NOD-lijst 16 t/m 31 juli 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chickie, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0

Wat lief! Dank je! Wilde er nog meer trouwfoto's opzetten, maar kom er nog niet aan toe....

Sterkte met de kat, komt er een andere of niet?

En getest?

2. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Ik zie toch een licht streepje hoor... Kwil je niet moedeloos maken, maar wacht enkele dagen en test dan nog eens... er kan nog steeds vanalles misgaan...

3. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    @Sarah ik zie m ook hoor, en idd over 2 dagen nog eens testen!

4. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ohh neirod wat een prachtig gezicht!!!!! Heerlijk.. gefeliciteerd!!

Sowieso test ik ocermorgen weer.. ik heb nog 2 testen liggen.. dus die doe ik denk ik overmorgen en als die nog niet overtuigend is.. zaterdag de andere.. hahha als ik dan toch zwanger ben.. maak ik ze op ook

5. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Haha groot gelijk! Ik heb er 3 liggen (en wil nog die van kv halen dus dan 5! haha) en die gaan ook allemaal op dan hoor!

6. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Oh ja ik zat te kijken op de site van Prenatal voor zo'n shirtje van "grote zus" ofzo, maar kan ze niet vinden. Zijn die er ook in maat 116 of groter? Prenatal zit niet echt in de buurt anders ga ik helemaal voor niks

7. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Nee niet in maat groter dan 104... ik zat namelijk ook al te kijken..
    Je kan er misschien beter zo een laten maken op zo'n website..Is vaak ook niet zo heel duur...maar tis voor mij alweer een tijd terug dat ik dat een keer heb laten doen..

8. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Ik kwam toch op meer als 15e uit als ik m zelf wil laten maken!
    Vind ik teveel voor 1x dragen (als we t gaan vertellen) Want als de baby er is past ie niet meer denk ik

9. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    @ Gesien: Balen van die cyste! Heel veel sterkte in ieder geval! Hoe kwam je erachter dat je daar last van hebt?

@ meis: Het weer is echt te vies inderdaad!

@ Sarah: Ik zie toch zeker een duidelijker streepje!!!!!! Woehoe, alvast voorzichtig gefeliciteerd!!! Wel lekker snel raak! Hoeveel dagen voor NOD heb je nu getest? 6? Die KV zijn volgens mij altijd wel heel goed om vroeg te testen. En je kan ze toch iedere dag doen als je wilt. Ik zit nog te twijfelen wat ik ga doen, gewoon lekker vroeg testen. Ben van mezelf altijd veel te nieuwsgierig! Dus ik denk dat het daar wel op neer komt. Die van de KV zijn toch maar 5 euro voor 2, en heb er nog 1 liggen. Dus als ik dan zo’n tuurstreep als jij hebt zoals gister dan kan ik nog tot het weekend wachten. Ik denk dat ik het volgende week dinsdag probeer…. Mijn nod is de 28 of 29e. Wat zou jij doen?

@ Flippo: Ow wat spannend! Je verdient het in ieder geval zeker na zo veel jaar proberen!

@ Gebakje: Beurs gevoel in je rug? In je onderrug? Pphhhff dat heb ik dus ook sinds gister. Wat voor werk doe je? Ik hoop geen zittend werk, want als ik te lang zit word ik helemaal stijf! Werkse in ieder geval!

@ Hier: Nou heb de HA gebeld en mag gewoon de amoxicillin voor het trekken van mijn verstandskies, maar als er enige kans bestaat dat je zwanger bent dan mag je dus absoluut niet de oplos pijnstillers Brufen 600. Zal ik dat trekken van mijn kies dan wel overleven? Iemand al ervaring met het trekken van verstandkiezen? Ik mag wel paracetamol. Ik durf eigenlijk morgen helemaal niet te gaan!

Verder met de kwaaltjes, jeukende tepels sinds vanmorgen en weer midden in de nacht moeten plassen. Rommelende darmen en moe… pphhfff jammer dat ik hier op mijn werk geen kussen heb. Last van mijn onderrug. Meer een zeurende druk dan echt pijn. Maar voel het behoorlijk. Dit kunnen natuurlijk ook naderende ongi / ontpil klachten zijn. Jammer dat hier geen pijl op te trekken valt.

10. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Amandie; Bij mij zijn er 2 in het ziekenhuis getrokken (gesneden) en vond het meevallen qua pijn. 1 Is er bij de tandarts zelf getrokken en ook dat vond ik meevallen, maar scheelt ook wel per persoon denk ik.

Over werken gesproken, ik doe lichamelijk erg zwaar werk, en ik betwijfel ik ik dat kan blijven doen. Gelukkig heb ik nog een baan achter de hand, ook wel zwaar, maar dat lukt wel denk ik.... Dus evt daar maar een dag meer werken dan.

11. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    roze dames gefeliciteerd! Ik krijg ook de neiging om te gaan testen van jullie wahaha!

Alleen het enige waar ik last van heb is obstipatie, dus laat ik dat maar niet als symptoom beschouwen ;)

Ik probeer vandaag een beetje mee te lezen en te reageren, maar is altijd lastig op mijn werk, grmpf....

12. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    79mama79: Bij mij wordt die bij de tandarts getrokken. Het is er één die boven in zit. Naja, misschien overleven we het. Mag morgen gelukkig thuiswerken van mijn werk, dus dan zal het vast goed komen hoop ik.

Wat voor werk doe je dan precies als ik vragen mag?

Ik zit de hele dag op kantoor. IS voor mijn rug vandaag echt niet fijn!

13. smeagol

smeagol Actief lid

10 apr 2012
    113
    0
    0
    Goedemorgen dames.

Ik mag op rood grrrrr. Gisteravond ongi geworden.
    Mijn lichaam heeft me echt in de maling genomen afgelopen maand.

14. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Amandie ..

Ja ik heb met de verwachting en omo witte test te zien.. 6dagen voor NOD getest.. nooit verwacht een vaag streepje te zien..

Met die 2v5 van kv .. zijn eigenlijk goed voor 4 dagen voor NOD..
    dus miss kan je 23/24 testen?

15. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Ik ben eigenlijk fotograaf,maar omdat wij in een tijdelijk huis wonen ivm bouw van ons nieuwe huis, heb ik even geen studio meer. Daarom breng ik 3 dagen in de week de post rond hier in het dorp. Dus ik loop met een kar met post (ongeveer 75kilo) gemiddeld 12km per keer.

Succes bij de tandarts! Wel fijn dat je thuis mag werken erna, praten zal een beetje lastig kunnen zijn ;)

16. Username

Username Niet meer actief

Mijn NOD is morgen. Heb gister getest en die was negatief, ook wel erg vroeg nog. Ik merk dat ik mijn temp.kaartje nogal verwarrend vind, zo'n alpenlandschap heb ik nog niet eerder gehad. Ik denk zomaar dat het deze ronde niet gelukt is. Dan zou mijn temp toch hoger moeten zijn? Wat denken jullie ervan als je mijn kaartje ziet?

3d19fe Ovulation charts on FertilityFriend.com

17. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    @username, ik ben niet zo handig met die kaartjes ;)

Ik zit net naar die van mezelf te kijken die ik bij houd op een andere site (zonder tempen hoor) en die geeft aan dat ik al vanaf de 19e kan testen omdat mn ei eerder was. Vind ik wel erg vroeg hoor!

18. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ah smeagol!!! balennn.. :(

19. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Oh even gemist! Jammer Smeagol! Succes in de volgende ronde. (is dat die lelijkerd van Lord of the Rings?)

Deel Deze Pagina