De jonge gezinnenbeurs in Utrecht is ook leuk, maar ook megadruk helaas. Allemaal hebberige moeders hihi @Senna, fijn dat je toch nog hebt kunnen klussen bij je s.ouders. @Lavina, jeetje wat een pokkewijf van een gyn zeg, misschien had ze haar dag niet maar blijf dan wel professioneel. Enne een triphasic chart geeft FF aan, ik had er vorige maand ook een. @Ior, wat een gedoe met jullie reis zeg, hopelijk komt het reisbureau jullie tegemoed. VVDD: Morgenavond gaan we naar de zomer Efteling en zondag nog geen idee. Hier: Kan echt merken dat mn ei weer is geweest, begin weer licht misselijk te worden en wat vermoeider, dus de standaard dingetjes weer. Ovu-test was trouwens weer nega vandaag dus zit nu officieel op het w8bankje. Verwacht morgen mn kruis bij FF.
@Minnie oh eindelijk de zomeravond! na een week wachten hihi, hoop dat het leuk is! Vervelend al die klachtjes na eisprong en welkom op de wachtbank weer! las al zoiets over triphasic ja, ach we zien wel
Heb je een punt ja Ach, hij kijkt nog altijd helemaal verliefd naar me dus ik zal dat wel vaker doen dan ik door heb
@Souries.... ik ben verslaafd aan die popsong app.... ik blijf maar doorgaan door jou!... ondertussen ben ik vreselijk slecht hahahha
Even een vraagje, we waren net even op visite en ik heb 1 glas rode wijn gedronken terwijl ik gisteren mn ei had. Kan dat een eventuele bevruchting in de weg staan denken jullie? Ik dacht op dat moment ach 1 wijntje zal toch geen kwaad kunnen, ik bedoel je moet het nog wel een beetje gezellig houden toch?
Volgens mij kan dat geen kwaad hoor.... Tis volgens mij pas gevaarlijk als je al bevrucht bent.. en dus al echt een vruchtje hebt... Maar 100% zeker ben ik niet
Volgens mij moet dat niet echt kwaad kunnen hoor, kan geloof ik pas kwaad als je bloedband hebt. Weet ook niet zeker.
Lijkt mij ook niet dat het kwaad kan. Als je nagaat dat vrouwen die drugs gebruiken en veel drinken ook een baby op de wereld kunnen brengen en nog gezond ook. Ik hoop dat je er van genoten hebt meid
@eeneneenisdrie: nee, heb me nog in kunnen houden. En eigenlijk durf ik ook niet zo goed, ben bang voor de teleurstelling!!!!! Nog maar ff geduld hebben! Denk dat ik zondag ga testen als ik geen duivels op bezoek heb!
@gera zo je houdt je netjes in!! ben benieuwd zondag!! hoop dat de duivels wegblijven! @tweety welkom en veel succes, mag ik je leeftijd er ook bij zetten?
♥ NOD - lijst 16 t/m 31 juli 2012 ♥ 14. (1) geranium32 (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje 16. (5) Mh90 (21 jaar), 5e ronde, 1e kindje MamaJens (26 jaar , 3e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn) Meis1987 (24 jaar), 8e ronde, 1e kindje Toekan (23 jaar), 10e ronde, 1e kindje Masami (38 jaar), 12e ronde, 3e kindje 17. (4) Chickie (33 jaar), 3e ronde (na mk), 1e kindje Fiona1983 (29 jaar), 9e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar), 10e ronde, van 5de kindje (en 3 ***) MizzBunny (29 jaar), 5e ronde, 1e kindje 18. (9) Kiwi1405 (? jaar), 2e ronde, 1e kindje Smeagol (35 jaar), 5e ronde, 1e kindje eeneneenisdrie (31 jaar), 6e ronde (na mk), 2e kindje Ukkie27 (28 jaar), 16e ronde, 1e kindje caro82 (30 jaar), 10e ronde, 3e kindje Rian (? jaar), 2e ronde, 2e kindje Username (30 jaar), 1e ronde, 1e kindje Linbu (26 jaar), 1e ronde, 1e kindje Tielo (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje 19. (6) Lavina (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar), 8e ronde, 1e kindje Linnie1985 (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje Lovepeet (21 jaar), 5e ronde, 2e kindje Jufffie (28 jaar), 4e ronde, 4e kindje (1e geboren met 26wkn, 2e&3e met 20wkn) Gebakje (29 jaar), 2e ronde, 2e kindje 20. (7) Jose1710 (32 jaar), 4e ronde, 4e kindje Jossie81 (30 jaar), 2e ronde (na partiële mola en mk), 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje Happy2013 (29 jaar), 2e ronde, 1e kindje Smurf80 (31 jaar), 1e ronde, 1e kindje, MMM IS88 (23 jaar), 1e ronde, 1e kindje Stephanie86 (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje 21. (3) souries (29 jaar), 2e ronde (na mk), 1e kindje sarahtj3 (26 jaar), 3e ronde, 2e kindje tweety1983 (? jaar), 1e ronde, 1e kindje 22. (5) Toetje77 (34 jaar), 6e ronde, 2e kindje Petra84 (28 jaar), 2e ronde, 2e kindje Ing49824 (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje mjvm (26 jaar), 2e ronde, 3e kindje Bloem89 (22 jaar), 1e ronde, 1e kindje 23. (10) Marietta (31 jaar), 3e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Yuna28 (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar), 5e ronde, 2e kindje mpo (28 jaar), 12e ronde (na bbz), 1e kindje Daniellle (28 jaar), 8e ronde, 3e kindje bibinijmegen (32 jaar), 4e ronde, 2e kindje senna999 (32 jaar), 9e ronde, 2e kindje Flippo123 (27 jaar), 37e ronde, 1e kindje, MMM Dreamer83 (29 jaar), 3e ronde (1e na bbz), 2e kindje, MMM 24. (2) Fathers Princes (23 jaar), 14e ronde, 1e kindje Suuz83 (29 jaar), 1e ronde, 1e kindje 25. (3) annys (32 jaar), 2e ronde, 1e kindje xKiim (21 jaar), 2e ronde, 2e kindje (1e kindje overleden met 23 weken) Gesien (25 jaar) 17e ronde, 1e kindje 26. (1) Lastgoodbye (21 jaar), 3e ronde, 1e kindje 27. (1) Mamavand (25 jaar), 13e ronde (na 2 mk, laatste mk partiele mola zwangerschap), 2e kindje 28. (9) Willie32 (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje Minnie1979 (32 jaar), 6e ronde na mk, 2e kindje Ayse1980 (32 jaar), 5e ronde, 3e kindje Sofie28 (31 jaar), 2e ronde, 4e kindje Moontje77 (34 jaar), 10e ronde, 5e kindje Amoura (22 jaar), 4e ronde, 1e kindje NiMou (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje YvonnevtO (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje 79mama79 (33 jaar), 1e ronde, 2e kindje 29. (2) Sjuul85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Amandie (25 jaar), 1e ronde, 1e kindje 30. (5) Kache (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje 01patricia (27 jaar), 6e ronde, 1e kindje Kaatje136 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje xDanielle (22 jaar), 5e ronde, 2e kindje CaribbeanBaby (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje 31. (4) tinkerbell26 (26 jaar), 9e ronde, 2e kindje, MMM Kunst (31 jaar), 14e ronde, 1e kindje, MMM Diabolique (24 jaar), 9e ronde, 1e kindje Ricmar94 (39 jaar), 3e ronde, 2e kindje Datumloos (4) Enjoyce (25 jaar), 4e ronde (na 2 mk), 1e kindje Jeskejes (30jaar), ronde 20, 1e kindje, MMM Ior (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Flora01 (23 jaar), 2e ronde, 1e kindje T o t a a l: 81 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger ♥, ongesteld, 6 MMM, negatieve test (2), twijfeltest, cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven
Het heeft niks te maken met het feit dat vluchttijden onder voorbehoud zijn, er zijn regels vanuit de EU hiervoor die gelden voor alle Europese luchtvaartmaatschappijen. Dus echt, zoek het goed uit want je hebt gewoon recht op vergoeding!
Jeetje wat wordt er veel gebabbeld hier,niet bij te houden. @ lavina...ik snap het wel met dat kladblok....vind ik ook het fijnst,makkelijk. Denk dat het aan de leeftijd ligt. Ben 32 geen rijke ouders,en dus niet opgevoed met een pc. Ik schrijf ook het liefst alles op . Lol
Zow gaan we deze maand met 81 dames op roze? Dan wordt het druk op die 9 maanden beurs! LOL! Wat zijn we ondertussen al met veel! Kei leuk! @Ior: heb je er aan gedacht dat je op schiphol minimaal 2 uur voor je vlucht moet inchecken? Ik vind dat rondhangen daarna zo vreselijk! En dan is het wel vroeg om 5 uur 's morgens daar zijn... Maar misschien vind je dat niet erg? Heel veel succes ik hoop dat je het in elk geval zo geregeld krijgt dat je er zelf ook tevreden mee bent, vakantie is immers om te ontspannen en voor de fun! @79mama: wat jammer dat je zover weg woont! Ik ben nu wel erg benieuwd/nieuwsgierig naar je portfolio.. heb je een website? Hier heb ik nog steeds allerlei klachtjes die op ongieklachten kunnen gaan lijken maar dus ook op zw-klachten lijken, de duiveltjes blijven nog steeds weg, dus heb nog steeds hoop! Houden jullie het allemaal nog vol op dat wachtbankje?
Te bedenken dat het morgen alweer vrijdag is hou ik het wel vol! Deze week is om de een of andere reden zo snel gegaan en heb nou niet echt iets bijzonders gedaan. Wanneer ga je weer testen Chickie?
De planning is op zijn vroegst dinsdag... Afhankelijk van hoe we ons voelen, en of ik dat vol ga houden! Maandag laten we de kat inslapen, 's middags ermee naar het crematorium dus nou niet bepaald de gezelligste dag om een mogelijk positieve test te vieren. Lavina jouw plan is nog steeds zondag?
Ik kan het wachten nu al niet meer uitstaan eigenlijk.. Maja.. ik wacht rustig af... Ik hoop voor jou ook dat de ongi weg blijft en op roze mag... net als alle 81 hier.. wat idd best veel is... ben zeer venieiwd.. test periode komt er iig aan
Oh wat sneu van de kat Altijd vervelend als je een dier in moet laten slapen. Sterkte ermee alvast. Ja zondag als mijn sokjes er zijn anders wil ik wachten tot ze er zijn. Had stukje terug erover geschreven
Ja klopt ook, dat van die sokjes had ik gelezen trouwens, was alleen even kwijt bij wie dat idee hoorde! Wie gaan jullie het meteen vertellen als je posi test? Alleen je man/vriend of ook anderen zoals je moeder enz? Wij overwegen om het aan beide ouders en broer en zus te vertellen. Jullie?