NOD-lijst 16 t/m 31 juli 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chickie, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Mijn schoonouders wonen in Duitsland dus tot we weer daarheen gaan vertellen we het niemand, ook niet mijn moeder, wil het ongeveer tegelijk vertellen.

2. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Nee.. ik hou het voor me tot 12 weken... behalve voor vl...
    Mn moeder mag het wel weten.. maar dan wil hij het ook aan jan en alle man vertellen.. en dat wil ik niet... dus hpu het dan toch maar voor me.

3. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ladies.. ik ga maffen... morgen weer een dag...
    Welterusten.

4. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Trusten sarah!

5. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Slaap lekker Sarah!

Ja ik wilde het ook alleen mijn moeder vertellen simpelweg om de reden omdat de kans groot is dat ze het snel in de gaten heeft, ze kent me. Ik kan toch niets geheim voor haar houden, zelfs al zeg ik niets, dan weet ze het toch. Ja en dan wil mijn man zijn ouders het ook vertellen, dus dan kan mijn vader ook niet achter blijven en schoonvader zal zich verspreken tegen schoonzus, dus dan ook maar mijn broer op de hoogte stellen. En zo zijn beide gezinnen op de hoogte. Zou liever wachten tot 12 weken maar dat word te gecompliceerd, heb ook een hekel aan liegen/smoesjes waarom ik niets drink of moe ben enz. ;)

6. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Ja dan worden het er al snel veel, ik denk dat mijn zwager het gelijk met schoonouders weet want hij woont nog thuis, mijn broer en schoonzus wachten maar lekker tot 12 weken :p Misschien heeft mijn moeder het trouwens ook wel door dan geen idee.

Nou ik ga ook mijn bedje opzoeken, welterusten! Weer een dag dichter bij testen :p

7. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Ja.... nu hopen dat je pakje ook op tijd binnen is! Want het klinkt allemaal goed aan jouw kant, ik heb er goede hoop op! Slaap lekker!:D

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik heb het met 7+2 toen tegen de familie verteld, ( toen hadden we een kloppend hartje gezien) en met ruim 8 weken op het werk. Dat moest ook wel, want je zag het al behoorlijk :p

(ik hield al vanaf het begin heel veel vocht vast + rommelende darmen, dus je kon niet meer om mijn buikje heen)

Vandaag is mijn tasmp weer 0,1 hoger, dus het gaat de goede kant op. Hopelijk morgen weer hoger, als dat zo is, test ik morgen al :p

9. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Ik wil gewoon even blij melden dat ik al 5kg kwijt ben sinds maandag :-D

10. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    En welk dieet volg jij?;)

11. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    Ik mag op Blauw..

12. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Smorgen drink ik een shake ipv men grote ontbijt en voor de rest van de dag weight watchers... :-D

13. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Ow, wat zielig van de kat, heel veel sterkte (sorry weet even niet meer bij wie het hoorde).

Spannend, voor de gene die dit weekend gaan testen, good luck :)

Het was vandaag vroeg dag, pfff. Normaal pas tegen 11 uur uit bed en nu om half 9. VL gaat straks naar de kapper en moeten wat spullen in pakken omdat we naar de camping gaan vanmiddag (jeej gezellig met dit weer....).

Verder weinig nieuws. Voor de zekerheid gisteravond nog even geklust, want je weet maar nooit hahaha. Hoop ook op veel roze deze week. Mijn beide tepels doen trouwens ook "zeer" op het moment, das voor het eerst.... Ach, nog ruim een week en dan weten we het wellicht!

Fijn weekend dames en tot morgenavond!

14. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Poehee,zit op mijn mobiel bij te lezen,maar gooi vanmiddag laptop even open met kladblok,want das echt een goeie tip @lavina

@sarah,haha,hoezo door mij:) verslavend he!

Gisteravond ineens megaonrustig,dus ik had een hypnotherapie app geinstalleerd,wordt ik anderhalf uur later wakker,haha,werkt prima! Had wel wat slaap nodig na afgelopen week. En lekker op tijd eruit,dat betekent vanmorgen schoonmaken en dan s middags alle tijd om hier lekker te kletsen!

15. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Good morning..

@Ing veel uh plezier bij de campibg.. ach met regen kan het ook gezellig zijn..

@Dia.. wat hoed joh.. ik wil ook aan de lijn. Maar kk vind het zo moeilijk hahaha

ging net ff wat kleine boodschapjes doen.. is de hele weg opengebroken..
    Moest ik met de fiets aan de hand alles gaan lopen.. ben nu pas thuis..
    Ach ja.. vanavond ga ik denk ik weer joggen.. beetje afhangend van het weer.
    Zo nu ff een bak koffie...
    Ik heb trpuwens echt zere borsten... maar niet extreem..
    En vanochtend ook wat trekkende steekjes onderin mn buik..
    Voelde een beetje als ongi pijntjes... we zullen zien.

16. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @Spuries... ik zag op fb jouw songpop status... dus ik ging ff kijken wat dat was... en dus ff de app gedownload.. en nu ben ik verslaafd hahaha.

17. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!

hier gedaan met vruchtbaar slijm en gisterenavond ook niet geklusd,vl had geen zin en was veel te moe :x ,dus hoop nu echt dat mijn ei op de juiste dag is geweest!
    heb ook nergens meer last van,dus krampjes zijn sinds gisteren ochtend weg.
    ff geeft nog wel geen eisprong aan maar heb vandaag weer el een stijging.

verder niet veel in de planning denk ik.
    we hebben gisteren wel een kippenhok gaan kopen en denk dat we dat in elkaar gaan steken,maar verder niet veel.

oh wat ik gisteren wel opmerkte toen ik in de douche ging:
    ik had een druppeltje vocht op mijn tepel zitten en als ik erin kneep kwam er nog meer,zou dat kunnen van de eisprong??

souries:hier bekijken we het van dag tot dag en ook waar we zin in hebben,maar we hebben voor het weekend nog niks in de planning.

ing:tja dat kan gebeuren he dat overslapen...
    heb je veel last van misselijkheid?
    hoe lang nog eer je kan testen?spannend!misschien is het wel raak!
    ben je nu nog werk aan het zoeken?en wat als je nu net zwanger word?

sennapannend!

dia:hahaha als ik dat artikel aan vriend moet laten lezen beginnen zijn oogjes al te fonkelen!!
    wauw al 5kg,proficiat!

saratj3:ja die testen zijn altijd uitverkocht!hier ook!gelukkig heb ik er nog 2 liggen!
    een innesteling kan tussen de 3 tot 10 dagen zijn.

lavina:wat een stom wijf seg!
    maar wel goed dat alles ok is daarbinnen.
    moet je iets speciaal doen met darmkolieken ofzo?en wat als je zwanger word?oh lees het al...niets.
    wel spannend voor jou he,nog 5 daagjes en dan is de nod er!
    jij hebt ook wel een apart kaartje!trapgewijs omhoog hihi

ior:balen van je reis!

tielopannend!!!hoop dat het raak is!

amandie en tweetie:welkom en succes!

verrassingscadeau als ik zwanger moest zijn: of een speen 'i love papa' of de test in een knuffel-beer-doekje knopen en afgeven.
    ik verjaar 22 juli dus,dat is denk ik te vroeg voor te testen,anders kon ik het met mijn verjaardag zeggen...

1+1=3:geef jij nog bv?spannend!
    een vriendin van mij gaf ook bv en de kleine wou haar borst niet meer,ze deed een test en was zwanger!

bijhouden forum:ik doe 2 pagina's open en tiep in 1 en lees bij in het ander.

minnie:nee,je hebt nog geen bloedband,dus dat wijntje kan geen kwaad.

geraniumpannend!heb je al wat symptomen?

chickie:die vraag kan ik beter aan jou stellen!hou jij het nog wel vol?
    oh lees het net...spannend!

he balen van je kat!wat heeft ie?

vertellen:we gaan proberen om het zolang mogelijk voor ons te houden,maar bij 12w iedereen!

18. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    @sarahtj3: Ik weet het ik heb het ook moeilijk gehad om die overschakeling te maken. Maar nu ik de cijfertjes op de weegschaal zo zie veranderen, ben ik eens zo gemotiveerd... :-D

19. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    thx sofie :-D

20. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Dankje wel Sarah, zal vast lukken, moet er zelf ook wat van maken he :)
    Vervelend dat je dat stuk met de fiets moest lopen, baal er ook altijd zo van als je ergens niet langs kunt.

@Diabolique, wat goed zeg al 5 kilo eraf. Las gisteren ook een topic in de lounge over meiden die waren afgevallen met shakes. Nu heb ik zelf nog veel staan, banaanshake en sojashake en wil volgende week ook eens een weekje aan de shakes, want er moet zeker een paar kilo af, niet extreem maar wel net zo dat mn broeken net even lekkerder zitten!

Deel Deze Pagina