Mijn lichaam neemt een loopt met me idd :S Ja eigenlijk zou ik liefste nu naar bed gaan en snel weer wakker worden maar dat werkt helaas niet Ik kan echt zo slecht in slaap vallen de laatste tijd, vannacht pas half 3 ofzo, terwijl ik er om half 1 in lag :/ Ga jij toch nog op NOD testen of eerder?
Nou.. eerst wilde ik pas 25e testen... toen besloot ik toch maar gewoon op nod de 21e.. maar nu ga ik donderdag de 19e testen...wil eigenijk al de 18e.. maar ik ga mn moeder helpen de schuur uit te ruimen.. en als ik het dan weet.. dan kan ik het misschien niet goed voor me houden..maar misschien doe ik het toch die ochtend...
Pipetje bij de 2v5? Is dat nieuw dan? Ik heb de dipsticks van Matcare klaar liggen. Weet eigenlijk niet meer of je daar ook al voor je nod mee kon testen. Met die van Kruidvat heb ik bij de eerste 4 dagen voor nod positief getest.
@Sarah ja kan me voorstellen dat je het dan niet voor je kan houden @79mama ja ik ken ze niet anders dan met pipetje, die andere die ik heb is wel midstream (Z&W) maar heb het niet zo op de extra gevoelige testen.
Zo geduldig ben ik hahahaha NOT... ik dacht dat ik wel 4 dagen na mijn NOD kon testen.. dan wist ik zeker dat de test knal zou zijn... later dacht ik.. dat hou ik nooit vol.. dan maar op NOD zelf.. maar met die 2v5 kan je 4 dagen voor NOD testen.. dus dan maar de 18e of 19e...
Hm dan had ik een andere van Kruidvat denk ik, was volgens mij ook duurder. Wel van Kruidvat, de bon zit nog in mn zwangerschapsboek hahaha
Zou ik dus ook doen Ik ga nog eens even googlen naar die matcare testen. Anders moet ik miss ook maar eens naar Kruidvat!
Zwangerschapstesten : Mat Care Zwangerschapstest Strip 3 stuks Het staat er al bij. Ook 4 dagen voor NOD
Ja... die zijn dan ook weer goedkoper.. maar hoor twijfelachtige verhalen over sie testen.. en de 2v5 testen zijn naar horen echt bijna 100% accuraat.
Hm oke, mijn eerste test was die van kv (ik dacht 7.95 dat ie was) en omdat ik die van matcare nog had (gelijk met ovu besteld toen) heb ik die daarna ook maar opgemaakt. Geen problemen mee gehad
Zo ff een potje en de testen verstopt zodat ik er morgenochtend makkelijk bij kan Ken de testen van matcare niet, dus kan er niks over zeggen.
Ik denk dat ik morgen ochtend weer ga testen. ook zonder man lief. ik zeg gewoon dat ik ga poepen, dan blijft hij wel uit de buurt hihi. Ik wil hem ook verassen als het zo is. Hier al vanaf vanmiddag vaag misselijk af en toe. Bah. Hier trouwens goede ervaringen met sensitest en met kv2 voor 5 euro.
Hm... als ik in de buurt van het kv ben haal ik daar nog wel even wat Ik zie net dat een evt uitgerekende datum op de verjaardag van mn zusje is