@79mama79, gecondoleerd met je opa. @Ing, mijn vriend en ik hebben samen een eigen (groothandels)bedrijf. Ik doe de administratie en hij doet de verkoop. Samen gaan we 1x per jaar naar China voor de inkoop. Ik ga hier op het forum niet vertellen welke artikelen we importeren want ben altijd bang dat er bekenden meelezen hihi Enne ik heb van mn wijntje genoten hoor haha. @Dia, jeetje 5 kilo in een paar dagen is behoorlijk veel zeg, is wel motiverend maar pas op voor het jojo-effect. @MamaJens, balen van de nega test, misschien over een paar daagjes meer geluk!! @Sofie, Hier zijn de ergste steken ook weg, af en toe voel ik vaag nog iets aan de linkerkant maar ik denk dat dat de naweeen zijn van het ei. Maar helaas FF heeft ook nog geen kruis gezet vandaag, maar dat doet ie pas 3 dpo en ik heb volgens mij eergisteren mn ei gehad. Zo ga eventjes boodschapjes doen, tot straks.
WARNING MEGA POST! @Chickie ga nergens van uit anders is de teleurstelling zo groot hier @Gebakje mooi dat jouwe hoger is ben benieuwd! Mijne is met 0.1C weer naar beneden vandaag @Dia super goed!! 5kg wow dat gaat hard zeg @Ing Ja lekker weer is het inderdaad niet voor de camping maar je weet maar nooit, ja nog een weekje voor jou, lekker weekendje weg dood de tijd! Veel plezier @souries hypnotherapie app hoe bedoel je app verslaafd Ik werd weer laat wakker ben zo moe deze week, extra moe dan ik normaal al ben @Sarah lekker he als ze de weg ineens openbreken sta je dan :/ Ben benieuwd of je kwaaltjes wat betekenen! @sofie vocht kan inderdaad van eisprong zijn, en je temp moet nog 1 dag omhoog gaan dan is idd je eisprong geweest, hoop dat het raak is ook voor jou. @Brittt welkom, ik zet je op de lijst, veel succes! @79mama79 gecondoleerd meid, veel sterkte de komende tijd, en het zou zeker mooi zijn als het nu bij jou raak is @mamajens ah nee had zo gehoopt voor jou deze maand, ga je later nogmaals testen? Wel leuk dat je geboortekaartjes kan ontwerpen, lijkt me sowieso een leuke baan grafisch vormgever. @gera nee nee! ga weg ongi! hoop dat het alsnog posi wordt voor je! @amandie kan heel erg verschillen per persoon, sommige hebben dezelfde dag nog eisprong anderen na 3 dagen, veel succes met klussen! @Nik hoe gaat het met je, je bent stil deze maand @Yuna dat is balen zeg misschien na de posi test toch nog niet gesprongen en gaat je temp morgen omhoog @minnie hoop dat FF jouw kruis morgen ook zet, toch altijd fijn zo'n bevestiging. Gister toen ik naar bed ging deden mijn borsten echt mega pijn, nu zijn ze gewoon weer gevoelig zoals de laatste dagen al. Temp vandaag naar beneden met 0,1C dat vind ik niet zo positief eruit zien, dus ik denk dat het niet raak is deze maand. Mijn sokjes komen waarschijnlijk morgen, kreeg vandaag bevestiging dat de betaling binnen was en het verzonden was. Moet ik weer sneaky gaan doen met envelop morgen, meneertje is al zo nieuwsgierig haha. Zo even boodschappen doen en verder zie ik wel vandaag. Prutsweer, bah.
♥ NOD - lijst 16 t/m 31 juli 2012 ♥ 14. (1) geranium32 (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje 16. (6) Mh90 (21 jaar), 5e ronde, 1e kindje MamaJens (26 jaar , 3e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn) Meis1987 (24 jaar), 8e ronde, 1e kindje Toekan (23 jaar), 10e ronde, 1e kindje Masami (38 jaar), 12e ronde, 3e kindje Midani (23 jaar), 1e ronde, 1e kindje 17. (5) Chickie (33 jaar), 3e ronde (na mk), 1e kindje Fiona1983 (29 jaar), 9e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar), 10e ronde, van 5de kindje (en 3 ***) MizzBunny (29 jaar), 5e ronde, 1e kindje Britttt (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje 18. (9) Kiwi1405 (? jaar), 2e ronde, 1e kindje Smeagol (35 jaar), 5e ronde, 1e kindje eeneneenisdrie (31 jaar), 6e ronde (na mk), 2e kindje Ukkie27 (28 jaar), 16e ronde, 1e kindje caro82 (30 jaar), 10e ronde, 3e kindje Rian (? jaar), 2e ronde, 2e kindje Username (30 jaar), 1e ronde, 1e kindje Linbu (26 jaar), 1e ronde, 1e kindje Tielo (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje 19. (6) Lavina (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar), 8e ronde, 1e kindje Linnie1985 (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje Lovepeet (21 jaar), 5e ronde, 2e kindje Jufffie (28 jaar), 4e ronde, 4e kindje (1e geboren met 26wkn, 2e&3e met 20wkn) Gebakje (29 jaar), 2e ronde, 2e kindje 20. (7) Jose1710 (32 jaar), 4e ronde, 4e kindje Jossie81 (30 jaar), 2e ronde (na partiële mola en mk), 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje Happy2013 (29 jaar), 2e ronde, 1e kindje Smurf80 (31 jaar), 1e ronde, 1e kindje, MMM IS88 (23 jaar), 1e ronde, 1e kindje Stephanie86 (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje 21. (3) souries (29 jaar), 2e ronde (na mk), 1e kindje sarahtj3 (26 jaar), 3e ronde, 2e kindje tweety1983 (? jaar), 1e ronde, 1e kindje 22. (5) Toetje77 (34 jaar), 6e ronde, 2e kindje Petra84 (28 jaar), 2e ronde, 2e kindje Ing49824 (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje mjvm (26 jaar), 2e ronde, 3e kindje Bloem89 (22 jaar), 1e ronde, 1e kindje 23. (10) Marietta (31 jaar), 3e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Yuna28 (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar), 5e ronde, 2e kindje mpo (28 jaar), 12e ronde (na bbz), 1e kindje Daniellle (28 jaar), 8e ronde, 3e kindje bibinijmegen (32 jaar), 4e ronde, 2e kindje senna999 (32 jaar), 9e ronde, 2e kindje Flippo123 (27 jaar), 37e ronde, 1e kindje, MMM Dreamer83 (29 jaar), 3e ronde (1e na bbz), 2e kindje, MMM 24. (2) Fathers Princes (23 jaar), 14e ronde, 1e kindje Suuz83 (29 jaar), 1e ronde, 1e kindje 25. (3) annys (32 jaar), 2e ronde, 1e kindje xKiim (21 jaar), 2e ronde, 2e kindje (1e kindje overleden met 23 weken) Gesien (25 jaar) 17e ronde, 1e kindje 26. (1) Lastgoodbye (21 jaar), 3e ronde, 1e kindje 27. (1) Mamavand (25 jaar), 13e ronde (na 2 mk, laatste mk partiele mola zwangerschap), 2e kindje 28. (9) Willie32 (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje Minnie1979 (32 jaar), 6e ronde na mk, 2e kindje Ayse1980 (32 jaar), 5e ronde, 3e kindje Sofie28 (31 jaar), 2e ronde, 4e kindje Moontje77 (34 jaar), 10e ronde, 5e kindje Amoura (22 jaar), 4e ronde, 1e kindje NiMou (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje YvonnevtO (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje 79mama79 (33 jaar), 1e ronde, 2e kindje 29. (2) Sjuul85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Amandie (25 jaar), 1e ronde, 1e kindje 30. (5) Kache (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje 01patricia (27 jaar), 6e ronde, 1e kindje Kaatje136 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje xDanielle (22 jaar), 5e ronde, 2e kindje CaribbeanBaby (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje 31. (4) tinkerbell26 (26 jaar), 9e ronde, 2e kindje, MMM Kunst (31 jaar), 14e ronde, 1e kindje, MMM Diabolique (24 jaar), 9e ronde, 1e kindje Ricmar94 (39 jaar), 3e ronde, 2e kindje Datumloos (4) Enjoyce (25 jaar), 4e ronde (na 2 mk), 1e kindje Jeskejes (30jaar), ronde 20, 1e kindje, MMM Ior (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Flora01 (23 jaar), 2e ronde, 1e kindje T o t a a l: 83 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger ♥, ongesteld, 6 MMM, negatieve test (3), twijfeltest, cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven
@lavina wahah,'warning,megapost'! Te grappig! App verslaafd,tja,mijn telefoon is echt mijn beste vriend,hihi! Misschien moet ik er eens voor in therapie
@Midani welkom en veel succes, je staat erop, nog geen testje gewaagd? @Souries hahaha ja mijn vriend zegt dat ook altijd tegen mij maar ik heb nog niet eens veel apps lol
Wat leuk! Wat zou je willen gaan opzetten? Ik heb echt een super leuk vak! Elke dag met plezier naar het werk en de klant het wauw! gevoel te geven.. En nu sluit ik af, want..... jaja wij gaan plassen stampen op Texel!! haha. Zal wel een enorme kroegentocht worden
Ja, als ie morgen stijgt krijg ik een kruis op dag 18. even goed blazen! Lavina hoop dat je temp stijgt morgen! Minnie hoop ook dat je morgen een kruis krijgt Mamajens veel plezier op Texel
Hoi allen. Ik heb nog helemaal niet meegekletst, maar lees wel mee hoor. Begint spannend te worden. De meiden die nu rond de eisprong zitten, veel plezier met klussen. De rest succes op de wachtbank. Klinkt stom maar heb sinds een week een weeig gevoel in mijnn maag en geen zin in avondeten, heel moe en chagerijnig terwijl ik dat nooit ben. Vriendelijke steekjes in onderbuik. Vanaf vandaag pijn in de borsten. Juist omdat ik deze klachten heb wilde ik het niet in het forum zetten omdat ik dan mezelf valse hoop geef vind ik. Maar heb toch maar besloten om het met jullie te delen. Mijn nod is denk ik maandag of dinsdag. Heb op maandag 2 juli positieve ovu test gehad.
@smeagol daar is het forum toch juist voor, en ach ja valse hoop, denk dat iedereen dat sowieso wel beetje heeft, zelfs als ik niet zou delen zou ik denken hmm misschien. Je zit net 2 dagen voor mij met je NOD, wanneer wil je gaan testen? Klachtjes zijn wel herkenbaar, maar ik ga ook nergens van uit.
@ lavina Die wisselende temp zegt niets hoor, kijk maar naar mijn grafiek van de vorige zwangerschap: 327ac1 Ovulation charts on FertilityFriend.com Al had FF wel mijn ei verkeerd ( bleek achteraf bij de verloskindige)
Dankje lavina. Probeer er deze maand minder mee bezig te zijn. En wil niet elk pijntje zien als symptoon, maar hihi is moeilijk. Zit nu in vijf goede cyclussen. Maar deze is totaal anders. We zullen zien vijf cyclussen is ook nog niet veel. Ik ga proberen af te wachten tot dinsdag voorbij is dan pas testen als ik niet ongi ben. Weet niet of het lukt, heb twee zwtesten in de kast liggen. Heb jij al een testdag in gedachten lavina?
@ Dia: Ja dat dacht ik ook. Maar als je geen overgewicht hebt dan is dat toch niet nodig om af te vallen. Een gezond gewicht is ideaal. Ik zou ook wel 4 kilo kwijt willen, maar dat doe ik daarna wel weer. @ smeagol: Spannend voor jou! Hoop dat het gewoon lekker raak is! Welke ovu testen gebruik jij? (uit nieuwsgierigheid) Ik heb die van Z&W en werken bij mij schijnbaar prima.
Deze maand wel ja, vorige cyclus was mijn temp 36.6 voor mijn ei en na mijn ei 36.8 en er zat niets anders tussen, dus 2 rechte lijnen