Oke..... heb bijgelezen maar weet de helft al niet meer, sorry Zondag zijn er wat testers! Succes, spannend zeg! Stel dat ik een positieve test heb over een week of 2 dan kan ik dat echt niet stil houden voor mn man hoor! Denk dat ik dochter dan "gebruik" om het te vertellen
Ik hou altijd kladblok op de pc ernaast en dan schrijf ik al lezende door alle pagina's mijn reacties Werkt best goed hihi
Bij mijn eerste moest ik het 2 dagen stil houden voor mijn man Ik testte net voor kerst positief, en ik wist dat als ik het zou vertellen dat hij met kerst onze ouders gelijk het zou willen vertellen. Terwijl ik was pas 3 weken en 4 dagen zwanger Ik wilde het de ouders pas vertellen na de eerste echo (met 7+2) als alles goed was. Dus ik heb het heel de kerst voor me moeten houden We hebben trouwens een roze en blauw babyschoentje ingepakt, en dat aan de ouders gegeven. De oma's snapte het meteen, opa had geen idee wat er was
@yuna ja is inderdaad ineens toch nog weer gestegen, maar weet niet of dit onder triphasic (weet ook niet zeker hoe te spellen) valt, geeft FF dat zelf aan of niet? @gebakje Ik heb voor schoonouders heel leuk opa & oma pakketje gezien en ook zo'n pakketje voor mijn moeder met alleen oma natuurlijk. Maar die bestel ik nu nog niet. Ben benieuwd of ze het doorhebben.
dat is echt een goed idee, maar dan moet ik met m'n luie kont van de bank afkomen.... en zit nu lekker babyboom te kijken
volgens mij is die triphasic dat je 3 "lagen" temperaturen hebt zoals jij kan je zoeken onder charts bij FF..
Ja heb het net ff opgezocht maar dan zou FF bij pregnancy monitor aan moeten geven dat ik dat heb, dat doet hij nog niet, misschien omdat het 0.1C is. Ach we zien wel Vind het wel een mooi grafiekje zelf
:x ooowww pfffffffhahahaha ja die gebruik ik nooit! ik knip en plak mijn reacties soms per pagina en dat is een crime! heb je net een heel verhaal geschreven en vergeet je te kopieren!!
Kopieer gewoon vanuit kladblok naar hier, zelfde als twee pagina's open Ik vind het altijd fijn om op iedereen te reageren, en zo mis ik niemand, dus voor mij werkt het goed.
Ik heb bij mn eerste zwangerschap mn man meteen gebeld toen ik positief testte, en daarna een foto via telefoon gestuurd. Hij is toen meteen vanaf zn werk naar huis gekomen. We waren toen al 1,5 jaar bezig dus ik kan dat echt niet voor me houden! Zouden eigenlijk ook dag erna samen testen, maar ik wist gewoon dat het raak was en kon niet meer wachten We hebben het daarna persoonlijk tegen ouders gezegd, niks erbij ofzo. Deze keer wil ik dus dochter erbij betrekken, shirt met tekst ofzo. Wilde ik eigenlijk al bestellen, maar stel dat het weer 1,5 jaar gaat duren, dan past ie niet meer
Jullie zijn gewoon veel te lief... ik vergeet altijd iedereen.. terwijl ik wel echt alles lees... en sommige dingen blijven dan hangen.. maar vergeet ik wie het zei... En ik zit standaard op mn mobiel.. das toch alle.aa iets lastiger allemaal.. Maar ik doe het nooit met opzet.. want ik gun iedereen echt het beste.
Ik zat trouwens te denken.. mochten we zwanger zijn deze maand.. dan is de 9maanden beurs in feb echt leuk... dan hebben we echt een dikke toeter.. leuk voor schilderingen en gipsbuiken enzo.
Haha hangt ervanaf of je engels of nederlandse windows hebt, als ik notepad zeg weet de 1 het niet zeg ik kladblok weet de ander het niet Woonplaats als in Belgiƫ of Nederland? @79mama dat is een leuk idee als je al een kindje hebt inderdaad, voor ons is het de eerste. @sarah ja via mobiel is lastig, ik lees soms 's ochtends vanuit bed bij op mobiel en dan reageer ik later via laptop En weet dat je het niet expres doet