NOD-lijst 16 t/m 31 juli 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chickie, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    @sofie, de misselijkheid is deze week begonnen, met vlagen en heb nu (even afkloppen) nog nergens last van gelukkig!
    Ik zou mijn nod, uitgaande van 28 dagen, volgende week zondag hebben, dus moet nog zeker een week wachten voor ik kan testen helaas!
    Werk is wel nodig, al is het maar tijdelijk. Ik krijg namelijk geen uitkering omdat ik niet in NL woon en heb zelf ontslag genomen. Kan het nog wel even uitzitten zonder inkomen maar niet al te lang. Mn vriend heeft wel inkomen en die werkt er ook nog wel naast en dat vind ie ook leuk om te doen, maar het is niet de bedoeling dat ie alleen maar aan het werk is voor ons beide, wil zelf ook geld verdienen!

2. Britttt

Britttt Lid

13 jul 2012
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

Ik heb me net geregistreerd, lees al een paar dagen mee en het lijkt me een gezellige boel hier!

Mag ik op het lijstje voor deze periode? 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje, 17e NOD.

Voel mijn eisprong meestal heel goed en we hebben ons wel vermaakt. Ga ervan uit dat er niets gelukt is deze maand, maar wie weet!

Britttt

3. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Welkom Brittt, en veel succes :) Je weet maar nooit, kan snel gebeurd zijn :)

4. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Welkom brittt...
    Schrijf gezellig mee

@Ing... dat heb ik nou ook.. nadat we zijn verhuisd ben ik ook op zoek naar werk.. ik vind niet dat ik alles op zijn schouders moet laten vallen.. sowieso vind ik het ook leuk om te werken...
    Maar ja hier is niet zoveel werk in mijn richting.

@Afvallen... ik ga denk ik idd ook gewoon beginnen.. ik weet dat als je eenmaal bezig bent en idd de kilootjes vliegen eraf.. dan word je vanzelf gemotiveerd.

5. Britttt

Britttt Lid

13 jul 2012
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je! We zullen zien, ik zou het natuurlijk niet erg vinden ;)
    Ga proberen hier een beetje mee te lezen en hoop dat ik snel meiden kan feliciteren!

6. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    als je het gaat doen met die shakes dan moet je wel slim dieeten...
    Kleine tip: Neem bijvoorbeeld smorgens een shake, tussendoortje rijstwafel, smiddags lichte maaltijd met crackers en beleg, tussendoortje fruit of rijstwafels en 's avonds gewoon gezonde voeding eten met veel groeten. dan behoud je het beste effect voor je lichaam.

7. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Thx Diabolique, mijn bedoeling was om eerst 2 maaltijden te vervangen door een shake en dan tussendoor fruit en/of rijstwafels (net wat pakken gehaald) en savonds veel groente inderdaad en stukje mager vlees/vis/omelet.

@Sarah, hier is ook heel weinig werk helaas. Voornamelijk productie en dat is nou net hetgene dat ik NIET wil. Heb in zon baan net ontslag genomen omdat mijn lichaam niet mee wilde werken. Heb geleerd voor secretaresse en liefst doe ik dus iets in de adm. maar in een winkel zou ik ook wel willen staan maar ja, dan ben ik vaak weer te oud.
    Het allerliefst begin ik iets voor mezelf, ben nogal creatief en zou daar graag meer mee doen, ga dan ook binnenkort naar de KVK voor gesprekje :)
    @Allen, zijn er hier meiden die voor hun zelf werken?

8. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Welkom Britttt

9. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    voila... en een beetje lichaamsbeweging erbij en je voelt je goed :)

10. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Als je een omelet eet probeer dan een eiwitomelet te eten met 1 dooier in. dan ben je gezond aant eten ;) en vergeet niet om 1 keer per week jezelf eens een "zonde" toe te staan. zo is de kans op hervallen in je oude gewoontes kleiner omdat je anders het idee hebt dat je echt niets meer mag eten ;)

11. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Mijn opa is vannacht overleden..... Zou toch wel heel apart zijn als het nu raak is bij ons. Denk dat ik hier even wat minder ben nu.

12. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    Ik ben zelfstandig ondernemer. Werk als grafisch vormgever en heb daar een bureau in. Dus mocht iedereen zwanger raken, allemaal je geboortekaartje bij mij laten maken, lekker uniek ;)

Vanwaar de vraag?

13. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Oei.. ja wat erg seg... innige deelneming...
    Nooit makkelijk zoiets mee maken. Heb ook al veel mensen moeten afgeven, weet hoe t voelt. Sterkte...

14. geranium32

geranium32 Niet meer actief

@ sofie: niet echt symptomen, maar had net weer wat bruinverlies. Ben er bang voor dat het toch m'n ongi is. :cool:

@79mama79: he bah, wat vervelend. Gecondoleerd meid!

@hier: het grote broekloeren is begonnen! Toch weer wat bruinverlies dus, ben er bang voor!

15. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    @Diabolique, wat betreft de omelet, ik zal het doen :)

@79mama79, wat rot :( Geconcoleerd en veel sterkte de komende tijd.

@Mamajens, was gewoon nieuwsgierig of er meer meiden zelfstandig werken (en wat ze dan eventueel doen) omdat ik dat zelf ook graag wil gaan doen :)

@Geranium, ooow dat is jammer. Hoop natuurlijk dat het doorzet!

16. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    @ Chickie: Sterkte met je kat. Is niet leuk afscheid nemen van je lieve huisdier.

@ Sofie: Dank je wel. Heb dit weekend suc6 nodig!

@ Afvallen is toch helemaal niet goed als je zwanger bent? Ik weet niet wanneer jullie NOD is, maar ik zou daar aan beginnen als je zeker weet dat het niet raak is. Dan kan je de eerste 2 weken wel doen.

@werk Btw: groot gelijk dat je je eigen geld wilt verdienen. Ik heb daarom gewacht met het proberen totdat ik werk had. Ben in september vorig jaar afgestudeerd. Vind het nu wel een goede timing. In september wil ik voor de lol een avond opleiding goudsmeden doen. Daarin wil ik dan rustig aan voor mezelf gaan beginnen. Het is een best lastige tijd om momenteel voor jezelf te beginnen. Maar als je geen vaste baan hebt dan moet je maar denken: baat het niet, schaad het niet.

@ Britttt suc6 deze ronde!

@ 79mama79: Gecondoleerd met het verlies! Duim voor je dat het iets betekent deze maand!

@Mamajens! Toevallig, ik zit ook in die hoek van grafisch vormgeven. Maar ook een stukje strategische communicatie. Erg leuk!

@ hier: Hoop dat vl raak gaat schieten vandaag want had vanmorgen een posi ov test! Dus als ik thuis kom uit mijn werk eerst maar vl de slaapkamer in sleuren. Morgen en zondag gewoon nog een keer en dan voor de zekerheid dinsdag ook?! Iemand enig idee? Ze zeggen dat om de dag het beste is had ik gelezen, dus weet niet goed wat ik nu moet doen. Hihi…

Hij was vanmorgen posi, maar ik weet niet of dit mijn piek al was, dus ik test als ik thuis kom nog een keer. Als die dan nog donkerder is dan weet ik dat voor die tijd mijn piek ligt. Dan komt het ei tussen de 36 en 48 uur had ik gelezen. Klopt dit? Wie kan mij een tip geven?

17. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Hee meiden, hier geen nieuws,
    Wilde iedereen ff veel succes wensen !
    Op naar een mooie roze maand!!!

18. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Afvallen is niet zo goed als je bezig bent met zwanger te worden, maar dik zwanger worden is dan ook weer niet gezond en zo loop je meer risico op complicaties. Je moet er gewoon iets voor over hebben... zwanger worden staat deze maand/komende maand toch even op ON HOLD dus jah...

19. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Bedankt allemaal! Mn man belde net ook al vanaf zn werk en zei "zal wel speciaal zijn als je nu zwanger bent" Zeker omdat het de eerste keer 1,5 jaar duurde, had me daar nu ook op ingesteld..... Goed ik ga maar eens wat doen, afleiding lijkt me goed.

20. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @79mama79 gecondoleert en sterkte!

@afvallen toen ik ging afvallen(lees: gezond eten) was ik ineens zwanger. Ik denk dat je wel gewoon je rotzooi kan laten staan maar wel gezond eten en genoeg, dan raak je je verkeerde vetten wel kwijt zonder dat het kwaad kan voor je baby...

Deel Deze Pagina