@Ja is echt zielig he. Ze ligt al heel de dag te slapen terwijl ze een heel actief hondje is. Ze mag alleen niet op de bank springen van de dierenarts maar ze sprong net toch op de bank toen ik even niet keek en nu ben ik telkens bang dat ze er weer af springt. Hoe moet ik dat straks in de gaten houden als ik dochtertje in bad ga doen en in bed ga leggen? Vl is laat thuis namelijk. Heb net wat brokjes klaargezet maar ze heeft er ook geen zin in. Ben benieuwd wat er uit je pendel komt Ing. Ik had een pendel gekregen van Hilse voor Augustus. Had ook nog 2 andere verzoeken gedaan ruim 2 weken geleden maar daar heb ik nooit wat van gehoord. @Yuna, ja mn ovu test is bijna posi, hij is bijna net zo donker als de controlestreep. Ik temp er ook bij dus als mijn temp morgen is gestegen dan weet ik dat ei is geweest want had vandaag namelijk een tempdip en dat had ik vorige ronde ook 1 dag voor ei. Heb eergisteren voor het laatst geklust, vl is vandaag laat thuis maar ik ga er toch maar eventjes op w88 haha
Ik had gister een temp dip op 36.1 en vandaag op 36.4 ik heb altijd de dag voor de 36.4 mijn eisprong.. (op alle 6 cyclussen) dus als het goed is gaat die van mij morgen naar 36.5 of 36.6 Klus ze!
Fijn als het iedere cyclus hetzelfde is, dan weet je waar je aan toe bent. Tot nu toe gaat het bij mij hetzelfde als vorige maand. Op dag 15 een tempdip, dag erna tempstijging en posi ovu test dus ben benieuwd of het morgen weer zo gaat (temp omhoog)
Ik hoop het, dan kan je ook op het wachtbankje gaan zitten Is je NOD dan ook eerder? Zal zo even fotootje plaatsen van de ovu testen.. wss in mijn fotoalbum...
Ja dan zal mijn nod op de 26e vallen. Wel typisch de laatste 3 keer ben ik telkens op de 26e ongi geworden, nu hoop ik op een posi test op de 26e hihi. Zal zo eens naar jouw ovu testjes kijken.
4 keer is scheepsrecht hopelijk Idd had het niet verwacht.. dacht dat ze bij mij niet positief zou worden.. nog nooit gehad..dus.. ben blij
@Ayse ze zeggen 24-48 na posi ovu test maar kan ook sneller zijn geloof ik. @ing ben ook benieuwd @minnie moet ik nog iets in de lijst wijzigen? @yuna ja lekker knalkleurtje!
Heb mn uitslag van de pendel binnen. Derde kwartaal, september positieve test en het wordt een meisje. Ben benieuwd of het uitkomt, zou wel lekker vlot zijn Iemand ervaring hiermee trouwens?
*breek ff in... Mijn pendel klopte niet, zou augustus zijn, een jongetje. Maar ik ben nu al zwanger (juni, misschien zelfs mei) en volgens zoonlief (en de chinese kalender) wordt het een meisje breek weer uit*
Haha, das wel een verschil Maar ach, gaat er om dat je zwanger raakt en of het dan een meisje of jongen wordt maakt niet uit, als het maar gezond is, toch
Ja precies, gezond en van ons Maar de pendel klopte bij mij dus niet. Hoop dat die van jou ook niet klopt en dat je veel eerder zwanger bent
Hallo dames, Zelf ook sinds stoppen met de pil last van angst en paniekaanvallen met hyperventilatie, nu dus al een jaar. Ik ben blij te lezen dat meer meiden hier last van hebben, zelf ben ik ervan overtuigd dat het daardoor komt! Soms word ik helemaal gek van mezelf... Autorijden is een groot probleem voor mij omdat ik een paar x een aanval in de auto heb gehad. Het is inderdaad moeilijk om weer zelfvertrouwen te krijgen, ik heb veel baad bij afleiding. Al weet ik niet of dat juist goed is? hebben jullie tips om er vanaf te komen/ mee om te leren gaan? Groetjes Ik heb ik de lounge een onderwerp gestart: angst en paniekaanvallen.
Ja inderdaad! Ik hoop ook van harte dat mijn kindje gezond zal zijn! @Sarah: Ik weet niet of het bijgeloof is, maar er is een soort levenswijsheid die zegt dat als er binnen een familie een kindje geboren worden er ook altijd iemand weg valt... Ik weet niet of het ook andersom kan? Dat als er iemand weg valt, er ook nieuw geluk geboren gaat worden, maar ik hoop het voor je! Heel veel sterkte! Ik heb 2 keer een paniekaanval gehad, niet fijn, werd de laatste keer ook niet serieus genomen door de huisarts, maar misschien kwam dat ook wel omdat hij de paniek veroorzaakte en niet in wilde zien wat hij verkeerd gedaan had. Het rare was dat ik dus zelfs vergat te ademen, ik dacht dat je hersenen dat regelden? Maar schijnbaar niet De steken in mijn buik blijven aanhouden trouwens, ik ben er niet helemaal gerust op eerlijk gezegd... We zitten met een zieke kat hier, hij heeft maandag een spuit gehad en als hij donderdag niet van de diarree af is moeten we hem laten inslapen (laten we dan maandag doen). Dus ik ben even niet de gezelligste sorry! @Lavina: wanneer ga jij testen? Ik heb vandaag getest maar wist dat het te vroeg was, dus negatief. @Minnie hoe gaat het nu met je hondje?
Dag dames, mijn NOD is 22 juli! Jullie heel veel succes met wachten, ik kan die dagen wel voorbij kijken pff..
Welkom en veel succes, heb je voor mij ook nog je leeftijd, ronde en hoeveelste kindje dan kan ik je op de lijst zetten.
@pendels heb er een heel aantal, we zullen zien of er iets uitkomt. @chickie ik denk dat ik zondag of maandag ga testen, zal ook donderdag even bij de gyn aangeven afhankelijk van wat ze gaat doen die zal sowieso nog wel niks kunnen zien hoor.