Dames!! Heb jullie mening nodig, ben morgen week overtijd maar nog steeds negatieve testen. Ha gebeld maar die doet niet zomaar een bloedtest dan moet ik eerst maanden overtijd zijn. De assistente zei dat ik er wel van uit jan gaan dat ik niet zwanger ben maar toch voorzichtig moest zijn met stel dat het wel raak is. Koop je dus niks voor. Zijn er dames met dezelfde ervaringen? Normaal netjes cyclus van 27/28 dagen. Voel me beetje bah maar ben dan ook super verkouden. Verder weeig gevoelna het eten . Thanx alvast voor jullie reakties! X
♥ NOD- lijst 16 t/m 31 juli 2012 ♥ 14. (1) geranium32 (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje 16. (8) Mh90 (21 jaar), 5e ronde, 1e kindje MamaJens (26 jaar , 3e ronde, 2e kindje (1e kindje overleden met 23 wkn) Meis1987 (24 jaar), 8e ronde, 1e kindje Toekan (23 jaar), 10e ronde, 1e kindje Masami (38 jaar), 12e ronde, 3e kindje Midani (23 jaar), 1e ronde, 1e kindje PrisjeCil (27 jaar), 4e ronde, 2e kindje Neirod (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje 17. (5) Chickie (33 jaar), 3e ronde (na mk), 1e kindje Fiona1983 (29 jaar), 9e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar), 10e ronde, van 5de kindje (en 3 ***) MizzBunny (29 jaar), 5e ronde, 1e kindje Britttt (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje 18. (8) Smeagol (35 jaar), 5e ronde, 1e kindje eeneneenisdrie (31 jaar), 6e ronde (na mk), 2e kindje Ukkie27 (28 jaar), 16e ronde, 1e kindje caro82 (30 jaar), 10e ronde, 3e kindje Rian (? jaar), 2e ronde, 2e kindje Username (30 jaar), 1e ronde, 1e kindje Linbu (26 jaar), 1e ronde, 1e kindje Tielo (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje 19. (11) Lavina (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar), 8e ronde, 1e kindje Linnie1985 (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje Lovepeet (21 jaar), 5e ronde, 2e kindje Jufffie (28 jaar), 4e ronde, 4e kindje (1e geboren met 26wkn, 2e&3e met 20wkn) Gebakje (29 jaar), 2e ronde, 2e kindje Flippo123 (27 jaar), 37e ronde, 1e kindje, MMM Bolleke1985 (27 jaar), 6e ronde, 1e kindje lyveh24 (24 jaar), 4e ronde, 1e kindje Saren (25 jaar), 3e ronde (1e na vmk), 1e kindje Brit81 (31 jaar), 3e ronde, 1e kindje 20. (9) Jose1710 (32 jaar), 4e ronde, 4e kindje Jossie81 (30 jaar), 2e ronde (na partiële mola en mk), 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje Happy2013 (29 jaar), 2e ronde, 1e kindje Smurf80 (31 jaar), 1e ronde, 1e kindje, MMM IS88 (23 jaar), 1e ronde, 1e kindje Stephanie86 (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje Mammievan5 (? jaar), 4e ronde (na mk), 6e kindje brenzz (31 jaar), 7e ronde, 1e kindje 21. (4) souries (29 jaar), 2e ronde (na mk), 1e kindje sarahtj3 (26 jaar), 3e ronde, 2e kindje tweety1983 (28 jaar), 1e ronde, 1e kindje Smnee (21 jaar), 1e ronde, 1e kindje 22. (4) Toetje77 (34 jaar), 6e ronde, 2e kindje Petra84 (28 jaar), 2e ronde, 2e kindje Ing49824 (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje mjvm (26 jaar), 2e ronde, 3e kindje Bloem89 (22 jaar), 1e ronde, 1e kindje
23. (11) Marietta (31 jaar), 3e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Yuna28 (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar), 5e ronde, 2e kindje mpo (28 jaar), 12e ronde (na bbz), 1e kindje Daniellle (28 jaar), 8e ronde, 3e kindje bibinijmegen (32 jaar), 4e ronde, 2e kindje senna999 (32 jaar), 9e ronde, 2e kindje Dreamer83 (29 jaar), 3e ronde (1e na bbz), 2e kindje, MMM LF84 (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje 24. (4) Fathers Princes (23 jaar), 14e ronde, 1e kindje Suuz83 (29 jaar), 1e ronde, 1e kindje Kiwi1405 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Xiomara (23 jaar), 7e ronde, 1e kindje 25. (8) annys (32 jaar), 2e ronde, 1e kindje xKiim (21 jaar), 2e ronde, 2e kindje (1e kindje overleden met 23 weken) Gesien (25 jaar) 17e ronde, 1e kindje Ongeduldje1980 (32 jaar) 3e ronde, 1e kindje Ayse1980 (32 jaar), 5e ronde, 3e kindje Corina1989 (23 jaar), 2e ronde, 1e kindje BellaNoa (25 jaar), 4e ronde, 2e kindje RedRose82 (30 jaar), 2e ronde, 2e kindje 26. (6) Lastgoodbye (21 jaar), 3e ronde, 1e kindje Minnie1979 (32 jaar), 6e ronde na mk, 2e kindje Raiisa (22 jaar), 2e ronde, 1e kindje Linnepinne (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje Eva20 (37 jaar), 6e ronde, 1e kindje Perzik (35 jaar), 3e ronde, 1e kindje 27. (5) Mamavand (25 jaar), 13e ronde (na 2 mk, laatste mk partiele mola zw.schap), 2e kindje lolsmurf (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje bbxx (31 jaar), 6e ronde, 1e kindje Maaike83 (29 jaar), 1e ronde, 2e kindje Anahera (25 jaar), 1e ronde, 1e kindje 28. (8) Willie32 (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje Sofie28 (31 jaar), 2e ronde, 4e kindje Moontje77 (34 jaar), 10e ronde, 5e kindje Amoura (22 jaar), 4e ronde, 1e kindje NiMou (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje YvonnevtO (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje 79mama79 (33 jaar), 1e ronde, 2e kindje Maripossa33 (33jaar), 1e ronde, 1e kindje 29. (5) Sjuul85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Amandie (25 jaar), 1e ronde, 1e kindje Wendy27 (? jaar), 17e ronde, 1e kindje, MMM tinkerbell26 (26 jaar), 9e ronde, 2e kindje, MMM Schrijvertjes (31 jaar), 1e ronde, 3e kindje 30. (7) Kache (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje 01patricia (27 jaar), 6e ronde, 1e kindje Kaatje136 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje xDanielle (22 jaar), 5e ronde, 2e kindje CaribbeanBaby (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Babbii (26 jaar), 7e ronde, 1e kindje Lizy (25 jaar), 12e ronde, 1e kindje 31. (4) Kunst (31 jaar), 14e ronde, 1e kindje, MMM Diabolique (24 jaar), 9e ronde, 1e kindje Ricmar94 (39 jaar), 3e ronde, 2e kindje Suuuusje (? jaar), 5e ronde, 1e kindje Datumloos (4) Enjoyce (25 jaar), 4e ronde (na 2 mk), 1e kindje Jeskejes (30jaar), ronde 20, 1e kindje, MMM Ior (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Flora01 (23 jaar), 2e ronde, 1e kindje T o t a a l: 112 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger (18)♥, ongesteld (46), 7 MMM, negatieve test (8), twijfeltest (2), cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven (11)
@brenzz: ik was afgelopen maand bijna 8 dagen overtijd... maar uiteindelijk ongi geworden. Had gewoon een later ei... heb je je ei niet gewoon zoals ik later gehad?
@Ior hele fijne vakantie!! (ben al te laat wrs maar ja!) @sofie he balen maar je temp is nog best hoog hoor, heb je op rood gezet, zoals je in topic had gezet maar ben toch nog benieuwd hoor! @Kache wauw das een beste streep nou je staat op roze hoor!! @ricmar balen van je temp @Raiisa ben heel benieuwd! heb je vooralsnog op blauw gezet, maar wel raar hoor zo'n dikke streep na een uur @Bella jeej nog geen rood! @Dia balen dat je je zo rot voelt zeg, maar dat opgeblazen pad gevoel heb ik nu al vaker gelezen bij de zwangere dames, ben toch benieuwd hoor! @Amandie mooi plusje hoor! @minnie oh verhoogde hartslag lijkt me niet fijn en zeker met dit weer, hoop dat je eetlust weer beetje normaal wordt! Spannend aan je moeder vertellen ben benieuwd hoe ze reageert! Mooie knaltest trouwens! @moontje wat leuk voor ze! gefeliciteerd @Linbu wel fijn dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt @patricia ben benieuwd hoor @Gebakje alles goed met jou? handige tips van de tests @xkiim balen van de nega test, hoop ook dat je niet weer zo'n lange cyclus hebt @brenzz raar dat je HA geen test wil doen, ik heb geen idee van verschillende cyclussen tot nu toe mijne altijd 24 dagen @mormel als je op de lijst wil dan graag je leeftijd, ronde en kindje nog even, roodverlies is volgens mij idd de 1e dag Zo ik heb best goed geslapen eigenlijk, met raam open valt het goed te doen hier. Morgen komt mijn beste vriendin en haar vriend uit Denemarken zo'n zin in! Komen over voor een weekendje. Enige ding is, hoe leg ik uit dat ik geen alcohol drink nu. Zij houden nogal van lekker doordrinken etc :/ Iemand een idee? Straks nog even boodschappen en dan bed boven even opmaken en dan is alles klaar
Kache en Amandie: Gefeliciteerd! Minnie1979: Veel plezier met het vertellen aan je moeder! Een super verrassing! Hier nog geen ongesteldheid te bekennen! Ik ga vandaag nog niet testen, toch nog even wachten omdat mijn NOD ook vandaag of morgen zou kunnen zijn. Wel super moeilijk, de test brand mijn kasje uit. Mijn vriend wil liever ook W888888
@Perzik sterkte met afwachten, en tja mannen Hahaha mijn vriend weet nooit wanneer ik kan testen, dus die zegt ook niks Die wacht gewoon braaf af, maar dan kan ik hem wel verassen mocht het raak zijn, das wel ideaal
@ Brenzz: zoiets heb ik meegemaakt bij mijn dochter. Normale regelmatige cyclus van 29-30 dagen en geen ongi en geen positieve test. Ik werd er knettergek van, temeer omdat ik wel allerlei dingen al voelde in mijn lijf, maar op cyclusdag 40 eindelijk een tuurtestje, die 2 dagen daarna al goed knalde. Later bij termijn echo bleek ik een week minder lang zwanger te zijn, dus was mijn ei zomaar opeens een week later geweest. Daarvoor en daarna nooit meer zo'n laat ei gehad... Dit was een van de redenen waarom ik nu ben gaan temperaturen, zodat ik zeker wist wanneer ei geweest was. Geen zin meer in weer een keer die stress en onzekerheid! succes!
zat ik net op het forum hier te neuzen tussen positestjes en krijg ik me daar plots toch zo een testdrang... kga me INHOUDEN zeg ik u hahahaha...
@Dia hahhaha ja dat is heel verleidelijk dan! Hou je in komt goed! Tot straks ga ff boodschappen doen
@ Minnie: heerlijke knaltest! Vervelend van je hartslag, zeker met dit warme weer. Ik voel me nu beduidend beter dan normaal, omdat er geen PMS is . Moet op tijd eten, regelmatig hongergevoel, maar ook nergens echt zin in , en vaak naar WC en af en toe wat ongi-krampjes... @ dia: sterkte met inhouden! (het is mij niet gelukt ) Hopelijk snel duidelijkheid! Klinkt hoopgevend. @ Negatieve tester: sterkte met afwachten, duim voor jullie! @ Dames op rood: balen!!!! Hopelijk meer succes de komende ronde.
Ik word ook helemaal vrolijk van die positieve testen, terwijl mijn cyclus net begonnen is Roze dames, geniet van je kwaaltjes hihi.
Ik kan het allemaal niet voor me houden, vooral als de NOD inzicht komt ben ik niet te houden en vertel ik hem alles. Met als gevolg dat hij een mening gaat ontwikkelen. Hij wil W8888 tot woensdag! (daar luister ik dus even niet naar!)
@Brenzz, wat vervelend meid van die neg testen iedere keer. Ik denk eerlijk gezegd dat je een later ei hebt gehad. Als jullie gewoon door hebben geklust is er nog steeds een kans hoor!!! @Lavina, fijn dat je wat beter hebt geslapen. En leuk dat er vrienden komen logeren, en je kan toch best een wijntje drinken?? Heb ik nu ook gewoon gedaan en ben toch zwanger. Uiteraard drink ik nu niks meer. Maar als je je eigen er niet prettig bij voelt gewoon zeggen dat je aan de anti-biotica zit of zo. @Kache, ik heb ook af en toe ongi krampjes maar dat is heel normaal, maak me daar ook niet zo druk om. Teken dat er ruimte wordt gemaakt hihi Nou mn moeder en haar vriend weten het nu en zijn heel blij voor ons. Mn moeder verheugd zich erg op nog een kleinkind, ik ben enigst kind dus is ze nog maar 1x oma.
@perzik hahaha ja dat is wel heel lang @minnie ja ik voel me er idd niet goed bij, is ook lastig want als zij beginnen met drinken, drinken ze door en dan stop ik er na eentje, jij hebt het toen ook rondom ei gedaan? ik ben om een of andere reden bang dat het dan bevruchting in de weg staat (tja ben soms ook een muts lol) Leuk voor je moeder en vriend! @Yuna ja zeker blij met meer roze lijst deze maand, stuk beter! Oh en morgenochtend om 8 uur mag ik voor 2nd opinion naar de andere HA met het echoapparaat Dus dan heb ik fijn nog duidelijkheid en uitleg voor het weekend. Ben benieuwd of hij ook een ei kan zien.
@Amandie - heb inderdaad kruidvattesten van 2voor5 liggen en daarnaast ook ultragevoelige van zwanger en kids.nl Maar ik ben zo bang als ik 5 dagen eerder test en het is positief dat de dagen erna het weer verdwijnt en dat ik ongesteld wordt. De klap is dan zo hard! Of gebeurd dit bijna niet (dat het weer afgebroken wordt)?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee! Ik had ook de eerste met die van Z&K gedaan en daarna die van KV. Ik heb dat dinsdag gedaan en zondag pas mijn NOD. Als je hCG aanmaakt dan heeft de innesteling al plaats gevonden. De kans dat dit gebeurd is maar 20% als de eicel bevrucht is. Voor zover ik heb kunnen vinden op internet. Het maakt daarna niet uit of je wel of niet ongesteld gaat worden. Er bestaat altijd 10 - 15 % (ligt aan de leeftijd van de vrouw) kans dat het niet goed gaat tot aan de 12 weken. Wikipedia: "Miskramen komen vaker voor dan de meeste mensen denken. Zo'n 25% van alle vrouwen krijgt er in hun leven mee te maken. Wordt vanaf het moment van bevruchting gerekend, dan wordt zelfs mogelijk tot 90% van alle bevruchte eicellen voortijdig afgestoten; meestal echter worden de zeer vroege zwangerschappen die in een miskraam eindigen niet eens opgemerkt, omdat een normale menstruatie volgt, of deze alleen maar een of twee dagen later komt. De helft van alle zwangerschappen eindigt dus al voordat de vrouw weet dat ze zwanger is. Van alle 'vastgestelde' zwangerschappen loopt gemiddeld 15% uit op een miskraam."
@Lavina, ja ik heb afgelopen zondag zelfs nog 2 roseetjes op. Eerst deed ik het ook niet hoor, maar ja het had misschien nog wel een half jaar kunnen duren. Drink eigenlijk nooit alleen bij een etentje oid dus denk echt niet dat die 2 wijntjes kwaad hebben gedaan. Al die maanden heb ik overal op gelet en nu gewoon normaal geleefd met als resultaat zwanger, maar ja kan natuurlijk ook toeval zijn. Wat eten jullie met dit weer???? Heb nergens zin in maar wel honger. Heb nu kaastortellini's met courgette/rode ui en pijnboompitjes met pesto en parmezaanse kaas. Morgen wordt het paella denk ik