@Emm, had je al gefeliciteerd in het 15-30 juni topic maar bij deze nogmaals van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!! @Sofie, ja hier ook meer zin sinds de nuvaring de deur uit is, is echt een libidokiller dat ding. @Chickie, heb je helemaal nog geen posi test gehad dan? Het kan zijn dat je misschien je piek hebt gemist en dat ie nog een paar dagen zichtbaar blijft???? Of je ei moet gewoon nog komen??? @Ior, hopelijk heb je niet weer zo'n lange cyclus als vorige keer, dat je ei maar gauw springt! @Ing, ziet er leuk uit jouw hobby. Ik heb helaas geen foto van mijn hobby's want ben helemaal niet creatief in dat soort dingen. Mijn hobby's zijn : Leuke dingen doen met mijn gezinnetje en vrienden, lezen, koken, sporten en dan vooral yoga, en verre reizen maken. Blauwe aders: Hier ook "last" van, ik denk dat het met je hormonen te maken heeft, ik krijg na mn ei ook altijd van die witte bultjes op mn tepelhof. @Lavina, gelukkig dat alles weer goed is met jou en je vriend. Ach ja ruzie maken hoort er ook bij. Was trouwens lekker relaxt bij de yoga. Wanneer was het eigenlijk volle maan???
Emm, gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan! Dank jullie wel voor de reacties op mijn hobby. Het is ook heel erg leuk om te doen. Ben praktisch verslaafd haha. Ik wens iedereen een fijne dag. Ik ga maar eens even lekker in huis aan de gang, alles lekker schoonmaken enzo, was opvouwen, stofzuigen, dweilen... Het is toch geen weer om buiten te zitten! Liefs en fijn weekend! Ik zal er niet veel zijn ivm het 700 jarig bestaan van ons dorp
@ Ing: wat apart dan! Zijn je borsten ook iets groter geworden misschien? Wie weet dat de aderen dan meer aan de oppervlakte zijn komen liggen? @Sofie: "ik doe iets met kraaltjes" zegt ze dan... wauw wat een gave dingen maak jij zeg!!! Leuke blog! Ik heb afgelopen vrijdag een echo gehad, dus ik ga er toch maar vanuit dat de gynea het goed gezien heeft. Zal wel aan mij liggen denk ik. @ Emm: Gefeliciteerd! @Minnie: nee geen posi test, alleen maar lichte streepjes of omo wit. En ik test sinds maandag 3 keer per dag.... Dus ik denk dat ik mijn piek gemist heb OF mijn ei toch nog niet gesprongen is. Ik las op internet dat je ei er kan zitten, maar door stress oid nog niet springt. @Lavina: fijn dat de lucht geklaard is (en die maan weer vertrokken is) Hoe bevalt het wachtbankje?
@ Sofie, erg mooie creaties maak je zeg! De Pandora ketting is erg gaaf! @ Chickie, leuk kraamcadeau Daar zijn/waren de ouders vast blij mee! Mijn borsten zijn voor mijn gevoel niet groter. Ach ik denk maar zo het zal er wel bij horen haha. Net even de keuken gesopt en de wc en de badkamer, pfff. Zweten!!!! Nu even lekker uitrusten met een glas limonade en een Margriet ofzo
Sofie, wauw!!! Wat een mooie sieraden zeg, helemaal mijn stijl! Prachtig Chickie, ziet er gaaf uit! Emm, Gefeliciteerd, geniet ervan! De rest... ik blijf met jullie meeleven hoor, en hopen op net zo'n knaltest als bij ons
@sofie mooie dingen maak je hoor!! @emm nogmaals gefeliciteerd! @ing veel plezier dit weekend, en succes met schoonmaken hihi @chickie wachtbankje duurt weer zo lang maar goed tijd gaat gelukkig vrij snel, hoop ik, jij doet gezellig met me mee denk ik, volgens mij is je ei toch geweest hoor! Vanochtend verslapen hier, vl was om 8.40 nog thuis ipv al 10 minuten op het werk, en hij moet 45 minuten rijden oops. Heb blijkbaar door het slechte slapen van de hitte wekker uitgeknald. Had vanochtend wat rozige afscheiding toen ik uit bed kwam, ben benieuwd, verder ook wat steekjes e.d in mijn buik, maar innesteling zou wel erg vroeg zijn, dus zal wel niks zijn. Ga zo ook nog even wat schoonmaken en nog even een paar nieuwe boeken kopen, het zonnetje begint hier nu door te breken. Fijn weekend allemaal!
♥ NOD - lijst 16 t/m 31 juli 2012 ♥ 13. (1) geranium32 (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje 16. (5) Mh90 (21 jaar), 5e ronde, 1e kindje MamaJens (26 jaar , 3e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn) Meis1987 (24 jaar), 8e ronde, 1e kindje Toekan (23 jaar), 10e ronde, 1e kindje Masami (38 jaar), 12e ronde, 3e kindje 17. (3) Chickie (33 jaar), 3e ronde (na mk), 1e kindje Fiona1983 (29 jaar), 9e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar), 10e ronde, van 5de kindje (en 3 ***) 18. (8) Kiwi1405 (? jaar), 2e ronde, 1e kindje Smeagol (35 jaar), 5e ronde, 1e kindje eeneneenisdrie (31 jaar), 6e ronde (na mk), 2e kindje Ukkie27 (28 jaar), 16e ronde, 1e kindje caro82 (30 jaar), 10e ronde, 3e kindje Rian (? jaar), 2e ronde, 2e kindje Username (30 jaar), 1e ronde, 1e kindje Linbu (26 jaar), 1e ronde, 1e kindje 19. (5) Lavina (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar), 8e ronde, 1e kindje Linnie1985 (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje Lovepeet (21 jaar), 5e ronde, 2e kindje Jufffie (28 jaar), 4e ronde, 4e kindje (1e geboren met 26wkn, 2e&3e met 20wkn) 20. (4) Jose1710 (32 jaar), 4e ronde, 4e kindje Jossie81 (30 jaar), 2e ronde (na partiële mola en mk), 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje Happy2013 (29 jaar), 2e ronde, 1e kindje 21. (1) souries (29 jaar), 2e ronde (na mk), 1e kindje 22. (3) Toetje77 (34 jaar), 6e ronde, 2e kindje Petra84 (28 jaar), 2e ronde, 2e kindje Ing49824 (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje 23. (8) Marietta (31 jaar), 3e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Yuna28 (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar), 5e ronde, 2e kindje mpo (28 jaar), 12e ronde (na bbz), 1e kindje Daniellle (28 jaar), 8e ronde, 3e kindje bibinijmegen (32 jaar), 4e ronde, 2e kindje senna999 (32 jaar), 9e ronde, 2e kindje 24. (1) Fathers Princes (23 jaar), 14e ronde, 1e kindje 25. (3) annys (32 jaar), 2e ronde, 1e kindje xKiim (21 jaar), 2e ronde, 2e kindje (1e kindje overleden met 23 weken) Gesien (25 jaar) 17e ronde, 1e kindje 26. (1) Lastgoodbye (21 jaar), 3e ronde, 1e kindje 27. (1) Mamavand (25 jaar), 13e ronde (na 2 mk, laatste mk partiele mola zwangerschap), 2e kindje 28. (8) Willie32 (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje Minnie1979 (32 jaar), 6e ronde na mk, 2e kindje Ayse1980 (32 jaar), 5e ronde, 3e kindje Sofie28 (31 jaar), 2e ronde, 4e kindje Moontje77 (? jaar), 10e ronde, 5e kindje Amoura (22 jaar), 4e ronde, 1e kindje NiMou (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje YvonnevtO (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje 29. 30. (4) Kache (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje 01patricia (27 jaar), 6e ronde, 1e kindje Kaatje136 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje xDanielle (22 jaar), 5e ronde, 2e kindje 31. (4) tinkerbell26 (26 jaar), 9e ronde, 2e kindje, MMM Kunst (31 jaar), 14e ronde, 1e kindje, MMM Diabolique (24 jaar), 9e ronde, 1e kindje Ricmar94 (39 jaar), 3e ronde, 2e kindje Datumloos (4) Enjoyce (25 jaar), 4e ronde (na 2 mk), 1e kindje Jeskejes (30jaar), ronde 20, 1e kindje, MMM Ior (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Flora01 (23 jaar), 2e ronde, 1e kindje T o t a a l: 64 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger ♥, ongesteld, 3 MMM, negatieve test , twijfeltest, 1 cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven
@ Lavina: verslapen ik ken, mijn lief vorige week ook 2 keer. Niet zo heel veel te laat maar het is wel vervelend vaak. Zelf ben ik toen ook door de wekker heen geslapen terwijl ik normaal toch echt wel wakker word. Nieuwe boeken kopen is altijd fijn Heb er van de week net 2 uitgelezen die ik van mn moeder mee had gekregen. Heerlijk, lezen in het zonnetje. Helaas is er hier niet veel zon.
...Spannend!!! Ja ik weet niet of je innesteldag ook eerder kan komen? Die datums zijn toch "ongeveer" ? Wacht jij met testen tot je NOD of test jij altijd eerder?
Vorige keer was mijn 1e cyclus toen wilde ik 4 dagen voor NOD testen maar toen was ik al ongi op dag 24 dus was niet meer nodig. Wil nu wel eerder gaan testen ook weer rond de 15e-16e ofzo. Aangezien ik weet wanneer de ovulatie geweest is moet dat kunnen denk ik
Hihihi! Ja ik heb 2 sensitesten gekregen bij mijn ovutesten dus weet ook niet of ik het wel volhoud tot mijn NOD.
Hi dames! Ik zie dat de eerste dames al weer aan het bedenken zijn wanneer ze op zn vroegst kunnen gaan testen. Bij de eersten word het dus al weer spannend! Als de klus tijd geweest is kan ik ook nooit wachten tot het zover is! Gelukkig heb ik het de komende tijd druk met werk dus heb ik genoeg andere dingen aan mn hoofd. Ik ben ook zo nieuwschierig hoe ik zal reageren bij een positief test en hoe mijn vriend reageert. Ja, super blij natuurlijk!!! maar afgezien daar van! volgens mij loop ik dan de eerste tijd met mn hoofd in de wolken haha Nou een heel fijn weekend dames, ik moet dit weekend werken Dat vind ik toch echt het minste van mijn werk. Nog drie week en dan eindelijk VAKANTIE! Yippieeee! Wens jullie alle succes van de wereld en op die prachtige knal testen!
@emm gefeliciteerd. Super zeg. @chickie WOW, wat een mooi kraamcadeautje. @hier. WEEKEND!!! Jeej. Het heeft hier vandaag niet geregend en nu Schijnt de zon weer volop. Heerlijk. We hebben gelukkig en airco op de slaapkamer, dus last van de warmte hebben we niet. Ik ga zo weer een ovutest doen, zogauw Ik naar het toilet moet. Hoop toch zo op een posi ovutest.
Hoi meiden, Hier was het vandaag ook mooi weer, vanochtend alleen een beetje bewolkt maar ik heb vandaag op kantoor gewerkt dus weinig van kunnen genieten. Hier nog bij lang niet een posi ovu-test,hij is bijna omo-wit, maar goed volgens FF krijg ik m pas over een dag of 5/6. Maar ik hoop altijd dat ie eerder springt. Heb weleens een cyclus gehad van 25 en dan gaat t toch wat sneller allemaal haha. Nog leuke plannen van het weekend? Wij hebben nog niet iets op de planning staan, ligt een beetje aan het weer. Als het zondag mooi weer is willen we wel een stukje gaan fietsen en een terrasje pikken met een leuke speeltuin voor de kleine meid. En als het regent weet ik het niet, iemand ideeen? O ja en morgenavond gaan we misschien naar de zomeravond van de Efteling.
Sorry, helaas geen tijd meer om te reageren, want wij vertrekken morgen vroeg voor 2 weken op vakantie. Erg druk geweest met inpakken en opruimen, vandaag . Ik wens jullie allen veel succes op met klussen en wachtbankjes, ik hoop een mooie roze lijst te zien als ik terug kom! Toitoitoi! (ga zelf mijn ei benutten op vakantie en kom ongeduldig op het wachtbankje terug!)
Minnie1979 & Lavina, Thnx meiden voor jullie lieve woorden. Ik vertel jullie later mijn voorgeschiedenis wat betreft de 3 vroeggeboortes