NOD-lijst 16 t/m 31 juli 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chickie, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ livina jaaa gewoon pijnstillers of diclofinac!! maar de pijn is nu wel te doen moet ik zeggen alleen mn rug niet!!

jaa kan je wel zeggen ja baal dag ! ach het gaat heus wel weer over denk ik :)

2. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Ahhhh word helemaal gek van de jeuk van die koortslip!! Ben blij wanneer ik weer zalf mag smeren dan neemt het wat af.

Einde ego bericht!

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Sterkte, wat een ***dag heb jij !

4. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Gesien, hoop dat de cyste vanzelf verdwijnt en NOOIT meer terugkomt.

@Lavina, balen zo'n koortslip en jeuk is ook niet echt fijn.

@Ing, o vampieren zijn niet echt mijn ding haha. Vind thrillers en zo wel leuk maar geen films met monsters oid hihi

5. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Dank je wel !

6. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Amandie: Ik roep hier al steeds voor gein "sorry, dit zeikwijf moet weer even hoor.." ik blijf naar het toilet rennen, ook 's nachts steeds eruit. Ik voel me ook opgeblazen en het rommelt in mijn buik, denk dat alles nog steeds een beetje van slag is! :(

@ongeduldje: Halt! Chickie stampt even op de rem van ongeduldje! :D Goed zo? :D

@Geranium: ik zit hier ook vol ongeloof naar mijn (kleine beetje) bruin verlies te kijken! Het zou wat zijn hee als je net als MamavanF ook je innestelbloeding hebt ipv je ongie! Als je wilt testen.. en dit zou je innesteling zijn dan ben je te vroeg met testen deze week ben ik bang, of je moet toevalling een sensitest/KV test
    hebben? En anders even een KV 2v5 halen? :D

@Souries, we kunnen nou eenmaal niet allemaal tegelijkertijd vakantie hebben, dus wij snappen heus wel dat je moet werken hoor! Ik zit hier vakantie te houden, terwijl mijn man nog moet werken en heb je dat hondeweer gezien?? Ik denk dat er velen met mij zich te pletter vervelen en dus hier op ZP rond gaan hangen ;)

@79mama: Wat maak jij gave foto's zeg! Wauw! Wat balen dat je zover weg woont! Het is dat ik energie beperkt ben en er geen leuke dag uit van kan maken anders zou ik het zeker overwegen! Dames, jullie moeten echt even haar PB-en en haar site/FB gaan bekijken hoor!!! Ze maakt prachtige ZW foto's, echt een aanrader als je haar portfolio ziet! Ik vind je trouwfoto's ook helemaal geweldig! Dus als er nog meiden zijn met trouwplannen..... :D

@Tielo, Wat naar dat je je zo beroerd voelt, en die neg. test... hoeft nog helemaal niets te zeggen he!!! Geen bloed geeft moed! :cool:

@inge hoe is het afgelopen met VL en B? Heb je het met VL besproken, of .... :(

@Gesien: een cyste van 5cm!!! Jeetje, lijkt me pijnlijk! Hoe snel is de vorige cyste gekrompen? :(

@Neirod: doe je even wat HCG-hormoontjes strooien hier? :D

@ALLE DOUCHERS! Willen jullie me aub niet zo jaloers maken!! :D Ik kan vanaf vrijdag t/m morgenmiddag niet thuis douchen he.... CV is kapot! En douchen bij familie is toch net even niet zo ontspannen als thuis helaas.... ;) ;)

@kwaaltjes: ik heb ook alle ZW-kwaaltjes te pakken! Maar geloof er geen bal van, het enige is dat het toch hoop blijft geven, en dan is het straks weer extra pijnlijk als de test weer neg is! ;)

Verder iedereen bedankt voor de lieve berichtjes ivm met het inslapen van onze kat, het was een vreselijke dag! Hopelijk raken we snel gewend aan de nieuwe situatie! :(

Ik twijfel nog of ik morgen ga testen, weet niet of ik de teleurstelling erbij kan hebben even.. eens zien hoe morgenvroeg de wereld eruit ziet! ;)

7. Redrose82

Redrose82 Actief lid

2 mrt 2009
    306
    80
    28
    Vrouw
    Mijn NOD is 20 juli, 2e ronde, 2e kindje, 30 jaar.

8. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.439
    372
    83
    in een huis
    EIN-DE-LIJK!!! de eerste zwangere gezien! Yippieee :D:D
    Wat een weer he dames? Bah bah bah. Hier word je echt niet vrolijk van. Zowiezo zit het met alles niet zo mee geloof ik deze maand als ik alle verhalen lees. Hoop dat de lijst straks nog even een roze golf gaat krijgen.... ;)

Leef met jullie mee hoor meiden! lees altijd wel alles maar niet zo veel tijd om te reageren dus vandaag mijn algemen berichtjes!

Slaap lekker allemaal!

9. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

even een klein updatje... ik wil mijn NOD veranderen naar 19 juli, aangezien mijn cryo al 5 dagen oud was toen ik heb de 19e terug kreeg :)
    Met manlief afgesproken donderdag morgen te testen! Spannend... zou t EINDELIJK eens zo ver mogen zijn?

@All: Mijn duimen draaien voor jullie allemaal overigens hoor!! Ookal ben ik erg weinig hier!

10. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @ gesien, veel sterkte. Balen van die cyste.

@ Lavina Ik wil graag op Roze :p

Vanmorgen om 5 uur klaar wakker ( en was nog steeds moe), gisteren ook al. Dus wat ga je dan doen ?? Ja testen :p ( hoezo verslaafd) En mijn test is geen tuur test meer. Hij knalt ook nog niet, maar je ziet hem nu wel duidelijk staan die streep.

Bah, zo naar mijn werk, ik heb geen zin. Ik heb al sinds gister avond een beurs gevoel in mijn rug, af en toe misselijk, en ben moe. Maargoed vaak heb ik op mijn werk niet de gelegenheid om hier te schrijven.

11. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @Flippo , Ik zal voor je duimen. En hopen op een positieve test.

12. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @ flippo.. ik hoop het ook voor je!! Spannend

Goedemorgen ladies ik heb net een testje gedaan..
    Ordelen jullie maar?..
    Bekijk bijlage 260600

13. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ik zie een streepje! :)

14. Ior

Ior Niet meer actief

@gesien :( het zit jullie ook niet mee he. Knuffel.
    @gebakje gefeliciteerd
    @flippo, Ik duim voor je.
    @sarah Ik zie een heeeeel licht streepje, en dat via telefoon. (dat zegt veel goeds):)

15. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @Gebakje.. gefeliciteerd!!!!

@Yuna.. ja toch?

ben ik nou zwanger.. of moet ik nog twijfelen?

16. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    ik zie ook een licht streepje! is t je nod al?
    Ik begin nu wel zenuwachtig te worden voor mijn nod moet ik zeggen! Pff

17. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Nee oorspronkelijk is mijn NOD de 21e..
    Maar 6 dagen voor NOD al een heel licht streepje..

En deze is in het echt een stuk donkerder..
    Dus miss eerder mn ei gehad

18. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    kijk dan is t helemaal positief! leuk gefeliciteerd!

19. Neirod

Neirod Actief lid

23 jan 2012
    181
    0
    0
    Overijssel
    Wha, ik ben niet meer de enige, gefeliciteerd Gebakje en Saartje. Ik heb vanochtend ook nog een test gedaan met ochtendurine.

Kijk en geniet:

Bijgevoegde bestanden:

20. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    gefeliciteerd neirod! IK wil ook!

Deel Deze Pagina