Whoop whoop Amandie... heeeeeeeeerlijk die plus te zien verschijnen seg :-D Ik steek alles op men allergiepilletjes :-D
@Amandie, mooie test hoor. Door al die testjes krijg ik ook weer zin om te testen. Heb eigenlijk alleen op de z&k een licht streepje gezien, daarna wel de bevestiging van CB digi, maar ik wil eigenlijk ook wel zo'n knalstreep haha. Is leuk om te bewaren. Misschien vanmiddag toch maar eens even naar de KV. @Ior, je zult alwel op Schiphol zijn of aan het vliegen maar ik wil jullie heel veel plezier wensen in Barcelona !!! @Sofie, ahhh nee, rood blijf weg. Had bij jou best een goed gevoel. Balen dat je temp iets is gezakt vandaag. Blijf nog wel ff voor je duimen hoor !!! @Kache, wauw wat een verschil met de test van gister, fijn hoor!!!! @Ricmar, balen van je temp !! @Raiisa, kreeg je een dikke streep na een uur??? Wat raar, je ziet wel eens indroogstreepjes maar als het een dikke streep is vind ik het wel verdacht.... met welke test heb je getest?? Heb je een foto?? @Dia, veelbelovende klachtjes heb jij maar tis goed dat je er nuchter onder bent want je lichaam kan je idd voor de gek houden. Ben je wel van plan te testen een deze dagen???? @Amandie, ja natuurlijk is het spannend meid. Zijn toch een beetje onzekere weken tot de eerste echo. Maar heb vertrouwen in je lichaam meer kan je niet doen.... ja gewoon lekker genieten. Hier al een paar dagen een verhoogde hartslag, ook herkenbaar bij vorige zw.schappen ook gehad. Tis niet echt fijn want je voelt het zo bonken in je hoofd. Voor de rest voel ik me prima, nog niet overdreven moe, alleen mn eetlust is heel raar. Ach ja we zijn ook maar net op weg.
@minnie: Testen ben ik pas van plan rond de 2-3e mocht ongi nog niet zijn doorgebroken. Kwestie van een open mind te hebben. Want vorige cyclus was ik ook 6 dagen overtijd en kwam ongi toch... Kweet alleen dat ik wil slapen... stomme allergiepillen... Voel me zo loom...
@minnie1979 jaa was niet zo'n dunne lichte streep.. ik werk bij een huisartsenpraktijk, heb test van werk gebruikt zijn ongeveer dezelfde als die van de kruidvat, ben nu op het werk, mijn test ligt thuis..helaas geen foto
Toch spannend dan Raiisa, wanneer ga je weer testen??? @Dia, ja van die allergie tabletten word je heel slaperig, heb zo ook weleens gehad op recept en daar stond gewoon op dat je moest uitkijken met auto rijden ed omdat het je reactievermogen kan beinvloeden. Ik gebruik ze niet meer, ook niet meer van de drogist, sinds ik beter op mn voeding let zijn de alergieen ook minder, toeval of niet???
Ga maar eens een poging doen om mezelf en dochtertje aan te kleden. Vanmiddag ga ik naar mn moeder om het nieuws te vertellen.
een paar mooie duidelijke testen zeg dames die nogmoeten testen heel veel suc6 met testen en wachten. en ik werd gisteren gebeld door mn broertje met de mededeling dat ik er een neefje of nichtje bij krijg ze heeft gisteren posi getest ben mega happy voor hun
@minnie: Ze komen van kruidvat... allerstop als ik t me goed herinner... Nog beter dan dit op men eten letten kan ik niet hoor hahaha... Zo spannend seg... je ma gaat zo blij zijn @Moontje: super leuk nieuws... familie wordt groter
Kache en Amandie; Gefeliciteerd! Mooie tests Ik mag op rood, gisterenavond al wat bruinverlies en nu echt doorgebroken. Mijn cyclus was dus 35 dagen, weten we dat ook weer!
Ik lees al heel lang mee in dit topic. Alle roze dames proficiat!!!! Alle rode dames: wat 'piep'!!! Zelf ben ik pas de 30ste aan de beurt voor NOD. Maar het gaat de 28ste worden denk ik. Begin nu in de ochtend sinds twee dagen misselijk te worden, heb steeds een hongergevoel maar verder geen 'hints van mijn lichaam'. Het is zo grappig dat mijn baarmoeder eigenlijk al weet of er iets aan het innestelen is en mijn hoofd (nog) niet.
@Kache gefeliciteerd. Minnie: als je de test wil bewaren moet je een kv test nemen en naderhand even insprayen met haarlak, of nagellak op smeren. Die cb plus testen, daar zie jena 2-3 dagen al bijna niets meer op, die vervagen best snel.
hallo allemaal.. Gister was mijn NOD.. nog niets in aantocht en heb negatief getest.. Ik mag dus op blauw.. vandaag cd 29, vorge maand was hij 45.. Hoop niet dat het deze maand weer zo verrekkes lang gaat duren Had er deze maand al niet op gerekend, toen ik dacht mn ei te hebben, was mn vriend een weekje weg met zn werk.. Gefeliciteerd alle Roze mama's, en balen voor alle rode!! Succes allemaal! Liefs kim
Hihi Fotootjes zeggen ook veel, die bewaar ik wel Die kan ik in het album plakken hihi Patricia: wanneer ga je testen dan? Want je kan al testen met een KV als je gevoel zegt dat het zo is zal het vast wel zo zijn, was bij mij in ied3er geval zo. En ik zat nog ruim 5 dagen voor NOD. Dank je Linbu en balen van dat rood!!! Heel veel suc6 de volgende ronde! xKiim: ik zou als ik jou was wel door blijven klussen want misschien heb je nu weer een cyclus van 40+ dagen. Ik had de eerste cyclus ook iets van 46 dagen. Deze cyclus zou 43 of 44 dagen zijn (zag ik door ovu testen) dus hij werd wel langzaam korter maar ik ben nu al zwanger dus ik weet niet of die nog korter ging worden uiteindelijk. Ik ben zo happy!!! Maar ik vind het o zo spannend en zelfs een beetje eng! En vind het zo moeilijk om het tegen niemand te zeggen! Ik ga het vanaaf denk ik maar tegen mijn moeder zeggen Kan ze mee duimen dat alles goed mag gaan En lekker genieten!
Toch maar even naar het kv geweest, wilde ook wel eens een knalstreep Stom he dat ik toch zenuwachtig was dat ie nu nega zou zijn haha maar de teststreep stond er eerder dan de controlestreep.
@Linbu, heel veel geluk in de volgende ronde !! @Gebakje, thanks voor de tips. Heb met mijn dochter toen getest met een CB plus en die heb ik nog steeds, je ziet nog steeds een plusje, heb m pas een jaar later met nagellak ingesmeerd maar dat was ook wel een mega knaltest hihi. @Kim, balen van je nega test maar als je cyclus nu weer langer is kan het altijd nog he. Zo ga eventjes een beetje opruimen en dan naar mn moeder
Ik kom er even tussendoor gewandeld. Ik ben redelijk nieuw op dit forum, tijdlang alleen een meelezer geweest. Allereerst, super gefeliciteerd voor de meiden die positief hebben getest! Wordt een spannende maar hopelijk een mooie en leuke tijd, geweldig voor jullie! En natuurlijk balen voor de meiden waarbij het niet gelukt is, met nieuwe moed de volgende ronde in! Mijn NOD zou eigenlijk vandaag of morgen zijn, cyclus wisselt steeds met een dagje. Maar gisterenochtend had ik bij het afvegen wat bloed zitten en daarna gedurende de rest van de dag alleen wat bruinverlies, oftewel teken dat menstruatie eraan zit te komen Maar moet ik voor mijn nieuwe cyclus gisteren als de eerste dag tellen of pas als ik echt meer roodverlies ga hebben?
Minnie: Geweldig mooie test! Die hoop ik ook over 2 dagen te hebben Mormel: Pas bij rood moet je beginnen. Bruin is oud bloed en kan je ook hebben als je wel zwanger bent. Suc6!