NOD-lijst 16 t/m 31 juli 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chickie, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Hahahahhh.. npu die theorie is echt onzin...
    Ik werd zwanger van mn partner en ik kende hem niet zo lang.. en ben amper misselijk geweest...

Mijn nicht was al 10 jaar met haar vent.. en ze gebruikte de pil en dus geen condoom.. dus was zeer gewend aan zijn zaad.. en was bijna de hele zwangerschap aan het kotsen...

Nee deze tbeorie is gewoon bedacht om vrouwen aan te sporen lekker te sexen en zuigen(sorry) tijdens hun zwangerschap...

Ik trap er niet in hoor

2. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Wanneer heb je echo?

Bwa thuis is de rust een beetje wedergekeerd, maar het is nog moeilijk... geloof me... merk van mezelf dat ik moeite heb om hem te vertrouwen en als zen gsm gaat (sms) dan voel ik van mezelf dat k intern steiger... Elk ding aan heb bestudeer ik (kenmerken zoeken dat hij mogelijk niet trg hervalt),...
    Hij is wel lief hoor, weet dat hij een intense fout gemaakt heeft, maar seks zit er nog niet echt in. Die tijd dak t ontdekt heb tot nu 1 keer. dus jah... heb er ook ni echt zin in nu... wil dat eerst de rest in orde is...

3. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Morgen dames, reageer straks even op iedereen hoor. Had zo beroerd geslapen vannacht was pas om half 12 uit bed even douche gedaan en nu zo naar de gyn. Daarna nog even boodschappen doen en dan kom ik even uitgebreid kletsen en reageren :)

4. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Ik heb 8 augustus intake en eerste echo. Nog bijna 4 weken dus, spannend!!

Kan me voorstellen dat je hoofd nu naar heel andere dingen staat dan seks.
    Vertrouwen moet hersteld worden en dat heeft tijd nodig, die mag je jezelf (en hem) ook geven want het is niet niks wat er is gebeurd meis.
    Ik hoop dat het helemaal goed komt tussen jullie, neem de tijd :)

5. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Hoe was het? Ben zo benieuwd.... Ook wat er evt. op de echo te zien was, ik hoop zo op goed nieuws!!! :D

6. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ben ook benieuwd!

7. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ik heb eindelijk de 2v5 testen in huis kunnen halen... ze waren al die tijd steeds uitverkocht... ben zeer benieuwd .. niet dat ik nu al kan testen maar dan heb ik ze vast in huis.

Ben benieuwd lavina hoe het is gegaan.

8. linbu

linbu Lid

7 feb 2012
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog wat spannends gehoord van de gyn Lavina? Ik wil eigenlijk pas testen nadat mijn NOD is geweest... Is pas de eerste ronde, dus wil niet gelijk mezelf gek maken, de kans dat het gelijk raak is is natuurlijk niet heel groot ;)

9. Ior

Ior Niet meer actief

@lavina hoe was het bij de gyn? Ben wel benieuwd.

Ik heb met mezelf afgesproken om maandag de ha te bellen als Ik dik weekend geen positieve ovutest krijg. Dus maar hopen op de ovutesten.

Gaan jullie vanavond ook babyboom en/of generatie 2010 kijken? Wij wel, we hebben samen alles nog gevolgd.

Wat gaan jullie eten vanavond?
    Hier rijst, wokgroente en kip-perzik (zelfgemaakte) Hmmm heb er nu al zin in :)

10. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @sofie vervelend dat die paniekaanvallen aanhouden zeg, ben benieuwd of het je ei was, hoop dat je temp nog meer stijgt!

@souries ik heb ook al zo slecht geslapen de laatste twee dagen

@vvdd ik heb geen weekendplannen door het sombere weer, misschien nog even de stad in ofzo

@ing oops niet handig om te verslapen haha, ach kan gebeuren. fijn dat je niet zoveel pijntjes meer hebt, balen dat je nu alsnog misselijk bent zeg :(

@senna hoop dat het gelukt is!

@dia pff wat een raar onderzoek zeg, nou dat ga ik dus echt niet doen he :p Amerikanen zucht. Fijn dat het weer de goede kant op gaat, zal wel een tijdje duren voor al het vertrouwen weer terug is. Komt vast wel goed, hoop het iig voor je!

Zo nou ben dus eindelijk weer thuis:

Die gyn was echt een verschrikkelijk mens, ze was volgens mij soort van boos/beledigd dat de HA me doorverwezen had.
    Zegt ze ja tempen is niet echt betrouwbaar, als je normale cyclus hebt heb je eisprong. Ze heeft wel een interne echo gemaakt, heb er helemaal geen last van gehad overigens, alles zag er goed uit gelukkig.
    Ze zag een eiblaasje dus ik zeg ja is die dan gesprongen of niet, ja dat kan ik niet zien hoor, het kan zijn als het gesprongen is dat het een geel lichaam is nu maar dat kan je niet zien (na hier veel gelezen te hebben weet ik dat dit onzin is dat ze het niet kan zien).
    Baarmoederslijmvlies zag er uit zoals het na eisprong hoort te zijn, maar ze heeft niet gekeken of er evt iets kleins al zat.
    Na de echo zegt ze, nou je hebt dus inderdaad een spastische darm en darmkolieken en je hoeft je niet druk te maken. Kans op bevruchting is iedere maand 20% dus ja als het niet lukt kom je over een jaar of 2 maar eens terug (lol wtf)

Ben blij dat alles goed is, gelukkig maar, maar mocht het ooit niet willen lukken om zwanger te worden dan hoef ik haar zeker niet als mijn gyn.

Zo zijn jullie weer op de hoogte :p

11. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Zie mijn post :p En ja ik zou ook bellen als ik jou was als er dan nog niks is.

Hm wij eten vanavond, worteltjes, portugese hamburger en aardappels (lekker hollands :D)

12. Ior

Ior Niet meer actief

jemig he, wat een sch**twijf. Hoop voor je dat er gewoon al wat is ingenesteld.

@hier, Ik baal wel een beetje hoor, het lijkt net of niets lukt de laatste tijd. Word Ik net gebeld door vl, vakantiebureau had gebeld, onze vakantie moet veranderd worden :(. We zouden vliegen vanaf eelde, maar voor die dag is het vliegtuig geschrapt. :( nu kunnen we vanaf schiphol, wat we dus niet wouden, omdat eelde maar 20min is rijden, en schiphol 2.5uur., of minder dagen weg. Nou dat al helemaal niet. Of later vertrekken, maar dan is dit hotel er niet meer.
    We gaan er nu straks heen. Kijken wat ze kunnen doen. Baal er wel van hoor, jakkes.

*einde zeurbericht*

13. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @ior balen van dat vliegen zeg! zou toch maar gewoon schiphol doen anders, is niet leuk 2,5 uur rijden maar dan heb je wel de vakantie die je wil. Hoop dat er toch nog een andere oplossing word gevonden. Wanneer zou je precies weg gaan?

14. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Wat een naar mens Lavina..
    Idd volgende keer maar een andere vragen dan.. hopelijk is het niet nodig..

15. Ior

Ior Niet meer actief

Ik hoop dat ze een ander mooi hotel kunnen aanbieden. Want via schiphol zijn we veel meer geld kwijt (tanken en parkeerkosten) en eelde kunnen we gebracht en gehaald worden.

We zouden 26juli vliegen en 31juli terug. We zien zo wel wat reisbureau voor ons kan doen. Vl is er om kwart voor 5 weer, dan gaan we direct heen.

16. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Ior: ik zou goed navragen wat ze precies voor jullie regelen en aangeven dat extra kosten die jij zou hebben als jullie vanaf schiphol moeten vliegen dan voor hun/de luchtvaartmaatschappij zijn. Wij hebben bij onze huwelijksreis iets vergelijkbaars meegemaakt, 3 weken voor vertrek werd onze heenvlucht geannuleerd :$ Het alternatief dat ons werd aangeboden was super ongunstig (veel kortere vakantie) en uiteindelijk hebben we het zelf omgeboekt naar een andere maatschappij, maar waren uiteraard wel duurder uit. Ik heb dit toen uitgezocht, maar wij hadden nergens recht op, omdat het langer dan 2 weken voor vertrek was. Bij jou is het nu precies 2 weken voor vertrek dus volgens mij heb je dan recht op bepaalde vergoedingen. Je moet even goed de kleine lettertjes bij de luchtvaartmaatschappij nalezen!

@ Lavina: wat een stom mens, die gyn. Maar gelukkig is alles verder in orde en hoef je je wat dat betreft geen zorgen te maken.

Hier weinig nieuws te melden. Heb het erg druk gehad op mijn werk en zat niet goed in mijn vel, dus we hebben niet zoveel geklust als ik gehoopt had. We zullen zien, ik verwacht er deze maand in elk geval niet zoveel van.

17. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @Lavina... wat een rotwijf... waarom doe je dat werk dan? Ik snap zulke mensen niet hoor... ipv dat ze gewopn haar werk doet ..
    Maar goed.. hopen dat het zeker geen 2 jaar gaat duren.. en dat je gewoon NU zwanger bent... je had er trouwens gewoon wat van moeten zeggen...
    Zo van.. ik heb het gevoel dat je het vervelend vindt dat ik hier ben...
    maar goed daar heb je nu niks aan...
    (ik had bij mijn eerste zwangerschap zo'n bitch echoscopiste.. ik kreeg toen een 21 wekwn echo die was toen nog niet standaard.. en dat vond ze blijkbaar onzin.. ik vroeg of ze kon zien of het een jongen of meisje was.. maar toen zei ze heel gemeen.. dit is geen pretecho!!..terwijl wat is het npu voor moeite.. zehad het waarschijnlijk allang gezien).

@Ior... nou ja zeg.. ik haat het als ze je proberen voor extra kosten te laten opdraaien.. terwijl jij er zelf niks aan kan doen.. en gewoon netjes hebt geboekt.. alle kosten zouden voor hun moeten zijn! Probeer het idd ff goed uit te zoeken wat je rechten zijn.

18. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Ja zeker een stom mens, gelukkig ben ik niet de enige die dat denkt.

@Sarah ja had er ook wat van moeten zeggen, maar op zo'n moment ben ik dan zo overdonderd dat ik er achteraf pas aan denk.

Hoop ook dat ik nu of in 1 van de volgende maanden zwanger ben. En voor jullie ook natuurlijk :D

Als ik zondag niet ongi ben en nog hoge temp heb doe ik een testje.

19. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ja.. ik was toen 19.. en durde ik niet zo goed .. maar nu zou ze wind van voren hebben gehad... zulke mensen kunnen van mij echt oprotten .. ik laat zulke manieren niet meer toe hoor...

Ik hoop ook heel hard voor jou!

20. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Dan doe ik zondag samen met jou een testje :p

Deel Deze Pagina