NOD-lijst 16 t/m 31 juli 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chickie, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Smnee, ja ik heb hun ook al verteld dat ik Essent (ik zit bij Essent maar dat maakt niks uit) ga bellen en dan de hele boel af ga blazen. Maar goed de gene die ik aan de lijn had op het moment van aansmeren zegt dat ik gewoon gelijk heb maar die gast van de klantenservice beweert dat ik eraan vast zit. Morgen maar even dat telefoontje afwachten. Weet een ding ik laat me NOOIT meer iets aansmeren via de telefoon, wat een stelletje hufters zeg. Sorry meiden mn hormonen spelen een beetje op denk ik

Even weer on-topic

@Geranium, ik heb deze ronde ook duidelijk mn ei gevoeld (op links) en dat in combi met posi ovu test en tempen wist ik dat het echt mn ei was. We hebben geklust op het moment dat ik eipijn had, dat schijnt de beste timing te zijn

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Lavina, inderdaad jeeejj nog geen rood :D Op naar dag 2 hihi.. misschien kom ik steeds dichterbij een posi test, ik hoooop het zo! Al heb ik vanmiddag gedroomd dat ik ongi werd :( dus toen ik wakker werd rende ik meteen naar de wc, maar gelukkig nog niks hihi

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

#2643 Smnee, 26 jul 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jul 2012
    hihi sorry :D allemaal een pot nat. maar dat is altijd hetzelfde met energie leveranciers... hoop voor je dat je dit nog goed geregeld krijgt. ik gooi tegenwoordig maar gewoon de hoorn erop, als ik gebeld word door wat dan ook. en nu weer on topic ;)

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

hihi, hoe bedoel je veel mee bezig? ;)

5. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Haha ja inderdaad zeg! Maarja, het zijn ook wel spannende dagen nu natuurlijk :)

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik snap het helemaal hoor :D

7. Kunst

Kunst Actief lid

3 jan 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, zo lekker in de tuin een beetje bijgelezen, wat kletsen jullie veel :) geeft niet hoor, vind het best gezellig.

net een ovenschotel met tonijn gegeten, recepje van de AH makkelijk, lekker en snel klaar!

Lavina; drinken, vind ik ook lastig. Met vrienden enzo drink ik eigelijk altijd wel 1 wijntje (als ikmoet rijden) of meer. Maar nu wil (en doe ik) echt niets drinken na mijn ei. Zeg dan dat ik rij of ff geen zin heb in alcohol. Gebruik soms de smoes van blaasontsteking antibio, misschien een idee, ook omdat je ze niet vaak ziet?

Smnee, wat vervelend zeg! hoop dat je er snel van af bent. volgens mij sta je in je recht!

eipijn heb ik geen last van, heb vaak wel last van wat moeilijke stoelgang en opgeblazen gevoel.

hier wordt langzaam gek van het wachten...:) Volgens mijn ovu testjes en temp heb ik mijn ei de 13de gehad, zou dus in teorie 27ste kunnen testen..voel me een beetje als voor ongie heb alleen niet de gebruikelijk wittige afscheiding... wil wel tot 31 wachten eigenlijk... moeilijk moeilijk...

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

fijn dat je meeleeft, maar minnie is aan t klooien met energieleveranciers :)

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Je mag het wel van me overnemen Smnee:p

10. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Meiden ik ga naar bed, de vermoeidheid slaat toe.

Tot morgen x

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

als ik n grote mond en verstand van rechten had, dan had ik t gedaan! slaap lekker meid:)

12. Kunst

Kunst Actief lid

3 jan 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    O sorry :) ik bedoel idd minnie:cool:

13. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Kunst ja heb maar vandaag via smsje opgegooid dat ik blaasontsteking heb idd, en dat ik vanwege antibiotica niet mag drinken, nu heb ik wel vaker blaasontsteking dus zo vreemd is het niet.

14. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Welk kleurtje krijg ik nu? Mijn cyclus is volledig van slag... 5 juli met CB een positieve ovutest gehad, daarna niet meer getest...
    Vandaag veel ongi-pijn maar niet ongi geworden... Ik test met een ovutest van kruidvat: positief. Ik test een uur later nog eens met eentje van CB: een knaller! Maar ik ben wel niet ongesteld geworden... iemand die raad weet? Mijn eitje komt op dag 40??? en wat was dat dan op 5 juli?

15. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    En als je een zwangerschapstest doet nu?

16. enjoyce

enjoyce Bekend lid

15 dec 2011
    712
    0
    16
    Vrouw
    Dames nog bedankt voor als jullie felicitaties!!

Dames die op rood zijn ik hoop dat het voor jullie de volgende ronde direct raak is!!

@Armandie: mijn vriend was ook echt blij verrast, hij kon het haast niet geloven. En hormonen / emotie ik huil weinig maar ik was aan het huilen. Toen mijn vriend heel lief "je hoeft toch niet te huilen, is toch hartstikke mooi" ik kwam bijna niet uit mijn woorden. Zo blij, en ik vind het wel weer spannend!

We gaan voor roze dames Kom op!!

17. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Dames ga mijn bedje in moet er voor mijn doen erg vroeg uit, als ik terug ben vertel ik hoe het was, slaap lekker

18. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Corina: gefeliciteerd!

@Kache gefeliciteerd!
    Lowlands gewoon gaan, alleen niets drinken (of gebruiken)! En als dat lastig te verbloemen is, leg je je vriendin het toch gewoon uit? Hoe leuk is het om later te kunnen zeggen "het eerste festival waar jij geweest bent is Lowlands, toen was je 5 weken oud!"

@BellaNoa: Succes met wachten!

@Tielo: wat rot zeg! Misschien begrijp ik het verkeerd, maar test je voor de tweede keer deze cyclus, positief met een ovulatietest? Wist je dat je die niet mag gebruiken als zwangerschapstest? Schijnbaar maakt iedere vrouw, elke dag LH hormoon aan, en kan het gebeuren dat je op verschillende dagen van de maand een positieve test kan hebben daardoor. Dat betekend dus niet automatisch dat je zwanger bent. Of dat je een eisprong hebt op dat moment. Maar je kunt ook twee eitjes hebben in 1 cyclus (meestal bij vrouwen waarbij tweeeiige tweelingen voorkomen in de familie). Ik weet niet of ze bij jou in de familie voorkomen? Ik zou even testen met een zwangerschapstest, dan weet je in elk geval of je wel/niet zwanger bent. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

@Minnie: leuk die knaltest! Lekker genieten van je zwangerschap, en misschien jezelf aanmelden bij het bel-me-niet-register? :p

@Lavina: Bedankt voor je hulp bij FF! :D

Zow heb voor het eerst getemperatuurd vandaag, gisteren ben ik het gewoon vergeten haha! Ben benieuwd of het meer inzicht geeft!

19. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    #2659 TieLo, 27 jul 2012
    Laatst bewerkt: 27 jul 2012
    Hier geen tweelingen in de familie... en neen, de test werd echt als ovutest gebruikt... Maar idd wel als tweede keer deze cyclus (3 weken tussen)

Ik zal mijn cyclus kort schetsen:

* vorige cyclus: NOD 12 juni
    * ongesteld geworden op 17 juni (CD1)
    * Start vruchtbare periode met aantoonbaar slijm: 2 juli (CD16)
    * Positieve test met Clearblue: 4 juli (CD18)
    * veel krampen te linken aan innesteling: 17 tot 19 juli (ca. 6-7 dagen na eisprong)
    * eerste negatieve zwangerschapstest (CD 29) 16 juli
    * tweede negatieve zwangerschapstest (CD 33) 20 juli
    * NOD: ten laatste 21 juli (CD 34, gezien vorige cyclus) Niet ongesteld geworden. --> derde negatieve zwangerschapstest
    * 23 juli: nog steeds niet ongesteld: afspraak bij HA voor bloedtest --> resultaat: negatief!
    * Ongi-krampen: enorm aanwezig op 26 juli, maar ook al drie dagen veel slijmverlies. Vandaag was dit slijm erg rekbaar. In een ander topic zei iemand: dit is misschien van je eisprong? Voor de leut nog een ovutestje gedaan van't Kruidvat en dit was een knaller, een uur later een nieuwe test van Clearblue gedaan, ook dit was een knaller!
    Vandaag (intussen al 27 juli): CD 41. Nog steeds niet ongesteld.
    --> ondanks de erg aanwezige ongikrampen toch geklust... je weet maar nooit!

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

@TieLo, ik zou t niet weten.. Mijn enige reactie zou zijn doe n testje, maar als je drie negatieve zwangerschapstesten hebt gehad, is dit ook geen nuttig advies. Wat ontzettend rot, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

@Kunst, maakt niet uit, als ik veel moet lezen haal ik t ook wel eens door elkaar :)

@Lavina, lastig hè, die smoesjes voor alcohol? Ik krijg sowieso altijd als ik oversla meteen: "ben je zwanger?" die bemoeizucht ook altijd!

Deel Deze Pagina