♥ NOD - lijst 16 t/m 31 juli 2012 ♥ 13. (1) geranium32 (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje 16. (5) Mh90 (21 jaar), 5e ronde, 1e kindje MamaJens (26 jaar , 3e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn) Meis1987 (24 jaar), 8e ronde, 1e kindje Toekan (23 jaar), 10e ronde, 1e kindje Masami (38 jaar), 12e ronde, 3e kindje 17. (3) Chickie (33 jaar), 3e ronde (na mk), 1e kindje Fiona1983 (29 jaar), 9e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar), 10e ronde, van 5de kindje (en 3 ***) 18. (7) Kiwi1405 (? jaar), 2e ronde, 1e kindje Smeagol (35 jaar), 5e ronde, 1e kindje eeneneenisdrie (31 jaar), 6e ronde (na mk), 2e kindje Ukkie27 (28 jaar), 16e ronde, 1e kindje caro82 (30 jaar), 10e ronde, 3e kindje Rian (? jaar), 2e ronde, 2e kindje Username (30 jaar), 1e ronde, 1e kindje 19. (5) Lavina (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar), 8e ronde, 1e kindje Linnie1985 (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje Lovepeet (21 jaar), 5e ronde, 2e kindje Jufffie (28 jaar), 4e ronde, 4e kindje (1e geboren met 26wkn, 2e&3e met 20wkn) 20. (4) Jose1710 (32 jaar), 4e ronde, 4e kindje Jossie81 (30 jaar), 2e ronde (na partiĆ«le mola en mk), 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje Happy2013 (29 jaar), 2e ronde, 1e kindje 21. (1) souries (29 jaar), 2e ronde (na mk), 1e kindje 22. (2) Toetje77 (34 jaar), 6e ronde, 2e kindje Petra84 (28 jaar), 2e ronde, 2e kindje 23. (8) Marietta (31 jaar), 3e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Yuna28 (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar), 5e ronde, 2e kindje mpo (28 jaar), 12e ronde (na bbz), 1e kindje Daniellle (28 jaar), 8e ronde, 3e kindje bibinijmegen (32 jaar), 4e ronde, 2e kindje senna999 (32 jaar), 9e ronde, 2e kindje 24. (1) Fathers Princes (23 jaar), 14e ronde, 1e kindje 25. (3) annys (32 jaar), 2e ronde, 1e kindje xKiim (21 jaar), 2e ronde, 2e kindje (1e kindje overleden met 23 weken) Gesien (25 jaar) 17e ronde, 1e kindje 26. (1) Lastgoodbye (21 jaar), 3e ronde, 1e kindje 27. (1) Mamavand (25 jaar), 13e ronde (na 2 mk, laatste mk partiele mola zwangerschap), 2e kindje 28. (8) Willie32 (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje Minnie1979 (32 jaar), 6e ronde na mk, 2e kindje Ayse1980 (32 jaar), 5e ronde, 3e kindje Sofie28 (31 jaar), 2e ronde, 4e kindje Moontje77 (? jaar), 10e ronde, 5e kindje Amoura (22 jaar), 4e ronde, 1e kindje NiMou (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje YvonnevtO (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje 29. (1) Emm82 (29 jaar), 4e ronde, 1e kindje 30. (4) Kache (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje 01patricia (27 jaar), 6e ronde, 1e kindje Kaatje136 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje xDanielle (22 jaar), 5e ronde, 2e kindje 31. (3) tinkerbell26 (26 jaar), 9e ronde, 2e kindje, MMM Kunst (31 jaar), 14e ronde, 1e kindje, MMM Diabolique (24 jaar), 9e ronde, 1e kindje Datumloos (4) Enjoyce (25 jaar), 4e ronde (na 2 mk), 1e kindje Jeskejes (30jaar), ronde 20, 1e kindje, MMM Ior (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Flora01 (23 jaar), 2e ronde, 1e kindje T o t a a l: 62 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger ♥, ongesteld, 3 MMM, negatieve test , twijfeltest, 1 cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven
Ha ladies,spannende tijd van de maand komt er weer bijna aan succes allemaal! Hier: aan t uitrusten van rondje hardlopen,werd verplicht,haha,maar geen spijt.toen nog even keuken opgeruimd en wat in de tuin gedaan en nu is t op de bank hangen geblazen! Zzzzzzzzzzz.....
Hallo allemaal, Sorry dat ik nergens op reageer, maar ik ben hartstikke druk op m'n werk! De laatste weken voor de zomervakantie in groep 8 zijn behoorlijk stressie met de musical en zo. Ben blij als ik 's avonds op de bank plof! Volgens de calculator heb ik vandaag mijn innesteling, hoop zo dat het nu 'gelukt' is! Heb sinds gisterenavond wat kramp in m'n buik, maar geen bloedverlies of zo. Ff op google gekeken, maar daar wordt je natuurlijk niet veel wijzer van! Maar afwachten dus!
goedemorgen! hier niet veel nieuws... de oudste van de jongens gaat hier voor een paar daagjes logeren bij de oma,wel fijn,want dan hebben we het iets rustiger,hij is een ADHD-er en kan geen seconde stilzitten! senna999ei ja das wel niet zo leuk he,maar dan kun je proberen om andere plekjes te vinden,zoals in de auto,buiten in de tuin ofzo,.. ja,dan is vrijen echt wel plannen! juffie:welkom! ooh een heftig verleden heb jij al! hopelijk heb je deze keer wel prijs en heb je een goede voldragen zwangerschap! minnie:hier ook af en toe een hogere temp,maar komt denk ik door het weer,hier is het ook warmer. kache:heerlijk vakantie! in verband met een nieuw huis te kopen gaan we dit jaar niet op vakantie. hier poets ik ook altijd als we op vakantie vertrekken. yvonne:welkom! haha lavina:mannen blijven mannen en zijn soms nog echt een klein kind! geranium:hpelijk is er een innesteling! ppf jij bent je ei al voorbij,ik moet nog een dag of 10 wachten!
Goedemorgen dames, Weer een dagje werken voor de boeg. En ik heb zo'n lage concentratiegraad vandaag... pfff! Geen zin! Soms denk ik wel eens, ik ga voor mijzelf beginnen, maar dan krijgt vl een rolberoerte denk ik aangezien ik in vier jaar tijd al drie banen heb versleten. Ben gewoon niet gemaakt om op een plek te blijven zitten denk ik. Maar een beetje vastigheid is natuurlijk wel het handigst met een kinderwens :S vraag van de dag: Hoe gaan jullie om met een baas die werkelijk in alles anders is dan jij en nogal blaaskakerig is?
Goede morgen !!! Grrrr praat me niet van mannen, gisteren een klote avond gehad met die man van mij. Was niet erg in mn hum gisteravond, lijkt of alles weer naar boven komt van die bbz en ma. Het was 1 juli een jaar geleden dat ik een posi-test had wat uitdraaide op een bbz. Had eigenlijk wel gehoopt dat ik voor die tijd wel weer zwanger zou zijn maar helaas. Dus gisterenavond was ik een beetje huilerig en dan krijg je als vraag "ja waarom huil je nou, er gebeuren zo vaak miskramen, je bent de enigste niet" Hij zegt ook dat ik een obsessie heb en niet zo vaak op internet moet kijken , dat ik daar mezelf gek mee loopt te maken en dat het daarom niet lukt. Tja daar heeft ie wel een klein beetje gelijk in, dus ik ga met mezelf afspreken om maar 2x per dag op internet rond te neuzen (wat met zwanger worden te maken heeft). EINDE EGO-BERICHT VVDD: Ik heb geen baas, maar aan blaaskaken heb ik een gruwelijke hekel ,baas of niet.
nou Ik snap niks meer van die ovutesten. Gisteren was hij minder duidelijk en vandaag weer omowit Dus de duidelijkste test is die Ik hier liet zien.
♥ NOD - lijst 16 t/m 31 juli 2012 ♥ 13. (1) geranium32 (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje 16. (5) Mh90 (21 jaar), 5e ronde, 1e kindje MamaJens (26 jaar , 3e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn) Meis1987 (24 jaar), 8e ronde, 1e kindje Toekan (23 jaar), 10e ronde, 1e kindje Masami (38 jaar), 12e ronde, 3e kindje 17. (3) Chickie (33 jaar), 3e ronde (na mk), 1e kindje Fiona1983 (29 jaar), 9e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar), 10e ronde, van 5de kindje (en 3 ***) 18. (7) Kiwi1405 (? jaar), 2e ronde, 1e kindje Smeagol (35 jaar), 5e ronde, 1e kindje eeneneenisdrie (31 jaar), 6e ronde (na mk), 2e kindje Ukkie27 (28 jaar), 16e ronde, 1e kindje caro82 (30 jaar), 10e ronde, 3e kindje Rian (? jaar), 2e ronde, 2e kindje Username (30 jaar), 1e ronde, 1e kindje 19. (5) Lavina (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar), 8e ronde, 1e kindje Linnie1985 (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje Lovepeet (21 jaar), 5e ronde, 2e kindje Jufffie (28 jaar), 4e ronde, 4e kindje (1e geboren met 26wkn, 2e&3e met 20wkn) 20. (4) Jose1710 (32 jaar), 4e ronde, 4e kindje Jossie81 (30 jaar), 2e ronde (na partiĆ«le mola en mk), 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje Happy2013 (29 jaar), 2e ronde, 1e kindje 21. (1) souries (29 jaar), 2e ronde (na mk), 1e kindje 22. (2) Toetje77 (34 jaar), 6e ronde, 2e kindje Petra84 (28 jaar), 2e ronde, 2e kindje 23. (8) Marietta (31 jaar), 3e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Yuna28 (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar), 5e ronde, 2e kindje mpo (28 jaar), 12e ronde (na bbz), 1e kindje Daniellle (28 jaar), 8e ronde, 3e kindje bibinijmegen (32 jaar), 4e ronde, 2e kindje senna999 (32 jaar), 9e ronde, 2e kindje 24. (1) Fathers Princes (23 jaar), 14e ronde, 1e kindje 25. (3) annys (32 jaar), 2e ronde, 1e kindje xKiim (21 jaar), 2e ronde, 2e kindje (1e kindje overleden met 23 weken) Gesien (25 jaar) 17e ronde, 1e kindje 26. (1) Lastgoodbye (21 jaar), 3e ronde, 1e kindje 27. (1) Mamavand (25 jaar), 13e ronde (na 2 mk, laatste mk partiele mola zwangerschap), 2e kindje 28. (8) Willie32 (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje Minnie1979 (32 jaar), 6e ronde na mk, 2e kindje Ayse1980 (32 jaar), 5e ronde, 3e kindje Sofie28 (31 jaar), 2e ronde, 4e kindje Moontje77 (? jaar), 10e ronde, 5e kindje Amoura (22 jaar), 4e ronde, 1e kindje NiMou (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje YvonnevtO (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje 29. (1) Emm82 (29 jaar), 4e ronde, 1e kindje 30. (4) Kache (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje 01patricia (27 jaar), 6e ronde, 1e kindje Kaatje136 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje xDanielle (22 jaar), 5e ronde, 2e kindje 31. (4) tinkerbell26 (26 jaar), 9e ronde, 2e kindje, MMM Kunst (31 jaar), 14e ronde, 1e kindje, MMM Diabolique (24 jaar), 9e ronde, 1e kindje Ricmar94 (39 jaar), 3e ronde, 2e kindje Datumloos (4) Enjoyce (25 jaar), 4e ronde (na 2 mk), 1e kindje Jeskejes (30jaar), ronde 20, 1e kindje, MMM Ior (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Flora01 (23 jaar), 2e ronde, 1e kindje T o t a a l: 63 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger ♥, ongesteld, 3 MMM, negatieve test , twijfeltest, 1 cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven
@geranium ja kan me voorstellen dat die laatste dagen/weken druk zijn, wel leuk hoor musicals! Hoop dat het inderdaad raak is, afwachten maar weer. @ricmar welkom je staat erop veel succes! @sofie oh dat is wel lekker, adhd is idd erg lastig, mijn broertje had het vroeger ook maar is er gelukkig overheen gegroeid. geniet van de rust, alhoewel je hem vast wel zal missen. @souries haha ja zo maar voor jezelf beginnen is best een stap Ik hield er ook nooit van om op mijn plek te moeten zitten dus zorgde ervoor dat ik meerdere keren ergens anders iets moest doen, en dan expres niet in 1 keer doen en nee zat niet in de zon was druk bezig in huis maar ben nog niet klaar, nu even eten en dan weer verder @minnie ja echt he die mannen leven echt op een andere planeet hoor. ik probeer ook niet teveel meer op te zoeken alleen gewoon gezellig hier op het forum kletsen wanneer ik kan. ik kan me voorstellen dat het moeilijk voor je is, dan ben je zolang bezig en denk je waarom lukt het nu niet meer. komt wel goed, ik duim voor je meis! @ior misschien is het net als bij mij, werd ie eerst ook weer lichter bijna omowit en daarna kwam alsnog de donkerdere streepjes, gewoon ff doortesten @vvdd ik heb ook geen baas maar heb het wel meegemaakt, ik probeerde het gewoon zoveel mogelijk te negeren. En als hij me echt dwars zat dan gaf ik hem lik op stuk, maar ja dat hangt er wel vanaf hoe hij daar dan weer mee om gaat. Je moet er niet eentje hebben die je dan direct ontslaat. Hier weinig nieuws, vandaag doe ik nog even een ovu testje om te kijken, vandaag of morgen zou de eisprong moeten zijn. Temp is nog laag dus die zal morgen of overmorgen stijgen denk ik dan. Overigens is hier al veel bewolking en niet al te veel zon. Fijne dag allemaal!
zo,oudste zoon weg gedaan en had een ketting voor mijn moeder gemaakt en deze dan maar gelijk afgegeven en ze vond hem geweldig!zij blij,ik ook blij dus... vandaag weer wat werkjes maken voor de winkel en verder niet veel in de planning... hier wel bewolkt aan het worden en laf weer nu,spijtig dacht net in de zon te gaan zitten... souries:het beste is ja-knikken en hem overal gelijk in geven en in je eigen maar denken k*tvent minnie:ach meid dikke knuffel! maar mannen en gevoelens,tja dat blijkt soms niet te lukken! hier weet ventje ook niet dat ik op een forum zit,hij vind dat nutteloos om met mensen die je niet kent ervaringen/gevoelens te uiten... ior:hm vreemd die testen!?heb jij je ei al gehad dan? lavina:ja soms erg lastig zo'n ADHD-erke!maar hier is het onder controle met medicatie,maar eer dat dat pilletje werkt heb ik hem al 100 x kunnen straffen of berispen pppfff. oh jij al lekker op je ei!!goed klussen he
@geranium: Oeww laatste weken groep 8! Spannend (en druk)! Ik kan me het nog goed herinneren, heel emotioneel en spannend enzo. Afscheid nemen, laatste week op basischool, afscheidfeestje, er zijn vaak een hoop mijlpalen in zo'n week! Dan zul jij het als juffrouw wel ontzettend druk hebben! Succes ermee, en geniet er van, wie weet ga je wel zwanger de vakantie in! @Ricmar94: Wat leuk nog een dertiger, ik las dat je 17 jaar op je eerste wonder hebt moeten wachten! We hebben hier met elkaar afgesproken dat we allemaal op roze gaan, dus ik hoop dat je je tweede wonder snel mag verwachten! @Sofie: Wat lekker dat je het een paar daagjes wat rustiger hebt, geniet er van! Werkjes maken voor de winkel? Wat maak je en welke winkel? @minnie: Kan me voorstellen dat het toch niet makkelijk was gisteren, een jaar na je posi-test. Daar had je man misschien iets gevoeliger op mogen reageren, je had best een schouder kunnen gebruiken denk ik? Ik begrijp de tweede reactie van je partner wel een klein beetje, het gevaar sluipt er ook in om teveel bezig te zijn met zwanger worden, zeker met alle leuke dingen op internet. Ik betrap me er op (zeker nu ik weet van mijn ei) dat het weer veel aan het worden is. Dus ik vind het erg knap dat je nog maar 2 keer per dag gaat kijken! @Souries: hier is het bewolkt! Stuur eens wat zon deze kant op!!! (Richting het oosten/nijmegen aub) Vraagje: Lavina noemt jou VVDD als ik het goed gezien heb, heb ik iets gemist? @Ior: Zou je ei al gesprongen zijn? Als hij gisteren op zijn donkerst was, en nu alweer lichter, kan je LH piek tussen deze 2 momenten in zitten. Ik denk dat het slim is om te gaan klussen!! @Lavina: klus ze! Hier is het nog steeds hetzelfde, ik denk dat ik mijn LH piek gemist heb maar ik blijf een gevoelig plekje houden rechts in mijn lies, alsof mijn ei er nog zit. Dus wij klussen nog even door!
Oh ik lees mee hoor! Bij mij is het dan niet mijn baas, maar wel een collega waar ik heel veel mee moet samenwerken en qua positie boven mij staat. Vindt zichzelf superslim, is totaal NIET behulpzaam, echt een arrogante kwal, bah. Ik merk dat ik toe ben aan vakantie, heb helemaal geen zin meer in werk en raak er erg gefrustreerd door. Wat dan weer niet gunstig is voor mijn klus-zin
@Chickie misschien toch al geweest dan ja, maar ja ik klus sowieso ook gewoon door Heb net de verwijsbrief van de HA gekregen voor controle bij Gyn, 12 juli moet ik erheen in de middag. Dan gaan ze voor de zekerheid controleren of er niet iets met mijn eierstokken is. Vanwege darmkolieken die ter hoogte van mijn eierstokken zitten.
Hallo dames, ik wil ook graag op de lijst als dat kan Mijn NOD is 22 juli, 1e ronde en 1e kindje! Veel succes allemaal
Dan heb je dus over 8 dagen een echo? Dan weet je misschien een week voor je NOD al of je zwanger bent! Spannend! Darmkolieken, is dat pijnlijk?