NOD-lijst 16 t/m 31 juli 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chickie, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eeneneen isdrie

eeneneen isdrie Actief lid

1 jun 2010
    342
    5
    18
    ppppppffffffffffffffffffff.

IK WIL ZOOOOOOOOOOOOOMERRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zit al een uur naar de regen buiten te staren.... wordt je niet blij van... :(

gister een testje gedaan en deze bleef witter dan wit....
    mijn ei was ook wel laat, maar met een vleugje roze vandaag ben ik toch bang dat wij ook weer een maandje verder gaan....
    over 2 maanden de uitgerekende datum, had toch wel gehoopt dan weer zwanger te zijn... ach we zijn dan wel lekker op vakantie.
    en daar heb ik ook wel echt behoefte aan.

zo en vanaf nu wordt ik weer vrolijk;)

2. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Gebakje ik zie een streepje, spannend! :D

@79 mama: hier hetzelfde ik slaap al nachten beroerd! Vanmorgen was het half 6.... :(

@Neirod: gefeliciteerd, dit is een positieve test! Strooi even wat van die HCG hormoontjes rond hier, wie weet helpt dat! :D ;)

Hier zitten we te wachten op de dierenarts om de kat in te laten slapen, hij komt over 3 kwartier.... Verder heb ik al 3 dagen een heel klein beetje licht bruine afscheiding. Het voelt echt alsof ik ongesteld ga worden, maar geen bloed geeft moed he? Als ik morgen niet ongie ben en een beetje aardig in mijn vel zit (vind het toch wel moeilijk om ons maatje te moeten laten gaan) dan ga ik morgen (op NOD) testen. ;)

3. Danielllle

6 jan 2012
    56
    0
    0
    Drenthe
    pff ik kan haast niet meer wachten om te testen. Maar nu testen is natuurlijk doodzonde. Ook al staat er op de testjes die ik heb dat je 6 dagen voor de nod al kunt testen..

Gelikkig is er al wat roze te zien in de lijst.. En hopelijk word al nog veeeeel rozer.

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Dieeten laat ik nog wel even zitten tot na een 2de ( of misschien wel 3de) kindje.

Bij de vorige zwangerschap ben ik ruim 27 kilo aangekomen. (veel vocht, maar niet alles natuurlijk) Op 5 kilo na is het er weer af gegaan. Verder ook geen moeite gedaan eigenlijk voor die laatste 5. Ik ben 169 en weeg 77 kilo. Het liefst had ik natuurlijk 10 kilo minder gewogen.

Maargoed, ik ga dit keer wel echt bewust op mijn eten letten. En proberen alleen maar gezond te eten.

5. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    @ Neirod: Gefeliciteerd! Haha… ja voor mannen is de eerste stap voor een kind erg groot! Bij die van mij ook hoor.. Hihi.. Hij wil het wel, maar het maakt ze toch een beetje onzeker. Bij de 2e gaat het makkelijker denk ik… Ze vinden het gewoon een beetje eng!

In ieder geval de eerste duidelijke roze!!! Jeee….

@ Ior: Nou die lage rugpijn heb ik ook al 3 dagen! Geen idee wat dat is. Maar ik heb er wel vaker last van. Vandaag weer heel erg. Jij hebt volgens mij gewoon een gezond gewicht hoor.

@ Hoop: balen suc6 de volgende ronde!

@ Gebakje: Die VL van mij die is de jongste van de 3, zijn 2 zussen hebben al kleintjes en hij is er gek op. Ook toen ze baby waren, dus stiekem wilt die het gewoon heel graag. Hij vind het alleen dood eng denk ik. Geeft die natuurlijk niet toe! Haha..

@ Dia: Jij bent goed bezig!

@ Andrea: Jij heb mijn ei nu ook gehad en precies dezelfde klachten. Zeur gevoel in mijn buik, last van mijn rug zuur. Naja… kan een goed of slecht teken zijn he ;)

@ Chickie: Heel veel sterkte vandaag en morgen! Hopelijk wordt morgen een leukere dag voor je!

@ hier: Ow ja en wordt telkens midden in de nacht wakker om te plassen en daarna val ik soms lastig weer in slaap. Had dit normaal nooit, nu ineens iedere nacht :-| Zaterdag om 8 uur terwijl ik er pas om half 3 in lag en vanacht om 4 uur (lag om half 12 op bed). Ik plas ook altijd voordat ik ga slapen, dus ik vind dit heel raar.

6. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    zo,hier net terug van oma!
    de middelste mocht voor een paar daagjes gaan logeren,leuk want dan hebben we het hier wat rustiger en kunnen we nog meer doen in huis.

geranium:idd vreemd je ongi...maar heb er geen antwoord op.
    heb je al een test gedaan?oh lees het al...zou je niet eens testen dan?

dames op rood:balen seg!!

lavina:eek:ooh nee een koortslip!moet er niet aan denken!ik krijg die ook soms,maar nu is het echt al heeeeel lang geleden...
    het kan nooit kwaad voor een 2nd opinion...en als jij daar behoefte aan hebt,zou ik het wel doen.

neirod:welkom en proficiat!je bent zwanger!!

sarahtj3:ja dat hoort bij de grote schoonmaak,alleen jammer natuurlijk dat je geen auto hebt.

chickie:sterkte met het verlies van de kat!

7. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Haha das toevallig:) Was me nog niet opgevallen.

8. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Hoi meiden,

ik kan het allemaal even niet meer goed bijhouden :( sorry. Vandaar ook dat ik nu even niet op iedereen persoonlijk reageer.

Voor de zwangere dames, van harte gefeliciteerd :) Ben 3 testen tegen gekomen en zien er toch goed uit :) Nu de overige dames nog :)

Voor de dames die ongesteld zijn geworden, tis gewoon super balen. Op naar een volgende positieve ronde!

@Chickie: wat vreselijk dat jullie de poes moeten laten inslapen. Heel veel sterkte, ik weet hoeveel pijn dit doet!

Hier rustig. Net boodschappen gedaan en even lekker gelunchd met ons 2tjes. Dat is wel fijn, nu vl vakantie heeft (ik officieel ook de komende 3 weken maar omdat ik ontslag had genomen zit ik nu dus gewoon werkloos thuis).
    Vorige week was ik bij de AH geweest, daar hadden ze nieuwe mensen nodig. Maar ze hadden al mensen aangenomen en ik was ook iets aan de oude kant. Wat ik wel had gedacht maar moest toch even mijn cv toesturen. Nu was ik zaterdag gebeld maar zat in de auto dus drukte het weg. Geen voicemail en was zelf even niet in de gelegenheid om daarna terug bellen dus belde ik vandaag, was het de AH, maar de man die opnam wist niet waar het over zou gaan aangezien de manager zelf nu met vakantie is en hij had niet doorgegeven dat ie mj gebeld had. Maar de persoon die ik vanmorgen sprak zou er achter gaan en later weer contact opnemen. Spannend, misschien binnenkort wel werk :) Ik hoop het echt.

Ik begin ook het idee te krijgen dat ik ongesteld ga worden volgende week. Begin intussen last te krijgen van hoofdpijn en lage rugpijn. Ben gelukkig niet misselijk meer alleen nog steeds heel veel last van brandend maag zuur en gisteren een hoop boeren, niet normaal!

Dit even voor nu, probeer wat meer op iedereen te reageren!

Liefs

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Geranium, ben benieuwd hoe het met je ongi afloopt, misschien dan toch een innesteling geweest?????

@Britt, bah migraine lijkt me echt niet prettig, hoop dat het snel over is.

@Tielo, balen van de nega test maar er is idd nog hoop hoor.

@Meis, succes in de volgende ronde.

@Ior, gelukkig eindelijk een wat duidelijker streepje op de ovu test, zou nu ff 2x per dag testen.

@Neirod, geen twijfel over mogelijk jij bent zwanger hoor!!! Dikke proficiat.

@Hoop, balen weer op rood, veel geluk in de volgende ronde.

@Dia, 5 kg vind ik wel veel hoor en zeker in zo'n korte tijd. Was ik ze maar alvast kwijt dan zit ik weer op mn streefgewicht.

Ik weeg nu 66kg en ben 1,65 in principe heb ik nog net een gezond bmi maar wil na mn (eventuele) zw.schap weer naar de 60kg.

@Chickie, veel sterkte met je kat, is nooit leuk om een beestje te verliezen, tis toch een soort van kindje.

Moet nu echt vaker dan 2x per dag komen lezen hier anders krijg ik het nooit bijgelezen haha. Zo ga nu ff verder met de strijk joepie.

10. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ing bah ja, die hoofdpijn en dat maagzuur, die heb ik ook. En over het algemeen gewoon duf. Zou de hele dag op bed kunnen blijven liggen. Inmiddels hormonen ook weer aan het gieren, want ik ben weer in de angstmodus...pffff....irritant.
    Maar we blijven gewoon doorgaan tot half zes vanmiddag en dan lekker op tijd naar bed. Gaat het morgen vast beter

11. Ongeduldje1980

Ongeduldje1980 Actief lid

31 mei 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1431 Ongeduldje1980, 16 jul 2012
    Laatst bewerkt: 16 jul 2012
    Dames met goed nieuws: jeeeeeeejjjj!!! Wat heerlijk!!

Dames met minder goed nieuws: SH*T - G*DV*RD - K*T Zo vervelend is dat, want je moet telkens zo lang wachten en voortdurend hoop, ookal probeer je er niet de hele tijd op blind te staren.

Ik had zelf zo'n 5/6 dagen geleden mijn eisprong en had zojuist een hele lichte bloeding.. OMG!!! Zat het grootste deel van mijn vruchtbare dagen in het buitenland voor werk dus probeerde deze maand sowieso al uit mijn hoofd te zetten, maar nu dit... Heb nooit tussentijdse bloedingen en dit was echt een puntje, heel weinig..

Driving myself crazy.. Kan iemand mij even een halt toeroepen hahaha..

Mijn NOD is 25 juli dus ik laat het jullie weten!

12. smeagol

smeagol Actief lid

10 apr 2012
    113
    0
    0
    Klinkt goed ongeduldje. Hihi leuke naam.

Ik word ook mega ongeduldig. Heb morgen of overmorgen mijn nod. Of vanavond. Daar begint het al grrr. Heb precies twee weken geleden een positieve ovutest gehad. In een eerdere cyclus was ik ook precies veertien dagen na de test ongi savonds. Maar ik voel me deze cyclus echt totaal anders. Ben heel nuchter maar heb de stress nu te pakken. Mijn vriend gaat nu twee nachtdiensten in, dus hebben afgesproken donderdag pas te testen als ik niet ongi ben.
    Gefrustreerde wachtbank. Zo moest ik even kwijt. Groetjes

13. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    @Roze dames, gefeliciteerd.

@Rode dames, balen maar volgende maand wordt jullie maand zeker weten duim voor jullie.

@twijfelaars, hopelijk snel een knaltest voor jullie.

En gaan er morgen nog dames testen???

14. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @andrea succes met afwachten!

@1+1=3 ja ik wil ook zomer, verschrikkelijk he die regen, je wordt er echt strong chago van. Balen dat je test nega was, hoop alsnog voor je!

@Chickie veel sterkte meis met het laten inslapen van de kat. Hoop dat je niet ongi wordt en als je je morgen goed voelt een posi test in handen hebt!

@Danielllle ook sterkte met afwachten

@Amandie wel irritant als je er zo vaak 's nachts uit moet om naar wc te gaan

@sofie Leuk kleine uit logeren :D Ja denk dat ik het toch wel ga doen die second opinion, bel morgenochtend de HA even. Ben ook benieuwd wat die gyn heeft geschreven aan mijn HA.

@ing hoop voor je dat ze een baan voor je hebben, en hoop dat je niet ongi wordt! duim voor je

@souries knuf meis, komt vast goed! duim ook voor jou!

@minnie ik ben hier zoveel en ik krijg soms zelfs moeite met bijlezen haha!

@Ongeduldje haha leuke naam, laat je niet gek maken! Je staat nog niet op de lijst, als je erop wilt, mag ik dan leeftijd, ronde en kindje nog weten dan zet ik je erop! Succes

@smeagol hoop dat het vanavond niet komt, ben heel benieuwd naar donderdag!

Ging ik net naar de stad krijg ik eerst al een mega bui op mijn hoofd, vervolgens wil ik geld storten bij de bank, doet de automaat het niet. Oke dan maar naar de kruidvat voor de goede koortslipcreme, hadden ze niet, 3 drogisten afgelopen en nergens te vinden, ga het maar online bestellen denk ik en tot dan aan toe Zovirax gebruiken.
    Nog maar even wat boodschapjes gedaan en nu tijd om alle was van het weekend op te ruimen.

15. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    ♥ NOD - lijst 16 t/m 31 juli 2012 ♥

14. (1)
    geranium32 (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje

16. (8)
    Mh90 (21 jaar), 5e ronde, 1e kindje
    MamaJens (26 jaar , 3e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn)
    Meis1987 (24 jaar), 8e ronde, 1e kindje
    Toekan (23 jaar), 10e ronde, 1e kindje
    Masami (38 jaar), 12e ronde, 3e kindje
    Midani (23 jaar), 1e ronde, 1e kindje
    PrisjeCil (27 jaar), 4e ronde, 2e kindje
    Neirod (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje

17. (5)
    Chickie (33 jaar), 3e ronde (na mk), 1e kindje
    Fiona1983 (29 jaar), 9e ronde, 1e kindje
    Hoop42 (? jaar), 10e ronde, van 5de kindje (en 3 ***)
    MizzBunny (29 jaar), 5e ronde, 1e kindje
    Britttt (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje

18. (9)
    Kiwi1405 (? jaar), 2e ronde, 1e kindje
    Smeagol (35 jaar), 5e ronde, 1e kindje
    eeneneenisdrie (31 jaar), 6e ronde (na mk), 2e kindje
    Ukkie27 (28 jaar), 16e ronde, 1e kindje
    caro82 (30 jaar), 10e ronde, 3e kindje
    Rian (? jaar), 2e ronde, 2e kindje
    Username (30 jaar), 1e ronde, 1e kindje
    Linbu (26 jaar), 1e ronde, 1e kindje
    Tielo (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje

19. (6)
    Lavina (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    Nik (32 jaar), 8e ronde, 1e kindje
    Linnie1985 (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje
    Lovepeet (21 jaar), 5e ronde, 2e kindje
    Jufffie (28 jaar), 4e ronde, 4e kindje (1e geboren met 26wkn, 2e&3e met 20wkn)
    Gebakje (29 jaar), 2e ronde, 2e kindje

20. (8)
    Jose1710 (32 jaar), 4e ronde, 4e kindje
    Jossie81 (30 jaar), 2e ronde (na partiële mola en mk), 1e kindje
    Ava Mathilde (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje
    Happy2013 (29 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    Smurf80 (31 jaar), 1e ronde, 1e kindje, MMM
    IS88 (23 jaar), 1e ronde, 1e kindje
    Stephanie86 (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje
    Mammievan5 (? jaar), 4e ronde (na mk), 6e kindje

21. (4)
    souries (29 jaar), 2e ronde (na mk), 1e kindje
    sarahtj3 (26 jaar), 3e ronde, 2e kindje
    tweety1983 (28 jaar), 1e ronde, 1e kindje
    Smnee (21 jaar), 1e ronde, 1e kindje

22. (5)
    Toetje77 (34 jaar), 6e ronde, 2e kindje
    Petra84 (28 jaar), 2e ronde, 2e kindje
    Ing49824 (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje
    mjvm (26 jaar), 2e ronde, 3e kindje
    Bloem89 (22 jaar), 1e ronde, 1e kindje

23. (11)
    Marietta (31 jaar), 3e ronde, 1e kindje
    Gigi85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    Yuna28 (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    Andrea83 (29 jaar), 5e ronde, 2e kindje
    mpo (28 jaar), 12e ronde (na bbz), 1e kindje
    Daniellle (28 jaar), 8e ronde, 3e kindje
    bibinijmegen (32 jaar), 4e ronde, 2e kindje
    senna999 (32 jaar), 9e ronde, 2e kindje
    Flippo123 (27 jaar), 37e ronde, 1e kindje, MMM
    Dreamer83 (29 jaar), 3e ronde (1e na bbz), 2e kindje, MMM
    LF84 (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje

24. (2)
    Fathers Princes (23 jaar), 14e ronde, 1e kindje
    Suuz83 (29 jaar), 1e ronde, 1e kindje

25. (3)
    annys (32 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    xKiim (21 jaar), 2e ronde, 2e kindje (1e kindje overleden met 23 weken)
    Gesien (25 jaar) 17e ronde, 1e kindje

26. (2)
    Lastgoodbye (21 jaar), 3e ronde, 1e kindje
    Minnie1979 (32 jaar), 6e ronde na mk, 2e kindje

27. (2)
    Mamavand (25 jaar), 13e ronde (na 2 mk, laatste mk partiele mola zwangerschap), 2e kindje
    lolsmurf (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje

28. (8)
    Willie32 (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje
    Ayse1980 (32 jaar), 5e ronde, 3e kindje
    Sofie28 (31 jaar), 2e ronde, 4e kindje
    Moontje77 (34 jaar), 10e ronde, 5e kindje
    Amoura (22 jaar), 4e ronde, 1e kindje
    NiMou (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje
    YvonnevtO (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje
    79mama79 (33 jaar), 1e ronde, 2e kindje

29. (4)
    Sjuul85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    Amandie (25 jaar), 1e ronde, 1e kindje
    Wendy27 (? jaar), 17e ronde, 1e kindje, MMM
    tinkerbell26 (26 jaar), 9e ronde, 2e kindje, MMM

30. (5)
    Kache (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje
    01patricia (27 jaar), 6e ronde, 1e kindje
    Kaatje136 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje
    xDanielle (22 jaar), 5e ronde, 2e kindje
    CaribbeanBaby (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje

31. (3)
    Kunst (31 jaar), 14e ronde, 1e kindje, MMM
    Diabolique (24 jaar), 9e ronde, 1e kindje
    Ricmar94 (39 jaar), 3e ronde, 2e kindje

Datumloos (4)
    Enjoyce (25 jaar), 4e ronde (na 2 mk), 1e kindje
    Jeskejes (30jaar), ronde 20, 1e kindje, MMM
    Ior (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje
    Flora01 (23 jaar), 2e ronde, 1e kindje

T o t a a l: 90

WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed!

♥ zwanger (1)♥, ongesteld (10), 7 MMM, negatieve test (5), twijfeltest (2), cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven

16. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Zo ben even 3 uurtjes werken en hoppa.... dagtaak! ;)

Neirod gefeliciteerd!

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ach een leuke dagtaak toch:D

@Lavina, jeetje wat balen zeg, is zo irritant als je iets nodig hebt en je kunt het nergens vinden, de apotheek ook al geprobeerd?

@Ongeduldje, spannend joh kan maar zo een innestelingsbloeding zijn geweest. Vervelend he dat w88, maar ja ook dat hoort er bij.

En wat eten jullie vanavond? Hier eten we spitskool. Tis ook wel weer voor zuurkoolstamp zeg bah bah wat een baggerweer. Wilde vanmiddag het konijnenhok schoonmaken maar ben er maar van af gezien met die regen.

18. geranium32

geranium32 Niet meer actief

WARNING: MEGA-POST!!!! :D

@gebakje: gefeliciteerd! Een streep is een streep toch?

@happy: balen meid, succes de volgende ronde!

@sarah: spannend hoor! Knap dat je het zolang kunt volhouden! Hoop op een knaltest voor je!

@ior: fijn dat je HA je wat duidelijkheid heeft kunnen geven! Enne hou je in met testen he!

@britttt: ai, zo’n migraine aanval is nooit leuk. Hoe is het nu met je?

@meis: balen! Duim voor je de volgende ronde!

@neirod: gefeliciteerd!!!!!

@hoop: jij ook sterkte meid!

@souries: best een goed idee eigenlijk om vl op te sluiten! Hahahahahaha!

@linbu: succes met je kwaaltjes!

@dia: wow, knap van je hoor!!! Bij mij wil het nog steeds niet zo vlotten met de kilo’s……

@chickie: heel veel sterkte met het verlies van je kat. Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt!

@amandie: heb ik ook, maar dan net een uur of anderhalf uur voordat ik eruit moet! Zo lastig!

@ing: hoop het ook voor je! Zou fijn zijn dat je aan de slag kunt!

@minnie: ik weet het niet, misschien wel!

@lavina: als je twijfelt zou ik zeker voor een second opinion gaan bij een ander. Heb je in ieder geval dubbele zekerheid!
    Het zit je ook niet mee vandaag he, wat een baaldag!

@hier: m’n ongi is nog steeds foetsie! Kan het niet door de spanning komen of zo????? Durf er haast geen rekening mee te houden dat het een innesteling kan zijn! En dan ook nog net in deze week dat ik eigenlijk geen tijd heb om even rustig een test te doen. Zou het ook ’s avonds kunnen? Ik weet dat het ’s ochtends beter is om te testen, maar ik moet de hele week gewoon werken dus dat wordt hem ook niet. Ach, misschien is m’n ongi morgen wel weer gewoon terug!

Sorry voor de mega-post, wilde ff op iedereen reageren! :D

19. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Serieus, als ik op iedereen wil reageren heb ik inderdaad geen tijd meer voor mijn werk, hahaha!
    Maar voel me soms een beetje lullig dat ik weer gewoon wat neergooi. Dan lijkt het alsof ik niet met jullie meeleef, maar dat doe ik wel hoor!!

Nou, nog een uurtje, time flies en dan lekker in de regen naar huis, hapje eten, hond lopen en onder een warme douche. Heerlijk! Het lijkt wel een standaard herfstdag :s

20. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    @Geranium dat had ik bij de eerste ook dat ongi weg bleef (door spanning denk ik idd) zodra ik een test deed werd ik het de dag erna!

Deel Deze Pagina