Dan moeten we maar flink gaan klussen de komende week haha! MamavanF2009: gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ja, volle maan heeft nogal wat invloed op vanalles. Komt omdat wij voor het grootste deel uit water bestaan en als de maan eb en vloed beinvloed, dus water, dan ons ook. Met volle maan worden wél meer baby's geboren, gemaakt weet ik niet. Maar zou goed kunnen hoor, al was het alleen maar omdat je mss extra zin hebt met volle maan
Ja maar eigenlijk ook heel logisch als je erover nadenkt. Er is altijd meer criminaliteit met volle maan, meer ellende, meer ruzie maar dus ook meer geboortes. Heb er zelf altijd last van; vervelende hoofd- en buikpijn, heel moe en prikkelbaar. Leuke foto's Ing!
ja dat is zo. Ik ga het eens in de gaten houden of Ik ook iets aan mezelf merk. @ing leuk, die kralen. Ik kan op dit moment geen foto laten zien, heb niets op de telefoon staan.
Saai zo in het wachtbankje... he Chickie.. volgens mij hoort er in je handtekening 2 juli te staan in plaats van 2 juni?
Waar blijft mn ei nou??? dan maar blijven oefenen om de dag, moet toch een keer raak zijn? Zie dat mamaf2009 zwanger is! Gefeliciteerd!!! Hier ook ruzie gehad met mn lover maar vandaag was het weer gezellig Lag dus echt niet aan ons maar aan de maan haha, ik wist het! Ik heb niet alles gelezen en probeer een beetje afstand te houden maar dat lukt natuurlijk niet.. Hoop op een vruchtbare maand voor iedereen!
Dankje jossie Ik stond eerst hier op de lijst omdat ik dacht ongesteld te worden maar bleek een innesteling. Lastig he, afstand houden. Jezelf niet gaan forceren dat toch te proberen, dat werkt dan weer averechts he. Ik hoop ook op een vruchtbare maand voor jullie allemaal, deze lijst moet veel rozer dan de vorige!!! Succes dames, ik denk aan jullie
Klopt!! Bedankt! Hier een kraamcadeautje wat ik gemaakt heb voor een collega, maar ik maak ook albums en layouts enzo. Bekijk bijlage 258054 Bekijk bijlage 258055
Hoi dames, onderstaande heb ik ook in een ander topic geplaatst, maar daar komen weer andere meiden dan hier, dus plaats ik het hier nog maar eens Ik heb nog geen ervaring met stoppen met de pil (althans niet met de bedoeling om zwanger te worden) en nu vroeg ik me af of je door het "ontpillen" ook extra blauwe aderen krijgt op je borsten. Ik zag net namelijk blauwe aderen die er normaal niet zitten, lopen over mijn tepelhof heen. Zwanger kan ik nog niet zijn, daarvoor ben ik nog te kort van de pil af, dus dat is het niet haha. Groetjes
Sorry geen idee? Ik heb ook zichtbare blauwe aderen, maar die zag ik altijd al. Zou het kunnen zijn dat het je nu pas opvalt?
Dankje voor je reactie Chickie, eigenlijk let ik er al een poos op. Heel raar terwijl ik nog maar net gestopt ben. En er zaten altijd al wel aders maar degene die ik nu zie zitten er echt pas sinds vandaag haha.
@linbu fijn dat je meteen al doelbewust klust, en lijkt me lastig endometriose, heb er vervelende verhalen over gehoord, wel fijn dat het niet in je eierstokken en baarmoeder zit nog. @ing ja mijn cyclus kwam ook vrij snel op gang de 1e ronde, deze keer maar afwachten al die dingen die je hebt kan best komen door stoppen met de pil hoor, ik had er de 1e maand ook wel last van. leuke hobby heb je @minnie ik ben er wel veel maar vandaag ff niet haha. maar drukte komt vast wel als meer op het wachtbankje gaan, ik zit er alweer heb je lekker yoga gedaan? @chickie zou natuurlijk kunnen dat het ei niet zo snel gegroeid is als gyn dacht, maar geen idee. Ik ben niet aangekomen qua gewicht maar heb het idee meer vet op mijn buik te hebben wel raar. mooi gedaan hoor dat kraamcadeautje! @ior hoop dat je cyclus niet al te lang gaat worden @mamavanf hmm wist niet dat het met de maan te maken kon hebben maar zou best kunnen want zoveel mensen met ruzies is niet echt toevallig meer. ik ben ook zo ontzettend prikkelbaar! hoop ook dat deze lijst rozer wordt, denk ook aan jou hoop dat het allemaal goed met je gaat! @jossie hoop dat je ei snel komt en ach klussen om de dag is nooit verkeerd toch @hobby ik doe pergamano en 3d kaarten maken, heb ook een tijdje kettingen e.d. gemaakt maar had geen inspiratie dus ben daar mee gestopt. Hier gaat het inmiddels wel weer beter, de lucht is geklaard, vl had het moeilijk met mijn prikkelbare gedoe, ik kan soms vanuit niks boos worden om niks. Maar hij ging wel ineens twijfelen over alles, dat onzekere van mannen soms ineens. Maar goed nu allemaal weer ok gelukkig Het is nog bloedheet hier, echt vies warm, wel wat regen gevallen maar krijg die hitte er niet uit. Ben nu tienermoeders aan het kijken, wel bizar is dat hoor zo jong en een kindje. Daarna lekker naar bed slaap lekker allemaal!
blauwe aderen; euhh die had ik altijd al wel, al is het meer blauw/groen. hier vanochtend toch maar even stiekem stil gevreeen. hoop dat s.ouders het niet mee hebben gekregen. zit nu op dag 16 dus van het weekend nog een keer proberen ergens tijd te vinden dat we alleen zijn. en dan hopen dat mn ei maandag is geweest. verder hier nog druk met de verbouwing.
goedemorgen! gisteren niet veel online geweest,want we moesten nog een paar dingen regelen in verband met de verhuis,dus nu is alles afgehandeld. verder weer lekker aan de klus! heb tegenwoordig,alle nu ik van de nuvaring af ben,meer zin in sex! maar dat is nu wel in zijn voordeel en vl geniet mee vl staat nog 4 dagen met de vroege te werken,dus ben nog 4 dagen aan huis gekluisterd in de voormiddag,maar het is hier toch regenweer dus zit daar niet mee in,kan ik nog wat verder werken voor de winkel. ing:leuk die sieraden van papier he?!als ik les geef voor kids geef ik die ook altijd en de kids vinden dat kei-leuk om te doen! ik heb een blogjeik moet hem wel nog eens up-to-daten sofie idd fijn zo'n forum!ik ben al een mens dat sociaal is,dus mijn meningen gedachten delen met mensen is altijd fijn geweest voor mij,dus ja ben blij met het forum!vl zou zot worden als ik mijn gedachten allemaal zou delen met hem oei hopelijk word je niet ziek! iorh scapbooking is ook wel leuk en mooi! heb me er zelf nog niet aangezet,maar zal ooit nog wel komen. lavina:ben je vandaag (en vl) al wat beter gezind? vervelend zo'n ruzie!oh lees het al,alles is weer koek en ei,fijn dat het opgelost is! chickie:misschien heeft de gyne verkeerd ingeschat?wel fijn dat je op je ovu-testen kan rekenen,dan heb je nog een hou-vast! oooh leuk dat kraamcadeautje!mooi seg! ruzie:ik en vl hebben zelden ruzie! wij hebben in het begin van onze relatie zoveel ruzie gemaakt gehad,en erg,dat we er eens serieus hebben over gepraat en we wilden niet meer zo'n ruzie's maken omdat dat bij ieder van ons zoveel pijn deed,dat we nu eerlijk en direct als er iets is,over praten zodat er geen ruzie kan ontstaan. wij zijn nu 9j samen en we maken al een jaar of 5 geen ruzie meer,pas op er kan wel eens een mening van af,maar dat escaleerd niet meer zoals vroeger. senna:stiekemerd nee joh,nemen wat je kan nemen en geniet ervan! voor degene die geintresseerd is,hier mijn blogje,maar is nog wel niet up-to-date sofie
Lieve meiden, Ik mag van de lijst gehaald worden. De bloeding van 3 dagen die ik had vorige week, bleek een innestelingsbloeding want de clearblue zegt toch echt zwanger! Ik hoop voor jullie allemaal op een HELE roze maand!!!!