Pff die verstandskies van mij was ontstoken, was blij dat de tandarts hem eruit had gehaald, maar mijn god ze moeten mij altijd 10 keer prikken voor z'n verdoving werkt en als het enmaal werkt doet het onwijs veel pijn..
@Ongeduldje, ik vertoon iedere maand 1 week voor NOD totaan ongi compleet gestoord gedrag haha. Maar het kan zeker een symptoom zijn hoor, maar bij mij is het omdat ik aan niets anders kan denken @Nik, he bah weer rood, succes in de volgende ronde maar weer! @Smurf, balen van je nega test en aan de hand van slijm kun je helaas niet zien of je zwanger bent of niet. @Brenzz, welkom en succes!!! Zal eens even een kijkje gaan nemen in het andere topic!
Het was niet op iemand gericht ofzo hoor hahah ik had last van mijn Hormonen ik was het gewoon ff zat dat er gewoon vrouwen zijn die net beginnen met zwanger worden dat ze zoooo zeuren en piepen om de kleinste dingen en of dat ze al zo snel zwanger zijn ?? Ik kon er ff niet tegen omdat het bij mij niet zo snel lukt was niet gemeen bedoeld maar mijn hormonen zijn ook een tijd bom zoooooo dat is er uit niet verkeerd bedoeldt hoor dames wil geen ruzie veroorzaken hiero!! ♥
Maakt niet uit hoor Gesien, ik had zoiets al in de gaten. Je moet maar denken die mensen doen het niet expres, iedereen denkt nou eenmaal eerst aan zn eigen geluk.
I know ben normaal gesproken ook altijd blij voor iedereen maar op dat moment kon ik het ff niet hebben sorry!
Thanks meiden! Nieuwe ronde... Voel ook een mega puist op mijn kin opkomen Blegh! Succes voor de meisjes op het wachtbankje!!
Is heel menselijk meid, en ik neem je niks kwalijk. Maak van je hart geen moordkuil he Je kan hier lekker alles kwijt, en als mensen daar niet tegen kunnen dan is dat jammer voor hun
Dat kan ik heb me toen aangemeld hier. Ik zat toen ik het topic "gestopt met de pil" geloof ik. Daarna is de kruimels en spruiten club bij gekomen.
Meiden ik ga het avondritueel weer afwerken, dochtertje in bad, tandjespoetsen, verhaaltje lezen in bedje leggen en dan zelf lekker in bad. Toen straks x
Ik heb soms hetzelfde gevoel Gesien. En dan krijg je van diezelfde persoon die de eerste ronde zwanger is ook nog eens te horen dat je er niet teveel mee bezig moet zijn. Als je er niet mee bezig bent dan ben je meteen zwanger. Yeah right
Ik dacht dat het een leuk gezellig forum is?? Natuurlijk is het zuur als iemand meteen de eerste ronde zwanger is maar ik houd de moed erin!!
Soms worden er dingen gezegd door irritaties, helaas ook wel eens verkeerde dingen. Kan het nu gewoon weer on topic gaan, heb geen zin om zodadelijk tussen twee meningen te moeten gaan kiezen of bladzijdenlang te lezen waarom iemand gelijk heeft... @ontopic: al aangemeld in het volgende forum, maar wil nog even hier blijven om iedereen te steunen (of hopelijk feliciteren!) Nog meiden die gaan testen morgen?