NOD-lijst 16 t/m 31 juli 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chickie, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ava Mathilde

31 mei 2012
    40
    0
    0
    Lelystad
    Herkenbaar! Hopen dat niet opnieuw de maandelijkse cyclus weer in ons onderschrift hoeven te zetten. Maar een mooie zwangerschap!

2. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    gebakje:proficiat!!jij bent hartstikke zwanger!!!

happy:balen!!

ava:idd hopen dat dat een goed teken is!

ooh ben nog iets vergeten te zeggen:
    gisteren avond lekker aan de chips (chipito kaaschips mmmmmmm)
    en normaal kan ik een hele zak zonder probleem op eten en gisteren moest ik hem opeens niet meer hebben :$
    kan ook wel omdat we net naar de film van se7en aan het kijken waren en op het moment van die dikzak,maar vond het maar een beetje gek dat ik hem niet meer moest!

3. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Jeetje, druk weekend gehad en er is zo veel gekletst! Ik vind het ook een leuk idee als deze topic afgesloten is. Dan sluit ik mij daar ook aan!

@ NiMou: ik had hetzelfde, wit en toen licht en toen iets donkerder, toen weer wit en toen weer donkerder, donkerder en knal! Dus denk dat het langzaam duidelijker wordt. Eerst gaat de hormoonopbouw langzaam en daarna ineens steeds sneller. Dus geduld is een schone zaak :-D

@Mamavand: Ik denk ook de 13e.

@ Sarah: Misschien heb je morgen of woensdag wel een knalstreep. Het hormoon wordt verdubbeld met de dag! Dus dan hoef jij niet heel lang meer te wachten! Spannend! Duim met je mee!

@ gebakje: alvast (voorzichtig) gefeliciteerd Ik zie wel een plusje!

@Warm zaad: Wahah met dit weer kan het lijkt mij toch niet over verhit zijn! Al die regen daar koelt het toch flink vanaf! Haha…

@ Sofie: Wat doet jij vriend voor werk? Ik moet vannacht ook weer alleen in bed kruipen… Soms is dat wel lekker, maar lig toch liever samen. Helemaal als het winter is dan gebruik ik die van mij als kachel :p

@Rood: Nu mag er echt geen rood meer komen hoor. Dit is echt al heel veel. Hoop dat die tuurstreepjes gewoon roze gaan worden en dat de lijst snel roze wordt met de dames die nog moeten gaan testen!

Ik moet nog heel lang wachten. Heb de 14e mijn ei gehad. Denk dat ik met de kv op de 25e ga testen. Die zijn toch niet zo duur.

Even een ander vraagje: Ik moet woensdag een verstandskies trekken kan dit kwaad? Heb namelijk wel een amoxicilline kuur gekregen (doordat ik in het verleden een hartoperatie heb gehad) die moet ik morgen gaan gebruiken en een oplos pijnstiller voor erna? Die pijnstiller is denk ik niet zo verstandig. Weet iemand dit? Anders moet ik zo even de HA bellen. Weet namelijk nog niet of het raak is en kan ook nog niet testen.

4. Ior

Ior Niet meer actief

Goedemorgen allemaal. Ik kom net terug van de ha. Hij heeft even goed gekeken hoe mijn ongi de laatste keer was (ik moest dat ook bijhouden) en hij zei dat het wel goed kwam, dat ik het nu ff de tijd moet geven. Dus nu maar hopen op een posi ovutest :) mijn testje had gisteren weer een streepje. Hopen dat hij nu donkerder wordt.

@gebakje, ik zie een streepje. Je houdt het wel spannend hoor.

5. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    @Amandi; Volgens mij kan het nu nog geen kwaad omdat er nog geen "bloedverbinding" (zo noemen ze dat geloof ik) is tussen jou en evt baby.

6. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Oh enne ik had mn ei de 12e (ipv 14e) en wil ook de 25ste gaan testen

7. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    amandie:vl werk voor de spoorlijnen.ja lig ook niet graag alleen en dan slaap ik helemaal niet goed,word teveel wakker dan...
    nee,kan nog geen kwaad,je hebt nog geen bloedband met je kindje.

ior:fijn dat je wat duidelijkheid hebt...hopen op een eitje!

79mama79:hier ook mijn ei gehad op de 12de,dus kan ook 2dagen eerder testen,maar doe dat lekker niet,blijft lekker spannend zo!

8. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Nou Sofie tis maar wat je lekker vind ;) Pfffff

9. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames, nou hier nog geen ongi en geen positest.
    Denk dat mijn ongi iets later komt, met (al 2 dagen)vlagen licht roze slijm (sorry voor details).

10. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hihi een beetje spanning er in kan nooit kwaad he?

11. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Klopt, maar dit soort spanning kan ik niet goed tegen hoor haha

12. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    @Amandie Normaal krijg je na verstandskies trekken vaak Brufen 600. Nou heb ik ergens gelezen dat als je zwanger wilt worden je beter geen Brufen kunt nemen omdat dit je kansen op zwangerschap verminderd. Dit is een reden dat ik dit niet meer neem als ik hoofdpijn heb. Ik weet niet of dit waar is maar denk meldt het maar wel even. Ik zou in ieder geval in overleg met tandarts of huisarts gaan.

13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Amandie, ik sluit me bij lolsmurf aan. Ik zou wel eventjes aangeven dat je eventueel zwanger kan zijn, misschien hebben ze dan een ander medicijn mocht dat nodig zijn.

@Ior, hoop dat de HA gelijk krijgt en dat je binnenkort een eitje hebt.

@Gebakje, ik zie ook een plusje hoor, als de beide lijnen net zo breed zijn ( dus geen pennenstreep) dan zeg ik voorzichtig gefeliciteerd

14. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Minnie zie dat wij allebei een kindje uit 2008 hebben en allebei uit 79 :D

15. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Nog geen tijd gehad om alles terug te lezen, doe ik later vandaag nog even en dan reageer ik ook ff op iedereen.

@hier: vreemd, ongi is zoek! 2 dagen volop en nu een paar drupjes bruin! Snap er niks meer van! Had ik 3 rondes geleden ook, 2 dagen ongi, 1 dag niks en weer 2 dagen ongi! Heel vaag hoor! Je gaat jezelf nu toch van alles verbeelden.
    Vanochtend hartstikke misselijk en ondanks een rustig weekend met genoeg slaap vreselijk moe! Viel gisterenmiddag gewoon in slaap op de bank. Dat heb ik normaal nooit! Nou ja, maar ff afwachten of de duivels weer terug komen!

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    geranium heb je nog weer getest?? misschien innesteling geweest??

17. Britttt

Britttt Lid

13 jul 2012
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen meiden, wat een hoop gekletst weer. Hier even kort, er komt een 'heerlijke' migraine aanval aan, inclusief misselijkheid. Zal van de week wel rood worden, meld me weer als ik iets weet.

Voor de meiden met de positieve testen alvast voorzichtig gefeliciteerd, hoop dat jullie van de week beide een super test in handen hebben.

En de rest: succes, ik wacht met jullie mee!

18. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Bedankt voor jullie antwoorden. Ik neem nooit pijnstillers, dus misschien is het wel helemaal niet nodig om die Brufen te nemen. Ik bel straks wel even naar de HA om te vragen wat verstandig is. Het is namelijk niet noodzakelijk om te laten trekken, er zit een klein gaatje in waar ik met poetsen niet bij kan. Anders moet de tandarts die maar lekker repareren i.p.v. trekken. Denk dat ik dat nu zoiezo het verstandigst vind.

19. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik krijg een ander kleurtje... Net getest en het was negatief... Morgen is mijn NOD in het beste geval, in het slechtste geval zaterdag pas... Dus wsl te vroeg getest en niet met ochtendurine... Nuja, negatief dus... Jammer, maar er is nog hoop...

20. geranium32

geranium32 Niet meer actief

@ricmar: nee nog niet gedaan. Wacht even af hoe het vandaag gaat, anders waag ik er morgen een testje aan denk ik!

Deel Deze Pagina