Ja ik wacht het wel af heb al eerder 2x een cyste gehad in het begin toen ik stopte met de pil maar heel tijd niks meer gehad en nu ben ik bang dat ik er weer 1 heb
Ik heb geen ervaring met cystes op eierstok, heb ze wel in mijn borst gehad, was ook pijnlijk gevoel. Dus jij herkent het gevoel van eerder? Wat hebben ze er toen mee gedaan, weggehaald of? Heb je al iets gehoord over zaadonderzoek van de 11e?
Jaaa ik herken het gevoel zeer zker maar heb het nog niet zo erg gehad als toen ! de 1e is gewoon gekrompen en weg gegaan met menstruatie en de 2e was 7 cm zou eigenlijks aan geopereerd toen moeten worden maar toen ik dus die dag geopereerd zou worden gingen ze kijken en was die nog maar 1 cm maar ze hebben toen de operatie wel doorgezet vanwege om te kijken hoe het van mij van binnen uitzag ivm zwanger worden maar dat was allemaal goed dus ze hebben toen dat cyste weggezogen!! Nee we hebben het ingeleverd kan over 10 werkdagen bellen dan kan ik misschien de uitslag horen maar kan ook pas 6 augustus zijn als we weer naar de Feriliteitsarts moeten omdat de dokters het ook wel eens gaan nakijken zei ze dus dat is nog even afwachten
Hoop echt dat de pijn snel wegtrekt en de cyste vanzelf verdwijnt. Duurt best lang die onderzoeken dan, afwachten dan maar, hoop dat er wat positiefs uit komt. Ga maar eens mijn bed opzoeken, trusten allemaal
Ja hoop het ook dank je Jaaaa tis niet niks allemaal helaas gaat het niet allemaal zo snel als je zelfs soms zou willen dat blijkt maar weer ach geduld is een schone zaak zeggen ze altijd he Slaap lekker wijfie en Leuk dat je interesse naar me had
@gesien: da's niet niks zeg! Klinkt behoorlijk pijnlijk! @iedereen: thanx voor de reacties. Wel ontzettend irri dat m'n schoonouders er waren. Hele avond geforceerd leuk doen is best moeilijk! Nu maar lekker in m'n nest, slapen. Truste allemaal!
Goedemorgen!!! @Geranium, balen zeg Hopelijk de volgende ronde meer geluk!! @Chickie, jeetje wat een vette ellende met die lekkage, dat het maar gauw dinsdag is dan. @Sarah, zal wel een hele leuke verrassing zijn voor je dochtertje dat jullie naar Disney gaan @Gesien, he bah hopelijk is het geen cyste deze keer. @Mamavan5, zoals de andere meiden al zeggen, respect hoor met 5 kids en binnenkort misschien 6. Wij zijn er ook klaar mee na nr 2. Tja en zoals Sarah zegt als het een 2-ling is dan maakt het ook niet uit natuurlijk Vandaag eindelijk mn kruis bij FF, dus Lavina zou jij mij willen verplaatsen naar de 26e? FF raad aan om de 27e pas te testen omdat ik vorige keer een LF had van 15 dagen maar ik ga gewoon 14 dpo testen.
goedemorgen! jeetje wat kletsen jullie veel seg!!! wel gezellig he?! hier heeft ff een kruis gezet op dag 12 en die dag hebben we s'ochtends geklusd,dus nu hoop ik dat het raak is! voel me ondertussen nog altijd wel goed en merk nog niks speciaals... alle en nu op het wachtbankje en binnen een dag of 10 begint het broekloeren vandaag gaan we een mesthoop maken want als we 1x het gras afrijden dan zit de groene bak al vol en om dan nog eens 2w te wachten eer die leeg word gemaakt,staat het gras al weer heel hoog en zo blijven we bezig en ook,onze groene bak werkt op gewicht,dus dat telt al direct door op de rekening! onze poes plast al enkele dagen binnen ofwel is hij aan het afbakenen (alhoewel hij gecastreerd is) ofwel heeft die een nier-blaas-probleem... we gaan het nog even afwachten en dan naar de dierenarts moest het niet beteren. ingh ja das nog wel wat te vroeg voor die kwaaltjes... brittt,midani,wendi27:welkom en succes! 79mamaoh meid gecondoleerd!!!!dikke knuffel! lavina:ik hoop toch dat het raak is voor jou,maar zag dat je temp gedaald is? smeagol:ik probeer wel 1x per dag op iedereen te reageren ,maar als jij dat niet wil doen hoeft dat ook niet en wil je iets kwijt,dan is er het forum... klets gezellig mee als je zin hebt. spannend!! masami:en en en?al getest? geranium:he balen seg!toch ongi geworden... mammavan5:wauw een 6de?proficiat dat je dat aandurfd!ik ga voor nr 4 en ben nu soms al wat bang!maar de wens is groot dus we zullen wel zien... mh90h jij ook al ongi!?balen! prisje:welkom en tja die gedachten...dat doe ik ook en daar kan je ook niet mee stoppen...maar heb je al eens een test gedaan? gebakjeh dat jij zo vroeg durft testen?!nee dat zou ik echt niet durven! je had na je ongi ook nog eens kunnen testen,dan was je zeker geweest... username:de kv2v5 kan je idd vroeger gebruiken,maar als ik jou was zou ik een paar daagjes wachten... chickie:klinkt voor jullie idd de 13de!!oh wat vervelend om dit nu voor te hebben en wat een rare vent seg!heeft die er zelf geen verstand van dat een mens niet zonder water kan!hopelijk is het probleem snel opgelosd! gesien:had ik afgelopen paar dagen ook en dan was er een piek en sindsdien is het gedaan,dus misschien je eisprong?
goedemorgen dames, jemig wat kletsen jullie veel zeg, kan het niet meer bijhouden, sorry. Ik heb de ha gebeld, maandag moet Ik langs komen. Ben nu al zenuwachtig. Iedereen een fijn weekend.
@Sofie, fijn he dat FF een kruis heeft gezet, is toch weer een extra bevestiging dat je ei is geweest. Heb eens gekeken naar ons intercourse pattern ( gemeenschapspatroon) en de score was high (betekent op de juiste dagen geklust). Dus daar zal het niet aan liggen. Maar ja vorige ronde hadden we ook een highscore en toen ook niet raak.... Ach ja we zullen wel weer zien, probeer iig niet op kwaaltjes te letten Maar is wel moeilijk hoor als je vanalles gaat voelen, zo heb ik standaard na mn ei last van vage misselijkheid en tintelende/jeukende tepels, nu dus weer dus ja probeer er dan maar niet op te letten pffff
@Ior, fijn dat je maandag al terecht kan bij de HA, hopelijk wordt er een oplossing gevonden van je lange cyclus.
Goedemorgen allemaal @ior: sterkte alvast bij de ha, fijn dat je er zo snel terecht kunt! @hier: heb nog steeds vreselijke buikpijn en daar komt nu ook pijn in m'n onderrug bij. Gelukkig wel goed geslapen vannacht! Wil deze ronde toch maar eens beginnen met ovu testen. Een vriendin van me heeft de dipsticks van sensitest gekocht. Iemand daar ervaring mee? Of zijn er andere ovu testen die beter of prettiger zijn?
@sofie Ik had nog 1 test liggen en kon me gewoon niet inhouden. Omdat ik net daarvoor op FF gezien had dat er ook al mensen op 8 dpo enzo positief testen. Al zal dat meer uitzondering dan regel zijn. Maar ik had er eigenlijk ook nog niets van verwacht hoor. Hopelijk over een paar dagen een posi test, of mijn ongi. Dan kunnen we weer verder.
Minnie; Jeuj een kruis! hier ook vandaag het kruis geha. De mijne lijkt wel een beetje op de jouwe MamaJens ; Balen!
@Mamavanjens.. nee balen!! Veel liefs Goede morgen ladies, Man ik ben zo moe... wel goed geslapen gelukkig. Wat een rotweer.. we wilden naar t park gaan.. maar denk dat we dat overslaanmisschien dat we ff naar de bieb gaan... dat is hier ook een hele experience... vl ligt nog te slapen terwijl ik al sinds half 8.. met noa op ben.. majmaja hij werkt hard..elke dsg om 5 uur uit bed.. dus hij mag lekker uitslapen..
Hier ook alleen maar regen regen regen. Zowel mijn man als de kleine slapen nog Dus ik zit heel zielig in mijn uppie beneden, met een kat die loopt te spugen, de wasmachine al aan, en ik heb zelfs al gedweild. En het erge is, ik kijk net op buienradar, het blijft gewoon tot vanavond regenen. En ik wil toch echt nog even de stad in naar de kruidvat