NOD-lijst 16 t/m 31 juli 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chickie, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    6 april! Ik moest nl even kijken want wij laten een huis bouwen en die is als het goed is in februari klaar. Later hoop ik dus echt niet!

Succes gebakje!

2. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Test ook pas weer na NOD als het negatief is trouwens

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Bij de vorige was ik al halve wege toen hebben we nog 10 weken bij mijn schoonouders gewoont, ivm kopen en verbouwing van een nieuw huis, en zijn tussendoor ook nog getrouwd. maar zoveel dingen in 1 jaar (kind trouwen huis verbouwen) is erg veel. Lol

4. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Pffff gebakje das idd heel veel...zeker als je zwanger bent..
    Hier moeten wij ook een extra kamertje maken...we hebben nu 1 grote kamer.. die moet dan doormidden... maar das een werkje van maximaal een week.. dus daar maak ik me niet druk over.

5. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Wij hebben een leeg kamertje hier, tis wel niet zo extreem groot maar voldoet prima :D

En idd gebakje dat is wel erg veel in 1 jaar!

6. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Oh dat lijkt wel op ons leventje 5 jaar geleden haha. We zitten nu in een tijdelijk huis waar we prima zitten hoor! Maar zou toch fijn zijn als ik niet met een week of 38 nog moet verhuizen ;)

Ik ga mn bed in! Truste

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    De dag van mijn bevalling zijn mijn meubels nog bezorgd ;) maargoed daar heb ik weinig van mee gekregen, want ik lag in het ziekenhuis. (stond nog oude meuk in zeg maar) dus ik kwam thuis met kind in een ingericht huis.

8. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Trusten 79mama :)

Das wel een luxe gebakje :D Heel ander gezicht ineens natuurlijk haha

9. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ik hoop echt dat we posi testen... en dat we samen naar de mama's maart mogen!

Truste mama79

10. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Hier nog zo 1, denk dat ik deze keer nog meer teleurgesteld ben als laatste maand als het niet raak is :/

11. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    zo voel ik me ook helemaal!!! Het maakt je zo f****** onzeker! :x

12. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Zo... ik ook heel erg... ik denk dat ik dan ff afstand ga nemen hoor.. en dan terug kom rond mijn NOD...ik wil zo graag...net als iedereen natuurlijk.

13. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Echt he!!! Het voelt gewoon zo rot om het niet te weten.. maar niet zwanger zijn voelt nog rotter... bah bah... ik heb geen geduld... maar moet het nog een paar dagen opbrengen.. het liefst test ik morgen.. maar dat heeft totaal geen zin... die is toch negatief...

14. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik ga er van uit dat het minimaal 6 maanden gaat duren, en alles wat eerder is is nog beter. dan is de teleurstelling ook niet zo erg de eerste tijd.

15. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Ja ik ga er ook vanuit dat het rond die tijd gaat duren, is alleen zo lastig ik wil al zo lang kinderen, en telkens ging er weer iets niet zoals het lopen moest in het leven en in de liefde, ja thats life maar toch. Dus nu ik er eindelijk voor mag gaan duurt het dan nog langer lijkt wel, maar mag niet klagen, er zijn genoeg meiden die er al veel langer over doen.

16. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Ga maar eens naar bed proberen nog wat te lezen en hopen dat ik snel in slaap val, zodat het snel morgen is. Zodra ik iets weet horen jullie het, zal wel niet heel vroeg zijn, zondag is lekker lui dag :p

17. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik ging er ook van uit dat het een half jaartje zou duren... tot ik dan vorige ronde 5 dagen overtijd was en echt begon te hopen... net op dag van ongi van mn zus hoorde dat ze al 11 weken zwanger was. En zeker nu ik 5DPO allerlei kwaaltjes krijg: borsten die zo nu en dan wat zeer doen en voller zijn, maar vooral die krampjes in de onderbuik die lijken alsof je ongesteld gaat worden. Zeker 7DPO een erg trekkend gevoel in de onderbuik! WEIRD!!! Dan slaat je fantasie ineens totaal op hol en vergeet je dat half jaar dat je voor ogen had... ineens moet het nu en niet later!

18. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

1 april geeft mijne aan als uitgerekende datum

19. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik ga lekker mijn bed in. Hubbie heeft nachtdienst, dus niemand om me aan te warmen. hopelijk kan ik jullie morgen een mooie foto met 2 strepen laten zien.

Wel trusten

20. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Trusten Allemaal

Deel Deze Pagina