goedemorgen! hier hebben ze net de diepvries en koelkest gebracht! straks het halletje nog verven en dan kunnen we ze daar plaatsen! gesienh jee eentje van 5cm is echt wel weer groot!hoop dat hij snel krimpt!gelukkig heb je wel medicatie. ing:ik zie ook graag triller/actie maar niet als vl werken is lavina:als de koortslip nog jeuk mag je wel zovirax gebruiken,want dat stopt de jeuk! chikie:al getest?en en en??? flippo:ik duim voor je!! gebakje:jeeheee zwanger!gefeliciteerd! sarahtj3:ik zie een streepje,dus over 2 dagen nog eens testen!gefeliciteerd,jij bent gewoon zwanger! neirod:nou,over jou test is niet over te discussieren,die is duidelijk!gefeliciteerd!! amandie:ik heb er 1 dagje last van gehad en paracetamol was voor mij voldoende. oh ik zie dat je al 5dagen overtijd bent!heb je al getest?of is je ongi al doorgebroken? souries :ik heb net het omgekeerde!ik moet ongeveer 3x per dag naar het wc en eerst was dat 1x... smeagol:balen,maar succes in de volgende ronde! username:je temp is aan het zakken,dus eerlijk gezeft denk ik dat je ongi gaat worden.
ja tis afwachten wanneer die gaat krimpen vorige was geloof ik binnen 1 a 2 maanden weet het niet meer zo is al weer een tijdje geleden! @ zwangeren Gefeliciteerd Fijn dat het zo snel lukt bij jullie
@ Sarah: Humm ja, zat ik ook aan te denken Doe ik wel de 24e op de verjaardag van mijn beste vriendinnetje.. Misschien brengt het geluk Hihi Die van jou wordt steeds duidelijker en dat is een heel mooi teken @ 79mama79: Ow ja dat is inderdaad erg zwaar. Naja gelukkig is het iets tijdelijks. Ik werk gelukkig altijd 1 dag in de week thuis, dus heb het expres op mijn thuiswerkdag geregeld. @ Smeagol: Balen, suc6 de volgende ronde! @ Username: Geen idee, ik doe niet aan temperaturen. @ Sofie: Ik ben nog niet echt overtijd, mijn ei kwam pas de 14 of 15e, (Ovu test gebruikt) dus ik moet echt nog even wachten met testen. Mijn ovu test was vrijdag en zaterdag positief. Zondag weet ik niet want toen waren ze op haha Ik heb weer een lange cyclus deze maand. Ik moet dus echt nog een week wachten helaas hihi banner klopt niet meer. Ik had ook van woensdag tot en met zondag nacht vruchtbaar slijm, dus ik denk dat mijn ei zaterdag is geweest. Naja, kan ook heel goed niet raak zijn deze maand, want we hebben niet heel veel geklust want vl moest heel veel werken. Dus woensdag, zaterdag en zondag. (ja en daarvoor ook natuurlijk) Had liever vrijdag ook geklust, maar kwam er echt niet van. Naja we zien het wel. Ik test gewoon lekker volgende week ergens .
belgh, heeft iemand een tip tegen te veel lucht in je darmen? Ik denk dat ik zo ga opstijgen als een balonnetje!
Neirod/Gebakje/Sarah: gefeliciteerd. Denk toch echt wel dat Sarah zwanger is, zag toch een duidelijk streepje. Hoop dat we vandaag kunnen praten vl en ik en anders morgen. Mn relaxavondje was heerlijk. Maar de rest van de week wil ik toch wel samen doorbrengen Fijne dag allemaal. Zal er niet veel zijn denk ik, moet vanmiddag weg, met vriendin naar psycholoog, althans haar heen brengen!
Sarah en Neirod: ziet er goed uit zeg - gefeliciteerd! Kan echt niet wachten tot ik een extra streepje krijg of de tekst zwanger! Had dus gisteren een druppeltje (nog niet eens) bloedverlies zo'n 5/6 dagen na eisprong en sinds gisteravond heb ik hoofdpijn en vlekken voor mijn ogen... Lage bloeddruk misschien? Zijn dit bekende symptomen zo vroeg (8 dagen voor NOD)?? Vanmorgen mijn bloeddruk gemeten en was 104 / 86 - is dat nou een redelijk lage bovendruk en redelijk hoge onderdruk? Iemand verstand hiervan? En is dit een zwangerschapssymptoom? Voel steken in mijn buik af en toe maar dat heb ik tot nu toe elke ronde wel gehad.. Succes iedereen!! Dat het maar een hele roze maand mag worden. En Smaegol - shit zeg.. Altijd zooooo balen! Je begint de ronde altijd met goede moed en overtuigt dat je jezelf deze ronde niet gek laat maken maar er gebeurt zoveel in je lijf dat je toch op een gegeven moment denk: het zal toch niet.. het is misschien wel zo... ik ben misschien echt zwanger.. en daar zijn de duivels.. Niet eerlijk!
@zwangeren gefeliciteerd!!!! Hier sinds gister veel bruinverlies, dus geen hoop meer voor deze maand . Donderdag afspraak bij de ha.
@ongeduldje: een bloeddruk van 104/86 is voor zover ik weet (ik loop met een te hoge bloeddruk) een wat te lage bovendruk en goede onderdruk. Wat de huisarts mij zei is een bloeddruk van 135/80 goed. Mag nog uitschieten naar 140/85 maar verder niet.
ik voel me net een vrouw (lees: zeur) maar ik was vergeten hoe pijn dat kan doen in je hele lijf! Maar altijd het positieve eruit halen: Blijkbaar heb ik al heel lang niet meer zo last van mijn buik gehad Niemand een tip?
Ik mag op rood, lig dus met enorme krampen op de bank. En de laparoscopie van volgende week is ook definitief:x
♥ NOD - lijst 16 t/m 31 juli 2012 ♥ 14. (1) geranium32 (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje 16. (8) Mh90 (21 jaar), 5e ronde, 1e kindje MamaJens (26 jaar , 3e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn) Meis1987 (24 jaar), 8e ronde, 1e kindje Toekan (23 jaar), 10e ronde, 1e kindje Masami (38 jaar), 12e ronde, 3e kindje Midani (23 jaar), 1e ronde, 1e kindje PrisjeCil (27 jaar), 4e ronde, 2e kindje Neirod (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje 17. (5) Chickie (33 jaar), 3e ronde (na mk), 1e kindje Fiona1983 (29 jaar), 9e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar), 10e ronde, van 5de kindje (en 3 ***) MizzBunny (29 jaar), 5e ronde, 1e kindje Britttt (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje 18. (9) Kiwi1405 (? jaar), 2e ronde, 1e kindje Smeagol (35 jaar), 5e ronde, 1e kindje eeneneenisdrie (31 jaar), 6e ronde (na mk), 2e kindje Ukkie27 (28 jaar), 16e ronde, 1e kindje caro82 (30 jaar), 10e ronde, 3e kindje Rian (? jaar), 2e ronde, 2e kindje Username (30 jaar), 1e ronde, 1e kindje Linbu (26 jaar), 1e ronde, 1e kindje Tielo (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje 19. (7) Lavina (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar), 8e ronde, 1e kindje Linnie1985 (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje Lovepeet (21 jaar), 5e ronde, 2e kindje Jufffie (28 jaar), 4e ronde, 4e kindje (1e geboren met 26wkn, 2e&3e met 20wkn) Gebakje (29 jaar), 2e ronde, 2e kindje Flippo123 (27 jaar), 37e ronde, 1e kindje, MMM 20. (9) Jose1710 (32 jaar), 4e ronde, 4e kindje Jossie81 (30 jaar), 2e ronde (na partiële mola en mk), 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje Happy2013 (29 jaar), 2e ronde, 1e kindje Smurf80 (31 jaar), 1e ronde, 1e kindje, MMM IS88 (23 jaar), 1e ronde, 1e kindje Stephanie86 (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje Mammievan5 (? jaar), 4e ronde (na mk), 6e kindje RedRose82 (30 jaar), 2e ronde, 2e kindje 21. (4) souries (29 jaar), 2e ronde (na mk), 1e kindje sarahtj3 (26 jaar), 3e ronde, 2e kindje tweety1983 (28 jaar), 1e ronde, 1e kindje Smnee (21 jaar), 1e ronde, 1e kindje 22. (4) Toetje77 (34 jaar), 6e ronde, 2e kindje Petra84 (28 jaar), 2e ronde, 2e kindje Ing49824 (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje mjvm (26 jaar), 2e ronde, 3e kindje Bloem89 (22 jaar), 1e ronde, 1e kindje 23. (11) Marietta (31 jaar), 3e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Yuna28 (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar), 5e ronde, 2e kindje mpo (28 jaar), 12e ronde (na bbz), 1e kindje Daniellle (28 jaar), 8e ronde, 3e kindje bibinijmegen (32 jaar), 4e ronde, 2e kindje senna999 (32 jaar), 9e ronde, 2e kindje Dreamer83 (29 jaar), 3e ronde (1e na bbz), 2e kindje, MMM LF84 (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje 24. (2) Fathers Princes (23 jaar), 14e ronde, 1e kindje Suuz83 (29 jaar), 1e ronde, 1e kindje 25. (4) annys (32 jaar), 2e ronde, 1e kindje xKiim (21 jaar), 2e ronde, 2e kindje (1e kindje overleden met 23 weken) Gesien (25 jaar) 17e ronde, 1e kindje Ongeduldje1980 (32 jaar) 3e ronde, 1e kindje 26. (2) Lastgoodbye (21 jaar), 3e ronde, 1e kindje Minnie1979 (32 jaar), 6e ronde na mk, 2e kindje 27. (2) Mamavand (25 jaar), 13e ronde (na 2 mk, laatste mk partiele mola zwangerschap), 2e kindje lolsmurf (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje 28. (8) Willie32 (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje Ayse1980 (32 jaar), 5e ronde, 3e kindje Sofie28 (31 jaar), 2e ronde, 4e kindje Moontje77 (34 jaar), 10e ronde, 5e kindje Amoura (22 jaar), 4e ronde, 1e kindje NiMou (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje YvonnevtO (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje 79mama79 (33 jaar), 1e ronde, 2e kindje 29. (4) Sjuul85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Amandie (25 jaar), 1e ronde, 1e kindje Wendy27 (? jaar), 17e ronde, 1e kindje, MMM tinkerbell26 (26 jaar), 9e ronde, 2e kindje, MMM 30. (6) Kache (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje 01patricia (27 jaar), 6e ronde, 1e kindje Kaatje136 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje xDanielle (22 jaar), 5e ronde, 2e kindje CaribbeanBaby (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Babbii (26 jaar), 7e ronde, 1e kindje 31. (3) Kunst (31 jaar), 14e ronde, 1e kindje, MMM Diabolique (24 jaar), 9e ronde, 1e kindje Ricmar94 (39 jaar), 3e ronde, 2e kindje Datumloos (4) Enjoyce (25 jaar), 4e ronde (na 2 mk), 1e kindje Jeskejes (30jaar), ronde 20, 1e kindje, MMM Ior (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Flora01 (23 jaar), 2e ronde, 1e kindje T o t a a l: 93 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger (2)♥, ongesteld (12), 7 MMM, negatieve test (6), twijfeltest (1), cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven (2)
Meiden, wat balen zeg. De een na de ander op rood! Bah bah bah! heel veeel sterkte ermee en ga je zelf maar eens lekker verwennen met warme thee en een stukje chocolade. En gelukkig ook nog weer meiden met een positieve test. Yipppiee! Ik ga aan het werk fijne dag allemaal!)
Hier eventje naar toilet gehuppeld en me bedje weer ingedoken. Nog even hier bijlezen en dan verder slapen voor ik me vanavond weer mag melden op me werk. Dacht afgelopen nacht echt ongi te worden maar is nog niets, krampem zijn ook weer minder dus wacht maar af. Heb de afgelopen 1,d week wel wat symptomen gehad maar wilde bewust er niet teveel bij nadenken maar toch sluipt die gedachte, het is raak, er toch stiekem beetje in. Hoezo nuchter hahaha
@Chickie hoe voel je je? Hoop dat je er een beetje mee om kan gaan, sterkte nogmaals @Redrose welkom, veel succes, en je staat erop @Flippo heb je verplaatst, spannend donderdag, duim hard voor je! @Gebakje zo officieel 2e zwangere! @Sarah ja ik zie hem wel, maar je zit nog ver voor NOD dus volgens mij is het dan een goede streep hoor! Wil je al op roze of blijf je nog op lichtroze? @Neirod mooie test!! @79mama ja had het ook al gezegd supermooie site en foto's idd!! Die t shirts heb ik ook ergens anders gezien ff google en misschien vind je ze dan, weet niet meer welke site Lijkt me wel zwaar werk post ja, door weer en wind heen. Hoop dat het huis snel af is en je weer de studio in kan @Amandie spannend al die klachtjes! Ik had zelf weinig last van mijn verstandkies die eruit gehaald is door kaakchirurg, wortel zat scheef maar geen probleem. Bovenin is vaak zelfs makkelijker. @souries obstipatie kan een symptoom zijn hoor! en dat opgeblazen gevoel ken ik, is heel irritant. Heb je zo'n kersenpittenkussen, dat helpt mij altijd wel @smeagol bah klote voor je meis, hoop de volgende ronde roze!! @username temp is nog goed denk ik maar zegt niks, je kan alleen maar afwachten. @sofie fijn dat je koelkast en vriezer er zijn! veel plezier ervan @ing hoop het ook voor je, en een relaxavondje is altijd fijn @Ongeduldje tja het zou evt een innesteling kunnen zijn, ik heb geen idee van wat bloeddruk hoort te zijn @Nimou ah hoop dat het niet doorzet! @Ukkie klote ook voor jou meis, veel succes volgende ronde, en hoop dat de laparoscopie duidelijkheid geeft @meis werk ze @MizzBunny slaap ze nog en werk ze straks, wel spannend hoor, duim voor je!
Heb vanochtend naar de HA assistente gebeld, nu bleek dat de dokter mij sowieso vanmiddag wilde bellen over mijn uitstrijkje, heb wel al aangegeven bij de assistente over de second opinion bij de gyn. Vanmiddag na 4 uur wordt ik pas gebeld, dus dan horen jullie meer. Vandaag 3e dag behoorlijk heftig bloedverlies, ben ik niet gewend, hoop dat het morgen toch wel klaar is eigenlijk, 4 dagen vond ik altijd wel zat. Fijne dag allemaal!
pppfff zie al een uur of zo vlekken voor m'n ogen en af en toe duizelig en een vlaag van misselijkheid en regelmatig een warmte-aanval (vapeurs)! weet echt niet wat dit is! iemand? amandieh ja dan is het enige wat je kan doen is afwachten...zoals de meeste hihi souries : wind aflaten ongeduldje:lees bovenstaand!heb ook last van die vlekken voor mijn ogen! ukkie:balen,maar succes in de volgende ronde! lavina:ben benieuwd naar de uitslag!hopelijk is/word alles toch nog positief en komt er niks anders in de weg zitten! hou ons op de hoogte?!
Ik moet me echt bedwingen om niet te testen. Gistermiddag heb ik met die digitale van clearblue getest. Die dingen moet je ook niet in huis hebben, anders ga je ze gegarandeert gebruiken. Deze was negatief, maar ik dat ding dus slopen..... moet ik ook niet doen, staan er een hoop streepjes waar ik geen wijs uit wordt. Pffffff, was ook een stom idee om te slopen. Ik wil eigenlijk vanavond bij de appie een test halen en morgenochtend testen als ik nog niet ongie ben.