Nou meiden ik ben ff de hort op, ff boodschappen doen en maar even langs mijn moeder, die vroeg of ik nog langskwam ach ja doen we dan maar Ben er einde van de middag weer, tot dan!
Ja dan is het een hele verstandige keus! Ik moet ook uitkijken dat ik niet veel zwaarder wordt hoor. Ben in 4 jaar 2 a 3 kilo aangekomen. Tenminste, ik kom heel snel aan als ik niet gezond eet. Dus ik eet veel fruit en groente en minder vlees en regelmatig vis. Weinig aardappels, wel 2 keer in de week pasta en gemiddeld 3 boterhammen per dag.
Amandie. Ik gebruik predictor. Volgens mij wel de duurste maar vind ze heel duidelijk. Heb een maand van kv gebruikt wel piek gevonden maar niet zo duidelijk als predictor.
@mama79; gecondoleerd gewicht; hier een normaal gewicht voor mn lengte, al zit ik wel aan de 25 qua bmi dus een beetje in de gaten houden is goed. ik eet wel super ongezond, veel snoep/chips/frisdrank en vaak smiddags tosti/worstenbroodje etc. dus eigenlijk moet ik wat gezonder gaan eten. denk dat ik nu ook op het wachtbankje zit. vruchtbaar slijm is foetsie, dus hoop dat we goed gemikt hebben. zou wel leuk zijn om zwanger het nieuwe huis te betrekken.
Hallo dames, hier vlak voor nod en mijn slijm doet raar, ipv witte dunne melkachtige afscheiding die ik elke maand heb, is het nu doorzichtig en plakkerig en dikker (sorry voor details), maar wel ongikrampen en negatest. Ben er gewoon wat misselijk over, maar dat komt denk ik door de spanning. Zijn er nog meiden die vandaag of morgen testen, zou mooi zijn om wat mooie positieve testen te mogen zien
hey meiden ik lees wel mee maar heb al even niet gereageerd heb het druk huis vol logges,we zitten om en nabij me vruchtbare dagen!! dus druk aan de klus. vandaag ben weer voor controle geweest en besloten in overleg met de gyn om uit het medische circuis te stappen. we gaan nu nog proberen tot janu 2013 is het dan nog niet gelukt dan weer het ziekenhuis in. hopen dat et nu niet meer zo lang zal duren. hoe is het et de rest van de dames? de eerste kunnen al bijna testen. spannend hoor!!! succes voor de meiden die bijna mogen testen
Hier ook van die klachten, constant duizelig (zelfs als ik stil zit?), rommelende buik, opvliegerig karakter.. Probeer er zelf niet te veel aandacht aan te geven, dinsdag is mijn NOD, ben benieuwd hoe lang ik kan wachten met testen.. In mijn geval kan het ook nog van het ontpillen zijn. Als iemand iets leuks weet ter afleiding?
Zal het in gedachten houden Mamajens, maar mijn man is oorspronkelijk grafisch ontwerper... denk dat ik hem dan op zijn teentjes trap! Hahaha! Heb je een website? Ben nieuwsgierig naar je portfolio! @79mama: gecondoleerd! Ja het zou erg apart zijn als je nu zwanger blijkt te zijn! Jammer dat je opa het niet meer mee kan maken! Hier ook trouwens, alle opa's en oma's zijn ook al weggevallen. @vroegtesters... ik zit hier vreselijk te twijfelen of ik er weer een test tegen aan zal gooien, ik heb vandaag kv 2v5 meegenomen voor a.s. dinsdag en nu word ik natuurlijk ongeduldig!
@ Masami: Heb je geen laat ei? Dat je nu doorzichtig en plakkerig slijm hebt? Ik heb nu mijn ei en dat is ook zo. En ik weet zeker dat nu mijn ei er bijna is door ovu testen. Of heb jij die ook gebruikt?
Lastig ja, hier nog zo'n twijfelaar. Ben er meer mee bezig dan ik had verwacht, heb testen thuis liggen en hoop dat ik het kan laten vanmiddag. Liefste zou ik het samen met mijn man doen en die is pas laat thuis... Nog meer nieuwsgierige aagjes hier? (mijn NOD trouwens ook de 17e)
Volgens mij bedoel je mijn opa... Of ik heb iets gemist... dan kun je deze opmerking als ongelezen laten.
Nee heb geen laat ei, ik heb een regelmatige cyclus elke maand. Daarbij komt bij dat ik 2 weken geleden naar het zh moest voor inwendige echo en ze daar kon zien dat mijn ei op springen stond. en afgelopen 9 juli naar de FA moest en weer inwendige echo gehad en zij kon zien dat mijn ei idd was geweest.
Oh gemist dus...sorry!! @mama... gecondoleert.... ik weet hoe je je voelt!! ik had idd ook even afstand genomen.. veel moed en steun gewenst.
@Midani spannend! @gezond eten, jeetje wat eten jullie veel! ik krijg niet meer dan 2 boterhammen, beetje aardappels groente en vlees en wat yoghurt weg @masami klinkt als sticky wat je krijgt na de eisprong, wanneer ga je nog eens testen? @mamavand oh spannend zeg, hoop dat het lukt voor je weer terug gaat de MMM in @Britttt die klachtjes had ik oook allemaal de eerste maand, nu eigenlijk niet @Chickie hahaha wie koopt er dan ook al testjes Benieuwd of je je in kan houden @wendy27 welkom en veel succes, zet je op de lijst, mag ik je leeftijd er ook nog bijzetten? Nou nog geen sokjes bij de post idd, dus morgen of maandag Stuur hem morgen alvast naar boven als ik de post nog pak in de hal lol