NOD-lijst 16 t/m 31 juli 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chickie, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Balen voor alle dames op rood...

Maar wel een officiele eerste roze dame!! joehoe! Je hebt in ieder geval onze eer gered ;)

Ik voel zelf al dat het hem niet is geworden deze maand. Heb allemaal menstruatieklachten die ik elke maand heb, maar goed. Hoor pas zaterdag ongesteld te worden, dus we gaan het zien.

Anders schuif ik gezellig nog een maandje op en sluit ik vl op in de slaapkamer zodat ik hem kan bespringen wanneer ik wil, hahaha! (je moet toch ergens om lachen in deze K zomer...)

2. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Zit trouwens toch te denken om bij mijn HA om een second opinion te vragen bij een andere gyn, ook al kwam er niks uit, vind ik het wel fijn als ik serieus genomen zou worden en misschien iets meer uitleg kan krijgen. Wat denken jullie, zal ik het doen of is het niet handig?

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

dank je wel...dat hoop ik ook

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Neirod: gefeliciteerd !!!

Het papa gevoel komt pas bij de mannen als de kleine er eenmaal is hoor. Want hun voelen niet wat wij voelen bij een zwangerschap.

En dan nog, pas als de kleine 6-8 maanden is wordt het voor de papa's een stuk leuker. Want dan zijn ze ineens niet meer zo "breekbaar" en kunnen ze er al wat mee spelen.

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @ Lavina, zovirax helpt niet meer als je eenmaal blaasjes hebt :p Dan moet je iets nemen waar zink in zit, dat droogt het uit. Bijvoorbeeld: akolip.

(medicijnen gestudeerd ;) )

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @ Ior, ik heb ook meestal net voor of na mijn eisprong rugpijn gehad. Vooral als ik net wakker was.

7. Ior

Ior Niet meer actief

Kijk, dat geeft een beetje hoop :) het wordt alsmaar erger, maar het is voor een goed doel ;)

8. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Gatver, ik wil niet naar de stad met die K regen :S ik smeerde zovirax inderdaad altijd ervoor en dan brak het niet door maar nu wel. Nou ja als het droog is straks maar even naar de stad dan.

9. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Nou neirod gefeliciteerd.. super duidelijk zwanger..

Oh nee hoop ook op rood..:(

ja lavina . Ik zou idd om een second opinion vragen.. zeker met zo'n idioot wijf waar je niks aan had... sloeg nergens op.
    En ook nog een koortslip... blegh

Nou ik kreeg op school een doos met lego in mn handen gedrukt of ik deze ff wilde schoonmaken... ik heb geen auto.. dus moet dat ding 15 min meeslepen...
    Ik heb t wel gedaan.. maar er zijn genoeg puders die wel een auto hebben.. ik stond er wel een beetje versteld van.

10. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Leuk he schoonmaak op school, ze geven de meest stomme dingen mee aan mensen die het niet makkelijk mee kunnen nemen! Deden ze bij mijn oude oppasadres ook altijd.

Tx, ik zat te twijfelen of ik het nou moest doen of niet.

11. linbu

linbu Lid

7 feb 2012
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook alle klachten ondertussen bah, bah!
    :(

12. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Proficiat eerste roze dame :-D koester elk kwaaltje... :-D

Rode dames: ppffffff laat die duiveltjes nu eens wegblijven seg...

hier: diet gaat goed...al 5 kg kwijt... tis mss niet veel maar voor mij is het veel en ben trots op mezelf :)

13. Ior

Ior Niet meer actief

Knap hoor, hier nu 4 kilo, maar doe nu niet aan dieeten, maar geen suikers en weinig ongezonde vetten :)

14. Neirod

Neirod Actief lid

23 jan 2012
    181
    0
    0
    Overijssel
    Nou, voor de meiden die ervan overtuigd zijn ongie te worden, ik dacht dat tot vanmorgen ook. Ik had gisteravond zoveel last, en zei tegen mijn man dat ik zoooooo graag ongesteld wilde worden want ik was het helemaal zat. Blech.

Maar vanmorgen was mijn temperatuur weer omhoog, naar 37 graden. Nou dat wordt nog geen ongie vandaag, zuchtte ik nog. En kijk nu eens......

Dus niet te snel verdrietig worden, zolang je geen bloed ziet, kan het nog alle kanten op.

15. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Voel je je niet stukken beter? Ik lijk me beter te voelen... net alsof ik meer energie heb gekregen :)

16. Ior

Ior Niet meer actief

@dia, ik voel me wel wat beter, maar niet veel verschil. Ik hoef ook niet veel kwijt. Ben nu 71kg met een lengte van 1.68 dus het valt allemaal nog mee gelukkig :)

17. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    bij mij zou er toch 30kg afmogen om goed te staan... dus doorzetten

18. Ior

Ior Niet meer actief

@dia, ik wens heel veel succes. :)

19. andrea83

andrea83 Actief lid

23 apr 2008
    241
    0
    0
    Ik ben al een tijdje niet geweest, ben erg druk hier. Probeer nu weer wat vaker langs te komen. Lees wel steeds mee

@ Meiden die afgevallen zijn, wat goed. Ik probeer het ook, maar het schiet niet echt op. Moet toch weer wat strenger worden voor mezelf.

@ Meiden met een streep op de test, van harte gefeliciteerd. Gelukkig een beetje roze.

Wat een rode lijst begint het te worden, ik ga hard duimen voor een hoop roze voor de rest van de lijst. Voor de meiden op rood, heel veel succes in de volgende ronde.

Hier ben ik aan het afwachten, voor de korte cyclus zou ik in de buurt van mijn nod komen, maar hou mijn langere aan. Dan is het komend weekend. Heb veel last van zuur, heb een heel zeurderig gevoel in mijn buik en voel me moe en slap. Hopelijk een goed teken, maar denk eigenlijk gewoon ongi te worden. Heb iedere keer veel klachten na mijn ei.

20. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    @andrea: ik vind men dieet eigenlijk ongelooflijk makkelijk + lekker + gezond ;) dus is voor mij niet moeilijk om dit vol te houden maar verschilt natuurlijk van mens tot mens... je moet zelf die klik kunnen zetten...

@Ior/ Thanks :-D

Deel Deze Pagina