Lekker Hollands zo'n Portugese burger Whahahaha! Wat akelig dat je zo'n kenau van een gynea getroffen hebt! Belachelijk! Een vriendin van me trof het ook zo verkeerd tijdens haar bevalling met een invaller, eigenlijk zou er ergens een meldpunt moeten zijn waar je terecht kunt met dit soort klachten, en dat er dan ook daadwerkelijk wat mee gedaan wordt! Maar het goede nieuws is dus dat je slijmvlies eruit ziet zoals het hoort na een eisprong! Het minder goede nieuws is dus kolieken en een spastische darm.. Wat gaat daar dan nu mee gebeuren?
@gebakje ben benieuwd @chickie niets want ze kan geen medicijnen geven als je probeert zwanger te worden, maar nu ik kan ontspannen zou ik er minder last van moeten hebben zei ze (sure ben altijd gewoon ontspannen). dus ik bel nog wel met de HA volgende week kijken wat die zegt, en dan kaart ik ook maar aan dat de gyn niet vriendelijk was, ben benieuwd wat ze aan de HA schrijft. Enne die hamburger is nog van de EK box van c1000 Dus ja wel hollands hahaha
Ik ben niet zo goed in mensen de wind van voren geven, tenzij ik echt boos word, maar dat komt meestal daarna pas en dan is het al te laat. Als ik meerdere keren met zelfde persoon in contact kom dan lukt het me wel. Maar haar hoef ik niet meer te zien, bewaar de naam sowieso wel je weet het nooit.
Ja het is ook wel lastig.. soms wordt je door een situatie overdonderd. Maar heb in het verleden door mijn goedheid te vaak mensen over me heen laten lopen.. dat zit er niet meer in..(niet dat ik ooit een lieverdje was).
@ Lavina, wat een vreselijk mens inderdaad. Zou zo iemand ook niet hoeven hebben, pfff! @ Ior, wat naar van jullie vakantie. Ik hoop dat jullie toch de vakantie kunnen hebben die jullie voor ogen hadden! Net gezellig even de stad in geweest met een vriendinnetje. Kijken of ze nog werk hadden enzo. Bij Blokker even CV inleveren morgen of zaterdag en hier op de hoek is een winkel waar ze iemand zoeken, alleen probleem is ik spreek amper Duits (wel zo handig als je in DL woont en werkt haha). Verder voel ik me op dit moment goed maar dat kan elk moment weer veranderen. In de stad een paar momenten gehad dat ik bijna stond te k*tsen... Niks aan, maar ja hoort er bij denk ik dan maar! Ik zou trouwens zo graag willen testen hahaha, weet wel dat het nog niet kan maar het is zo verleidelijk Geen idee nog wat ik ga eten, heb eigenlijk nergens zin aan. Denk dat het soep wordt met soepstengel en rauwkost.
Hoe hoort het slijmvlies eruit te zien na een eisprong (en ingeval van bevruchting en innesteling?) ? Ik had vorige week donderdag of vrijdag mijn eisprong (woensdag positief met cb-test) dus mijn innesteling zou deze week ergens moeten zijn. Gisteren had ik ongi-krampjes en mijn afscheiding is nogal helder en het is meer dan anders. Het is maar heel dunnetjes, bijna water (gelijkt op gel qua structuur). Verder ietsje gevoelige borsten en af en toe pijn in de borst. Vaak pipi doen (stress?) Ik zou zondag een vroege test kunnen doen, maar ik ga wachten tot 3 dagen na mijn NOD. Vorige keer was ik ongi na 6 dagen overtijd... heb mijn cyclus nu al op 32 dagen geteld terwijl ik normaal 30 dagen heb de laatste keren... op 30 dagen zou mijn NOD dinsdag zijn, ik reken op donderdag en ik test ten vroegste zaterdag
@Tielo ze zei als er 3 strepen te zien waren je nog voor je eisprong zat, en die had ik niet meer dus was gewoon normaal opgebouwd slijmvlies, ziet eruit als een banaan vorm op de echo lol. Hoe dik en alles het is weet ik niet, maar dat was iig iets positiefs dat ze zei dat het er goed uit zag.
Ik ben door die steekjes van gister ook helemaal niet meer zeker van mijn eisprong... hoeveel dagen na de eisprong is normaal de innesteling? Want voor mn gevoel was de 6e mijn eisprong... Mijn linkerborst doet flink zeer als ik erop druk.. maar verder voel ik niks.. maar goed zit ook nog 9 dagen voor mn NOD...maar als gister dan toch mn eisprong was.. dan is mijn nod de 24e... dus denk dat als ingo uitblijft ik pas de 25e ga testen..(als me dat lukt).
nou, we zijn bij het reisbureau geweest, ze liet het mailtje zien die ze hadden gekregen, met een paar opties voor ons. Daar zijn we niet mee akkoord gegaan. We hebben nu gezegd dat we dit hotel willen, zelfde dagen en dan maar wel via schiphol, maar zelf tijden uitzoeken. Nu hebben we gevraagd om 7 uur vertrek 's morgens en 10 uur 's morgens terug. En dit was 15 uur vertrek en 7 uur 's morgens weer terug. Dus hebben we meer tijd in bcn. Nu afwachten of het word goedgekeurd. @gigi, Ik denk niet dat we er wat mee kunnen, vluchttijden zijn onder voorbehoud, dus zullen ze dat wel zeggen dan. Maar ga het nog eventjes na dank je wel voor de tip in ieder geval.
Lieve meiden, Ik ben erachter dat morgen of zaterdag (denk ik, bijna posi ovutest) mijn eisprong is. Dus ik wil me graag aanmelden bij deze lijst voor de 29e. nod 29 juli Amandie, 1e ronde, 1e kindje Ik hoop dat iedereen naar roze mag gaan deze maand! Meiden op het wachtbankje heel veel suc6 Die nog een ei moeten krijgen veel klus plezier!
@Gigi balen dat je je niet zo lekker voelde, hoop toch dat het raak mag zijn @Ing wat vervelend dat je je zo beroerd voelt, heb je niet gewoon een buikgriepje ofzo, heb gehoord dat het heerst op het moment. Lastig he als je de taal nog niet goed spreekt, mijn vriend komt dus uit Duitsland en die is druk met Nederlands leren en dat gaat best goed. Ik spreek zelf wel wat Duits maar ook niet al te goed, maar zijn Nederlands leren gaat voor mijn Duits. @Sarah lastig als je het niet zeker weet, ben dan toch wel blij met mijn ovu testjes. @Ior hoop voor je dat het wordt goedgekeurd en jullie gewoon normaal op vakantie kunnen! @Amandie welkom en ik zet je op de lijst, mag ik je leeftijd er nog even bij zetten? @Testen is er nog iemand die al een testje gewaagd heeft weer? Of nog geen vroegtesters meer? Ik zei nog ik ga zondag testen maar ik moet even kijken of het cadeautje voor vl (mocht het raak zijn) er dan al is. Anders moet ik toch nog even wachten.
♥ NOD - lijst 16 t/m 31 juli 2012 ♥ 14. (1) geranium32 (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje 16. (5) Mh90 (21 jaar), 5e ronde, 1e kindje MamaJens (26 jaar , 3e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn) Meis1987 (24 jaar), 8e ronde, 1e kindje Toekan (23 jaar), 10e ronde, 1e kindje Masami (38 jaar), 12e ronde, 3e kindje 17. (4) Chickie (33 jaar), 3e ronde (na mk), 1e kindje Fiona1983 (29 jaar), 9e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar), 10e ronde, van 5de kindje (en 3 ***) MizzBunny (29 jaar), 5e ronde, 1e kindje 18. (9) Kiwi1405 (? jaar), 2e ronde, 1e kindje Smeagol (35 jaar), 5e ronde, 1e kindje eeneneenisdrie (31 jaar), 6e ronde (na mk), 2e kindje Ukkie27 (28 jaar), 16e ronde, 1e kindje caro82 (30 jaar), 10e ronde, 3e kindje Rian (? jaar), 2e ronde, 2e kindje Username (30 jaar), 1e ronde, 1e kindje Linbu (26 jaar), 1e ronde, 1e kindje Tielo (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje 19. (6) Lavina (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar), 8e ronde, 1e kindje Linnie1985 (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje Lovepeet (21 jaar), 5e ronde, 2e kindje Jufffie (28 jaar), 4e ronde, 4e kindje (1e geboren met 26wkn, 2e&3e met 20wkn) Gebakje (29 jaar), 2e ronde, 2e kindje 20. (7) Jose1710 (32 jaar), 4e ronde, 4e kindje Jossie81 (30 jaar), 2e ronde (na partiële mola en mk), 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje Happy2013 (29 jaar), 2e ronde, 1e kindje Smurf80 (31 jaar), 1e ronde, 1e kindje, MMM IS88 (23 jaar), 1e ronde, 1e kindje Stephanie86 (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje 21. (2) souries (29 jaar), 2e ronde (na mk), 1e kindje sarahtj3 (26 jaar), 3e ronde, 2e kindje 22. (5) Toetje77 (34 jaar), 6e ronde, 2e kindje Petra84 (28 jaar), 2e ronde, 2e kindje Ing49824 (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje mjvm (26 jaar), 2e ronde, 3e kindje Bloem89 (22 jaar), 1e ronde, 1e kindje 23. (10) Marietta (31 jaar), 3e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Yuna28 (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar), 5e ronde, 2e kindje mpo (28 jaar), 12e ronde (na bbz), 1e kindje Daniellle (28 jaar), 8e ronde, 3e kindje bibinijmegen (32 jaar), 4e ronde, 2e kindje senna999 (32 jaar), 9e ronde, 2e kindje Flippo123 (27 jaar), 37e ronde, 1e kindje, MMM Dreamer83 (29 jaar), 3e ronde (1e na bbz), 2e kindje, MMM 24. (2) Fathers Princes (23 jaar), 14e ronde, 1e kindje Suuz83 (29 jaar), 1e ronde, 1e kindje 25. (3) annys (32 jaar), 2e ronde, 1e kindje xKiim (21 jaar), 2e ronde, 2e kindje (1e kindje overleden met 23 weken) Gesien (25 jaar) 17e ronde, 1e kindje 26. (1) Lastgoodbye (21 jaar), 3e ronde, 1e kindje 27. (1) Mamavand (25 jaar), 13e ronde (na 2 mk, laatste mk partiele mola zwangerschap), 2e kindje 28. (9) Willie32 (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje Minnie1979 (32 jaar), 6e ronde na mk, 2e kindje Ayse1980 (32 jaar), 5e ronde, 3e kindje Sofie28 (31 jaar), 2e ronde, 4e kindje Moontje77 (34 jaar), 10e ronde, 5e kindje Amoura (22 jaar), 4e ronde, 1e kindje NiMou (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje YvonnevtO (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje 79mama79 (33 jaar), 1e ronde, 2e kindje 29. (2) Sjuul85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Amandie (25 jaar), 1e ronde, 1e kindje 30. (5) Kache (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje 01patricia (27 jaar), 6e ronde, 1e kindje Kaatje136 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje xDanielle (22 jaar), 5e ronde, 2e kindje CaribbeanBaby (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje 31. (4) tinkerbell26 (26 jaar), 9e ronde, 2e kindje, MMM Kunst (31 jaar), 14e ronde, 1e kindje, MMM Diabolique (24 jaar), 9e ronde, 1e kindje Ricmar94 (39 jaar), 3e ronde, 2e kindje Datumloos (4) Enjoyce (25 jaar), 4e ronde (na 2 mk), 1e kindje Jeskejes (30jaar), ronde 20, 1e kindje, MMM Ior (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Flora01 (23 jaar), 2e ronde, 1e kindje T o t a a l: 80 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger ♥, ongesteld, 6 MMM, negatieve test (2), twijfeltest, cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven
Oh wat fan lavina? jarig.. of om te vieren dat je zwanger bent? want vl is 9 aug jarig.. en ik zat eraan te denken mocht het raak zijn.. niets te zeggen tot 9 augustus en dan een heel leuk papa/verjaardagskado te geven..
Voor als ik zwanger ben (nu of in de toekomst haha), van die sokjes met i love papa hihi Ik zou sowieso niet kunnen wachten met hem vertellen tenzij het zo'n twijfeltest is.
Ja ik zou het normaal ook niet voor me kunnen houden hoor.. maar t zpu zo'n leuke verassing zijn voor hem.. en ik kan net zo goed een paar daagjes wachten met vertellen... Ik heb al gezegt dat ik pas 10 augustus kan testen.. hijs toch niet op de hoogte van mijn cyclus... hahahha
Ja is zeker leuk dan, knap als je het kunt, de mijne weet wel ongeveer wanneer ik ongi moet worden dus ja, kan ik het ook niet voor me houden Maar wilde graag met een cadeautje vertellen dus wil wel dat ze er al zijn dan, heb ze gisteren besteld dus hoop morgen en niet zaterdag want dan is meneer weer te nieuwsgierig als we de post meenemen.
oeh spannend!!! over 2 dagen begint het ROZE feest!!! wil eigelijk wel met jullie meetesten, maar ik wordt zooo sip van witte testen heb ook deze maand weer steekjes in mijn lies, bandenpijn, gevoelige tepels bij het voeden en zat als een idioot te gapen op mijn werk. maar ja dat heb ik wel vaker gehad en dan had het ook niets te betekenen. maar ik heb nu wel deze maand voor het eerst weer mijn ei gevoeld sinds vóór ik aan anti-conceptie begon. @lavinia; wat een stom mens zeg @Ior; weet je zeker dat je 7 uur vertrekken wilt? dat is dan om 5 uur op schiphol aanwezen en dus om 2.30 uur van huis!!! dan ben je de hele dag brak! @sarahtj3: die steekjes kunnen gewoon hoor. ook na je eisprong. en hopelijk geef je vl een onbetaalbaar kado!!! @geranium: en jij ook al een testje gewaagd? @amalie: welkom @iedereen: toitoitoi!!!!