NOD-lijst 16 t/m 31 juli 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chickie, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Ah dan ben ik niet gek :D

2. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Nou ook weer leuk om mee te maken, heb bijna de hele nacht last gehad van krampen en dacht echt dat mijn ongi eraan zou komen maar nog niets te zien en de krampen zijn ook een stuk minder... Ren de hele tijd naar het toilet om te kijken of de duiveltjes er niet zijn...Hoezo er niet mee bezig zijn :p

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ga nou toch ff teruglezen hoor Gesien en er proberen achter te komen waarom je geirriteerd was haha. Eens kijken of het me lukt, ik ben niet nieuwsgierig hoor!!!

4. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Haha ik denk dat ik het ook al weet:D

5. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

hahahah vind het wel grappig dat jullie zo nieuwschierig zijn hoor ;) hap hap hap Honger ??? :p

6. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ja tuurlijk... zp drijft op hormonen.. en die worden geworven via roddels en irritaties enzo... heerlijk...!!!

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @lyveh24 gefeliciteerd. Ik gok dat wij op dezelfde datum uitgerekend zijn :p

Hier al 2 dagen ontzettend last van een zere rug, Gewoon een beurs gevoel van halve wege tot onderaan. Bah.

Manlief is bezig een kattenluikje in de serre deur te maken, dat de katten gewoon van binnen naar de serre kunnen ( daar staat de kattenbak.) Ik ben benieuwd hoe snel ze het door hebben :p

Heel zp is een grote hormonen bom. Er zijn zelfs apparte twitter, facebook en website pagina's met clubjes die andere in de gaten houden van zp( weet ik uit ervaring, omdat ik er ook voor uitgenodigd was) Om te rellen in topics.

8. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ja tis vreselijk.. 6 jaar geleden.. is er toen zelfs een groepje een "nieuwe" website begonnen... omdat ze het niet meer aankonden...

Ach.. er zitten soms ook wel heel rare en idiote mensen op dit forum..
    En geloof me.. ook leugenaars... ik heb me hier echt vreselijke dingen meegemaakt toen...
    Toen bestond zp ook nog niet zo lang.. en kende elke gebruiker elkaar bijna..

9. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Oh ja ik ben ook nog uit die tijd (had toen andere account) en echt niet normaal zeg! En voor die aparte FB club ben ik ook uitgenodigd, heb ff gekeken en mezelf meteen weer afgemeld.

10. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

lol nou wordt ik ook nieuwsgierig :p

11. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Ja ik werd ook wel nieuwsgierig.... :) maar weet het misschien nu ook wel....

Wahaha... die lijst net... ik dacht ben ik nu gek?

Hoe is het nu met iedereeen? Gaat er morgen nog iemand testen? Hihi.... oeoe spannend!

12. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Mja ik kan de lijst nog steeds niet bij werken, misschien werkt het later weer, zal idd wel een storing zijn.

13. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Zo net ff flink over de pot gehangen..
    Ik denk dat ik toch wel heel erg zwanger ben hoor.. dat had ik bij noa niet eens..
    Vl zei gelijk doe eens een test(die wist natuurlijk van niets.. ik wilde hem verrasen op zn verjaardag).. dus nog een testje gedaan. En met avonduribe nog duidelijker...

Als de site het weer doet.. kan ik op donkerroze... zaterdag doe ik alsnog de cb digital..

14. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hey meiden hoe is het hier.
    ik zag dat we roze hebben gefelocoteerd.
    hier nog op het wachtbankje.
    liefs

15. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Afleiding van het wachtbankje.. -> Scary movie op tv :p

16. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Sarah jeej, vroeg verjaardagscadeautje voor vl dan! Zal het aanpassen straks. Dus jouw echte klachtjes beginnen nu ook sterkte ermee.

17. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

oew Sarah, gefeliciteerd!!!
    En hoop dat je dit niet al te vaak gaat krijgen.
    Hier ook meer last van dan vorige zwangerschap maar ik heb het er met alle liefde voor over :)

18. Danielllle

6 jan 2012
    56
    0
    0
    Drenthe
    Meiden met een pos test gefeliciteerd supernieuws...

Wat een gewacht he meiden. Was er maar een testje die je meteen na de innesteling kon doen... Nouja nog effe geduld dan maar.....

Vandaag kreeg ik te horen dat 2 vriendinnen van onze vriendengroep zwanger zijn.
    Hoe leuk zou het zijn als ik mee kan doen.

Maar gisteravond en vanmiddag al lichte krampjes. En eigenlijk heb ik die elke maand..... Dus ik vrees het ergste.... Terwijl ik zoveel goede hoop had...............

ohh sterkte sarah.. omdat je nu al zo misselijk bent.. Misschien zijn het er wel 2...

19. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Zegg danielle alsjeblieft.. ik vind 1 genoeg hoor hahahah

Eerlijk hoop ik er ook niet op... maar idd ik heb er alles voor over hihi

Nou ik vind de sfeer toch een beetje hoe zeg ik dat... veranderd
    Door gesiens opmerking...
    Ze bedoelde het vast niet verkeerd.. maar volgens mij vielen velen zich aangesproken..

Ik zou het zo jammer vinden als dit leuke groepje daardoor niet meer alles durft te zeggen.. en dat heeft gesien ook vast niet gewilt met har opmerking..

Ik bedacht me zo... laten we alles gewoon lekker recht tegn elkaar zeggen
    en als dt een rel oplevert.. dan is het tenminste bespreekbaar..

Want nu denken meerdere dat het over hen gaat.. terwijl gesien het waarschijnlijk over niets had...

(Ik dacht laat ik maar wat zeggen.. dan is het eruit voor iedereen... en val mij er maar over aan.. ik kan er wel tegen.. :D)

20. Danielllle

6 jan 2012
    56
    0
    0
    Drenthe
    Goed gesproken:D

Deel Deze Pagina