@geranium haha, ik blijf weer lachen: WARNING Megapost.. Kan het niet dat je ei niet of wat later is gesprongen? Ik hoop het niet voor je, en dat het gewoon raak is, maar ik heb het ook een paar keer gehad het afgelopen jaar. Werd er echt gek van, een keer ging er twee en een halve week overheen.. sinds curretage gebeurd het vaker dan voorheen bij mij.
Ik voel me nog steeds niet super. Naja mn buik dus. En hoe later de dag wordt, hoe erger. Eten is ook geen succes. En die dingen herinner ik me nog erg goed van 4 jaar geleden..... Waarom duurt wachten zo lang??????
@Minnie we hebben hier maar een kleine apotheek, dus dat hoef ik niet te proberen, misschien morgen anders maar ff naar de grotere stad. Als ik stad zeg hier is het eigenlijk dorp, maar heeft stadsrechten dus ja als ik het verkeerd zeg dan krijg ik de bewoners op mijn dak, dus zeg automatisch stad haha! @Gera he je hebt mijn warning gejat hahahahah, volgens mij als je je ochtendurine opvangt en in de koelkast bewaard, kan je het tot 's avonds gewoon bewaren en een testje doen. Maar je bent twee dagen wel ongi geweest toch en nu ineens niet meer? @79mama succes nog met wachten, duim ook voor jou
Geranium.. je kan altijd een testje wagen... mss geeft dat voor je gevoel gewoon meer zekerheid.. Hier wat last van krampen..maar goed ik wil mezelf niet gek maken dus hou het erop dat ik last heb van me darmen
Ha Lavina, Zet me maar op de lijst (misschien brengt het geluk Ik ben 32 jaar, dit is de 3e ronde en ons 1e kindje NOD is 25 juli... Kan echt niet w88!! Wat een kracht moeten al die dames hebben die al veel rondes verder zijn. Iedereen heel veel succes. Laten we hopen dat dit de ronde van het goede nieuws is!! Iets heel anders: wat heeeeel goed werkt ter voorkoming van een koortslip is het slikken van Lysine. Zodra je je grieperig voelt of naar de zon gaat elke dag een pil en je hebt nooit meer een koortslip. Maar dit geheel off topic.
♥ NOD - lijst 16 t/m 31 juli 2012 ♥ 14. (1) geranium32 (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje 16. (8) Mh90 (21 jaar), 5e ronde, 1e kindje MamaJens (26 jaar , 3e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn) Meis1987 (24 jaar), 8e ronde, 1e kindje Toekan (23 jaar), 10e ronde, 1e kindje Masami (38 jaar), 12e ronde, 3e kindje Midani (23 jaar), 1e ronde, 1e kindje PrisjeCil (27 jaar), 4e ronde, 2e kindje Neirod (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje 17. (5) Chickie (33 jaar), 3e ronde (na mk), 1e kindje Fiona1983 (29 jaar), 9e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar), 10e ronde, van 5de kindje (en 3 ***) MizzBunny (29 jaar), 5e ronde, 1e kindje Britttt (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje 18. (9) Kiwi1405 (? jaar), 2e ronde, 1e kindje Smeagol (35 jaar), 5e ronde, 1e kindje eeneneenisdrie (31 jaar), 6e ronde (na mk), 2e kindje Ukkie27 (28 jaar), 16e ronde, 1e kindje caro82 (30 jaar), 10e ronde, 3e kindje Rian (? jaar), 2e ronde, 2e kindje Username (30 jaar), 1e ronde, 1e kindje Linbu (26 jaar), 1e ronde, 1e kindje Tielo (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje 19. (6) Lavina (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar), 8e ronde, 1e kindje Linnie1985 (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje Lovepeet (21 jaar), 5e ronde, 2e kindje Jufffie (28 jaar), 4e ronde, 4e kindje (1e geboren met 26wkn, 2e&3e met 20wkn) Gebakje (29 jaar), 2e ronde, 2e kindje 20. (8) Jose1710 (32 jaar), 4e ronde, 4e kindje Jossie81 (30 jaar), 2e ronde (na partiële mola en mk), 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje Happy2013 (29 jaar), 2e ronde, 1e kindje Smurf80 (31 jaar), 1e ronde, 1e kindje, MMM IS88 (23 jaar), 1e ronde, 1e kindje Stephanie86 (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje Mammievan5 (? jaar), 4e ronde (na mk), 6e kindje 21. (4) souries (29 jaar), 2e ronde (na mk), 1e kindje sarahtj3 (26 jaar), 3e ronde, 2e kindje tweety1983 (28 jaar), 1e ronde, 1e kindje Smnee (21 jaar), 1e ronde, 1e kindje 22. (5) Toetje77 (34 jaar), 6e ronde, 2e kindje Petra84 (28 jaar), 2e ronde, 2e kindje Ing49824 (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje mjvm (26 jaar), 2e ronde, 3e kindje Bloem89 (22 jaar), 1e ronde, 1e kindje 23. (11) Marietta (31 jaar), 3e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Yuna28 (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar), 5e ronde, 2e kindje mpo (28 jaar), 12e ronde (na bbz), 1e kindje Daniellle (28 jaar), 8e ronde, 3e kindje bibinijmegen (32 jaar), 4e ronde, 2e kindje senna999 (32 jaar), 9e ronde, 2e kindje Flippo123 (27 jaar), 37e ronde, 1e kindje, MMM Dreamer83 (29 jaar), 3e ronde (1e na bbz), 2e kindje, MMM LF84 (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje 24. (2) Fathers Princes (23 jaar), 14e ronde, 1e kindje Suuz83 (29 jaar), 1e ronde, 1e kindje 25. (4) annys (32 jaar), 2e ronde, 1e kindje xKiim (21 jaar), 2e ronde, 2e kindje (1e kindje overleden met 23 weken) Gesien (25 jaar) 17e ronde, 1e kindje Ongeduldje1980 (32 jaar) 3e ronde, 1e kindje 26. (2) Lastgoodbye (21 jaar), 3e ronde, 1e kindje Minnie1979 (32 jaar), 6e ronde na mk, 2e kindje 27. (2) Mamavand (25 jaar), 13e ronde (na 2 mk, laatste mk partiele mola zwangerschap), 2e kindje lolsmurf (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje 28. (8) Willie32 (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje Ayse1980 (32 jaar), 5e ronde, 3e kindje Sofie28 (31 jaar), 2e ronde, 4e kindje Moontje77 (34 jaar), 10e ronde, 5e kindje Amoura (22 jaar), 4e ronde, 1e kindje NiMou (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje YvonnevtO (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje 79mama79 (33 jaar), 1e ronde, 2e kindje 29. (4) Sjuul85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Amandie (25 jaar), 1e ronde, 1e kindje Wendy27 (? jaar), 17e ronde, 1e kindje, MMM tinkerbell26 (26 jaar), 9e ronde, 2e kindje, MMM 30. (5) Kache (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje 01patricia (27 jaar), 6e ronde, 1e kindje Kaatje136 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje xDanielle (22 jaar), 5e ronde, 2e kindje CaribbeanBaby (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje 31. (3) Kunst (31 jaar), 14e ronde, 1e kindje, MMM Diabolique (24 jaar), 9e ronde, 1e kindje Ricmar94 (39 jaar), 3e ronde, 2e kindje Datumloos (4) Enjoyce (25 jaar), 4e ronde (na 2 mk), 1e kindje Jeskejes (30jaar), ronde 20, 1e kindje, MMM Ior (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Flora01 (23 jaar), 2e ronde, 1e kindje T o t a a l: 91 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger (1)♥, ongesteld (10), 7 MMM, negatieve test (5), twijfeltest (2), cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven
Jeeetjeee... ik ben ff een paar uurtjes weg en gelijk een halve digitale boom volgeschreven hier... Ik voel me zoo slecht.. pijn in mn onderbuik... en zo'n raar gevoel dat ik niet goed kan omschrijven.. wat ik eigenlijk alleen maar ken als ik ongi ben.. Ik ben bang dat ik miss toch nog ingi ga worden.. anders houdt mnichaam me echt voor de gek... Kan me niet herrineren dat ik me zo voelde bij mijn eerste zwangerschap.. maar ik was er toen ook niet mee bezig...toen teste ik pas dat ik al 6 weken zwanger was...
Ik wilde al zeggen, hier heeft elke winkel ( lees: drogist/apotheek) wel akolip, of iets anders waar zink in zit.
Ik vrees dat ik binnenkort ook de rode vlag kan uithangen... boobs doen kei hard pijn bij momenten en ik had kei harde ongi-krampen deze namiddag... Nu af en toe met opstoten terug... dus ik vrees dat de duiveltjes me vannacht wel een bezoekje zullen brengen! (Hoewel... slijmen zijn nog steeds amper aanwezig en helder tot licht troebel...) Pfff... En dan nog die negatieve test van vanmorgen... jakkie!
@Vervelend he Tielo als je niet weet waar je aan toe bent. @Geranium, was jij op tijd ongi of vroeger als anders? Ik bedoel als je rond deze tijd eigenlijk pas ongi moet worden en je was het een paar dagen geleden en nu niet meer dan zou ik een testje wagen hoor. En als je niet teveel drinkt overdag zou je s'avonds ook wel kunnen testen hoor. Ik heb zelfs een keer s'avonds duidelijker getest dan s'ochtends. @Mama79, als je dingen gaat herkennen van vorige zw.schap wordt het wel heel spannend hoor! @Sarah, ongi gevoel kan je ook hebben als je zwanger bent maar ik snap dat je wil weten waar je aan toe bent. Waarom test je morgen niet gewoon? Hoop op een mooie duidelijke test voor je!!! Hier: Ook last van lichte ongi krampjes maar dat had ik al gelijk na mn ei, denk dat het standaard is bij bij, de ene keer heb ik het wel en dan weer niet na ei dus kan hier geen pijl op trekken. Ben er eigenlijk zo onderhand wel achter dat ik op geen enkel kwaaltje meer durf te vertrouwen. We zien het wel over een dag of 10.... Ga ff kleine meid in bad doen en in bedje leggen en dan lekker in een warm badje met een boek. Tot strakjes
Ooh wat heerlijk minnie .. Ik heb geen bad.. maar zou t liefst ook nu een lekkere souche nemen en met mn boek in bed gaan liggen.. maar moet zo nog mn dochtertje onder de douche zetten en voorlezen dan zijn we weer 2 uur verder.. Ben benieiwd naar de tester van morgen en overmorgen.. miss dat ik idd morgen maar een testje waag weer.. als ik echt zwanger ben.. zou de test iig al veel duidelijker als gister moeten zijn.. Sowieso zit ik morgen uitgaande van mn cyclus.. op 5 dagen voor NOD..
Ben er vanavond niet veel meer dus ik wens iedereen bij deze alvast een fijne avond. Vl is samen met vriend B naar dorpsfeest en had geen zin om mee te gaan. Zo *** weird, vriend B kwam binnen en heb hem genegeerd en ik werd gewoon nerveus van hem. Zag hem ook wel steeds kijken vanuit mn ooghoeken... Heb vandaag zelf nog weinig last van rare kwaaltjes, alleen af en toe steken in de zijkant van mn buik. Zal wel komen doordat ik komende zondag ongesteld zou moeten worden. Verder lig ik lekker lui op de bank naar True Blood te kijken, kennen jullie dat? Kijk het via internet, de DVD's zijn me nog net ff te duur helaas. Ben totally addicted haha! (ook de reden waarom ik vanavond niet veel hier zal zijn) Voor de testers van morgen, heel veel succes
Oh ben benieuwd hoe dat gaat.. of je vriend er wat van gaat zeggen... en logisch dat je nerveus van B wordt... zou ik ook hebben.. Nou kijk ze... vl gaat gelukkig voorlezen.. neemt een dubbele dienst... voel me te beroerd..
Lekker dat je even tijd voor jezelf hebt nu, rust maar lekker uit. Misschien toch echt zw.schapskwaaltjes? Ga je morgen testen?
Hee meiden ik ben er ook weer even. Ik baal echt dat de laptop niet werkt, kom steeds niet in het forum op mijn telefoon Nu dus even een beetje bijlezen!
Ja minnie inderdaad, ik heb zo onderhand ook zoiets dat ik geen enkel boe of bah kan vertrouwen.. Jmmr dat je niet meteen kan weten of je zwanger bent of niet ..
@Sarah vervelend zijn die gekke gevoelens allemaal he, hoop dat als je morgen test het streepje alweer wat duidelijker is! Fijn dat je vriend even wat van je overneemt heb je even wat rust en tijd voor jezelf. @gebakje ja bij de kruidvat hadden ze iets met zink erin maar die was op lol :X @Tielo veel sterkte met afwachten, vervelend al die klachtjes @ing ja blijft een lastige situatie met die vriend, kan me voorstellen dat je je heel ongemakkelijk voelt, True Blood ken ik niet, ik ga vanavond maar eens nieuwe serie op Net5 kijken. @xDanielle dat is vervelend dat je dan niet bij kan lezen zeg, jij moet nog wel even wachten zie ik, sterkte op het wachtbankje @Yuna mooi kaartje heb je trouwens @kwaaltjes ik vertrouw ook nergens meer op maar ja 1e ronde veel dingetjes en 2e ronde eigenlijk niks dus zie het wel weer volgende ronde, misschien had ik toch ook nog wel wat ontpil klachten geen idee. Zo het weer ziet er vanaf volgende week eindelijk iets beter uit zie ik net, duurt nog wel ff Ik ga lekker mijn caramel cappuccino drinken en dan mijn maandagavond series kijken haha!
Hoi dames, Wat een boel geklets ben druk met werk geweest aantal collega's zijn op vakantie en dan is het best druk in je eentje . Ik lees wel mee, maar reageren niet veel. (kan het niet altijd bijhouden en vergeet dan wat wie gezegd heeft maar leef echt met jullie mee!) Fijn een roze op de lijst! gefeliciteerd! Hier, mijn ovu was op de 13de knal, iets vroeger dan verwacht maar we hebben goed geklust. Daar kan het niet aan liggen Door de testjes en de echo bij de gyn eind vorige maand heb ik wel een beetje mijn twijfels of ik uberhaupt een eisprong heb. Gezien de ovutestjes maak ik wel aan maar of ie echt springt?? maar goed, straks nog een keer bloedprikken en dan eind van de maand terug voor de uitslag. Vind het steeds spannender worden, vind het wel fijn dat het allemaal onderzocht wordt. Ik ga ook lekker tv kijken ff lekker niets.