@Chickie ja idd had ik nog niet eens bij nagedacht lol, maar gaat natuurlijk meer om de eierstokken maar neem aan dat ze het dan wel meenemen, weet nog niet precies wat ze gaan doen eigenlijk. Ja darmkolieken kan je aardig pijn aan hebben, ontzettende steken en krampen en dan helpen alleen zware pijnstillers en opgevouwen liggen bij mij. Om dus zeker te weten dat het niet iets met mijn eierstokken is laat de HA er naar kijken. Als bij de gyn het er goed uit ziet zijn het gewoon alleen darmkolieken. @Ing welkom, heb je voor mij ook nog je leeftijd zodat ik die erbij kan zetten?
♥ NOD - lijst 16 t/m 31 juli 2012 ♥ 13. (1) geranium32 (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje 16. (5) Mh90 (21 jaar), 5e ronde, 1e kindje MamaJens (26 jaar , 3e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn) Meis1987 (24 jaar), 8e ronde, 1e kindje Toekan (23 jaar), 10e ronde, 1e kindje Masami (38 jaar), 12e ronde, 3e kindje 17. (3) Chickie (33 jaar), 3e ronde (na mk), 1e kindje Fiona1983 (29 jaar), 9e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar), 10e ronde, van 5de kindje (en 3 ***) 18. (7) Kiwi1405 (? jaar), 2e ronde, 1e kindje Smeagol (35 jaar), 5e ronde, 1e kindje eeneneenisdrie (31 jaar), 6e ronde (na mk), 2e kindje Ukkie27 (28 jaar), 16e ronde, 1e kindje caro82 (30 jaar), 10e ronde, 3e kindje Rian (? jaar), 2e ronde, 2e kindje Username (30 jaar), 1e ronde, 1e kindje 19. (5) Lavina (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar), 8e ronde, 1e kindje Linnie1985 (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje Lovepeet (21 jaar), 5e ronde, 2e kindje Jufffie (28 jaar), 4e ronde, 4e kindje (1e geboren met 26wkn, 2e&3e met 20wkn) 20. (4) Jose1710 (32 jaar), 4e ronde, 4e kindje Jossie81 (30 jaar), 2e ronde (na partiële mola en mk), 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje Happy2013 (29 jaar), 2e ronde, 1e kindje 21. (1) souries (29 jaar), 2e ronde (na mk), 1e kindje 22. (3) Toetje77 (34 jaar), 6e ronde, 2e kindje Petra84 (28 jaar), 2e ronde, 2e kindje Ing49824 (? jaar), 1e ronde, 1e kindje 23. (8) Marietta (31 jaar), 3e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Yuna28 (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar), 5e ronde, 2e kindje mpo (28 jaar), 12e ronde (na bbz), 1e kindje Daniellle (28 jaar), 8e ronde, 3e kindje bibinijmegen (32 jaar), 4e ronde, 2e kindje senna999 (32 jaar), 9e ronde, 2e kindje 24. (1) Fathers Princes (23 jaar), 14e ronde, 1e kindje 25. (3) annys (32 jaar), 2e ronde, 1e kindje xKiim (21 jaar), 2e ronde, 2e kindje (1e kindje overleden met 23 weken) Gesien (25 jaar) 17e ronde, 1e kindje 26. (1) Lastgoodbye (21 jaar), 3e ronde, 1e kindje 27. (1) Mamavand (25 jaar), 13e ronde (na 2 mk, laatste mk partiele mola zwangerschap), 2e kindje 28. (8) Willie32 (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje Minnie1979 (32 jaar), 6e ronde na mk, 2e kindje Ayse1980 (32 jaar), 5e ronde, 3e kindje Sofie28 (31 jaar), 2e ronde, 4e kindje Moontje77 (? jaar), 10e ronde, 5e kindje Amoura (22 jaar), 4e ronde, 1e kindje NiMou (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje YvonnevtO (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje 29. (1) Emm82 (29 jaar), 4e ronde, 1e kindje 30. (4) Kache (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje 01patricia (27 jaar), 6e ronde, 1e kindje Kaatje136 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje xDanielle (22 jaar), 5e ronde, 2e kindje 31. (4) tinkerbell26 (26 jaar), 9e ronde, 2e kindje, MMM Kunst (31 jaar), 14e ronde, 1e kindje, MMM Diabolique (24 jaar), 9e ronde, 1e kindje Ricmar94 (39 jaar), 3e ronde, 2e kindje Datumloos (4) Enjoyce (25 jaar), 4e ronde (na 2 mk), 1e kindje Jeskejes (30jaar), ronde 20, 1e kindje, MMM Ior (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Flora01 (23 jaar), 2e ronde, 1e kindje T o t a a l: 64 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger ♥, ongesteld, 3 MMM, negatieve test , twijfeltest, 1 cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven
@ Lavina: fijn dat het even wordt nagekeken. Mocht er iets mis zijn kun je dat natuurlijk beter zo snel mogelijk weten. Maar hopelijk is gewoon alles in orde Het klinkt wel erg vervelend, is dat iets wat over gaat of is het chronisch? Ik weet niet precies wat het is.
Blijft altijd aanwezig, zeer waarschijnlijk een verdunning op dat stukje darm, dus omdat het moeilijke doorgang heeft geeft het die kolieken, kan ook zijn dat het stukje darm draait en je daardoor kolieken krijgt. Is gelukkig niet iedere dag, maar wel regelmatig en ik kan dan een paar uur gewoon niks, soms komt het echt op ongelegen momenten en dan moet ik toch gewoon ergens heen.
@Lavina, ik zit ook in de MMM. Na mijn ongi krijg ik een laparoscopie om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Ik heb nu dus mijn eigen cyclus. Weet niet of ik dan in het groen moet Verder reageer ik nu niet veel, want ben druk bezig met mijn scriptie die voor 1 september af moet
@Lavina, toch wel fijn dat je 12 juli een echo krijgt, kan nooit geen kwaad om de boel eens te checken. Wel vervelend dat je telkens z'n pijn hebt, hopelijk kunnen ze er iets aan doen. @Ing, welkom hier en veel succes met zwanger worden. Ukkie, wat voor scriptie ben je aan het schrijven?
Meiden ik ga afsluiten voor vandaag want ik ga me er echt aan houden om maar 2x per dag hier te komen, anders maak ik mijn eigen compleet gek. En als ik toch stiekem vaker kom dan moeten jullie me wegsturen goed? haha Fijne avond nog allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@lavina Ik test mooi door @chickie, Ik heb rekening gehouden met een eventuele ei. We hebben geklust op: vr.avond, zo.morgen,ma.avond en di.avond
Zo'n beetje hetzelfde als wij dus Ik hoop dat het helpt! Even zeuren hoor... Ik werd vanmiddag weer aangesproken of ik zwanger ben... (gisteravond ook al door een vriendin). Ik heb dus een buikje gekregen nu ik gestopt ben met de pil, zo stom, dus ik zei al "nee niet zwanger, gewoon wat aangekomen", zegt ze... nee ik denk echt dat je zwanger bent. Aan de ene kant kei leuk om te horen, maar het geeft (valse) hoop, en daar zit ik gewoon niet op te wachten. En het kan gewoon niet dat je het nu al ziet. Maar goed dat we vanavond vrienden op bezoek hebben heb ik weer wat afleiding! -Einde zeurbericht-
@chickie: wat irritant zeg! heb je niet iedere keer hetzelfde aan misschien? snap de valse hoop heel goed, want je hoopt gewoon dat andere mensen meer weten dan jijzelf... @minnie: succes! hoop niet dat je net zo verslaafd bent als ik want ik open ZP denk ik wel 20 keer op een dag @lavinia: ze zullen bij de echo toch nog niet kunnen zien of je zwanger bent? maar ik hoop dat ze iets vinden zodat je er misschien iets aan kan doen, want als het maar een fractie zoveel zeer doet als een spastische-darm "aanval".... pppffffoeeee meid en dan ook nog regelmatig.... @VVDD: gelukkig geen ervaring mee, maar lik op stuk lijkt me wel wat maar moet het wel kunnen inderdaad. zelf zou ik op zoek gaan naar een andere baan, vind de werkverhoudingen heel belangrijk! maar ben misschien ook wel verwend wat dat betreft @kache: fijne vakantie! @geranium: het zou wel moeten die innesteling, want we hebben hier een afspraak en je wordt eraan gehouden hoor! hier (gelukkig) een man waarvan de wens voor een 2de net zo groot is als die van mij het kan hem ook niet snel genoeg zijn maar stel het is raak dan duurt het nog tot de 13 weken voor hij het geloven wilt en het op een echo gezien en gehoord heeft. (hij doet aan psychologische zelfbescherming ) en daarnet eindelijk een testje die een soort van een beetje-half-semi-positief is gelukkig! ben eigelijk met die testen begonnen om te kijken of ik überhaupt wel een ei had. ben namelijk al 4 keer binnen 2 maanden zwanger geworden en nu duurt het dus al een tijdje. ik mag nog echt niet klagen, ik weet het, maar was toch bang dat het niet goed zat. Ervaringen uit het verleden geven dus geen garanties iedereen veel klus-plezier/sterkte op het (roze!) wachtbankje en hopelijk komt ons ei in de lente 2013 uit!!!
@Chickie: dat is echt klote... Maar ik herken het opzwellen wel. Ik heb ook een enorme buik gekregen sinds ik gestopt ben met de pil... echt niet gezond... Ik lijk wel kilo's zwaarder... @Minnie: Prachtig streven, merk dat het mij niet lukt @Lavina: Sterkte meid, lijkt met niet prettig @VVDD: Ik bakkus gewoon terug tegen mijn baas, dat scheelt een hoop. Ben ik mijn frustratie kwijt en hij weet meteen hoe ik er over denk. Tuurlijk wel op een manier die een werknemer betaamd, wil tenslotte niet buiten worden gegooid. Ik moet ook zeggen dat sinds ik meer onderweg ben en minder op kantoor mijn frustratie hoe dan ook lager is. @Hier: Ik denk dat ik mijn ei voelde, maar kan ook wishfull thinking zijn. Voor mijn nod (berekend op mijn vorige cyclus) zou het aan de vroege kant zijn. Maar voor een 'normale' cyclus van 28 dagen zou het kunnen. Ach ja, we zien wel weer.... @alle nieuwe meiden: welkom!
bedankt voor de steun dames! Hoe het exact verder moet weten we nog niet. we mogen begin augustus naar het ziekenhuis. Daar gaan ze nog verdere onderzoeken doen en dan gaan we iets later waarschijnlijk wel weten wat het wordt: IUI of IVF.. ik houd jullie op de hoogte als ik meer weet
goedemorgen! vandaag niet veel in de planning! vl is werken met de vroege en ik heb geen auto,dus ik ben verplicht om in het huishouden iets te doen! voor vandaag geven ze hier veel regen en veel onweer,dus buiten zitten is ook geen optie,alhoewel het hier nu nog droog is... zo,ik zit op dag 6 van mijn cyclus en het gaat nu zo traaaaaaaaaaaag ppppfff,wou dat ik al op het wachtbankje zat! chickieooh ik ben een prullenmie en ik maak sieraden van kraaltjes en een vriendin van mij heeft een kralenwinkel en daar maak ik werkjes voor voor in de winkel. hm misschien heb je wel een later ei,kan ook nog he?maar als je verder klusd heb je wel meer kans. aanspreken:misschien is het wel echt zo en zien ze het aan je!?zou leuk zijn moest je dan toch zwanger zijn he lavinah das vlug voor een echo!fijn wel dat je zo strik op controle kan,want kolieken lijken me erg vervelend en pijnlijk! minnie:ja,ik probeer er ook minder mee bezig te zijn,dus kom meestal s'morgens en namiddag of s'avonds een keer,maar als vl er niet is betrap ik mezelf er meer op,maar dat is dan uit verveling 1+1=3h leuk zo'n ventje,maar ook vermoeiend denk ik met zijn psychologische zelfverdediging! happyas op,je kan je ei ook een paar dagen vroeger hebben!ik ben zwanger geworden van ons noa op dag 10 terwijl ik mooi op dag 14 mijn ei zou krijgen,dus het kan!
Goedemorgen dames, hier ook weinig op de planning denk ik. Krijg vanmiddag een vriendin op bezoek, dat is altijd wel gezellig. Het is hier ook nog droog dus hoop dat we lekker buiten kunnen zitten. Sofie: wat leuk dat je ook sieraden enzo maakt. Ik ben net begonnen met het maken van kralen van papier. Ga er uiteindelijk ook kettingen en armbanden van maken. Fijne dag allemaal!
Een hoop crea bea's hier, ik ben in dat opzicht helemaal niet creatief, ach ja ik heb weer andere ambities. @Chickie, irritant he als mensen vragen of je zwanger bent, laatst kwam ik een bekende tegen die me feliciteerde met mn zw.schap. Ik zeg "ik ben helemaal niet zwanger" Wat bleek nou had ze op facebook gelezen dat mn nicht zwanger was en ze dacht dat ik dat was. Ze voelde der eigen wel lullig. @1+1=3, ja ik ben ook erg verslaafd aan ZP en wil daar dus nu een stokje voor gaan steken. In de hoeveelste ronde zit jij nu? Ik ben nl 3x heel snel zwanger geraakt en nu wil het ook niet dus zitten we in hetzelfde schuitje. Je bent eigenlijk verwend het dat het iedere keer snel raak is, daarom is het nu zo frustrerend. Vandaag ga ik beginnen met mn ovu-testjes ben benieuwd of er al een streepje te zien is.