NOD-lijst 16 t/m 31 juli 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chickie, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

wat veel rood weer erbij.. echt ontzettend balen.
    ik zie de lijst graag wat roser !!

@bellanoa; wat irritant! kan me voorstellen dat je gek word.

2. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    hoi dames normaal morgen mijn nod heb net eens een ovutest gedaan hij is niet positief ma wel duidelijk te zien wat denken jullie? ja ik weet dat ik eigenlijk een zwtest moet doen ma wil daar nog even mee wachten.

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

ovutesten zijn ook negatief als de tweede lijn niet net zo dik is als de eerste.. helaas. ik zou morgen of maandag een gewoon zw-test doen. dan weet je het zeker.

4. Redrose82

Redrose82 Actief lid

2 mrt 2009
    306
    80
    28
    Vrouw
    Vandaag opnieuw getest...duidelijk een streepje, duidelijk zwanger! :)

5. Kunst

Kunst Actief lid

3 jan 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn toch nog meer roze vandaag.
    Gefeliciteerd !

6. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Redrose: gefeliciteerd!! Wat fijn dat je duidelijkheid hebt! Geniet ervan.

@ Dames op rood: knuffel! Balen, hopelijk meer succes de volgende ronde.

@ Bellanoa, raiisa, 01patricia: balen van de negatieve testen, veel succes met afwachten. Hopelijk snel duidelijkheid!

@ Amandie: tja, de 30e was wat ik had doorgegeven obv van mijn langste cyclus, maar door het tempen wist ik dat ei 13 juli was geweest en dat het dus 28 juli ging worden deze maand ;). Heb het wel een keer doorgegeven, maar is nooit veranderd en dat leek me eigenlijk ook niet zo belangrijk ;).
    Maar ja, ik loop dus een dagje op je voor :p, maar dan nog is er veel verschil he, hoe snel mensen positief testen etc. Bij mijn dochter was het pas ongeveer 18 dpo, dus ik was erg aangenaam verrast dat ik nu al zo snel uitsluitsel had!
    Leuk voor je schoonzusje! Ben nu ook zwanger samen met de vrouw van mijn broer, bij onze dochtertjes waren we ook al samen zwanger met 7 weken verschil :). Alleen zij krijgen eind oktober al hun tweeling, dus nu een groter gat tussen de kindjes.
    Bijzonder dat je nu al een gevoel van geslacht hebt, dat heb ik nu echt helemaal niet.

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    zet me maar vast op rood ongi zal er morgen wel zijn, bruin is gespot krampen al aanwezig

8. Kaatje136

Kaatje136 Lid

17 mei 2012
    17
    0
    0
    Friesland
    Ik lees hier regelmatig mee, maar kan het nauwelijks volgen, omdat er zoveel gebeurd!

Gefeliciteerd aan alle roze meiden.
    Veel succes en goede moed gewenst aan de rode meiden en iedereen die het kan gebruiken!
    Succes met wachten aan een ieder die nog op het bankje zit...

Overmorgen mijn NOD! Kheb geen testen meer in huis (afgelopen week niet meer kunnen bedwingen en de laatste test opgemaakt). Ik kan niet eerder dan woensdag halen en zal daarom zeker niet voor donderdag testen, tenzij er wat anders (roods) tussenkomt.

Liefs van Kaatje!

9. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Eergisterenavond rond dit uur een overduidelijke positieve ovutest gehad (zowel cb als kruidvat), op dag 40 van mijn cyclus... Terwijl ik op dag 16 ook een pos ovutest had met cb. Gisterenvoormiddag was de test nog licht positief...

Eergisterennacht geklust en vanavond nog geklust... ben benieuwd wanneer mijn ongi nu gaat komen... Nu dus CD42... Al 12 dagen overtijd!

10. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Heb je al een zw test gedaan ?? ovutesten reageren soms ook positief op zwangerschappen he?

11. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Goedemorgen dames,

Gisterenavond zijn we toch maar naar huis gereden, zag het niet zitten om met die regen in een tentje te gaan slapen.

@Amandie, ik moet ook vaak s'nacht plassen maar dat doe ik ook als ik niet zwanger ben.

@Raiisa, balen van de nega test meid, denk eerlijk gezegd dat je ongi eraan komt aangezien je al bruinverlies hebt, zo begonnen mijn ongi''s ook altijd. Maar als het over een paar dagen nog niet is doorgezet zal ik nog wel een testje wagen hoor!!!

@Alle rode dames balen zeg!!! Waren er weer veel zeg:x

@Dames met nega testen hopelijk wordt het snel positief!!

@Tinkerbell, ik wil je geen valse hoop geven maar zo zag mijn ovu test er ook uit 2 dagen voor nod, heb diezelfde dag nog getest met zw.schapstest en er verscheen een licht 2e streepje. Spannend dus, ik hoop het echt voor je!!!

Gisteren naar Soldaat van Oranje geweest met mn moeder en het was een schitterende musical, echt een aanrader mocht je van musicals houden. Daarna nog uit eten geweest maar het smaakte me niet zoals anders... Vanochtend ook opgestaan met een katergevoel ( knap he zonder 1 drup alcohol:p) en last van mn maag. Hcg is flink aan t stijgen denk ik want heb vanmorgen mn laatste kv test gedaan en nu is de teststreep donkerder dan de controlestreep:). Morgen komt mvm langs.

Hopelijk voel ik me vanmiddag wat beter zoadat we even naar de Efteling kunnen met de kleine meid.

12. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Gefeliciteerd redrose!

Kache… ow zo! Ja mijn ei is inderdaad 1 dagen later :) Ja ik had ook heel snel positief en de CB van vandaag gaf nu 2-3 weken aan! Zal zo een foto plaatsen…

Mijn schoonzusje weet alleen nog niks! Zal voor iedereen denk ik een hele grote verrassing zijn over 6 weken! Hihi… Ik ben ook wel de jongste van allemaal. Mijn vl is 30 en zijn zussen zijn al een stukje ouder! 1 is 35 en de ander 38!

En wat betreft het geslacht, we kunnen het ook heel goed fout hebben hoor! Ik voelde mijn ei aan twee kanten dus het kan ook zomaar een tweeling zijn! Haha.. Het maakt ons niet uit wat het wordt. We vinden het alle bij leuk. Ik heb ook geen voorkeur eerlijk gezegd.

Ricmar: balen! Suc6 de volgende ronde!

Tielo: Hoop snel dat je wat meer zekerheid hebt meid!

Minnie: Nou ik normaal echt niet hoor! Ik ben er vannacht weer uitgeweest. Word er gek van! Maar het is voor een goed doel! :-D

Dia: Heb je een leuk weekend?

Ik heb vandaag de cb gedaan en die gaf 2-3 weken aan! Jeeee… zal zo een foto plaatsen. Ik voel me vandaag wel goed. We moeten alleen nog wennen aan het idee tijdens de sex… Haha.. We durfde van de week niet echt, dus maar een beetje hand en span werk gedaan.. Vandaag na een week voor het eerst weer een beetje geprobeerd. Vorige week zondag voelde het echt niet fijn aan mijn bm. Mijn vl die heeft voor aan in de rij gestaan zeg maar. Vandaag dus maar iets rustiger gedaan. Vind het een beetje eng en vl ook! Zijn er dames die hier ervaring mee hebben?

13. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Van vandaag op NOD!

14. brenzz

brenzz Lid

18 jul 2012
    37
    0
    0
    Rood!!! Helaas, na ruim een week overtijd!

15. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Balen brenzz suc6 de volgende ronde!

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Amandie, mooi die test hoor!!! wbt sex, vind het nu ook niet prettig hoor. Buiten het feit dat ik me nu niet echt lekker voel is die van vl ook niet een van de kleinste. Dus zal het even op een laag pitje staan de eerste 3 maanden. Ik denk dat ik na de termijnecho er wel weer van kan gaan genieten. Tot die tijd zijn er wel andere maniertjes op vl tevreden te stellen toch?? haha

@Brenzz, veel succes in de volgende ronde !!!

17. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ja hoor, voor en na NOD testen gedaan en ook bloedtest bij HA was negatief... heb mn handtekening aangepast zodat mn situatie altijd duidelijk is nu :)

18. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    (breek ff in)

Minnie, ik lees fantastisch nieuws! Jeeeh en alle anderen natuurlijk ook..

(breek weer uit)

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Lijkt me ook n heel raar gevoel om dan sex te hebben.. Dan maar ff niet, voor n goed doel hè ;)

@tielo, wat vreemd. Heeft de ha een idee waarom je nog niet ongi bent?

20. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Nope, volgens haar heb ik mn menstruatie overgeslagen of was mn eerste ovutest vals positief... beiden aannemelijk...

Deel Deze Pagina