NOD-lijst 16 t/m 31 juli 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chickie, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Truste iedereen... spannende dag morgen.. ben zeeer zeer benieuwd!!!!

2. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Slaapwel!!

3. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    Ik mag op Rood ik ging net naar de wc en heb helder rood bloed gespot met soort zwarte stolsels is dit normaal ik heb het anders nooit ?

4. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

stolsels zijn op zich normaal, zover ik weet... als je het niet vertrouwt kan je altijd nog een test doen toch?

Wel balen :(

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Geen innestelinga bloeding ? Mama v 5

6. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    Ja zeker balen ik had pas de 20e ongi moeten woorden dus dit is wel vroeg helaas op naar de volgende ronden hopelijk dan meer geluk

7. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb

nee dat denk ik niet het is best al wel veel het is niet een veeg of zo

8. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ah nee!!! Balen mamavan5... ik heb ook afentoe stolsels bij ongi... maar niet altijd... wel 6 dagen te vroeg ongi.. das best veel.. misschien een innesteling?..
    Btw.. bij sommigen duurt een innesteling soms 4 dagen... en komen ze er pas laat achter dat ze toch zwanger zijn...
    Maja jij kent je lichaam het best.. en je hebt al 5 zwangerschappen meegemaakt...

Iig heel erg balen..

9. geranium32

geranium32 Niet meer actief

@alle rode dames: ik baal met jullie mee!!!!

Vandaag maar eens ff achter de pc gedoken en van alles uitgezocht over ovu testen. Heb ze besteld, samen met een nieuwe thermometer. Heb toch gekozen voor de sensitest, dus ben heel benieuwd!

Ik heb me alweer illegaal aangemeld in het nieuwe topic! M'n nod is op 8 augustus, maar dit topic is veel gezelliger dan het andere!

Voor nu truste allemaal!!!!

10. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb

ja wat je zegt 6 dagen te vroeg maar het is echt wel veel bloed verlies heb ik nooit gehad met een innesteling of zo dan was het licht roze afscheiding zeg maar dus ga er van uit dat ik nu ongi ben baal enorm nu

11. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ja dat snap ik heel goed... tis elke keer een kut gevoel.. zeker als je hoop zo groot is.

12. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    ja ik snap wat je bedoel wij wilden na de miskraam gewoon snel weer zwanger woorden het was al ellendig genoeg eerste kerstdag begon met bloedverlies 27 december kon ik echo laten maken toen zagen ze dat het hartje niet meer klopten toen kreeg ik wekelijkse controle wand de vruchtzak kwam er niet uit 29 maart zag ze helemaal niets meer op de echo en zij dat ik schoon was dus vol goede moet er tegen aan maar normaal ben ik binnen een maand zwanger en nu niet ik snap het niet en had zo gehoopt dat het deze maand wel lukte maar dus weer niet vind het gewoon klote

13. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen!!
    Grrr hebben jullie ook zo'n hekel aan mensen
    die zeggen, dat als je al een tijd bezig bent om
    zwanger te worden, misschien is het de tijd nog niet,
    en moet je nog dit of dat bladibla ... ?! Word
    er soms verdrietig van :(

14. Britttt

Britttt Lid

13 jul 2012
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mensen zijn vaak dom, ze weten niet wat ze zeggen en wat het met iemand kan doen. Niets van aantrekken, is gewoon hun onvermogen om jou fatsoenlijk te kunnen steunen.

Hoop vandaag een zonnige dag, misschien ook nog wat leuke meldingen hier?

Zelf de hele tijd duizelig, net alsof er watten in mijn hoofd zitten. En heel erg kriebelig/licht ontvlambaar. Kan natuurlijk ook het ontpillen/aankomende ong zijn, dus ga proberen een heerlijk rustig dagje te hebben. Vandaag 2 dagen voor nod, maar ga pas testen als ik 1 dag erna nog geen sporen van mijn menstr zie.

Hier nog meiden getest? Hoop op leuk nieuws, anders alvast een dikke knuffel!

Fijne dag meiden!

15. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Tja ik weet het, maar soms.. Oef!
    Ik had gister precies hetzelfde gevoel
    wat jij beschrijft trouwens, voelde me zo vreemd!

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    meiden ik probeer wel mee te lezen. maar gaat soms zo snel en heb niet de tijd de hele dag achter de laptop te kruipen .. ik duim voor een roze lijst

17. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    #1217 gebakje, 15 jul 2012
    Laatst bewerkt: 15 jul 2012
    Moguh !!!

Ik heb getest .
    Ik kreeg op de kv2v5 een heel erg tuurstreepje. Zo licht dat ik het niet eens op de foto krijg. Tot overmaat van ramp liet ik de test nog in de wc vallen ook :p (wat ook niet echt bevorderlijk is natuurlijk)

Maargoed ik heb nog nooit een tuurstreepje gehad , altijd omo-wit bij mij.

Dus ik heb goede hoop. Vanmiddag nog maar eens eentje doen, om zeker te weten dat het geen verkeerde test is of zo.
    En morgen en over morgen natuurlijk weer 1 :p

18. geranium32

geranium32 Niet meer actief

@nik: vervelend hoor, dat soort mensen. Dat is ook exact de reden dat we het aan niemand verteld hebben!

@gebakje: spannend!!!! Hoop voor je dat het vanmiddag duidelijker is!

@hier: helemaal niks bijzonders. Komende week een drukke week voor de boeg met de musical van m'n groep . Wel heel veel zin in! En dan heerlijk vakantie, kijk ik echt naar uit!

19. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hoi dames ik kom er deze ronde niet veel kijken omdat ik er nu effe niet wil aan denken. Ma kom effe melden dat ik 1 goed eitje had gisteren bij de gyn en heb dan ook gisteren mijn pregnyl spuit gehad wat dus wil zeggen dat ik mag testen op 29/7 dus als iemand mij van 31/7 wil afhalen en op 29/7 wil zetten?

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Goedemorgen,

Veel geschreven meiden sinds gisteren.

@Ing, wat een rotsituatie met vriend A en B, ik heb een beetje hetzelfde meegemaakt 6 jaar geleden. Vriend(niet beste) van mijn vriend werd ook verliefd op mij en hing toen ook allemaal verhalen op dat mijn vriend niet goed voor mij zou zijn bla bla. Achteraf probeerde die gewoon mij voor zich te winnen waar ik gelukkig niet ben ingetrapt. De vriendschap is trouwens niet meer goed gekomen. Hoop dat je eruit komt met je vriend.

Wiite puntjes op tepel: Kan door een zw.schap komen maar ik heb het standaard na mn ei.

@MH90, veel succes in de volgende ronde!!

@Lavina, ongigevoel is niet fijn maar je kan het ook hebben als je zwanger bent dus helaas weet je nu nog niks. Hopelijk is je test positief straks!!! Bedankt dat je mij hebt verplaatst!!

@TS88, jij ook succes in de volgende ronde!!

Mijn uitgerekende datum zou 4 april zijn mocht het raak zijn, dus dan kom ik bij vele van jullie niet in het bevallingstopic *Baal*

@Mammievan5, balen van het roodverlies als het echt rood en veel is denk ik wel dat het ongi is helaas. En ik ken het gevoel, ik ben ook 3x heel snel zwanger geraakt en na mn mk wil het niet meer lukken, wij zitten nu ook in de 6e ronde.

@Nik, tegen mij zeggen mensen "je bent er teveel mee bezig, daarom lukt het niet" Getver ik kan daar niet tegen hoor, alsof je er na een bbz en mk niet mee bezig kunt zijn. Of ze zeggen "ach je hebt toch een gezond kind, kan ze tenminste ook geen ruzie maken" Ach ja mensen weten niet beter en proberen je op te vrolijken.

Gisteren ondanks de regen een leuke dag gehad in de Efteling, we hebben daar lekker gegeten in het theaterrestaurant en ik heb gewoon 2 wijntjes op, vorige rondes dronk ik niks meer na mn ei maar ja het kan nog wel een half jaar duren eer ik zwanger ben en ik wil wel gewoon van het leven blijven genieten. Zo ben ik er ook misschien minder mee bezig. Hopelijk houd ik dit gevoel vast tot NOD want ben nu nog niet obsessief bezig met google en zo en let ook nog niet zo op kwaaltjes. Het enigste wat me opviel is dat ik gisteren lichte ongikrampjes had maar ja dat heb ik ook iedere maand dus tja......

Deel Deze Pagina