Ah nee Flippo! Wat erg voor jullie! Ik weet even niet wat ik zeggen moet, maar heel veel sterkte in elk geval!
@ Flippo: Neee! Meid, wat een klap! Pfff, wat kan realiteit soms bikkel-bikkelhard zijn. Heel veel sterkte. @ anahera: ik zou idd over een paar dagen nog een keer testen, als er niet een echte (rood bloed) menstruatie komt. Succes! Extra spannend lijkt me als je het in je eentje moet doen! (respect!) @ Lavina: fijn om te horen dat alles er goed uitzag en gisteren een posi-ovu-test benut geloof ik? Veel succes! Ben nu overigens wel blij dat ik zelden alcohol drink, dat scheelt weer in smoesjes . @ mamavand: wat jammer meid dat deze ronde ook niet gegund lijkt te zijn. Ik kan me voorstellen dat je nu even rust wilt, klinkt als een erg enerverend jaar dat je achter de rug hebt, met alle emoties en hormonale schommelingen. Veel sterkte en succes, ik hoop dat je droom toch (snel en voorspoedig) in vervulling zal gaan. @ Amandie: fijn zo'n knallende test! Morgen is mijn officiele nod en dan ga ik ook nog een keer (en vrees dat ik mezelf niet zal kunnen inhouden om hier te spammen ). @ Chickie: ha ha, nee, Lowlands is zeker niets voor mij , maar het misverstand is al opgehelderd. @ Tielo: jeetje wat een verwarrend verhaal, ik kan me voorstellen dat je qua cyclus even het spoor bijster bent nu . Stug doorklussen? Succes, hopelijk snel een beetje duidelijkheid vanuit je lijf! @ dames op het wachtbankje: succes!! (en respect dat aantal van jullie tot na NOD kunnen wachten ) @ dames op rood: balen! Dikke knuffel en volgende ronde hopelijk meer succes!
@Kache: ja sorry had jullie door elkaar gehaald! Hoe gaat het met jou? Nog geen misselijkheid oid? Ow en lekker spammen met die knaltest morgen he!!
Allereerst Flippo, jeetje meis mn hart sloeg over toen ik je berichtje las. Ik wil je heel veel sterkte wensen... tja meer kan ik helaas niet zeggen of doen. Vind het echt heel erg. Knuf @Geranium, nu zit je lekker in het vliegtuig maar misschien lees je het later wel, ik wil je een fijne vakantie wensen!!!! @Lavina, fijn dat alles goed was bij de HA, leuk om een foto van een lege bm te zien, volgende maand moet ie gevuld zijn ok??? @Rode dames, kop op en veel geluk in de volgende ronde !!! Schrik ook een beetje van het verhaal over MamavanF, ze zal wel zwaar uitgedroogd zijn en dan ook nog eens dit warme weer. Hopelijk knapt ze snel op in het zh, dus mijn duimen draaien dat ze snel van haar zw.schap kan gaan genieten !!!!!!
zo,de meeste zitten nog hier,dus kom ik nog even meekletsen! hier vandaag ongi maar met wel hele flinke krampen!pppfff echt pijnlijk op sommige momenten!soms moest ik even krom staan zo erg heb ik nog nooit meegemaakt! verder de 1ste laag geschilderd en morgen de 2de! ben ook op zoek geweest voor een grotet zitje voor achter op de fiets voor noa,want dit word echt te klein! verder is vl even iets gaan drinken met vrienden,dus hier alleen thuis...ga me dadelijk nog ne lekkere bailey's ingieten,nu kan ik weer amandie: mooie test! minnie:iiieeeuuuwww een spin!moet ik ook niks van weten! geranium:fijn verlof en geniet ervan! lavina:fijn dat je toch duidelijkheid hebt nu!gelukkig alles positief!! hhm die echo ,raak er niet veel wijs uit! rode dames:balen!!!see you in the next topic! mamavanf:jeetje!!zo erg??heb je haar nog gehoord vandaag lavina??? weet je al iets meer? mamavand:balen,maar geniet van je vakantie!! flippo:neeee dat meen je niet!!??balen meid en een heeeeeeelllleeeee dikke knuffel!!
Jeetje Flippo wat naar! Het was je zo gegund! dikke knuf! Verder heb ik ff een vraagje aan jullie, ik wil gaan starten met ovu testen... testen je die elke dag op dezelfde tijd? ik zit namelijk met mn werk. ik werk elke dag tot zes, en op vrijdag tot negen. begin elke dag om tien uur. het mag niet met ochtendurine geloof ik he? dan is 's avonds laat het beste denk ik?
MamavanD, las die pauze maar eventjes in meid, heb ik begin dit jaar ook gedaan en ik merkte dat het me toen heel goed heeft gedaan. Hopelijk hebben jullie snel weer alles op een rij en kunnen jullie er weer voor de volle 100% voor gaan want stress is niet goed en kan ook een zw.schap in de weg staan. Sterkte ermee!!! @Smnee, ja zou dan s'avonds gelijk testen als je thuis komt. @Sofie, geniet van je Baileys !!! Ga zo maar eens naar bed. Morgen en zondag ben ik er waarschijnlijk niet want ga morgen met mn moeder naar de musical Soldaat van Oranje en vanuit daar rijden we door naar de camping waar mn moeder met de camper staat. Vl en mn dochter zijn daar dan al. Word dan voor mij de eerste keer in een tentje slapen, ben helemaal geen campeerder maar dochtertje vindt het leuk en ach het is maar voor 1 nachtje. Misschien lees ik wel mee op mobiel maar misschien ook niet haha. Fijn weekend meiden!!!!
Ja, echt?? Nou ja, dan verreken ik me al een hele tijd. Kom ook omdat mijn NOD steeds 3 dagen kan verschillen.. Ik voer bij die bereken programma's ook steeds verschillende datums in om te kijken op welke dagen de NOD dan steeds uitkomt
Allereerst: Flippo: wat ongelooflijk naar voor jullie. Heel veel sterkte en een knuffel! Hoi meiden, veel om bij de te lezen, heb alles gelezen en leef met iedereen mee met de goede en de minder goede dingen Ik doe het even op deze manier omdat ik anders wel heeeeel lang bezig zou zijn op iedereen te reageren. Sorry Hoe is het met iedereen? Hier goed, alleen erg klam in huis, niks aan. Vanmiddag nog in de tuin in slaap gevallen denk dat ik wel bijna 2 uur geslapen heb haha. Wel even lekker. Vandaag voor het eerst vakantiehuisjes schoongemaakt, ging volgens mij wel goed maar is wel even wennen. Erg warm ook, ik geloof dat alles nat was, ondergoed, broek, hemd, pfffff. Vanavond bezig geweest met een schilderij, wil wat meer gaan schilderen (super leuk om te doen), soort color blocking schilderij met roze/paars/zwart/wit/? Wil 2 soort gelijke schilderijen maken en dan boven de bank hangen. Verder geen nieuws dus ik wens iedereen een fijne nacht en een goed weekend Liefs
Flippo wat verschrikkelijk voor je meid, het was je zo gegund! Veel sterkte. Sorry meiden bijlezen vanaf telefoon is best lastig met visite,zondag reageer ik weer uitgebreid als ze weg zijn. @lijst Yuna als jij lijst kan bijwerken graag, anders probeer ik morgenavond nog even.
@flippo wat naar sterkte! Hopelijk gaat het snel beter met mamaf Bedankt voor de reacties en wacht nog even af....
@ Dames die overtijd zijn: wanneer gaan jullie testen?? @ Chickie: voel me op zich goed, het zijn maar kleine dingetjes waaraan ik kan voelen dat ik zwanger ben. Stukken beter dan tijdens PMS , alleen al daarom blij dat er geen rode duivels te bekennen zijn, ha ha . Ben even misselijk en beroerd geweest rond de innesteling, maar nu gaat het lekker. Keek alleen vanochtend naar mijn buik: ben toch niet echt van mezelf zo dik!? Vandaag op officiele NOD :
♥ NOD- lijst 16 t/m 31 juli 2012 ♥ 14. (1) geranium32 (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje 16. (8) Mh90 (21 jaar), 5e ronde, 1e kindje MamaJens (26 jaar , 3e ronde, 2e kindje (1e kindje overleden met 23 wkn) Meis1987 (24 jaar), 8e ronde, 1e kindje Toekan (23 jaar), 10e ronde, 1e kindje Masami (38 jaar), 12e ronde, 3e kindje Midani (23 jaar), 1e ronde, 1e kindje PrisjeCil (27 jaar), 4e ronde, 2e kindje Neirod (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje 17. (5) Chickie (33 jaar), 3e ronde (na mk), 1e kindje Fiona1983 (29 jaar), 9e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar), 10e ronde, van 5de kindje (en 3 ***) MizzBunny (29 jaar), 5e ronde, 1e kindje Britttt (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje 18. (8) Smeagol (35 jaar), 5e ronde, 1e kindje eeneneenisdrie (31 jaar), 6e ronde (na mk), 2e kindje Ukkie27 (28 jaar), 16e ronde, 1e kindje caro82 (30 jaar), 10e ronde, 3e kindje Rian (? jaar), 2e ronde, 2e kindje Username (30 jaar), 1e ronde, 1e kindje Linbu (26 jaar), 1e ronde, 1e kindje Tielo (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje 19. (11) Lavina (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar), 8e ronde, 1e kindje Linnie1985 (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje Lovepeet (21 jaar), 5e ronde, 2e kindje Jufffie (28 jaar), 4e ronde, 4e kindje (1e geboren met 26wkn, 2e&3e met 20wkn) Gebakje (29 jaar), 2e ronde, 2e kindje Flippo123 (27 jaar), 37e ronde, 1e kindje, MMM Bolleke1985 (27 jaar), 6e ronde, 1e kindje lyveh24 (24 jaar), 4e ronde, 1e kindje Saren (25 jaar), 3e ronde (1e na vmk), 1e kindje Brit81 (31 jaar), 3e ronde, 1e kindje 20. (9) Jose1710 (32 jaar), 4e ronde, 4e kindje Jossie81 (30 jaar), 2e ronde (na partiële mola en mk), 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje Happy2013 (29 jaar), 2e ronde, 1e kindje Smurf80 (31 jaar), 1e ronde, 1e kindje, MMM IS88 (23 jaar), 1e ronde, 1e kindje Stephanie86 (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje Mammievan5 (? jaar), 4e ronde (na mk), 6e kindje brenzz (31 jaar), 7e ronde, 1e kindje 21. (4) souries (29 jaar), 2e ronde (na mk), 1e kindje sarahtj3 (26 jaar), 3e ronde, 2e kindje tweety1983 (28 jaar), 1e ronde, 1e kindje Smnee (21 jaar), 1e ronde, 1e kindje 22. (4) Toetje77 (34 jaar), 6e ronde, 2e kindje Petra84 (28 jaar), 2e ronde, 2e kindje Ing49824 (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje mjvm (26 jaar), 2e ronde, 3e kindje Bloem89 (22 jaar), 1e ronde, 1e kindje
23. (11) Marietta (31 jaar), 3e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Yuna28 (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar), 5e ronde, 2e kindje mpo (28 jaar), 12e ronde (na bbz), 1e kindje Daniellle (28 jaar), 8e ronde, 3e kindje bibinijmegen (32 jaar), 4e ronde, 2e kindje senna999 (32 jaar), 9e ronde, 2e kindje Dreamer83 (29 jaar), 3e ronde (1e na bbz), 2e kindje, MMM LF84 (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje 24. (4) Fathers Princes (23 jaar), 14e ronde, 1e kindje Suuz83 (29 jaar), 1e ronde, 1e kindje Kiwi1405 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Xiomara (23 jaar), 7e ronde, 1e kindje 25. (8) annys (32 jaar), 2e ronde, 1e kindje xKiim (21 jaar), 2e ronde, 2e kindje (1e kindje overleden met 23 weken) Gesien (25 jaar) 17e ronde, 1e kindje Ongeduldje1980 (32 jaar) 3e ronde, 1e kindje Ayse1980 (32 jaar), 5e ronde, 3e kindje Corina1989 (23 jaar), 2e ronde, 1e kindje BellaNoa (25 jaar), 4e ronde, 2e kindje RedRose82 (30 jaar), 2e ronde, 2e kindje 26. (6) Lastgoodbye (21 jaar), 3e ronde, 1e kindje Minnie1979 (32 jaar), 6e ronde na mk, 2e kindje Raiisa (22 jaar), 2e ronde, 1e kindje Linnepinne (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje Eva20 (37 jaar), 6e ronde, 1e kindje Perzik (35 jaar), 3e ronde, 1e kindje 27. (5) Mamavand (25 jaar), 13e ronde (na 2 mk, laatste mk partiele mola zw.schap), 2e kindje lolsmurf (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje bbxx (31 jaar), 6e ronde, 1e kindje Maaike83 (29 jaar), 1e ronde, 2e kindje Anahera (25 jaar), 1e ronde, 1e kindje 28. (8) Willie32 (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje Sofie28 (31 jaar), 2e ronde, 4e kindje Moontje77 (34 jaar), 10e ronde, 5e kindje Amoura (22 jaar), 4e ronde, 1e kindje NiMou (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje YvonnevtO (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje 79mama79 (33 jaar), 1e ronde, 2e kindje Maripossa33 (33jaar), 1e ronde, 1e kindje 29. (5) Sjuul85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Amandie (25 jaar), 1e ronde, 1e kindje Wendy27 (? jaar), 17e ronde, 1e kindje, MMM tinkerbell26 (26 jaar), 9e ronde, 2e kindje, MMM Schrijvertjes (31 jaar), 1e ronde, 3e kindje 30. (7) Kache (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje 01patricia (27 jaar), 6e ronde, 1e kindje Kaatje136 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje xDanielle (22 jaar), 5e ronde, 2e kindje CaribbeanBaby (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Babbii (26 jaar), 7e ronde, 1e kindje Lizy (25 jaar), 12e ronde, 1e kindje 31. (4) Kunst (31 jaar), 14e ronde, 1e kindje, MMM Diabolique (24 jaar), 9e ronde, 1e kindje Ricmar94 (39 jaar), 3e ronde, 2e kindje Suuuusje (? jaar), 5e ronde, 1e kindje Datumloos (4) Enjoyce (25 jaar), 4e ronde (na 2 mk), 1e kindje Jeskejes (30jaar), ronde 20, 1e kindje, MMM Ior (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Flora01 (23 jaar), 2e ronde, 1e kindje T o t a a l: 112 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger (18)♥, ongesteld (49), 7 MMM, negatieve test (9), twijfeltest (2), cyclus van slag (1), vlindertje, niets doorgegeven (15)