Lieve dames, Ik zit vandaag op CD15. Vanmiddag een positieve ovulatietest Ik heb elke maand 2 dagen en positieve ovulatietest. Dus ik verwacht morgen ook! Alleen is de vraag... Ik heb p CD11-CD13-CD14 geklust. Moet ik vandaag ook klussen en morgen ook? Morgen heb ik zeker nog steeds een positieve Ovulatietest. Maar ik heb gelezen dat je moet tellen vanaf het begin van je LH-piek. Dus vanaf vandaag... Ben bang als ik tot morgen test dat ik te laat ben...
Jufffie.. ik zou zoveel klussen als je wil, dan zit je altijd goed. Heb zelf niet op mijn ei geklust, weet niet eens meer wanneer wél precies en het is toch gelukt. Kan zijn dat je nu al goed zit maar voor de zekerheid nog een paar keer extra
Idd ik ga denk ik mn vent vanavond uit zn tent lokken en vor de rest zal het wel goed zijn met zn soldaatjes. Het is een gezonde vent wat niet rookt of drinkt en zn zaadjes waren 5 jaar geleden in orde
@Kache hele fijne vakantie en hoop dat je op roze terug mag komen! @ior heb je al een eitje gevonden @minnie hoop dat je ei wat vroeger is, korte cyclussen zijn toch altijd fijn ja dan gaat het wat sneller. hier geen plannen voor het weekend, wilde eigenlijk vl verassen met dagje naar beekse bergen maar de voorspelling waren niet zo best dus toch maar niet. Morgen even shoppen voor wat werkbroeken voor hem. @jufffie fijn dat je je ei gevonden hebt, ik zou gewoon lekker klussen wanneer je wil, ik klus gewoon nog steeds om de dag. En ik denk dat ik op vakantie ook wel met mijn cyclus bezig ga zijn hoor haha, wij gaan alleen pas eind augustus. Hoop dat je lekker weer hebt waar je bent
Het is hier heerlijk weer (tussen 30-35 graden) en zit nu in Ceuta (Spaanse stad-> Marokkaanse bodem!)
@ Kache Fijne vakantie @ Lavina Nope nog geen ei, maar heb het gevoel dat ik in de buurt ben ik maak elke dag een nieuwe foto van alle ovutestjes en zet die in mijn album
@Ior ff gespiekt, lastig te zien ze lijken wel bijna gelijk maar ook niet minder dus dat is wel positief teken, hoop dat je ei snel komt!
@ Kache, fijne vakantie @ Juffie, jij ook fijne vakantie, lekker hoor die temperatuur Ik heb net een cake in de oven gezet, hopen dat deze goed gaat, de laatste keren verbranden ze of werden ze niet gaar. Ondertussen kijk ik naar X-factor, geweldig om die kneuzen (niet allemaal hoor) te horen zingen hahah!
Ja in het echt zijn ze wel wat duidelijker, maar krijg het niet op de foto. Ik had vandaag wel heeeeeeeeeeel erg veel slijm, echt heeeeeeeeeel erg veel. Schrok ervan haha. We zien het wel.