Balen Lavina!! Knuf! Ik wilde trouwens ook aan niemand vertellen dat we bezig zijn, maar de Doktersassistente had na een zaadtest mijn schoonouders gebeld ipv ons Achteraf kunnen we er om lachen hoor! En vl wil in zijn enthousiasme nog wel eens tegen goede vrienden vertellen dat we bezig zijn dan kan ik ook niet boos worden, is zo lief
Oh dat lijkt me echt zo erg! Gelukkig kan dat hier nooit gebeuren. Fijn dat jullie er nog wel om konden lachen, is er nog iets uit gekomen?
Ik zit me zelf helemaal gek te maken hier. (manlief slaapt nog, zit in de nachtdienst, en weet dus nog van niets) Vanmorgen dus die hele hele vage kv2v5 test, en ik moest net even wat hallen bij de AH. Lag daar een cb test naar mij te schreeuwen. Dus mee genomen en ook maar even gedaan. Ook op deze test een heeel heel vaag lijntje.
Ow gebakje da's balen, maar 4 dagen voor je NOD (volgens de lijst), dus dat is toch helemaal nog niet zo gek? Probeer jezelf inderdaad niet te gek te maken, test anders overmorgen nog een keertje met ochtendurine? Twee dagen voor mijn NOD en de testen liggen te schreeuwen in mijn badkamerkastje. Helaas, ze hebben pech, ik wil niet over een paar dagen teleurgesteld worden dat het alsnog niet positief blijkt te zijn. Niet eerder dan woensdagochtend mag er eentje de verpakking verlaten
Nou we waren eerst heeeel boos hoor, maar nu is het een grappig verhaal! Kwam gelukkig niets bijzonders uit, De assistente zei letterlijk tegen mijn schoonmoeder, dat niets een zwangerschap in de weg kon staan..
@Nik hahaha lol, ze zal idd wel gedacht hebben huh, zwangerschap. Fijn dat er niks geks uit is gekomen trouwens! Hopen dat het bij julie snel raak is!
Hey gebakje.. ik snap je hoor..maar denk dat je beter overmorgen nog een keer kan testen.. dan moet t verschil duidelijk te zien zijn... Ik snap het.. zit ook steeds naar mn test te loeren.. maar ik ga overmorgen de andere test pas doen... als die duidelijker is.. Doe ik zaterdag een cb weken indicator test... Gedulddd.. komt vast helemaal goed!
Ow Nik, dat is genant en hilarisch tegelijk! Ik moet er niet aan denken dat mijn sm zo'n telefoontje krijgt (gelukkig ook niet mogelijk hier), die is zo preuts dat ze bijna zou flauwvallen bij de mededeling!
Ja volgens de bijsluiter van de cb wel. Maakt niet uit hoe licht het streepje is. Maargoed morgen met ochtend urine nog eens kijken. Het verklaard wel waarom ik al sinds gisteren middag met vlagen misselijk ben ( bij de eerste zw trouwens geen last van gehad)
Dan wachten we vol spanning met je mee op de uitslag van morgen! En een licht streepje nu is natuurlijk al beter dan geen streepje Edit: Meiden, ik ontdek net iets geks. Op mijn telefoon gebruik ik een appje om mijn cyclus bij te houden. Eerste dag laatste menstruatie is 19 juni, cyclus duurt 28 dagen. Staat mijn NOD dan op de 16e of de 17e? Ging net namelijk zo'n leuke banner maken, zet ie mijn NOD met deze gegevens ineens een dag eerder! Nou snap ik het niet meer! Je wordt toch pas weer op dag 1 ong, niet op dag 28?
Ongi is dag 1 ja als je een cyclus hebt van 28 dagen is die ook 28 dagen, die banners doen het soms ff iets anders, dus dan vulde ik het ook iets anders is om toch het juiste aantal dagen te krijgen. Hangt van de site af
Ja heb ons in het nieuwe topic al neer gezet, wij zijn al bijna klaar met wachten als de laatsten hier op NOD zitten.