hahaha poof Zoiets zal het ongeveer wel gegaan zijn ja LOL maar zonder gekkigheid, innesteling kan dus ook later, had het pas op mijn NOD en duurde 2 dagen, incl. knallende koppijn trouwens. Had nog wel een nega-test op dag na NOD maar 4 dagen daarna een knal posi-test Inmiddels 6 weken zwanger en de kwaaltjes beginnen te komen Gecondoleerd voor de dames van wie de opa overleden is, sterkte meiden! En heel veel succes komende weken allemaal met testen en wachten, ik hoop voor jullie een prachtige posi-test! En natuurlijk een nog prachtiger kindje
Hier voor de gein net al een tesje gedaan. (kon me niet inhouden) Negatief natuurlijk. Kon ook bijna niet anders 6 dagen voor NOD. Morgen maar weer eens langs de kruidvat
@Lavina,, Ja tis heerlijk om ffies van je af te kletsen en manlief zit me alleen maar raar aan te kijken.. hahaha!! Gezellig dat ik me ertussen mag proppen Ik heb vorige maand VOOR mijn NOD een test gedaan, ik hield het niet meer van spanning... Maar die was negatief, toen dacht ik.. als ik over tijd raak dan doen we er nog wel eentje,, maar toen kwam de menstruatie (duurder ook korter als normaal, normaal ben ik de volle 6 a 7 dagen verder, nu na 5 dagen al) en dacht dat het niet meer nodig was, nu achteraf denk ik dat ik dat beter wel had kunnen doen, voor mijn eigen hoofd alleen al Tis nu nog maar een paar dagies wachten.. Maar het brand zo als er nog een testje in de la ligt Vooral als het al zo rommelt in je buikie... Gisteren avond had ik steken net boven m'n muts... was ook zo weer weg... Vond het wel raar?! haha... Eetsmakelijk trouwens... En voor de rest SUCCES!!!
Hahaha! Had je ook ongi klachten dan die 2 dagen of voorafgaand? Heb ik nu namelijk wel. Enorme buikpijn!
Nee, daardoor twijfelde ik ook, ondanks die nega-test. Normaal word ik 's ochtends rond een uur of 5 wakker van de pijn en dan weet ik dat ik ongesteld ga worden. Dat had ik nu dus niet, wel een beetje krampjes maar nauwelijks pijn vergeleken met normaal. Maar dat is natuurlijk bij iedereen anders, het kan evengoed nogal zeer doen. Wat bij de een is hoeft bij de ander niet zo te zijn. Ik duim voor je!!
@Blijft toch nog even spannend dan Geranium. Hopelijk gaat het net zoals bij MamavanF. @Prisje, welkom en lastig he dat w88. Als ik jouw was zou ik morgen een kv 2v5 testje doen, je zit dan toch 2 dagen voor NOD? Als je vermoed dat het de vorige ronde al raak was dan moet ie nu toch wel knalpositief zijn. En anders nog gewoon een paar daagjes geduld, dat is echt het allerergte van het zwanger proberen te worden.
Ik neem mezelf voor om niet voor mijn NOD te testen.. (Hoe moeilijk ook...) heb gezien dat als mijn temp morgen stijgt ik mijn kruis krijg op dag 18... dan zit ik idd 3 dpo
Mh.. ik hoop dat het wegblijft Geraniums... ik blijf voor je hopen! welkom priscilla... lastig verhaal... ik zou idd met een 2v5 test een testje wagen.. en hopelijk ben je zwanger. Ik vind de dagen zo langzaam gaan... Ik ga denk ik toch op mijn NOD testen.. de 21e dus.. mocht mijn ei later zijn geweest.. dan zou de 2v5 test toch licht posi moeten zijn die dag. Gewoon omdat ik geen geduld heb...
Ik ga een poging doen om te wachten tot ik 1 dag overtijd ben... Maar als ik nu eens wist wanneer dat was Ik neem het gemiddelde van mijn laatste twee cycli en dan is het dus 32 dagen... 19 juli dus denk ik (donderdag) Maar eigenlijk denk ik stilletjes aan dat ik gewoon in het rood ga staan... en zelfs dan ga ik nog erg teleurgesteld zijn, want ookal ga je er van uit, toch is er die ijdele hoop!
Ja precies... op de wachtbank is de spanning altijd zo groot. Maar de hoop ook.. zo tegen de tijd van je NOD..en je voelt de ongi aankomen.. voel je de hoop langzaam wegsijpelen.. dat is nog erger... Ik hoop zo dat t raak is.. wil zo graag een kleintje...
Ja hier nog een, mijn buik voelt niet goed! Denk ook dat ik ongie ga worden! Elke keer weer spannend dat wachtbankje en ow zo moeilijk om niet te testen he! Maar er niet mee bezig zijn gaat ook niet als je de hele dag van alles voelt, dus dan houden we elkaar hier op ZP maar bezig toch?
Ja precies.. ZP houdt mij een beetje aan de praat maar ik ben er daardoor ook wel iets meer mee bezig denk ik... maar goed.. als ik dan niet zwanger ben..kan ik iig blij zijn voor een ander...dus dat is ook leuk
Ik ben een actieve meelezer, maar schrijf niet zoveel hier. Kan t amper bijhouden met lezen Afgelopen paar weken had ik een rare chart. Beetje Alpenachtig. Dus ook onduidelijk of ik n eisprong heb gehad volgens FF. Nu heb ik de afgelopen weken erg veel brakke nachten gehad, wel steeds op t zelfde uur getempt, maar toch een paar x een hogere temp. Als ik die op discard zet (2 dagen CD10 en 11) is er een duidelijk eisprong te zien op CD15. Dat is ook de dag dat ik normaal gesproken mn eisprong heb (temp sinds januari dit jaar). Heb n korte cyclus van 25 dagen. Zit nu dan op 5DPO. Voel me sinds n paar dagen een beetje raar. Krampen, eerst in m'n linkereileider en nu in m'n baarmoeder. Nog nooit gehad. Kruising tussen krampen en vlinders in m'n buik. Zou t? Kan t? Misschien voel ik dingen die ik graag wil voelen, maar toch. Ik kan me niet herinneren ooit zoiets gevoeld te hebben. Nu las ik eerder in dit topic dat je met de kruidvat 2 v 5 vanaf 5 dagen voor je NOD kunt testen. Maar zou dat in mijn geval niet veel te vroeg zijn? Wanneer zou ik het beste kunnen testen?
@Username, ik zou nog een paar daagjes geduld hebben en als je het echt niet meer volhoudt zo 2 dagen voor nod testen. Maar goed t is maar een advies he, je moet natuurlijk je eigen keuze maken, succes! Wat betekent discard eigenlijk, zie het ook telkens staan bij FF maar heb nog niet de zin gehad om uit te zoeken wat het is.
Hoezo vrijdag de 13e?! Loopt mijn man net boven hoort hij "drup, drup, drup" blijkt er water vanaf de zolder naar beneden te komen! Onze CV ketel lekt! En alles wat eronder en er naast stond is dus vernield incl. mijn elektrische gitaar Wij bellen met de storingsdienst, zegt die vent, sluit het water af... enne kan je wachten tot morgen? Pardon? Tot morgen niet naar het toilet, manlief morgenvroeg niet douchen voor hij gaat werken, geen handen kunnen wassen en schoonmaken zonder water terwijl onze kat aan de race is en overgeeft (met bloed erbij)... dacht het niet! Moet het water vannacht dan ook nog schade maken op de trap of de begane grond? Ik snap dat het vrijdag is en laat... alsof wij dit leuk vinden!
Oh nee chickie.. wat erg!!!! En nu? komen ze pas morgen? wat vreselijk... echt onzin vind ik dat.. dat ze je willen latsn wachten... En ook heel zonde van je gitaar...