@minnie ja kan me bij jou ook wel voorstellen ach misschien komt het wel in de toekomst dat ik me erbij neerleg en het ook gewoon doe, bij jou inderdaad wel raak nadat je zoiets had van ach wat maakt het uit. Wij eten pasta denk ik, alhoewel ik niet echt honger heb, misschien maar gewoon brood lol. Net mijn ovu gedaan en we gaan flink klussen zie ik, posi test jeej
Ik een bietjes met geitenkaassalade... Hummm lekker... echt trek in! En ik ga gebakken aardappeltjes erbij maken.
wat fijn om te lezen dat er zoveel postieve testen zijn dat gaat genieten worden voor jullie en de dames die negatief testte, houdt de moed vol in een volgende ronde!
Ik kan natuurlijk een latere ei hebben gehad maar heb een paar dagen achterelkaar een ovutest gedaan en aan de hand daarvan wist ik eigenlijk wel zeker dat ik mn ei had! Ladys thanks voor jullie lieve reAkties! Ik ga zo maar een salade in elkaar flansen want vind het veel te warm on te koken! X
Wij gaan straks lekker bbqen.. Als mn cyclus inderdaad weer 45 is, zou ik mn ei deze week hebben (gehad). Heb dus nog steeds een klein beetje hoop, maar reken er maar niet op. Had ergens gelezen dat als je eisprong zo laat komt, dat hij dan tog heel moeilijk te bevruchten is.. en weten jullie of, als je ongesteld word, je ALTIJD een eisprong gehad moet hebben?? Liefs kim.
@Yuna geen slecht idee hahaha @xKiim in principe kan je ervan uit gaan dat als je regelmatig bent je een eisprong hebt zeggen ze, maar goed als je het zeker wil weten zou ik gaan tempen of ovu testen gaan gebruiken als het nog nodig is volgende ronde.
Wat betreft alcohol neem ik er weer eentje nadat ik ongesteld ben geworden. Ik stop er weer mee als we de klus periode gehad hebben. Mensen zien me dus soms wel en soms niet drinken. Ik zeg gewoon dat ik er geen zin in heb of me niet helemaal fit voel of ga met de auto Ik kan niet tegen het schuldgevoel als ik wel drankjes drink en achteraf zwanger blijk te zijn. @Lavina: Fijn dat je zo voor het weekend nog even terecht kunt. Wij eten huzare salade met allerlij verschillende groeten (paprika, radijs, sla, tomaat, feta, witlof, ei) erop.
Hihi Lavina, heel veel succes vanavond! Met die hitte @xkim; waarschijnlijk als je een regelmatige cyclus heb dan heb je elke maand n ei. Misschien ovutesten proberen? Dan weet je het zeker. Ga er deze maand ook mee starten Voor nu, ik ben net thuis van t werk en heb lekker pizza in de oven liggen!
Ik heb weer iets. Maandag ben ik gebeld door iemand van NLE (energiemaatschappij) met het welbekende verhaal dat hun goedkoper zouden zijn. Omdat ik net een posi-test had was ik in een goede bui dus heb naar zn verhaal geluisterd. Hij vertelde mij om via hun site wat in te vullen zodat ik een proefcontract opgestuurd zou krijgen (voor n contract van 5 jaar), zou dan een bedenktijd heben van 7 dagen werd me verteld. Vandaag dus teruggebeld dat ik liever een contract van 1 jaar aanga om het eerst uit te proberen. Vertelde die eikel dat ik er nu aan vast zit. Dus ik gedreigd met advocaat en zo en een hele heisa op en neer. Gelukkig kreeg ik dezelfde man weer aan de lijn van afgelopen maandag en die zei dat het geen enkel probleem was om het rerug te brengen naar 1 jaar ( heb immers 7 dagen bedenktijd) dus ik weer helemaal opgelucht, belt net die andere weer op om te zeggen dat hij het eerst moet overleggen met zijn manager omdat ik helemaal geen bedenktijd heb omdat het om een zakelijk contract gaat. Word je hier nou niet gek van???? Heb gedreigd dat ik mijn eigen energiemaatschappij ga bellen om te zeggen dat er niks van klopt ( want hun gaan voor mij opzeggen) en dat ik mijn bank dan de opdracht geef de automatische incasso op te heffen. Jeetje van een stel eikels zeg!! Sorry meiden voor het off-topic verhaal maar ik sta toch in mn recht??? Iemand verstand van, of bekend met NLE Zakelijk????
@minnie de wet koop op afstand geeft inderdaad 7 dagen bedenktijd, maar heb je het via jullie bedrijf afgesloten of prive? Het geldt nl voor zover ik weet niet van B2B alleen als het om een consument gaat.
@Lavina, yeahhh posi ovu test, dat wordt zweten vanavond Wel fijn dat je cyclus lekker kort is hoor!! Hopelijk krijg je hierna een cyclus van 9 maanden hihi @Amandie, dat lijkt me erg lekker die bietensalade met geitenkaas, wat doe je er nog meer bij??? @Kiim, ik heb er nog nooit van gehoord dat een laat ei moeilijk te bevruchten is, een ei leeft wel maar 12-24 u als tie is gesprongen dus in die tijd moet ie bevrucht worden @Brenzz, volgende keer misschien ook gaan tempen dan weet je zeker of je ei is gesprongen, maar hopelijk is het gewoon nu raak.
Ja voor ons bedrijf maar die vent zei nadrukkelijk dat ik 7 dagen bedenktijd zou hebben en dat gaf tie net weer aan, alleen zijn er nu 2 die elkaar tegenspreken dat mag toch zomaar niet??? Morgen word ik erover teruggebeld. Maar goed als hun (NLE) beweren zo goedkoop te zijn maakt het niet uit maar heb daar dus nu m n twijfels over.
Ik zit al jaren bij Eneco, heb ooit een keer geprobeerd een offerte van een ander op te vragen en dat is toen ook helemaal mis gelopen doordat zij niet de juiste papieren hadden opgestuurd en ik dus buiten de 7 dagen viel. Klantenservice wilde me ook niet helpen, ik heb toen op hoge poten een aangetekende brief naar de directie gestuurd en eneco gebeld dat ik helemaal niet bij hen weg wilde, en die hebben me gewoon weer aangesloten. Van het andere bedrijf (Nuon in dit geval) brief gekregen dat ze het gingen oplossen maar nooit een rekening gehad of verder antwoord. Ik vond het wel best. NLE ken ik verder niet. Wel heb ik ze aan de deur gezien bij bejaardenhuizen die de contracten opgedrongen kregen omdat ze er toch niks van snapte, heel zielig. Maar ze mogen elkaar in principe niet tegenspreken nee. Heb ff een linkje voor je opgezocht over wet koop op afstand. Maar ik zou morgen wel trammelant gaan schoppen als ze niet meewerken eerlijk gezegd Verkoop en koop op afstand | Antwoord voor bedrijven heel verhaal sorry
Ja ik ga dan echt heel vervelend doen, heb ik nou al gedaan trouwens, getver ben echt giftig nu. Thanks voor de link, straks even op mn gemak lezen want mn dochter heeft nu een peuteraanval haha @Corina, heb je een pb teruggestuurd
Hahaha ja peuters Weer zal ook niet even veel helpen, denk voor de kleintjes ook wel erg warm nu. Veel succes ermee en laat maar even weten wat het geworden is morgen. Ga maar eens wat eten, ben helemaal dizzy
Ik heb geen idee minnie.... Hoop voor je dat ze een beetje schappelijk zijn!! Smakelijk eten voor de rest, wij hadden heerlijk een pastasalade met tonijn, jummie
pfff volgens mij heb ik vandaag mijn ei en voel ik hem heel goed! Heb sinds vanochtend een vreselijk stekende pijn in mijn onderbuik aan de linkerkant. Ff op Google gekeken (tja, je moet toch wat he!) en daar vond ik dat ongeveer 20% van de vrouwen de eisprong voelt. Nou, dan geloof ik dat ik één van de "gelukkigen" ben! Jeetje wat doet dit pijn zeg! Net of er iemand een mes in m'n buik zet. Gelukkig begint het nu wat af te zakken, dus maar hopen dat het helemaal weg gaat. Meer mensen ervaring mee????
@Gera ja heb ik ook die pijn, soms heel fel en soms heel lichtjes, we zitten rond dezelfde dag met ei, Overigens als het rechts zit wel even oppassen dat het niet je blinde darm is.
Ik geloof dat jij in je recht staat minnie! omdat het via de telefoon gaat, geld het recht van kopen op afstand. dan heb je volgens mij langer dan 7 dagen nog, om er op terug te komen. en anders ff nuon bellen(dacht dat je zei dat je nu bij nuon zit, sorry als ik t verkeerd heb) en het uitleggen. hun kunnen ook heus wat regelen, die willen jou waarschijnlijk ook graag houden. succes!