@chickie Ik heb vandaag nog niet getest. Ik ben de hele dag aan het werk. Ben wel benieuwd. Maar denk niet dat mijn ei er snel is, Ik heb helemaal nog geen vruchtbaar slijm oid. Ik laat het vanavond wel ff weten
@Senna999: hoe leuk als jullie kleine deze maand in jullie nieuwe huis gemaakt wordt! nou hier nog 1 die haar ei kwijt is.... al 6 dagen negatieve ovu-testen ik heb nog NOOIT een langere cyclus gehad dan 28 dagen. na de miskraam is het 26 geworden alleen de laatste cyclus was weer 28 dagen. en zit nu op dag 14... ik mag toch wel iets dat op een streep lijkt verwachten? en hier moet het dan toch deze maand gebeuren. vanaf vrijdag is mijn geëmigreerde vriendin terug en die komt, totdat ze weer werk en een huis heeft, bij ons wonen. ach als het deze maand weer niet lukt heb ik in ieder geval genoeg afleiding
ovu testen; heb ik voor onze dochter gebruikt, maar werd er gek van. nu weet ik onderhand wel ongeveer wanneer mn ei komt, tussen dag 16 en dag 23. dus rond die tijd om de dag vrijen. en soms temp ik wel eens om te zien of ik mn ei al heb gehad. we hebben een nieuw huis gekocht, nu zo een 2 weken al aan het verbouwen. vrijdag komt de tegelvloer dus ben super benieuwd hoe het er dan uitziet. haha, in de auto, voel me weer 18. maarre we moeten er wel iets op verzinnen hoor. want nu doen we het helemaal niet. ga hier hard duimen dat mn man op tijd thuis is, mn zwager op tijd weer weg is (die eet mee) en mn s.ouders laat thuis zijn en dat onze dochter op tijd slaapt en dan eindelijk....... bingo!
Jeetje wat een rotnieuws en mooi nieuws tegelijk. Ik ben even afwezig geweest, dus heb volgens mij even wat gemist. @toekan vervelend zeg. Lijkt mij superlastig inderdaad om de stap in mmm te zetten. Sterkte! @mpo vooral alleen keuzes maken waar je achter staat. Dan kan je jezelf altijd in de spiegel blijven kijken. Sterkte! @mamavanf gefeliciteerd!! Wat fijn, toch nog een roze erbij op de junilijst Hier: Lekker aan het werk, als het goed is van het weekend mijn ei. Ben alvast begonnen met de ovulatietesten om een beetje een beeld te krijgen hoe het werkt. Vl vroeg gister, 'Waar zijn die testen nou eigenlijk voor?' Hihi, maar even uitgelegd en hij kijk al uit naar het weekend. Al hoeft ie van mij niet alles op te sparen, maar goed
♥ NOD - lijst 16 t/m 31 juli 2012 ♥ 13. (1) geranium32 (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje 16. (5) Mh90 (21 jaar), 5e ronde, 1e kindje MamaJens (26 jaar , 3e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn) Meis1987 (24 jaar), 8e ronde, 1e kindje Toekan (23 jaar), 10e ronde, 1e kindje Masami (38 jaar), 12e ronde, 3e kindje 17. (3) Chickie (33 jaar), 3e ronde (na mk), 1e kindje Fiona1983 (29 jaar), 9e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar), 10e ronde, van 5de kindje (en 3 ***) 18. (7) Kiwi1405 (? jaar), 2e ronde, 1e kindje Smeagol (35 jaar), 5e ronde, 1e kindje eeneneenisdrie (31 jaar), 6e ronde (na mk), 2e kindje Ukkie27 (28 jaar), 16e ronde, 1e kindje caro82 (30 jaar), 10e ronde, 3e kindje Rian (? jaar), 2e ronde, 2e kindje Username (30 jaar), 1e ronde, 1e kindje 19. (5) Lavina (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar), 8e ronde, 1e kindje Linnie1985 (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje Lovepeet (21 jaar), 5e ronde, 2e kindje Jufffie (28 jaar), 4e ronde, 4e kindje (1e geboren met 26wkn, 2e&3e met 20wkn) 20. (4) Jose1710 (32 jaar), 4e ronde, 4e kindje Jossie81 (30 jaar), 2e ronde (na partiële mola en mk), 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje Happy2013 (29 jaar), 2e ronde, 1e kindje 21. (1) souries (29 jaar), 2e ronde (na mk), 1e kindje 22. (2) Toetje77 (34 jaar), 6e ronde, 2e kindje Petra84 (28 jaar), 2e ronde, 2e kindje 23. (8) Marietta (31 jaar), 3e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Yuna28 (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar), 5e ronde, 2e kindje mpo (28 jaar), 12e ronde (na bbz), 1e kindje Daniellle (28 jaar), 8e ronde, 3e kindje bibinijmegen (32 jaar), 4e ronde, 2e kindje senna999 (32 jaar), 9e ronde, 2e kindje 24. (1) Fathers Princes (23 jaar), 14e ronde, 1e kindje 25. (3) annys (32 jaar), 2e ronde, 1e kindje xKiim (21 jaar), 2e ronde, 2e kindje (1e kindje overleden met 23 weken) Gesien (25 jaar) 17e ronde, 1e kindje 26. (1) Lastgoodbye (21 jaar), 3e ronde, 1e kindje 27. (1) Mamavand (25 jaar), 13e ronde (na 2 mk, laatste mk partiele mola zwangerschap), 2e kindje 28. (7) Willie32 (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje Minnie1979 (32 jaar), 6e ronde na mk, 2e kindje Ayse1980 (32 jaar), 5e ronde, 3e kindje Sofie28 (31 jaar), 2e ronde, 4e kindje Moontje77 (? jaar), 10e ronde, 5e kindje Amoura (22 jaar), 4e ronde, 1e kindje NiMou (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje 29. (1) Emm82 (29 jaar), 4e ronde, 1e kindje 30. (4) Kache (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje 01patricia (27 jaar), 6e ronde, 1e kindje Kaatje136 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje xDanielle (22 jaar), 5e ronde, 2e kindje 31. (3) tinkerbell26 (26 jaar), 9e ronde, 2e kindje, MMM Kunst (31 jaar), 14e ronde, 1e kindje, MMM Diabolique (24 jaar), 9e ronde, 1e kindje Datumloos (4) Enjoyce (25 jaar), 4e ronde (na 2 mk), 1e kindje Jeskejes (30jaar), ronde 20, 1e kindje, MMM Ior (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Flora01 (23 jaar), 2e ronde, 1e kindje T o t a a l: 61 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger ♥, ongesteld, 3 MMM, negatieve test , twijfeltest, 1 cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven[/QUOTE]
Hallo, Ik ben Jufffie en wil graag weer zwanger worden. Ben mama van 3 kindjes. Een dochter van bijna 5 geboren met 26 weken en 2 zoontjes* die geboren zijn rond de 20 weken (geen 2ling). Halverwege februari ben ik met 20 weken bevallen. Ben 9 dagen later gecurreteerd en vanaf toen probeer ik het weer. De cyclus na de bevalling telt niet mee. Zie mijn ondertekening! Dit is onze 4e ronde en we gebruiken ovulatietesten en slik teunisbloemolie. Heb nu weer mijn cyclus van 27 dagen en heb een positieve ovulatietest op dag 13 & 14! Vandaag zit ik op dag 12 dus ben begonnen met testen. Ik verwacht morgen weer een positieve ovulatietest.
@Welkom Juffie. Wat een narigheid heb jij achter de rug zeg. 2x een kindje verliezen is niet niks. Ook je 1e kindje is door het oog van de naald gekropen als ze met 26 weken is geboren. Hebben ze een oorzaak gevonden waarom je telkens zo vroeg is misgegaan? (niet antwoorden hoor als je dat niet wilt). Ik hoop iig dat je weer snel zwanger bent en dat alles dan goed mag gaan. @Toekan, wat een rotnieuws meid. Wat zijn nu de mogelijkheden? @Senna, welkom en hopelijk kunnen jullie nog ff klussen tussen de bedrijven door hihi. @Mpo, wat fijn de het gesprek met de ha goed is verlopen, kan me wel voorstellen dat je vriend het nog eventjes niet zit zitten, tis toch moeilijk voor een man en vooral als blijkt dat t aan hem ligt. En wat betreft die obsessie, ik weet wat je daarmee bedoelt. Ik dacht ook ff weer snel zwanger te zijn, had zelfs een pauze ingelast omdat ik dacht weer snel zwanger te zijn en die maand me eigenlijk niet uit kwam ( kan me eigen nu wel voor mn kop slaan). @Diabolique, nou welkom dan maar weer hier meid, dat we er nu maar een flinke roze lijst van gaan maken he. Hier niks bijzonders te melden, ei is nog lang niet in zicht. Begin as vrijdag pas met mn ovu-testjes. Wat me opvalt is dat mn temp deze maand hoger ligt dan vorige maand ( voor ovulatie). Misschien ligt het aan het weer, herkenbaar bij iemand?
@Juffie welkom, zo dat is wel heftig lijkt me twee kindjes met 20 weken. Net als minnie ben ik ook wel nieuwsgierig. Hoop dat je snel zwanger mag zijn! @minnie ja jij hebt nog wel even te gaan dan, heb over temp wel gehoord dat het idd aan het weer kan liggen en daardoor hoger of lager kan zijn.
Ik zou het gewoon doen, worden ze toch voor betaald Hoop ook voor jou dat je op roze mag, en ook voor de rest natuurlijk
Ik heb weer een streepje op de ovutest. Kan het nu niet echt vergelijken met die van gisteren, omdat die al opgedroogd is, dus vanavond maar vergelijken.
De mijne waren na opdrogen nog zelfde als voor het opdrogen dus kon ze wel goed vergelijken, hoor het later wel!
@ MamavanF: wauw! Wat heerlijk dat je ons nu al weer kunt verlaten! Die test knalt lekker, veel geluk! @ Toekan: oef, dat is heftig nieuws zeg . Maar het geeft wel duidelijkheid. Sterkte met bezinken en dan het verder MMM vervolg. @ Juffie: wat verdrietig, om zo 2 kindjes te verliezen, terwijl je ook al zo'n heftige tijd hebt gehad met je eerste premature kindje. Heftig hoor. Ik wens je veel succes deze ronde!! @ Senna999: bij je schoonouders , brrr, dat zou hier de romantiek ook flink bederven ! Ik hoop dat jullie toch een mooi getimed momentje alleen ergens vinden voor wat knusse gezelligheid. Hopelijk eigen huis snel klaar. @ Lavina: we gaan naar Zuid-frankrijk. Daar is het nu lekker warm, dat schijnt goed te zijn voor de vruchtbaarheid ? We zullen wel zien, ha ha! Heb ik ieder geval mijn vruchtbare dagen midden in de vakantie, dus we mogen daar lekker los . @ Mpo: mannen staan daar toch anders in, he. Ik kan me voorstellen dat beslissing ook lastiger is, omdat je al wel een keer zwanger bent geweest. Fijn dat jullie daar nu duidelijk met elkaar een plan hebben gemaakt. @ Nieuwe dames: welkom! @ Dames op zoek naar een ei: veel geluk! @ hier: weinig spannends, zit al half met mijn gedachten op vakantie, ha ha! Nog 1 dagje werken en de boel aan kant maken in huis (wil aan ene kant huis netjes hebben als ik vertrek, maar aan de andere kant heb ik nu zo GEEN zin om te poetsen . Ben al druk genoeg geweest laatste tijd, ha ha!). Ga maar eens de traktaties maken, voor afscheid van mijn zoontje op dagbehandeling. Zo raar dat hij daar na deze week nooit meer heen zal gaan .
Goede avond ladies! Wil iemand mij op 28 juli zetten? 5e ronde, 1e kindje. Ik was te chagrijnig om me hier aan te melden 5 dagen geleden Haha, sorry. oh ja, deze maand met ovulatietestjes aan de gang.. eitje zoeken!
Moet ff zeuren hoor, soms word ik zo ziek van mannen en hun dagelijkse gedoe. Hij heeft nieuwe broeken nodig voor zijn werk omdat de andere al ruim een jaar oud zijn, maar hij wil er geen geld aan uit geven.....ja misschien koop ik er 1 zegt ie, nou dan loopt ie maar rond in dunne afgedragen broeken ben er klaar mee. Spelletjes kopen en andere gadgets kan ie wel maar kleren, nee dat is niet nodig hoor. Einde ego zeur bericht
hahaha mánnen Je zou ze soms he.... iets met behang en lijm ofzo? Niet druk over maken meis, laat het hem maar lekker zelf uitzoeken Hij komt er vanzelf wel achter dat sommige dingen belangrijker zijn dan andere dingen (games enzo).