NOD-lijst 16 t/m 31 juli 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chickie, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!
    ik ga naar het volgende topic!
    vandaag ongi doorgebroken!

ik lees nog mee,maar word actiever in aug-topic,dus succes aan alle dames !
    hopen op veel roze en anders tot in het aug-topic!

2. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    xKiim: Nou dat die moeilijk te bevruchten is zal wel mee vallen. Mijn eisprong was ook pas op dag 30 van mijn cyclus en mijn man heeft dan denk ik superzaad want hij is toch echt bevrucht! Je hoeft niet altijd een eisprong te hebben als je ongesteld wordt. Maar dat kan je testen met ovu testen.

Minnie: Balen van die stomme energie maatschappij!!! Hier een lekker recept: Ik maak een dressing van 2 eetlepels olijfolie, 1 eetlepel balsamico azijn, een theelepel mosterd en een beetje peper en zout en daarbij honing naar smaak toevoegen en flink roeren. Dan haal ik ruccola of verdsla (kan ook andere sla) Zo’n zakje bij de c1000 is geloof ik 200 gram ofzo. Doe ik 2/3 gekookte bieten door. Dan een stukje geitenkaas (soms met honing van de kaasboer, is gepasteuriseerd), ongeveer 75 gram (soms meer als ik daar zin in hem en soms 50 gram) fijn hakken. En dan hak ik nog 2 eetlepels walnoten of amandels fijn en die doe ik er dan ook door en klaar is kees! LEKKER SMULLEN! Dit is voor 2 personen.

Geranium: Ik voelde ook mijn ei en vervolgens voelde ik hem 4 dagen nog nadat die bevrucht was. Dit is dus echt niet gek!

Hihi… Lavina komt er goed onderuit!

Enjoyce: Ik vind het ook super spannend. Voor jou helemaal zo te lezen! Al 2 mk’s gehad, balen! Mag ik vragen: Waren die vroeg in de zwangerschap of allemaal wat later? Je hoeft niet te antwoorden hoo als je dat liever niet wilt. Ik hoop dat je nu een voorspoedige zwangerschap mag hebben! Zal voor je duimen!

Chickie: Ik denk dat je dat lowlands verhaal voor mij bedoelt haha… Maar ik denk dat ik ook gewoon ga hoor. Ik ben dan 7 weken. Ik kan haar toch alles vertellen die vriendin. Ook al mocht het mis gaan dan vind ik het niet erg om uit te leggen. Ben alleen momenteel zo dood moe dat ik het niet ga trekken als dit over 7 weken nog zo is.

Tielo: Yuna had dat geloof ik ook! Vlak voor haar ongi een posi ovu test. Maar het kan ook zijn: dat je misschien te vroeg hebt getest met zwangerschapstesten? Dat je een latere innesteling had ofzo? Humzzz lees nu je volgende verhaal… Daar snap ik ook helemaal niks van! Nog een ei? Dat is raar!

Dia: Zal zo weer een foto plaatjes voor je :p hij is nu nog duidelijker! Hihi.

Hier gaat alles goed! Wel moe en mijn borsten zijn wel groter maar doen niet pijn. Wel de hele dag een raar gevoel in mijn maag, soort honger en als ik dan gegeten heb ben ik misselijk... Naja.. En beetje hoofdpijn. We nemen alles voor lief! Ik ga vanavond lekker film kijken op de bank denk ik. Heb ik zo'n zin in! Nog 1 dag werken en dan lekker weekend!!!

3. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Balen sofie!!! Zal voor je duimen dat het volgende ronde gewoon raak is!

4. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Hier is die dan! Van vandaag!!! Ik doe zondag de CB digitale! Kijken wat die dan zegt op mijn NOD 1-2 weken of 2-3 weken :D Ik vind het nu toch echt helemaal geweldig worden! Hoop alleen dat ik niet te misselijk wordt. Ik kan namelijk echt niet overgeven :$

5. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    hahaha Amandie heeeerlijk die test!!! Super gevoel moet dat geven seg :)
    Hier gisteren wezen pintelieren op een terrasje was leuk en daarna met vl pizza besteld. Dus niet veel gedaan gisteren haha...
    Vanavond een gratis optreden in het park hier... Les Truttes: GE-WEL-DIG heb ze vorig jaar al gezien en ze zijn TOP...
    Kga vanavond mojito drinken omdat ik zeker ben dat t niet raak is dus Partyyyyyyyyyyyy time ;)

6. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Klinkt leuk allemaal dia! Maar ben je rood geworden dan? Hummzzz balen dat je het al zo zeker weet! Was wel leuk geweest als je ook op roze mocht! Naja... volgende maand kan je zeggen dat je vl maar raak moet schieten!

Die vl van mij die zei van de maand dat die super zaad had.. ik JAJA eerst zien dan geloven... Maar hij had dus toch geluk hihi

7. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Hahaha nee maar tis gewoon zo een gevoel vanbinnen dat zegt NEEN en ik weet gewoon dat we ontzettend slecht geklust hebben... alles deze maand zegt me van niet... dus kan ik t er evengoed van nemen. Ik ontzeg me al veel te lang allerlei dingen omdat ik DACHT dat t raak was... dus vanavond laat ik niet van me afnemen. Tis toch niet raak dus kan k er evengoed van profiteren... en die paar drankjes gaan geen kwaad kunnen hoor... voor die keer dat ik eens iets drink...

8. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Goedemorgen,

@Tielo, kan zijn dat je eitje toch niet is gesprongen op 5 juli en dat ie nu een nieuwe poging doet, klinkt wel aannemelijk aangezien je nu ook vruchtbaar slijm hebt. Aan de andere kant ik had ook een (bijna) positieve ovulatietest afgelopen maandag en daarna een positieve zw.schapstest. Dus misschien toch eventjes testen????? Zou voor de zekerheid toch maar wel doorklussen.

@Sofie, balen meid en dat met zo'n mooi kaartje. Veel geluk in de volgende ronde.

@Amandie, klinkt heel lekker dat recept, ga ik van de week maken. En mooie test hoor!!!

@Dia, lekker mojito, helaas (of eigenlijk gelukkig) zit dat er voor mij niet in deze zomer haha. Waarom ben je er zo zeker van dat het niet raak is trouwens??? Ik ben namelijk al 2x zwanger geraakt met maar 2x sex in 1 maand tijd, terwijl ik geen idee had wanneer mn ei was, dus alles kan meid, tenzij je helemaal niet hebt gesext natuurlijk hihi

Hier erg slecht geslapen vannacht, combi van warmte en me eigen druk maken om die stomme energie maatschappij denk ik. En ik ging vannacht plassen kwam ik ook nog eens een spin tegen :$ Ben ik echt heel bang voor brrrrrrrr Gelukkig heeft vl m gevangen

9. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    @Minnie: Al wat gekalmeerd na die kuttelefoon van gisteren ivm contract?
    Rond men ei hebben we 1 keer geklust en veeeeel te vroeg had zelfs nog geen vruchtbaar slijm. Periode van ei is periode dat we in ruzie zaten dus was klussen het laatste dat in men gedachten zat eigenlijk...

10. geranium32

geranium32 Niet meer actief

@lavina: hoe was het bij de HA????? Spannend hoor! Buikpijn zat links, dus geen blindedarm gelukkig! Volgende ronde samen op roze, afgesproken????

@amandie: de pijn is gelukkig zo goed als weg nu. Was haast niet uit te houden gisteren! Maar toch nog maar even geklust gisterenmiddag, voor de zekerheid! Wat heb jij een knaltest zeg, wow!!!

@minnie: wat kunnen die mensen zeuren he! Hoop voor je dat het wordt opgelost met die energiemaatschappij! En wij hebben idd ook geklust tijdens de eipijn. Las ook dat dat de beste tijd is :D

@tielo: vreemd hoor! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

@sofie: balen meid! Heel veel succes in de volgende ronde!

@dia: balen dat het voor je gevoel deze ronde niet raak is. Kan me voorstellen dat je het er dan even lekker van neemt! Ff lekker genieten, groot gelijk!

@hier: pijn is grotendeels verdwenen, gelukkig. Nu druk met m'n koffertje. We willen rond half 3 hier weggaan. Las net dat het vandaag de drukste dag van het jaar wordt op Schiphol. Tuurlijk, hebben wij weer!!!! Maar ja, we vliegen pas om kwart voor 9 vanavond dus als we om half 3 weggaan zijn we vroeg genoeg hoop ik.
    Weet niet of ik de komende week kan meelezen. Het hotel zou Wifi hebben, dus dat hoop ik dan maar. Anders ben ik er volgende week weer!

Dikke knuf!

11. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    hier ook slecht geslapen trouwens... draaien en keren en vechten met t deken dat ik op mysterieuze wijze ontdaan heb van zijn overtrek hahaha :-D

12. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    @Geranium: Naar waar trek je? :)

13. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Net trosje frisse druifjes aant verorberen :-D
    nieuwe verslaving ;)

14. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Chickie geen probleem, succes ermee!

@Tielo ja echt raar, idd misschien wat minnie zegt dat het eitje niet gesprongen is of dat je een ronde hebt overgeslagen, maar zou toch alsnog even testen hoor.

@Sofie ah toch doorgebroken :( dat is balen zeg, veel succes weer he en idd allemaal roze volgende keer!

@Amandie fijn dat je je zo goed voelt :) Enne testjes worden steeds mooier!

@Dia mojito hihi, geniet er dan maar van maar zeker weten doe je nooit tot test of ongi he, en druifjes hmmm heb hier nog ananas :D

@minnie ja was laatste nacht wel erg warm he, en kan me voorstellen dat je je toch onbewust druk maakt over energiemaatschappij. Ieuw spinnen!

@gera fijn dat je pijn weg is, ja hoorde het ook drukste dag van het jaar op schiphol, heel veel plezier op vakantie en tot snel!

@slecht slapen hier eigenlijk geen last gehad gelukkig, maar komt vannacht wel, ramen kunnen hier niet open als het regent en het gaat veel regenen vannacht zeggen ze

Zo nou ik ben dus bij de HA geweest hij heeft me alles uitgelegd, vorm en grootte van mijn baarmoeder zijn prima, slijmvlies is 6.77mm volgens hem is dat sowieso voldoende. De eierstokken waren beetje dwars die besloten achter mijn baarmoeder te gaan liggen dus een echt eitje kon hij niet zien, maar hij zag ze beetje erdoor en kon wel zien dat er stipjes zaten op de stokken, dat zijn dan eitjes. Heb eventueel ook nog een foto als jullie die willen zien van lege baarmoeder met slijmvlies. Volgens hem staat er niks in de weg zwanger te worden en zijn de krampen idd mijn darmen. Maar zoals hij zei: It takes two to tango, dus 100% zeker ben je nooit.

Net lekker alle ramen tegen elkaar open gezet, zon schijnt nog niet echt dus even doorwaaien. Verder zal ik er vanaf vanmiddag niet veel zijn, kom wel 1 keer per dag de lijst even bijwerken en lees mij vanaf foon maar kan niet veel reageren als mijn vrienden er zijn. Maar lees dus wel met jullie mee hoor!

15. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    @Lavina: Fijn gevoel dat je toch ziet dat je eitjes hebt eh ;) had ik ook bj gyn...

ananas heb ik nog, druiven, peches, honingmeloen en bananen... denk dat men avondeten fruitsalade wordt :-D

16. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    ps lavina fototje mag je zetten hoor :-D

17. 01Patricia

01Patricia Actief lid

16 jun 2012
    463
    1
    16
    Grrr...ik hou mijn hart vast vandaag en duim ontzettend! Gisteravond en vanmorgen voel ik aan alles dat mijn ongi vandaag ergens komt!! Maar ik hoop zoooo van niet!!

18. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Hier nog ff fotootje dan, waar streepje staat is de dikte en die lijnen die je ziet lopen is het baarmoederslijmvlies.

Bijgevoegde bestanden:

19. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    ♥ NOD- lijst 16 t/m 31 juli 2012 ♥

14. (1)
    geranium32 (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje

16. (8)
    Mh90 (21 jaar), 5e ronde, 1e kindje
    MamaJens (26 jaar , 3e ronde, 2e kindje (1e kindje overleden met 23 wkn)
    Meis1987 (24 jaar), 8e ronde, 1e kindje
    Toekan (23 jaar), 10e ronde, 1e kindje
    Masami (38 jaar), 12e ronde, 3e kindje
    Midani (23 jaar), 1e ronde, 1e kindje
    PrisjeCil (27 jaar), 4e ronde, 2e kindje
    Neirod (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje

17. (5)
    Chickie (33 jaar), 3e ronde (na mk), 1e kindje
    Fiona1983 (29 jaar), 9e ronde, 1e kindje
    Hoop42 (? jaar), 10e ronde, van 5de kindje (en 3 ***)
    MizzBunny (29 jaar), 5e ronde, 1e kindje
    Britttt (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje

18. (8)
    Smeagol (35 jaar), 5e ronde, 1e kindje
    eeneneenisdrie (31 jaar), 6e ronde (na mk), 2e kindje
    Ukkie27 (28 jaar), 16e ronde, 1e kindje
    caro82 (30 jaar), 10e ronde, 3e kindje
    Rian (? jaar), 2e ronde, 2e kindje
    Username (30 jaar), 1e ronde, 1e kindje
    Linbu (26 jaar), 1e ronde, 1e kindje
    Tielo (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje

19. (11)
    Lavina (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    Nik (32 jaar), 8e ronde, 1e kindje
    Linnie1985 (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje
    Lovepeet (21 jaar), 5e ronde, 2e kindje
    Jufffie (28 jaar), 4e ronde, 4e kindje (1e geboren met 26wkn, 2e&3e met 20wkn)
    Gebakje (29 jaar), 2e ronde, 2e kindje
    Flippo123 (27 jaar), 37e ronde, 1e kindje, MMM
    Bolleke1985 (27 jaar), 6e ronde, 1e kindje
    lyveh24 (24 jaar), 4e ronde, 1e kindje
    Saren (25 jaar), 3e ronde (1e na vmk), 1e kindje
    Brit81 (31 jaar), 3e ronde, 1e kindje

20. (9)
    Jose1710 (32 jaar), 4e ronde, 4e kindje
    Jossie81 (30 jaar), 2e ronde (na partiële mola en mk), 1e kindje
    Ava Mathilde (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje
    Happy2013 (29 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    Smurf80 (31 jaar), 1e ronde, 1e kindje, MMM
    IS88 (23 jaar), 1e ronde, 1e kindje
    Stephanie86 (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje
    Mammievan5 (? jaar), 4e ronde (na mk), 6e kindje
    brenzz (31 jaar), 7e ronde, 1e kindje

21. (4)
    souries (29 jaar), 2e ronde (na mk), 1e kindje
    sarahtj3 (26 jaar), 3e ronde, 2e kindje
    tweety1983 (28 jaar), 1e ronde, 1e kindje
    Smnee (21 jaar), 1e ronde, 1e kindje

22. (4)
    Toetje77 (34 jaar), 6e ronde, 2e kindje
    Petra84 (28 jaar), 2e ronde, 2e kindje
    Ing49824 (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje
    mjvm (26 jaar), 2e ronde, 3e kindje
    Bloem89 (22 jaar), 1e ronde, 1e kindje

20. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    #2680 Lavina, 27 jul 2012
    Laatst bewerkt: 27 jul 2012
    23. (11)
    Marietta (31 jaar), 3e ronde, 1e kindje
    Gigi85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    Yuna28 (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    Andrea83 (29 jaar), 5e ronde, 2e kindje
    mpo (28 jaar), 12e ronde (na bbz), 1e kindje
    Daniellle (28 jaar), 8e ronde, 3e kindje
    bibinijmegen (32 jaar), 4e ronde, 2e kindje
    senna999 (32 jaar), 9e ronde, 2e kindje
    Dreamer83 (29 jaar), 3e ronde (1e na bbz), 2e kindje, MMM
    LF84 (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje

24. (4)
    Fathers Princes (23 jaar), 14e ronde, 1e kindje
    Suuz83 (29 jaar), 1e ronde, 1e kindje
    Kiwi1405 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    Xiomara (23 jaar), 7e ronde, 1e kindje

25. (8)
    annys (32 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    xKiim (21 jaar), 2e ronde, 2e kindje (1e kindje overleden met 23 weken)
    Gesien (25 jaar) 17e ronde, 1e kindje
    Ongeduldje1980 (32 jaar) 3e ronde, 1e kindje
    Ayse1980 (32 jaar), 5e ronde, 3e kindje
    Corina1989 (23 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    BellaNoa (25 jaar), 4e ronde, 2e kindje
    RedRose82 (30 jaar), 2e ronde, 2e kindje

26. (6)
    Lastgoodbye (21 jaar), 3e ronde, 1e kindje
    Minnie1979 (32 jaar), 6e ronde na mk, 2e kindje
    Raiisa (22 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    Linnepinne (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje
    Eva20 (37 jaar), 6e ronde, 1e kindje
    Perzik (35 jaar), 3e ronde, 1e kindje

27. (5)
    Mamavand (25 jaar), 13e ronde (na 2 mk, laatste mk partiele mola zw.schap), 2e kindje
    lolsmurf (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    bbxx (31 jaar), 6e ronde, 1e kindje
    Maaike83 (29 jaar), 1e ronde, 2e kindje
    Anahera (25 jaar), 1e ronde, 1e kindje

28. (8)
    Willie32 (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje
    Sofie28 (31 jaar), 2e ronde, 4e kindje
    Moontje77 (34 jaar), 10e ronde, 5e kindje
    Amoura (22 jaar), 4e ronde, 1e kindje
    NiMou (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje
    YvonnevtO (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje
    79mama79 (33 jaar), 1e ronde, 2e kindje
    Maripossa33 (33jaar), 1e ronde, 1e kindje

29. (5)
    Sjuul85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    Amandie (25 jaar), 1e ronde, 1e kindje
    Wendy27 (? jaar), 17e ronde, 1e kindje, MMM
    tinkerbell26 (26 jaar), 9e ronde, 2e kindje, MMM
    Schrijvertjes (31 jaar), 1e ronde, 3e kindje

30. (7)
    Kache (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje
    01patricia (27 jaar), 6e ronde, 1e kindje
    Kaatje136 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje
    xDanielle (22 jaar), 5e ronde, 2e kindje
    CaribbeanBaby (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje
    Babbii (26 jaar), 7e ronde, 1e kindje
    Lizy (25 jaar), 12e ronde, 1e kindje

31. (4)
    Kunst (31 jaar), 14e ronde, 1e kindje, MMM
    Diabolique (24 jaar), 9e ronde, 1e kindje
    Ricmar94 (39 jaar), 3e ronde, 2e kindje
    Suuuusje (? jaar), 5e ronde, 1e kindje

Datumloos (4)
    Enjoyce (25 jaar), 4e ronde (na 2 mk), 1e kindje
    Jeskejes (30jaar), ronde 20, 1e kindje, MMM
    Ior (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje
    Flora01 (23 jaar), 2e ronde, 1e kindje

T o t a a l: 112

WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed!

♥ zwanger (18)♥, ongesteld (49), 7 MMM, negatieve test (7), twijfeltest (2), cyclus van slag (1), vlindertje, niets doorgegeven (14)

Deel Deze Pagina