♥ NOD - lijst 16 t/m 31 juli 2012 ♥ 13. (1) geranium32 (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje 16. (5) Mh90 (21 jaar), 5e ronde, 1e kindje MamaJens (26 jaar , 3e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn) Meis1987 (24 jaar), 8e ronde, 1e kindje Toekan (23 jaar), 10e ronde, 1e kindje Masami (38 jaar), 12e ronde, 3e kindje 17. (4) Chickie (33 jaar), 3e ronde (na mk), 1e kindje Fiona1983 (29 jaar), 9e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar), 10e ronde, van 5de kindje (en 3 ***) MizzBunny (29 jaar), 5e ronde, 1e kindje 18. (9) Kiwi1405 (? jaar), 2e ronde, 1e kindje Smeagol (35 jaar), 5e ronde, 1e kindje eeneneenisdrie (31 jaar), 6e ronde (na mk), 2e kindje Ukkie27 (28 jaar), 16e ronde, 1e kindje caro82 (30 jaar), 10e ronde, 3e kindje Rian (? jaar), 2e ronde, 2e kindje Username (30 jaar), 1e ronde, 1e kindje Linbu (26 jaar), 1e ronde, 1e kindje Tielo (27 jaar), 4e ronde, 1e kindje 19. (5) Lavina (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar), 8e ronde, 1e kindje Linnie1985 (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje Lovepeet (21 jaar), 5e ronde, 2e kindje Jufffie (28 jaar), 4e ronde, 4e kindje (1e geboren met 26wkn, 2e&3e met 20wkn) 20. (6) Jose1710 (32 jaar), 4e ronde, 4e kindje Jossie81 (30 jaar), 2e ronde (na partiële mola en mk), 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje Happy2013 (29 jaar), 2e ronde, 1e kindje Smurf80 (31 jaar), ?e ronde, ?e kindje IS88 (23 jaar), 1e ronde, 1e kindje 21. (1) souries (29 jaar), 2e ronde (na mk), 1e kindje 22. (3) Toetje77 (34 jaar), 6e ronde, 2e kindje Petra84 (28 jaar), 2e ronde, 2e kindje Ing49824 (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje 23. (9) Marietta (31 jaar), 3e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Yuna28 (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar), 5e ronde, 2e kindje mpo (28 jaar), 12e ronde (na bbz), 1e kindje Daniellle (28 jaar), 8e ronde, 3e kindje bibinijmegen (32 jaar), 4e ronde, 2e kindje senna999 (32 jaar), 9e ronde, 2e kindje Flippo123 (27 jaar), 37e ronde, 1e kindje, MMM 24. (1) Fathers Princes (23 jaar), 14e ronde, 1e kindje 25. (3) annys (32 jaar), 2e ronde, 1e kindje xKiim (21 jaar), 2e ronde, 2e kindje (1e kindje overleden met 23 weken) Gesien (25 jaar) 17e ronde, 1e kindje 26. (1) Lastgoodbye (21 jaar), 3e ronde, 1e kindje 27. (1) Mamavand (25 jaar), 13e ronde (na 2 mk, laatste mk partiele mola zwangerschap), 2e kindje 28. (8) Willie32 (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje Minnie1979 (32 jaar), 6e ronde na mk, 2e kindje Ayse1980 (32 jaar), 5e ronde, 3e kindje Sofie28 (31 jaar), 2e ronde, 4e kindje Moontje77 (? jaar), 10e ronde, 5e kindje Amoura (22 jaar), 4e ronde, 1e kindje NiMou (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje YvonnevtO (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje 29. 30. (5) Kache (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje 01patricia (27 jaar), 6e ronde, 1e kindje Kaatje136 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje xDanielle (22 jaar), 5e ronde, 2e kindje CaribbeanBaby (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje 31. (4) tinkerbell26 (26 jaar), 9e ronde, 2e kindje, MMM Kunst (31 jaar), 14e ronde, 1e kindje, MMM Diabolique (24 jaar), 9e ronde, 1e kindje Ricmar94 (39 jaar), 3e ronde, 2e kindje Datumloos (4) Enjoyce (25 jaar), 4e ronde (na 2 mk), 1e kindje Jeskejes (30jaar), ronde 20, 1e kindje, MMM Ior (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Flora01 (23 jaar), 2e ronde, 1e kindje T o t a a l: 70 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger ♥, ongesteld, 4 MMM, negatieve test , twijfeltest, 1 cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven
@ caribbean baby: welkom en hoop ook voor jullie dat het in augustus goed nieuws wordt. Wat fijn, lekker op Curaçao wonen heerlijk lijkt me dat!
Lieve dames, Hier nog steeds op vakantie en we genieten volop van de zon en van elkaar... Helaas is de moeilijkste week aangekomen. Komende week valt de uitgerekende datum van mn jongen. Hier kan ik zo verdrietig om zijn... Het gemis is erg groot en mijn hart huilt... Hij had nu in mijn armen kunnen liggen! Ben ana de andere kant wel blij dat we nog niet zwanger zijn. Zo is de uitgerekende datum voorbij en kan ik mij ergens anders op focussen. Ik was stiekum aan het doortellen... Ik hoop wel dat brusje deze maand is gemaakt. Mooie teken om in juli, de uitgerekende datum van beide knullen (ze schelen maar 4 dagen wat de uitgerekende datum betreft alleen de een in juli 2010 en de ander in juli 2012) zwanger te raken... De beide knullen hebben zoveel overeenkomsten. Je zou bijna denken dat het identiek dezelfde zwangerschap is... * zwanger geraakt in oktober * 4 dagen verschil wat betreft uitgerekende datum in juli * weeen begonnen met 15 weken * gebroken vliezen met 16,3 en 16,4 * allebei jongens * wegen allebei evenveel * geboren rond 20 weken * placenta op de OK verwijderd * bevalling ingeleid * allebei 's avonds bevallen * op dezelfde verloskamer * te veel bloedverlies * de viezen braken van zoon 2 op de dag dat zoon 1 is begraven * allebei begraven in februari * liggen samen in 1 graf * de naam begint allebei met een N en bestaat uit 4 letters (bewust)
@lavina: thanks!! Ik kreeg de lijst maar niet voor elkaar! Wat een hoop meiden in deze lijst! Hopelijk voor ons allen goed nieuws deze maand! @Ing49824: jaaaa ik hoop het ook! Zo'n tegenvaller deze maand weer! Dacht echt dat het raak was :-/ Ennn op curacao is het heerlijk! 30 graden en altijd het vakantie gevoel kan het jullie allemaal aanraden!
hallooooo, hier is vl zijn laatste dagje aan het werken,dus dan zullen er wel andere plannen komen ipv thuis te zitten! gisterenavond ging ik douche en letten op het cervixslijm en had een dikke klonter op mijn vingers waarvan het zowel sticky was als watery,dus even kijken wat het vanavond is en dan kaartje op ff invullen,maar hebben gisterenavond nog geklusd,dus we zullen wel zien... lavina:wat zou jij invullen? mijn temp is in ieder geval weer gestegen! masami:alsnog een gelukkige verjaardag!! ik verjaar de 22 ste juli!hoop dat ik dan al kan testen,maar denk van niet,mijn nod is de 28ste pas. geranium:ja bijkomen...das bij mij ook op en af en ik kan er niet veel aan doen. ik zet me daar altijd over want er zijn wel leukere dingen in het leven! ok,ik wil en zou ook graag een kilo of 10 kwijt liggen,maar dat zal me toch niet lukken,want bijkomen zit in de familie,we zijn wel geen dikke familie he maar komen gewoon vlug aan... maar zolang vl en ik mezelf goed vinden,maak ik me daar niet druk om! smurf ,flippo,tielo,is88:welkom en succes! souries:ik zou toch nog even klussen,in zo verre jullie zin hebben. ing:hier ook gisteren pizza besteld!kan toch eens leuk zijn om eens een keer niet te koken! mamavand:gezellig weekendje!dan heb je afleiding genoeg! carribean baby:welkom! wauw curacao!bewuste keuze om daar te gaan wonen? juffie:weet even niet wat zeggen,heb een krop in mijn keel,maar wil je een hele maga dikke knuffel geven!
Hey dames, Ik kom even piepen hoe het hier gaat... De eerste dames beginnen al te stressen over hun testen. Kga deze maand vrijwillig even voorbij laten gaan omdat ik even pauze in de stress wil hebben, aangezien het de laatste tijd ontzettend stressvol geweest is en heb nu geen nood aan de drukte en stress die ik mezelf dan ook nog eens geef... Maar ik lees wel mee met jullie... :-D
@Dia, leuk dat je even komt kijken, hopelijk zijn jullie problemen zo snel mogelijk opgelost. @Juffie, wordt idd een moeilijke week voor jullie, hopelijk hebben jullie veel steun aan elkaar. Krop niks op en laat het verdriet gewoon toe anders stop je het weg en dan komt het op andere momenten weer de kop op steken. Ik ga duimen voor een mooie posi zw.schaptest voor jullie. x @Caribbean Baby, welkom hier en wat ontzettend leuk om op Curacoa te wonen, bofkont haha. Hier al een paar dagen lichte ongi krampen en lage rugpijn, zou dat van mn ei kunnen zijn??
@juffie hele dikke knuffel. @caribbean baby wow, dat lijkt me echt Heel gaaf. @minnie het kan zijn dat je ei eraan komt Ik hoop het voor je. @kilo's hier 7kg aangekomen sinds de pilstop. Ik baalde daar zo van, maar ben nu op dieet. Ben in 2 weken al 3kg kwijt Ik ga dus nog ff door en hoop in de vakantie mijn kleren van vorig jaar weer aan te kunnen.
Juffie jeetje wat een verhaal zeg! Sterkte!! ik hoop dat jullue snel een gezonde zwangerschap tegemoet mogen gaan, en een kern gezonde baby! liefs
dames, nog ff een vraagje, Ik heb net 'gevoeld' en voelde dat mijn bmm eindelijk zachter is. Zal dan nu mijn ei eraan komen? Of is dat ook nog maar afwachten?
Goedemorgen meiden, ben zo moe, wilde er om 9 uur al uit maar ben nog mooi een tijdje blijven liggen. Ook nog eens aan de dunne (niet extreem ofzo maar wel anders dan normaal), zere borsten en over het algemeen gewoon niet zo lekker. Wel vervelend want moet straks nog ff de stad in, om te kijken of er nog werk voor me is. @ Juffie: wat ontzettend naar Hele dikke knuffel van mij en krop het verdriet niet op inderdaad, praat veel met elkaar, huil met elkaar. Heel veel sterkte. Ik merk dat een aantal meiden aankomen door dat ze zijn gestopt met de pil. Merk er op het moment nog niks van maar ik ga dus toch maar even extra oppassen met wat ik naar binnen werk en wat meer bewegen. Ben al niet de slankste dus beetje op "dieet" mag wel. Fijne dag allemaal. Liefs
ja eerste kindje meer dan 2 jaar bezig 1 ste iui behandeling gehad (hou het maar op ronde 1) het is onze eerste officieele poging
Hallo meiden @juffie: heel veel sterkte de komende dagen meid! Dikke knuf! @carribean: welkom! @sofie: spannend weer he! Succes! @dia: sterkte met alles! Lief dat je hier nog ff komt kijken! @ing: hier ook hartstikke moe de laatste week! Slaap wel 10 uur pe nacht en ben nog moe! Misschien een kwaaltje???? Laten we het hopen! Ff beetje "onderzoek" gedaan, maar volgens mijn moet m'n NOD een dagje opschuiven naar 14 juli. Nog een dag langer wachten dus..... Balen!!!! Verder nog steeds weinig klachten, alleen heel moe en ik ruik overal van alles. We hebben 3 katten en ons hele huis lijkt naar kattenurine te ruiken! vl ruikt niks, dus het zal wel aan mij liggen.
@Geranium: het is ongetwijfeld een kwaaltje hahaha, want normaal ben ik niet zo heel moe. Maar ben bang geen zwangerschapskwaaltje, zou denk ik veel te vroeg zijn, bij mij dan he Maar wie weet, zou wel tof zijn natuurlijk. Voel me overigens nog steeds niet lekker. Heb net een glas water op en was even bang dat ie er weer uit kwam... maar is gelukkig blijven zitten (geeft zon rommel op de vloer he hahaha). Voor mijn gevoel ruik ik ook sterker, nou vond ik de douchegel van vl zowiezo al niet zo fijn maar nu helemaal niet en ik ruik de sigarettenas ook heel sterk en de kattenbak ook. Maar dat kan ook toeval zijn natuurlijk. @ Stephanie: welkom en veel succes!
@mamavand heerlijk een aantal daagjes weg en nu lekker nichtjes op bezoek, veel plezier @jufffie jeetje meis dat is nogal wat heel veel sterkte de komende week, en wat een overeenkomsten hadden de twee mannetjes zeg, zit hier met een brok in mijn keel te lezen @sofie ik zou voor sticky gaan als er nog klonten bij zitten, mijn temp is vrij stabiel op het moment @dia wat lief dat je met ons mee komt lezen, hoop echt dat de problemen binnenkort zijn opgelost en je alsnog verder kan met de kinderwens @minnie ja dat kan je ei zijn, heb ik ook gehad rondom mijn ei, stom gevoel @ior ik heb van bmm niet zoveel verstand heb wel geprobeerd met voelen maar kan er geen peil op trekken, enige wat ik voel is laag of hoog. hoe was je ovu test of nog niet gedaan? @ing hihi ik wilde er ook nog niet zo vroeg uit, misschien een griepje opgelopen? @smurf wat een lange tijd al zeg, hoop voor jullie dat het snel lukt! @stephanie welkom, wil je nog even doorgeven, de ronde, hoeveelste kindje en je leeftijd? Dan zet ik je erop. Veel succes! @geranium ja dat had ik dus ook met mijn NOD, van de 15e > 19e nog langer wachten, ik zal het even aanpassen voor je. Hoop dat het positieve kwaaltjes zijn, wanneer ga je testen? @kilo's na pil, heb ik hier nog niets van gemerkt, maar let wel op wat ik eet, maar lijkt wel alsof het gewicht zich anders over mijn lichaam verdeeld heeft nu, meer naar buik en heupen. Net de HA gebeld maar uitslag van het uitstrijkje was er nog niet, einde van de week nog even bellen zei de assistente, bloedonderzoek voor schildklier was allemaal wel goed. Dus waar nou die snauw buien vandaan komen weet ik niet, zullen misschien wel gewoon de hormonen zijn na het stoppen met de pil. Verder hier geen klachtjes of kwaaltjes, alleen gevoelige borsten aan de zijkant sinds een paar weken al, komt ook door de hormonen denk ik. Gisteravond wilde mijn vriend klussen, ik had geen zin, zegt ie ja om de 2 dagen toch Ik zo ja maar vandaag ff niet haha. Fijne dag allemaal!
Dames, ik blijf met jullie meelezen maar reageer niet veel (meer). Juffie; wat ontzettend verdrietig, weet niet wat te zeggen maar veel sterkte en een dikke knuffel. Heb de puf niet op iedereen te reageren, ben zó moe... Hoop in ieder geval dat jullie over een paar weken/dagen net zo'n knaltest hebben als ik, ik denk aan jullie!