NOD-lijst 16 t/m 31 juli 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chickie, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Wij hebben om te bekijken hoe duur het ongeveer is wel rondgekeken, en wat leuke babykamers gezien, maar misschien wordt het toch nog wel iets anders. Ik heb wel nagedacht over babynamen heb er een aantal die ik al heel lang leuk vind, vl geloof ik nog niet echt behalve één die ik echt 10x niks vind haha.

2. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Wij hebben ook al namen :)
    Babykamer hebben we al, dat is handig als je schoonzussen hebt die al uit de luiers zijn haha. Dat het 2ehands is vind ik niet erg, ziet er nog netjes uit. Alleen matrasje koop ik wel nieuw en aankleedkussen!

3. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Pfff ben me ineens toch misselijk en duizelig.....

4. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Chickie, hier weten we al een paar leuke babynamen. Ik had een meisjesnaam in gedachten en toen kwam vl en die zei "ik vind die en die naam wel leuk" was het gewoon dezelfde als die ik in gedachte had, toevallig of niet haha. Het gaat over een meisjesnaam dus mochten we nog een meisje krijgen dan wordt het die naam. Jongensnaam wordt waarschijnlijk dezelfde als die we bij mn 1e zw.schap in gedachten hadden, maar misschien veranderd het nog wel. Babykamer hebben we al, maar wil wel andere accesoires en andere wandelwagen. Maar goed eerst maar eens weer zwanger worden en nog belangrijker, zwanger blijven.

5. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Spannend!!

Nog een paar daagjes en de lijst gaat beginnen, ben benieuwd wie als eerste goed nieuws komt brengen. Ik zal het niet zijn aangezien mn nod pas de 28e is haha

6. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Wij fantaseren ook veel over namen, kamertje en het hele zwanger zijn. Nu hopen dat het snel waar word!

7. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.439
    372
    83
    in een huis
    hi!

Word nu echt weer spannend he!
    De eerse tester is al weer geweest. helaas negatief maar wie weet hoe het er over een paar dagen voor staat!
    Veel geluk meiden en we maken er gewoon weer een knal roze lijst van wat mij betrft! :D:D

8. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Had jij negatief getest of bedoelde je de andere meiden?

9. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Soms hebben ze ook leuke babyspullen op kadocus.nl en dat scheelt nog wel eens flink in de prijs. Van kamers, tot aan wipstoelen etc.

10. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Als het goed is ben ik gisteren de eerste tester geweest... en het was negatief dus denk dat ze dat bedoeld? ;)

@inge, wat leuk dat je een kamertje hebt waar al meer familieleden in gelegen hebben! Ik hou daar wel van, meubels met een geschiedenis! Ik heb in de familie geïnformeerd (toen in 2007 al) maar er is niets meer. Ik heb wel een brocante wieg die helemaal opgeknapt moet worden op de kop weten te tikken, met het idee/de hoop deze wieg door te gaan geven. Verder gaan wij tzt ook op zoek naar een tweedehands kamertje (en nog wel meer tweedehandse spulletjes hoor). Uiteraard wel een nieuw matras enz. :p

11. suuz83

suuz83 Lid

4 jun 2012
    81
    31
    18
    NULL
    Ergens in t Gooi
    Hi Allemaal,

Mag ik ook op het lijstje?
    Suuz83, 29, 1e ronde, 1e kindje
    NOD is denk ik 24 juli, maar ben pas 18 mei met de pil gestopt. Vorige maand netjes een cyclus van 28 dagen.. Toen hebben we nog met condoom geklust. Dus dit is onze eerste maand zonder voorbehoedsmiddel.. Spannend!
    Alleen verloopt mijn cyclus nu wel anders . Ik heb gisteren en vandaag positieve ovu testen gehad. Vandaag zit ik op cyclus-dag 23..
    Beetje afwachten dus of 24 juli echt mijn NOD is.

Succes allemaal!!!

12. linbu

linbu Lid

7 feb 2012
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ing die slijmprop had ik maandag ook, schrok me rot! Bij mij was het wel na mijn eisprong denk ik... Heb niet consequent op hetzelfde tijdstip mijn temperatuur gemeten, maar wel steeds als ik wakker werd. Bij mijn vruchtbare dagen had ik inderdaad twee dagen een verhoogde temperatuur en deze week niet. Ook had ik toen slijm waar je draden van kon trekken. Niemand die hier vaker over z'n slijmprop gehoord heeft??

Verder alles rustig hier. Ik lees het forum steeds bij, leuk om te horen wat iedereen bezig houdt!! Succes voor de eerste testers :)

13. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    #793 79mama79, 11 jul 2012
    Laatst bewerkt: 11 jul 2012
    Ben niet zo goed in lijstjes dus als iemand zin heeft....

1e ronde 2e kindje NOD 28juli 33 jaar

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Linbu, ik heb nooit zoveel slijm dus ik kan je niet helpen met je vraag.

Net weer een ovu-test gedaan en hij is nog net zo positief als vanmorgen, vanavond toch nog maar een keertje aan de bak hihi. Heb er niet echt veel zin in maar tis voor het goede doel.

15. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Waar kan je pendelen? Nog nooit gedaan, lijkt me wel grappig:)

16. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    @linbu ik heb wel altijd veel slijm voor, tijdens en na de eisprong. Vrij dun en beetje doorzichtig. Moet dan ook altijd een inlegkruisje dragen....

17. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Hahahaha leuk mopje ing...
    En die slijmprop..geen idee eigenlijk...ik hoop iets positiefs.

@Chickies... wij hebben alleen een jongens naam...en zit al druk naar kamers te kijken...maar meer omdat ik t zo leuk vind om naar te kijken...

@Lavina.. noa wordt 31 juli 6.. dus uitdelen voor haar verjaardag... arm kind is altijd in de vakantie jarig.

Ik zag dat er al getest is... het wordt weer spannend hier.

18. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Leuk, weer een paar nieuwe meiden erbij :)

@Sarah: gefeliciteerd met je dochter alvast :)

Wat betreft het slijm, had er eerder heel veel last van, niet zoals vandaag overigens dat had ik nog nooit, maar sinds een aantal weken helemaal geen last van. Alleen nu dus afgelopen weekend en vandaag. Voor de zekerheid nog maar wat extra gericht klussen haha, want voor het zelfde geld is het nu pas mijn eisprong :p

Spannend, het testen voor iedereen. Ik heb de testen van kruidvat, 2v5 en hoeveel dagen voor je NOD kun je daarmee testen? Aan de ene kant wil ik zo snel mogelijk testen en aan de andere kant wil ik gewoon afwachten of ik ongesteld word...

19. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Ik heb bij de eerste getest met de testen van matcare, en heb ze nu weer klaar liggen. (dipsticks)

20. Ior

Ior Niet meer actief

welkom nieuwe dames.
    @ing wat een grappige mop
    @minnie, ja eindelijk je ei gevonden. Dat moet vast een opluchting zijn. :)

@namen en babykamers, Ik ben al wel een beetje aan het kijken, maar nog niet te veel, namen word nog een klus denk Ik, Hihi.

@pendelen, heb ook een paar pendels, maar allemaal anders. Haha. Het is ook gewoon voor de lol

@ovutesten, nog geen streep :( vandaag cd 24 dus begin de hoop een beetje op te geven :(

Deel Deze Pagina