wat fijn om te weten dat je ei binnen een paar daagjes springt, jij weet wat je te doen staan deze paar dagen hihi. Wat staat er op het menu bij jullie vanavond? Wij eten roergebakken chinese kool, paprika en courgette met thaise currypasta en kokosmelk en rijst. Vandaag een vega dagje
Ja het word een druk weekend Wij eten vanavond rundertartaar, gekookte aardappelen en witlof met ham en kaas uit de oven.
@ chickie: veel succes dan Wij eten vanavond restjes..eigen gedopte doperwten uit de moestuin, met eigen gerooide wortelen. Aardappeltjes, biefstuk...komt helemaal goed dus! vvdd: Jawel, ik heb wat bedacht: maak mij maar wakker voor een betaalbaar droomhuis (lees wel: plattelandshuisje met leuke (grote) tuin).
Dat wil ik ook! Een betaalbaar gerenoveerd plattelandshuisje! Liefst wel met een originele charmante oude keuken erin.... En dan net zo vrij wonen als we deden voor die nieuwbouwwijk tegen mijn schutting gebouwd werd, vond de paardjes achter het huis een stuk rustgevender hihihi! Wel leuk zijn al die jonge stellen en aanstaande mama's om de hoek...
Wat een heftige verhalen allemaal, jeetje zeg! Krijg er kippenvel van! @hier: als het goed is vandaag mijn ei, maar ik voel eigenlijk helemaal niks. Vorige maand had ik behoorlijke steken in m'n buik. We wachten wel weer af tot nod en blijven voorlopig lekker klussen!
Hey, wat leuk dat jullie mijn lijst er toch een beetje ingehouden hebben qua opzet haha grappig! Hopelijk is iedereen snel zwanger! Hoop op een mooi roze lijstje
Hoi meiden! Na die dramatische lijst van deze maand heb ik grote hoop voor een roze juli! Kan iemand mij er (weer) opzetten? Ronde 4, 1e kindje, ik ben 29 jaar en NOD is denk ik 29 juli (onregelmatig)... Thanks!
Ik wil hier ook graag meekletsen! Happy, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD 20 juli Heb mijn nod berekend aan de hand van mijn vorige cyclus, wil ook niet voor die tijd testen, maar in het vervelendste geval kan ik vanaf 15 juli al ongi worden....
Zo hehe ik ben er eindelijk weer even, mijn moeder is hier vandaag en blijft slapen dus heb niet zo veel tijd om achter de laptop te zitten hihi. vvvd: Maak mij maar liever niet wakker want dan ben ik chago, maar als het al ergens voor is dan een leuke verassing ofzo. @xKiim jeetje heftig hoor, hoop dat het allemaal goed gaat en je snel weer zwanger mag zijn. @Flora heb je erop gezet @mamavand ook lastig allemaal zeg, hoop dat er snel duidelijkheid voor jullie komt. @chickie neehoor zo klopt ie nog Wat fijn om te weten dat er een ei aankomt! @petra welkom ik heb ook gegokt, mijn 1e cyclus was 24 dagen @minnie heb hartige taart gegeten met champignons en spekjes @geranium misschien is je ei wel iets later deze keer, idd gewoon lekker klussen haha @isabel ja het is ook een mooie lijst zo @emm ik zet je er weer op @happy welkom! Hier is mijn moeder op bezoek, vl is er niet tot morgenavond en mijn moeder blijft logeren. Morgen gaan we naar een evenement in de stad. Ben er dus niet zoveel vandaag en morgen. Vanmiddag weer geen streep op ovu test, temperatuur lijkt ook nog stabiel, misschien heb ik deze keer wel weer later een ei, snap er nog ff niks van maar ja net 2e cyclus na de pil dus we zien wel. Ik werk de lijst nog ff bij en dan morgenochtend weer, fijne avond/weekend!
♥ NOD - lijst 16 t/m 31 juli 2012 ♥ 13. (1) geranium32 (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje 15. (1) Lavina (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje 16. (4) Mh90 (21 jaar), 5e ronde, 1e kindje) MamaJens (26 jaar , 3e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn) Meis1987 (24 jaar), 8e ronde, 1e kindje Toekan (23 jaar), 10e ronde, 1e kindje 17. (3) Chickie (33 jaar), 3e ronde (na mk), 1e kindje Fiona1983 (29 jaar), 9e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar), 10e ronde, van 5de kindje (en 3 ***) 18. (7) Kiwi1405 (? jaar), 2e ronde, 1e kindje Smeagol (35 jaar), 5e ronde, 1e kindje) eeneneenisdrie (31 jaar), 6e ronde (na mk), 2e kindje) Ukkie27 (28 jaar), 16e ronde, 1e kindje) caro82 (30 jaar), 10e ronde, 3e kindje) Rian (? jaar), 2e ronde, 2e kindje) Username (30 jaar), 1e ronde, 1e kindje) 19. (2) Nik (32 jaar), 8e ronde, 1e kindje Linnie1985 (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje 20. (4) Jose1710 (32 jaar), 4e ronde, 4e kindje Jossie81 (30 jaar), 2e ronde (na partiĆ«le mola en mk), 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje Happy2013 (29 jaar), 2e ronde, 1e kindje 21. (1) souries (29 jaar), 2e ronde (na mk), 1e kindje 22. (2) Toetje77 (34 jaar), 6e ronde, 2e kindje Petra84 (28 jaar), 2e ronde, 2e kindje 23. (7) Marietta (31 jaar), 3e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Yuna28 (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar), 5e ronde, 2e kindje mpo (28 jaar), 12e ronde (na bbz), 1e kindje Daniellle (28 jaar), 8e ronde, 3e kindje bibinijmegen (32 jaar), 4e ronde, 2e kindje 24. (1) Fathers Princes (23 jaar), 14e ronde, 1e kindje 25. (3) annys (32 jaar), 2e ronde, 1e kindje xKiim (21 jaar), 2e ronde, 2e kindje (1e kindje overleden met 23 weken) Gesien (25 jaar) 17e ronde, 1e kindje 26. (1) Lastgoodbye (21 jaar), 3e ronde, 1e kindje 27. (1) Mamavand (25 jaar), 13e ronde (na 2 mk, laatste mk partiele mola zwangerschap), 2e kindje 28. (3) Willie32 (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje Minnie1979 (32 jaar), 6e ronde na mk, 2e kindje Ayse1980 (32 jaar), 5e ronde, 3e kindje 29. (1) Emm82 (29 jaar), 4e ronde, 1e kindje 30. (2) Kache (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje 01patricia (27 jaar), 6e ronde, 1e kindje 31. Datumloos (4) Enjoyce (25 jaar), 4e ronde (na 2 mk), 1e kindje Jeskejes (30jaar), ronde 20, 1e kindje, MMM Ior (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Flora01 (23 jaar), 2e ronde, 1e kindje T o t a a l: 48 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger ♥, ongesteld, 1 MMM, negatieve test , twijfeltest, cyclus van slag (1), vlindertje, niets doorgegeven
Vanmiddag bij de huisarts geweest omdat zwanger worden niet lukt. Ze vroeg natuurlijk of we wel eens hadden bijgehouden of ik wel een eisprong had, en dat hadden we al een tijd gedaan middels ovulatietesten en temperaturen. En omdat we nu al ruim een jaar bezig zijn konden we gelijk een verwijzing naar de fertiliteitsarts in het ziekenhuis krijgen. Ze adviseerde ons om het misschien nog even aan te kijken en dat we rustig over de stap naar de fertiliteitsarts moesten nadenken. Tijdens de kijkoperatie ivm mijn bbz hebben ze mijn goede eileider bekeken en die was hartstikke in orde. Dus daar zou geen probleem moeten zijn. We zijn al eens eerder zwanger geweest dus aan het zaad van mijn vriend kan het ook niet liggen, zou je denken.... Al met al reden voor mijn ha om het nog even aan te kijken en rustig na te denken over de stap naar een fetiliteitsonderzoek. Ik kan haar bellen als we eraan toe zijn en dan maakt ze gelijk de verwijzing.
@mpo wel een fijne reactie van je HA, iemand die mee denkt. Heb je al enig idee of je de MMM in wil gaan of willen jullie het graag eerst nog zelf proberen?
Hoi mpo, Wat fijn dat je een huisarts hebt die zo goed met jullie meedenkt! Ik denk ook dat het goed is om de tijd te nemen om deze beslissing te kunnen maken. Hoe voel je je er zelf onder?
@ Mpo Fijn dat jullie doorverwezen kunnen worden ik zou zeer zker gaan naar de feriliteitsarts hun kunnen toch kijken waaarom het niet zou lukken loop er zelf nu ook namelijk!! en als ze wel voorstellen om een traject in te gaan kan je altijd nog nee of ja zeggen!!
@ Xkiim: pffff, wat een heftig verhaal, wat een verlies . Op zich wel fijn dat het voor een 2e zwangerschap veel gunstiger uit ziet! @ Souries: ik eet al jaren hetzelfde en volgens mij ook gewoon gezond (genoeg gevarieerde groente, fruit, vlees, zuivel, brood etc...), zou voor mijn idee niet veel tekorten kunnen hebben, maar ik heb inderdaad vaker gelezen dat voeding best invloed heeft. Misschien eens kijken waar op te letten . @ Minnie: ik zie dus wel duidelijk de link met miskraam, al begrijp ik niet zo goed waarom dat zo is ... Zwangerschappen en leeftijd (boven de 30 ) zijn dacht ik wel de belangrijkste risicofactoren voor PMS, dus we treffen het niet . @ mpo: wat fijn dat huisarts goed met jullie meedenkt. En ook wat stof tot nadenken, wat misschien even moet bezinken. @ Happy: hoi! @ vvdd: nou, voor het miljoen zou ik best wakker willen worden . Al moet ik eerlijk zeggen dat ik eigenlijk weinig moeite heb met wakker gemaakt worden in de nacht, heb al jaren gebroken nachten achter de rug en ben er helemaal aan gewend .
Tegen de gebroken nachten zie ik ook nog niet op eerlijk gezegd. Ik slaap zo slecht dat ik altijd gebroken nachten heb. Wedden dat ik anders piep zodra er een kleine is? Hahaha!