Ja ben ik niet langer alleen illegaal hier hahaha! Zal je erop zetten! Van de vitamines ga ik maandag als ik toch naar de HA moet ook maar eens vragen, vorige keer had ze foliumzuur gezegd maar niets anders maar hoor iedereen over andere vitamines ook. Ik heb mijn ei ook rond vrijdag, lopen we gelijk
♥ NOD - lijst 16 t/m 31 juli 2012 ♥ 13. (1) geranium32 (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje 15. (1) Lavina (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje 16. (4) Mh90 (21 jaar), 5e ronde, 1e kindje) MamaJens (26 jaar , 3e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn) Meis1987 (24 jaar), 8e ronde, 1e kindje Toekan (23 jaar), 10e ronde, 1e kindje 17. (3) Chickie (33 jaar), 3e ronde (na mk), 1e kindje Fiona1983 (29 jaar), 9e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar), 10e ronde, van 5de kindje (en 3 ***) 18. (5) Kiwi1405 (? jaar), 2e ronde, 1e kindje Smeagol (35 jaar), 5e ronde, 1e kindje) eeneneenisdrie (31 jaar), 6e ronde (na mk), 2e kindje) Ukkie27 (28 jaar), 16e ronde, 1e kindje) caro82 (30 jaar), 10e ronde, 3e kindje) 19. (2) Nik (32 jaar), 8e ronde, 1e kindje Linnie1985 (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje 20. (2) Jose1710 (32 jaar), 4e ronde, 4e kindje Jossie81 (30 jaar), 2e ronde (na partiële mola en mk), 1e kindje 21. (1) souries (29 jaar), 2e ronde (na mk), 1e kindje 22. (1) Toetje77 (34 jaar), 6e ronde, 2e kindje 23. (7) Marietta (31 jaar), 3e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Yuna28 (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar), 5e ronde, 2e kindje mpo (28 jaar), 12e ronde (na bbz), 1e kindje Daniellle (28 jaar), 8e ronde, 3e kindje bibinijmegen (? jaar), 4e ronde, 2e kindje 24. (1) Fathers Princes (23 jaar), 14e ronde, 1e kindje 25. (1) annys (32 jaar), 2e ronde, 1e kindje 26. (1) Lastgoodbye (21 jaar), 3e ronde, 1e kindje 27. 28. (3) Willie32 (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje Minnie1979 (32 jaar), 6e ronde na mk, 2e kindje Ayse1980 (32 jaar), 5e ronde, 3e kindje 29. 30. (2) Kache (33 jaar), 1e ronde, 3e kindje 01patricia (27 jaar), 6e ronde, 1e kindje 31. Datumloos (2) Enjoyce (25 jaar), 4e ronde (na 2 mk), 1e kindje Jeskejes (30jaar), ronde 20, 1e kindje, MMM Ior (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje T o t a a l: 37 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger ♥, ongesteld, 1 MMM, negatieve test , twijfeltest, cyclus van slag (1), vlindertje, niets doorgegeven
De 23ste is het druk haha. Ik ben sinds maandag "gestopt" met roken. Ik moet toegeven.. maandag heb ik er nog wel 3 gerookt.. gister nog maar 1.. en vandaag nul. dus dan zou ik vandaag officieel gestopt zijn met roken. Toch vind ik maandag en gister een grote overwinning. Gezien ik al 11 jaar rook.. Hopelijk gaat dit deze ronde goed helpen
Dat is wel supergoed Yuna, ik ben een heel aantal jaren geleden ook gestopt met roken, heb mijn pakje leeggemaakt en sindsdien niet meer gerookt. Hoop ook dat het helpt en sowieso is het beter voor je lichaam hoe dan ook
Knap ook van jou! Moet zeggen dat ik door die pleisters die ik heb gekocht deze dagen goed door ben gekomen. zonder echt sjagerijnig te worden
Mag ik ook op de lijst !! Ayse (32 jaar) - 5e rondje, 3e kindje Mijn nod is op 28 juli Bedankt alvast
Oh sorry zie net dat het in kleur moet Ff proberen of het me lukt . Ayse1980 (32 jaar) - 5e ronde, 3e kindje nod op de 28e juli
Zo nog eventjes een berichtje voor ik ga slapen. @Kache, ik slik teunisbloemolie voor mn ei (idd voor pms) en na mn ei begin ik met de tarwekiemolie, dat schijnt goed te zijn voor de innesteling. Teunisbloemolie kun je overigens beter niet na je ei nemen, wist je dat? Google het maar even. @Geranium, ik slikte altijd al een multi en nu dus een multi speciaal gericht op het zwanger worden. Maar je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt. @Yuna, goed dat je bent gestopt met roken!!! Zo nu ga ik lekker mn bedje opzoeken, truste x
Daar is ze dan! Je hebt je toch nog gemeld zie ik! Fijne vakantie en geniet er van he!!! Ik slik op advies van de gynea ook nog Vitamine C 1000mg+25mg rozenbottel van NOW foods, Vitamine D-25 (Orthica, eerste maand 75mcg, daarna 50mcg per dag) en Orthiflor Original (ook van Orthica) een probioticum. Ze heeft als vrouwenarts naar het totaal plaatje gekeken, vandaar dit advies. Zijn er ook vitamines voor mannen? Wist ik niet. Wat ik wel geweldig vind is dat mijn man in elk geval zijn best doet om ook aan de 200 gram groente per dag te komen en hij neemt braaf 2 stuks fruit mee naar zijn werk. Hij slikt trouwens wel Supradyn Forte, maar die is lang niet zo sterk. @Lavina ik had 2 dagen een lichte streep op de ovutest, en nu weer omo-wit.. Zou bijna denken dat ik mijn ei al gemist heb? Ziet het er bij jou al beter uit, lichte streep al in zicht of nog niet? Voor iedereen die al aan het klussen is: toi toi toi! We willen deze maand heel veel roze zien he!
Hallo allemaal, Mag ik ook op de lijst? Ik ben gister na 17 dagen overtijd te zijn, op roodgegaan. Nu is mijn nieuwe nod 25 juli. laten we hopen dat komende cyclus een beetje "normaal" blijft.. die onzekerheid is ook niks, niet ongi en ook geen posi test.. Liefs xKiim. (21jaar) tweede ronde voor tweede kindje (eerste * overleden tijdens bevalling na 23,2 weken) NOD is de 25e.
Leuk! ik zie weer wat bekende uit de vorge lijst! Noujaa jammer dat jullie nog niet roze zijn! Maar fijn dat we niet alleen zijn he! Allemaal afwachten dan maar he, en weer flink aan de klus haha.. Succes allemaal!!
Goedemorgen allemaal op deze niet-zo-zonnige ochtend...althans, zo nu en dan te zien. Oh wat heb ik zin in vakantie zeg!! ik ben wel benieuwd: vvdd: Ga je op vakantie deze zomer, zo ja, waar ga je heen?? Wij gaan wel, lekker in NEderland, hopend dat de zomer dit jaar goed is. Zeeland! met de tent...
Yeah idd het is zeker druk de 23ste ,gezellie toch laten we hopen dat het voor iedereen raak is dan he zou wel leuk zijn !!! ik ben sinds januari gestopt met roken het val mijn reuze mee ik ben niks anders gaan zoeken ben niet gaan snoepen of wat dan ook !!!
laten we het hopen mijn ei word rond op de vaknatie gespot haha leuk word klussen en hopen dat we met medere terug vliegen deze vakantie !!!
Hier (het zuiden van het land) schijnt al de hele tijd de zon! Ik zit op kantoor dus heb er helaas niet zoveel aan, ik zal hem jouw kant op sturen Gezellig dat het de 23e zo druk is. Ik ben dan zelf met vakantie, dus kan het hier dan wat minder volgen. Ik ga voor de zekerheid maar een zwangerschapstest meenemen denk ik We gaan een rondreis maken door Polen, veel zin in!
Ik wacht het af!! Zit zelf ook binnen, maar vanmiddag hopen de kinderen op school lekker een water gevecht te doen, een zonnetje stellen we dan zeer op prijs. Hier in r'dam zie ik de zon nog niet al te veel..blaas maar flink hard
Ja, als je eenmaal door de eerste dagen heen bent dan valt het uiteindelijk wel mee. Had verwacht dat het veeeel moeilijker was.