Balen chickie! Ik heb een rare cyclus deze maand..zal wel door die miskkraam zijn.. gekke temperatuur kaartjes en mn sprong die steeds weer verplaatst. al een paar negatieve testen gedaan dus ik moet geduld hebben. had maandag en dinsdag een beetje bruine afscheiding maar gisteren niets en vandaag ook niets. raar! Succes meiden! En gelukkig is er al een beetje roze op de lijst. hopen op meer!!
goedemorgen! hier heeft temp een dipje !vind het maar een gek kaartje aan het worden! verder had ik gisteren wat lichte krampjes,hoop dat dat positief is! verder vandaag nog even naar de ikea en daarna kleuren verf gaan kiezen! we willen weer werken met 2 kleurtinten in huis,maar het mag echt niet te donker worden,want we willen onze woonkamer groter laten lijken. in ons vorig huis hadden we bordeaux rood met olijfgroen en dat kan nu niet meer en we willen ook iets anders hihi sarahtj3:mooie banner!!hopelijk volgen wij ook snel! ik ben ook het type wat alles direct zegt,dus ik ga akkoord met eerlijkheid in het topic! bbxx:welkom en succes! chickie:hhm zo te horen echt een baaldag! als je twijfeld zou ik overmorgen nog eens een test doen,dan ben je zeker en is deze vals positief. pppf toch rood,balen joh!
@ chickie : onze kat weer wel hoe het werkt een kattenluikje, heeft het vroeger ook al gedaan. Maar poes die is er nog wat bang van. Maar komt vanzelf goed.
Hoi allemaal! Wauw wat een lijst alweer!! Leuk! Mag ik mij ook nog aanmelden? Ik ben al aan het meekletsen met de topic 1-15 aug. Maar mn eisprong is eerder gekomen waardoor mijn NOD nu uitkomt op: 30 juli. Hierbij mijn gegevens: Lizy - 12e ronde - 1e kindje. Ik zit nu op 3 dpo en mn temp schiet omhoog! Voor iedereen veel succes!
@Chickie dat is inderdaad geen fijn nieuws om de dag mee te beginnen! Hopelijk knalt ie de volgende keer.
Ik mag ook al op rood, heel raar deze maand! Ik had de hoop dat het goed zou gaan aangezien me menstruatie deze maand 'maar' 7 dagen was... iedereen veel succes deze maand!
Sarahtj... kwil je test wel eens zien als ie echt KNALT Dames op rood: balen seg Dames op roze: SUPERRRRRRRRR... Dames opt wachtbankje: iemand een kopje thee terwijl er gewacht wordt? hier begin ik vandaag met utrogestan. afwachten wat t gaat geven... Gisteren goeie film gezien: Prometheus... spannend seg :-D
Hoi Allemaal... Ik wilde heel graag gaan meeschrijven hier... Maar na 2 keer schrijven kwam ik erachter dat ik hierdoor nog meer met "zwanger worden" bezig was/ben... Afgelopen Zaterdag dus toch weer een testje gedaan (CB voor 4 dagen te vroeg) Deze was vrij direct een dikke NEE!! Zwaar teleurgesteld... =( Maandag zal ik het dan wel worden... Maar Maandag bleef uit, Dinsdag bleef uit?! (buik nog steeds zo opgeblazen als 2 weken hiervoor... Ik snapte er helemaal geen bal meer van en had echt zoiets van... Na de vakantie gaan we wel weer verder met "klussen" Vanochtend nog geen Rood... Toch nog maar een testje gedaan...... En ja hoor Een licht kruisje... Vol ongeloof en hart die sneller ging kloppen heb ik mijn laatste test ook uit de kast gehaald en ook die gaf een heerlijk kruisje (van Kruidvat) Dat wilde ik jullie nog even laten weten.... Dus ik ben nu 5 weken zwanger.. Jeetje wat prilletjes nog... Nu de "onzekere" fase in... Succes nog iedereen!!!!! Liefs Pris
Niceeeeee... heerlijk seg... als je testje lekker knalt zet dan een fototje hierop geniet ervan... zelfs van je kwaaltjes... en strooi wat hcg als je wil voor de dames
Wat is er eigenlijk gisteren gezegd geweest waardoor er sommigen in hun achterste leken te zijn gebeten?
Maar nee hoor... hier moet je net alles kunnen zeggen wat er op je lever ligt.. als je dat zelfs hier niet kan doen dan kan je dat nergens...
Hey meiden, Ik ben ook weer van de partij. A.s. zondag is mijn nod en het begint zo nu en dan wel weer te kriebelen. Helaas ivm sterfgeval in de familie weinig tijd om mijzelf er mee bezig te houden.... tot op het moment dat mijn lijf weer raar begint te doen. Heb 3 dagen last gehad van jeuk over mijn hele lijf. Normaal komt er vocht uit mijn tepels tot menstruatie.. en nu helemaal niets.. Mijn tepelhof lijkt ook groter te zijn. Veel creamy afscheiding. Heb weer 2 dagen rugpijn gehad, uiteindelijk zakte dat naar mijn rechter bil (spierpijn).. Dat is nu na 2 dagen ook weer bijna over. Verder zo nu en dan goed misselijk, last van maagzuur, kan slecht in slaap komen (voel mij dan vaak niet lekker) en ik word sochtends wakker met een koortsig gevoel. Daarbij had ik vanmorgen ook nog een rare kramp in mijn onderbuik bij het draaien in bed (spierkramp). Duurde maar 1 minuutje. Elke maand denk ik altijd voor mijn nod: neeeee daar gaan we weer.. elke keer weer van dat gedoe. Bleghh... En ergens voelt het zo van het is raak! Ik houd het er maar op dat het veel dingen komen door de uitvaart van morgen. Maar hoop echt heel erg dat het allemaal positief gaat eindigen. Biancs, (29jr) 5e ronde, eerste kindje