@ Lavina, wil jij mijn NOD op 24 juli zetten ipv 18 juli! Ben trouwens 27 jaar (thnx voor de herinnering)
♥ NOD - lijst 16 t/m 31 juli 2012 ♥ 14. (1) geranium32 (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje 16. (8) Mh90 (21 jaar), 5e ronde, 1e kindje MamaJens (26 jaar , 3e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn) Meis1987 (24 jaar), 8e ronde, 1e kindje Toekan (23 jaar), 10e ronde, 1e kindje Masami (38 jaar), 12e ronde, 3e kindje Midani (23 jaar), 1e ronde, 1e kindje PrisjeCil (27 jaar), 4e ronde, 2e kindje Neirod (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje 17. (5) Chickie (33 jaar), 3e ronde (na mk), 1e kindje Fiona1983 (29 jaar), 9e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar), 10e ronde, van 5de kindje (en 3 ***) MizzBunny (29 jaar), 5e ronde, 1e kindje Britttt (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje 18. (8) Smeagol (35 jaar), 5e ronde, 1e kindje eeneneenisdrie (31 jaar), 6e ronde (na mk), 2e kindje Ukkie27 (28 jaar), 16e ronde, 1e kindje caro82 (30 jaar), 10e ronde, 3e kindje Rian (? jaar), 2e ronde, 2e kindje Username (30 jaar), 1e ronde, 1e kindje Linbu (26 jaar), 1e ronde, 1e kindje Tielo (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje 19. (11) Lavina (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar), 8e ronde, 1e kindje Linnie1985 (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje Lovepeet (21 jaar), 5e ronde, 2e kindje Jufffie (28 jaar), 4e ronde, 4e kindje (1e geboren met 26wkn, 2e&3e met 20wkn) Gebakje (29 jaar), 2e ronde, 2e kindje Flippo123 (27 jaar), 37e ronde, 1e kindje, MMM Bolleke1985 (27 jaar), 6e ronde, 1e kindje lyveh24 (24 jaar), 4e ronde, 1e kindje Saren (25 jaar), 3e ronde (1e na vmk), 1e kindje Brit81 (31 jaar), 3e ronde, 1e kindje 20. (9) Jose1710 (32 jaar), 4e ronde, 4e kindje Jossie81 (30 jaar), 2e ronde (na partiële mola en mk), 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje Happy2013 (29 jaar), 2e ronde, 1e kindje Smurf80 (31 jaar), 1e ronde, 1e kindje, MMM IS88 (23 jaar), 1e ronde, 1e kindje Stephanie86 (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje Mammievan5 (? jaar), 4e ronde (na mk), 6e kindje RedRose82 (30 jaar), 2e ronde, 2e kindje 21. (4) souries (29 jaar), 2e ronde (na mk), 1e kindje sarahtj3 (26 jaar), 3e ronde, 2e kindje tweety1983 (28 jaar), 1e ronde, 1e kindje Smnee (21 jaar), 1e ronde, 1e kindje 22. (4) Toetje77 (34 jaar), 6e ronde, 2e kindje Petra84 (28 jaar), 2e ronde, 2e kindje Ing49824 (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje mjvm (26 jaar), 2e ronde, 3e kindje Bloem89 (22 jaar), 1e ronde, 1e kindje 23. (11) Marietta (31 jaar), 3e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Yuna28 (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar), 5e ronde, 2e kindje mpo (28 jaar), 12e ronde (na bbz), 1e kindje Daniellle (28 jaar), 8e ronde, 3e kindje bibinijmegen (32 jaar), 4e ronde, 2e kindje senna999 (32 jaar), 9e ronde, 2e kindje Dreamer83 (29 jaar), 3e ronde (1e na bbz), 2e kindje, MMM LF84 (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje 24. (3) Fathers Princes (23 jaar), 14e ronde, 1e kindje Suuz83 (29 jaar), 1e ronde, 1e kindje Kiwi1405 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje 25. (6) annys (32 jaar), 2e ronde, 1e kindje xKiim (21 jaar), 2e ronde, 2e kindje (1e kindje overleden met 23 weken) Gesien (25 jaar) 17e ronde, 1e kindje Ongeduldje1980 (32 jaar) 3e ronde, 1e kindje Ayse1980 (32 jaar), 5e ronde, 3e kindje Corina1989 (23 jaar), 2e ronde, 1e kindje 26. (2) Lastgoodbye (21 jaar), 3e ronde, 1e kindje Minnie1979 (32 jaar), 6e ronde na mk, 2e kindje 27. (4) Mamavand (25 jaar), 13e ronde (na 2 mk, laatste mk partiele mola zwangerschap), 2e kindje lolsmurf (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje bbxx (31 jaar), 6e ronde, 1e kindje Maaike83 (29 jaar), 1e ronde, 2e kindje 28. (7) Willie32 (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje Sofie28 (31 jaar), 2e ronde, 4e kindje Moontje77 (34 jaar), 10e ronde, 5e kindje Amoura (22 jaar), 4e ronde, 1e kindje NiMou (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje YvonnevtO (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje 79mama79 (33 jaar), 1e ronde, 2e kindje 29. (4) Sjuul85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Amandie (25 jaar), 1e ronde, 1e kindje Wendy27 (? jaar), 17e ronde, 1e kindje, MMM tinkerbell26 (26 jaar), 9e ronde, 2e kindje, MMM 30. (7) Kache (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje 01patricia (27 jaar), 6e ronde, 1e kindje Kaatje136 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje xDanielle (22 jaar), 5e ronde, 2e kindje CaribbeanBaby (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Babbii (26 jaar), 7e ronde, 1e kindje Lizy (? jaar), 12e ronde, 1e kindje 31. (3) Kunst (31 jaar), 14e ronde, 1e kindje, MMM Diabolique (24 jaar), 9e ronde, 1e kindje Ricmar94 (39 jaar), 3e ronde, 2e kindje Datumloos (4) Enjoyce (25 jaar), 4e ronde (na 2 mk), 1e kindje Jeskejes (30jaar), ronde 20, 1e kindje, MMM Ior (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Flora01 (23 jaar), 2e ronde, 1e kindje T o t a a l: 101 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger (5)♥, ongesteld (15), 7 MMM, negatieve test (9), twijfeltest , cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven (3)
Hallo meiden. Mag ik me hier ook melden? Ik ben Corina, 23 jaar en woon in Groningen. Zit nu in ronde 2 voor eerste kindje. Mijn (verwachte) NOD is 25 juli. Eerste ronde een lange cycles gehad en verwacht dit nu weer, vanwege test 9/7 negatief. Zie nog weinig roze in de lijst. Degene die al roze zijn, gefeliciteerd!! En de rode dames, hopelijk meer geluk in de volgende ronde!!
@corina welkom en heb je erbij gezet, veel succes! Lange cyclus heb je idd zeg, hoop dat ze nog wat korter worden voor je.
Bedankt . Hoop ook dat de cycles korter word, of dat ik met deze cycles gewoon zwanger word . Heb soms wel het idee dat ik zwanger ben, maar probeer mezelf niet teveel hoop te geven. Heb maandag en dinsdagochtend veel (lage) buikpijn gehad. Pijnsteken rondom mijn navel. Nog nooit meegemaakt. Wist me haast geen houding te geven. Maar ja, wie weet is het weer niks en test ik weer negatief of word ik volgende week ongi...
@lavina dank je! @amandie dit is ook pas mijn eerste ronde, heb hiervoor een half jaar de pil geslikt en daarvoor drie jaar een hormoonspiraal gehad. Hierbij had ik af en toe de pil cerazette bij voor mijn endometriose (spiraal kon t niet mee alleen) Dit waren twee methoden waarbij de cyclus niet beïnvloed wordt, dus zou alleen van dat half jaar pilgebruik last kunnen hebben.... Jij lang aan de pil gezeten??
@Prisje, gefeliciteerd!! @Sarah, jij ook nog een hele dikke proficiat nu!!! En goed dat je met roken bent gestopt. @Chickie, balen meid, hopelijk volgende ronde raak!! @Sofie, ziet er veelbelovend uit die dip, ik had vandaag ook een klein dipje maar dat scheelde maar 0,2 graden. We lopen trouwens gelijk, ik zit ook op 7dpo. @Nimou, zie ik dat nou goed, ben je ongi geworden op dag 17??? @Britt, succes in de volgende ronde. @Dia, ik heb dezelfde ongemakken als iedere maand na mn ei dus tja das niet interesant.... Ben daarom ook bang dat het weer niks is geworden maar ja wie weet.... Leugenaars op ZP, ja dat geloof ik ook, soms lees ik verhalen en dan denk ik "volgens mij klopt er geen hol van" maar ja dat weet je nooit zeker he.
Welkom Corina! Mijn eerste cyclus was ook 46 dagen en ben in april gestopt met de pil. Nu was ik deze ronde met ovutesten aan de gang gegaan en toen kwam ik erachter dat afgelopen weekend mijn eisprong was. Die voel ik ook behoorlijk. Misschien had je maandag/ dinsdag ook je eisprong en kan je inderdaad uitgaan van een lange cyclus. Ik zit deze maand voor zover ik er nu vanauit kan gaan door de ovu testen op 44 dagen. Wel al iets korter dan de vorige dus. Wie weet wordt die van jou ook langzaam weer normaal. @ Linbu: Ik heb 12 jaar ruim aan de pil gezeten. Nu sinds april gestopt. Toen een maand met condoom. Dat gingen we dus echt niet langer dan een maand volhouden. Was tussendoor wel een paar keer gestopt tijdens de 12 jaar. Toen had ik wel altijd meteen een normale cyclus. Nu stop ik weer en mijn lijf is een rommeltje. De pil blijft 1 tot 3 maanden in je lichaam voordat die helemaal door je lichaam is opgeruimd en alles moet daardoor weer langzaam op gang komen. Natuurlijk hopen vrouwen als ze stoppen in één keer zwanger te zijn, maar pas 60 % van de vrouwen is binnen een jaar zwanger. Zo gezegd, de kans is maar 20% iedere maand dat alles goed gaat. Dus wij moeten ons niet gek laten maken maar gewoon rustig de tijd ervoor nemen. Heb je erg last van endometriose? Mijn moeder had het na mij gekregen, dus ik ben enigs kind voor mijn moeder gebleven (pa had er al een paar). Ze wilde er wel graag nog één maar dat lukte toen niet meer op de normale manier. @Leugenaars: Die moeten lekker oprotten! Hihi Hier gaat het gelukkig nog steeds goed! Geen auwie echt voel het wel voel een GAT!!!
Hoi dames, ben ik ook even weer. Druk dagje gehad tot nu toe. Vanmorgen naar Emmen, kijken voor een kast en ook gekocht, joepie hahaha eindelijk! Een grijs dressoir met 4 deurtjes en 2 bijpassende planken om er boven te hangen voor foto's enzo. Verder nu bezig met de logeerkamer de strippen van het laatste restje behang. Daarna schuren, schilderen en behangen. Alle zwangeren: GEFELICITEERD Alle ongi meiden: ZWAAR BALEN, volgende ronde hopelijk goed nieuws! Alle nieuwe meiden: SUCCES Denk dat ik ook echt ongi ga worden, hoop het natuurlijk niet, maar de laatste 3 dagen wees het er toch wel op. Nu overigens nergens meer last van, das wel weer fijn.
Pff kan me nog herinneren dat ze mijn verstandskies eruit hebben gehaald. Moest toen naar de kaakchirurg omdat ie scheef zat. Moet zeggen dat het niet bepaald een pretje was, hij zat ook onder misschien dat dat scheelt. De kaakchirurg zei dat ik maar gelijk een afspraak moest maken voor de andere, ik moet die afspraak nog maken haha (tis meer dan 10 jaar geleden). Wat eten jullie vanavond? Ik ga zo lekker salade nicoise maken.
Hier wordt het Hollands Pannetje. Das varkenslapjes met ui en sperzieboontjes met een soort jus. Daarbij rosti!
Euhm ja. Je kunt beter maar alles tegelijk gehad hebben toch? Ja anders heb ik ook nog genoeg met 75F! Ik vraag me dus echt af als ik dadelijk zwanger ben of ik ze achter mijn nek moet gaan vastknopen! Ik las 2 cups erbij tijdens zwangerschap, en na de bevalling nogmaals 2. Wahahahahaha! Denk dat ik dan 2 kruiwagens nodig heb ipv een voedings bh lol! Tja sorry weet even niet hoe ik hier op moet reageren hoor! Haha. Ben een beetje melig geloof ik.
Mm, als iemand wil ruilen, heb nog beetje bilvulling over, in ruil voor wat bh vulling sta ik het graag af! Volgens mijn ex heb ik op z'n kop in de rij gestaan... whaha! @Chickie: dat is waar! @Leugenaars: mis ik iets? Soms gaat er geloof ik wat langs mij heen?
HHahahaha Chickie Zie het al voor me met 2 kruiwagens hihihaha Brittt: Op zijn kop achterste voren! Whaha
Over eten trouwens... Geen idee... Hihi... Kan maar aan één kant eten... Ben bang dat er eten in dat GAT blijft zitten... Dat is echt baaahhhhh..... @ Ing wanneer ga je testen?
@amandie nee precies daarom was ik ook heel relaxed deze periode, wil me niet gelijk gek maken.... Kan het alleen niet helpen dat ik nu denk wat als?! Had vooraf alle ramiscenarios al bedacht, maar tot nu toe valt het mee met mijn endo klachten. Heb wel bewust mijn levensstijl aangepast (goede bmi , niet drinken, oppassen met wat ikeet) in de hoop dat het scheelt voor mijn klachten ! Gelukkig zit de endo bij mij voor alsnog niet aan mijn eileiders of baarmoeder, maar de angst dat het daar gaat groeien is er natuurlijk wel! Heeft je moeder er nog veel last van of van gehad??